tässä on jokin huopa,ja noi sisälokarit jos on muoviakin niin yleensä ne on "ämpärimuovia" joten niissä ei pysy mikään kun ovat niin öljyisiäMeissenkeri kirjoitti:muovipinnassa
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
tässä on jokin huopa,ja noi sisälokarit jos on muoviakin niin yleensä ne on "ämpärimuovia" joten niissä ei pysy mikään kun ovat niin öljyisiäMeissenkeri kirjoitti:muovipinnassa
oon aatellu mutta sille tasolle se sitte on jäänykki. ootko saanu hiljasemmaksi sitä polkua pitkin? tuossahan ei tosin ole varapyörä kotosalla ja kääpiössä se ainakin vaikuttaa pikkasenRoopeK kirjoitti:Ookko terho ajatellu et se varapyöräkotelo on muovia...Sieltä ne äänet tulee läpi...
Terho P kirjoitti:oon aatellu mutta sille tasolle se sitte on jäänykki. ootko saanu hiljasemmaksi sitä polkua pitkin? tuossahan ei tosin ole varapyörä kotosalla ja kääpiössä se ainakin vaikuttaa pikkasenRoopeK kirjoitti:Ookko terho ajatellu et se varapyöräkotelo on muovia...Sieltä ne äänet tulee läpi...
keltsi kirjoitti:eikö sen muovin alla oo pellimutta voihan sen kotelonkin jollaki noise killerillä päällystää.tai sitte röpömassalla jos halvalla haluaa
jep. kevyttä,halpaa valmista ja ei kumise kuin pelli, en tiä sanoo että tulisko tosiaan sieltäkeltsi kirjoitti:muovia toi varapyörä kotelojaa ettei ees peltiä....voihan kiesus.
Ja ettei homma olis liian helpoa niin vaikka sama rengastus toimii toisin päin ei se välttämättä toimi jos ne vaihtaa paikka...Terho P kirjoitti:Meneekös tuo auto ihan keturalleen jos mä paiskaan etupäähän uudet 215/45/17 ja siirrän nykyiset 225/45/17 taakse? vanteiden ollessa kaikkien samanlevyiset jne?? tämä vähän siksikin koska uratutkan vikaakin löytyy ja 205 on jo naurettavan näkönenkin![]()
eikai tuo ajovakautus yms tuosta suutu yms haittapuolet saa kertoa,josko sitä jo huomenissa alkaisi etsimään renkaita, jopa uusia
Vanteet on etabeta tettsut ja mitä pikaisesti googletin että niitä olis saanu 7" ja 8" leveinä. Enkä jaksa muistaa minkälevyset noi on_Hämis_ kirjoitti:Minkäs levyset ne vanteet on?
Siihen 205/50R17 ois sopeva?
nokun en jaksa muistaa sitä tässä vaiheeskilander kirjoitti:Minkäs tähren kummin rohviili on sensurootu?