Päiväajovalot
Päiväajovalot
Löytyskö kytkentäohjetta päiväajovaloille 2004 facelift c:n?
Eli katkaisin automaattiasennossa kirkkaalla ledit palavat ja hämärän tultua syttyisivät normivalot.
Eli katkaisin automaattiasennossa kirkkaalla ledit palavat ja hämärän tultua syttyisivät normivalot.
Ainakin philipsin 8 - Ledin dayligt sarja on itse niin älykäs että tarvitsee kytkeä vain plussa ja miinus akkuun sekä yksi piuha parkille. Järjestelmän älyboksi sytyttää Ledit kun auto käynnistyy ja laturi alkaa puskea virtaa akulle, lukee siis jännitemuutosta. Valokatkaisin automaattiasennossa hämäräsilmä kun sytyttää ajovalot parkkipiuha himmentää Ledit , ja o hienot
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Vrod-02
No joo, totta itse kun olen laittanut siksi ettei omassa ceessä ole alunperin olemassakaan toimintoa että ajovalot syttyisivät automaattisesti
Philipsin sarja on laadukas ja tosiaan hienot toimnnot kun jäävät parkeiksi ajovalojen syttyessä, tosin silloin ei saisi auton omat etuparkit olla toiminnassa (näkyvissä).
Philipsin sarja on laadukas ja tosiaan hienot toimnnot kun jäävät parkeiksi ajovalojen syttyessä, tosin silloin ei saisi auton omat etuparkit olla toiminnassa (näkyvissä).