w210 220CDI veto hyytyy oikealle käännettäessä!

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
wese
Viestit: 51
Liittynyt: 22.4.2006 11:26

w210 220CDI veto hyytyy oikealle käännettäessä!

Viesti Kirjoittaja wese »

Maantieajossa tehot katkeavat oikealle kääntyvissä mutkissa! Vasemmalle kaarrettaessa ei vastaavaa esiinny. Mutta oikeassa kaarrossa keltainen kolmio alkaa siis vilkkua taulussa ja veto katkeaa vaikka painaisi kaasua. Luonnollisesti vakkarilla ajaessa se putoaa pois päältä. Reippaassa ohituksessa nopeasti omalle kaistalle palatessa sekä ESP ja ABS-vikailmoitukset alkavat vinkua näytössä kunnes auton sammuttaa. Vika pahenee ajokilometrien myötä pikkuhiljaa, kostealla säällä se vaikuttaisi iskevän herkemmin. Vikamuistista löytyy CAN-vika. ei tarkempaa. Oisko jollakin tarkempaa vinkkiä mikä mättää? Raskone ei osannut tehdä asialle oikein mitään.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Nopeus anturi (ABS) sen etäisyys väljää laakerissa,
sen johdot,
ratti suorassa?
*:rin piuha kiini ja koe lenkki, tilanteesa missä vika tule
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
wese
Viestit: 51
Liittynyt: 22.4.2006 11:26

Viesti Kirjoittaja wese »

Kuittaanpa tämän keskustelun arkistoon näin vajaan vuoden viiveellä. Ratkaisu ongelmaan löytyi auton renkaista. Toisen puolen eturengas oli kulunut enemmän ja epätasaisemmin kuin toisen ja tämä aiheutti tuon mainitsemani oireilun. Kun sain uudet kumit alle, oireilu loppui siihen. Enpä olisi heti uskonut, että kuluneet renkaat aiheuttavat tuonkin tason probleemaa...
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

wese kirjoitti:Kuittaanpa tämän keskustelun arkistoon näin vajaan vuoden viiveellä. Ratkaisu ongelmaan löytyi auton renkaista. Toisen puolen eturengas oli kulunut enemmän ja epätasaisemmin kuin toisen ja tämä aiheutti tuon mainitsemani oireilun. Kun sain uudet kumit alle, oireilu loppui siihen. Enpä olisi heti uskonut, että kuluneet renkaat aiheuttavat tuonkin tason probleemaa...
Jep erikokoinen rengassaniin luulee sutivansa tai olevansa luisussa
ja tiputelee tehoja
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
wese
Viestit: 51
Liittynyt: 22.4.2006 11:26

Viesti Kirjoittaja wese »

Näinhän se
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”