duronin sataysikymppi w201
on taas tullu tehtyä kaikenlaista mersulle tässä nyt jotain kuvia. pumppua tuli ruuvattua 2 kierrosta syöttöä 2 kierrosta tyhjäkäyntiä ja 3/4 kierrosta maksimi kierroksia. ensimmäistä kertaa tuli ruuvattua ja toimii kun junan vessa. käy hyvin kierrokset palautuu normaalisti ei nyi.. vääntää tolkuttomasti enemmän kun vitosella mennää jo mäet ylös eikä tartte pitäää lappua lattiassa niinkun aikasemmin.. suosittelen
tässäkohti on helepoin tehdä se turbon ö-paluu laakeroit koneen varmaan vaikka et sitä maininnu. tiesitkin varmaan että jotkut laittavat turbon laakerit ja porailee niihin ö-reijät. Seuraava askel onkin kalliimpaa eli uusia veivit,männät ja laitella ö-ruutat mutta veikkaan että tuosta koneesta ei semmosta tehdä. Kai sinne isommat elukat tulee pumppuun vai mites etenee
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mahollisimman avara rööri, öljypinnan yläpuolelle ja jatkuvasti alaspäin viettävänä. Turbolla paluupuolen lähtö mahollisimman suoraan alaspäin. letkut mieluiten teflonia tms. joka kestää lämpöä. Hydrauliletkukin kestää, mutta on vaikia klemmareilla kiristää, prässätä pitäs. Lohkon kylkeen reikä ja hydrauliliikkeestä sopivata letkua, nippeliä ja usitteja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
suht alalaitaan lohkoa pakosarjan puolelle. joissain lohkoissa on paikka valmiina jossa sileä kohta jne.
voitelun turbolle ovatten useasti ottaneet kannen peräpäästä,kuuskoloruuvin alta.
voitelun turbolle ovatten useasti ottaneet kannen peräpäästä,kuuskoloruuvin alta.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jepjep kaikenlaista taas touhuttu ja laitettu... kilometrejä tullut åbout 30tkm kesästä tähän päivään. meni vaihteeks yks perä tohjoks ja pari iskaria menny ei kai hirveesti muuta. pyyhkijän mekanismiki tuli laitettua näin puolen vuoden suunnittelun jälkeen konepellin iskari ja sellasta. meni myös 3 vaihde rikki paikallaan kun yrittää laittaa vaihdetta sisään rattaat pyörii iteksiään. 10-20km/h vauhdista voi laittaa ilman rutinoita. liekkö synkro mennyt? muut vaihteet pelaa moitteettomasti. ens kuussa pitäs leimata joutuuko pyörittelee syöttö ruuvia takasinpäin?
ollappa jo kesä niin sais sopevampia kiiltokuvia jne
millasilla hiluilla tuo kone nyt lopulta niputtiin? ja voimansiirto? En ny jaksanu alkaa kahlaamaan sivuja takasippäin jos sitä lienee vielä ees kerrottuna
millasilla hiluilla tuo kone nyt lopulta niputtiin? ja voimansiirto? En ny jaksanu alkaa kahlaamaan sivuja takasippäin jos sitä lienee vielä ees kerrottuna
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
olihan siä viimekesäset kiiltokuvat viä ja kahlasinkin topikin läpi pikaisesti mut en mä huomioinu että tämä vielä vapari on kun isommista elukoistakin puhui jo välillä ja kone pemotettiin jne, tottapa sinne pian jokin puhallin ilmestyy moottorin kylkeen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
tuli vaihettua 2.5d kone ja ehjä vaiheloota. perjantaina lomille. 8 aikaan pajalle koko paketti irti ja uutta sisään. eipähän enää vaihteet ryskää
vetääkin vähä paremmin kun 200d. ruuttasin syöttöjä niin paljonku
kärsii. kytkinsylinteriki piti vaihtaa ku veti ilmoja. kyllähän toho
joku hyrrä pitäs kylkee laittaa..
Tällänen laitos tuli Smeagolin kanssa puokkiin haettua etelä-suomesta. 87 vuoden tenava 530tkm 2.0l
diesel alunperin. Tällähetkellä pellin alla 602 250d 440tkm vaparista
turbotettu. Garretin muuttuvasiipinen ahdin, vakiopumppu, vaparin
imusarjaan väsätty painekotelo mallia ruma, pieni välijäähdytin.
400e tämä katiska maksoi. Vetoakseli oli poikki ostaessa, ruostetta
siellä täällä, etupuskurista ala-osa leikattu irti takapuskuri halki,
varapyörä kotelossa reikä, vetoakselin vaihdettua -> koeajo = perä
valmiiksi paskana veti pyörät lukkoon 40 vauhista.. syyläri halki, takaoven
pikkulasi hajotettu, virtalukko paskottu, Etulokasuojat mädät, konepeltiin
rälläköity reikiä, asennettu rumat pikalukot, Maskista leikelty paloja irti ja
jotain muuta mitä nyt ei tule mieleen.
la-su muutaman tunnin aikaansaannoksia:
-Konehuone pesty liuottimella pariin kertaan = Puhdas
-Autopesty liuottimella, tarrat otettu pois.
-Moottoriöljyt vaihdettu
-Vaihdettu alkuperäinen Polttoainesuodattimen jalka (oli w123),
polttoaine letkut syöttöpumpulta suodatinjalalle (kusi sikana)
-Siivottu sisältä
-Aloitettu konehuoneen siistimistä
-Vetoakseli
Tavoitteena poistaa ruosteet, paikkamaalata, parantaa hieman
ulkonäköä.
-Hommata etupuskuri
-konepelti
-maski
-etulokasuojat
-kirkkaat etu ja sivuvilkut
-Tehdä uusi painekotelo
-Vaihdelaatikko,kytkin
-Putkisto
-Konehuone laittaa järkevään kuntoon
-Ehkä 606 vakioahdin
-toinen perä ja siihen liimalukko
-moottorin kumityynyt
Viimeksi muokannut duron93, 05.11.2013 20:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.