Yleensähän ko koneessa on suht nätti tyhjäkäynti joten tuo naputus häiritsee aikalailla

Koneen suoja muovit pois ja tarkistus mitä näkyy suutimeien juuressa,tuutsoni kirjoitti:Elikkäs potilaana on vm -00 270 CDI jonka koneesta kuuluu naputus aivan kuin venttiiliinpainin olisi sökö. Voisiko samanlainen ääni kuulua myös viallisesta suuttimesta, sillä koneessa on hieman huono käynnistyvyys kylmänä ja pukkaa mustaa savua. ( pakkasella rumpsuttaa kuin Zetori vähän aikaa nyt kesällä vain savuaa)
Yleensähän ko koneessa on suht nätti tyhjäkäynti joten tuo naputus häiritsee aikalaillaosasiko joku" guru" paikallistaa äänen ihan korvakuulolla niin ei tarvisisi alkaa ensin purkamaan paikkoja auki.
Koneen suoja muovit pois ja tarkistus mitä näkyy suutimeien juuressa,CDI203 kirjoitti:tuutsoni kirjoitti:Elikkäs potilaana on vm -00 270 CDI jonka koneesta kuuluu naputus aivan kuin venttiiliinpainin olisi sökö. Voisiko samanlainen ääni kuulua myös viallisesta suuttimesta, sillä koneessa on hieman huono käynnistyvyys kylmänä ja pukkaa mustaa savua. ( pakkasella rumpsuttaa kuin Zetori vähän aikaa nyt kesällä vain savuaa)
Yleensähän ko koneessa on suht nätti tyhjäkäynti joten tuo naputus häiritsee aikalaillaosasiko joku" guru" paikallistaa äänen ihan korvakuulolla niin ei tarvisisi alkaa ensin purkamaan paikkoja auki.
sen vuodon korjauksesta on hyvä aloitaatuutsoni kirjoitti:CDI203 kirjoitti:Koneen suoja muovit pois ja tarkistus mitä näkyy suutimeien juuressa,tuutsoni kirjoitti:Elikkäs potilaana on vm -00 270 CDI jonka koneesta kuuluu naputus aivan kuin venttiiliinpainin olisi sökö. Voisiko samanlainen ääni kuulua myös viallisesta suuttimesta, sillä koneessa on hieman huono käynnistyvyys kylmänä ja pukkaa mustaa savua. ( pakkasella rumpsuttaa kuin Zetori vähän aikaa nyt kesällä vain savuaa)
Yleensähän ko koneessa on suht nätti tyhjäkäynti joten tuo naputus häiritsee aikalaillaosasiko joku" guru" paikallistaa äänen ihan korvakuulolla niin ei tarvisisi alkaa ensin purkamaan paikkoja auki.
jos ei näy mittään niin *:rin piuhan päähän
(olis myös hyvä olla autonmalli... vaikka ko viassa sillä ei väliä)
No niin muovit käytetty irti ja olihan siellä ykköspytyn suuttimen juuressa kosteutta kts. kuva ( valitettavasti ei saanut kuvaa ihan suuttimen juuresta). Kakkosessa hieman samaa mutta se on saattanut tulla ilmavirran mukana, koska kosteus oli sen verran pientä.
Automalli on W210 270 CDI ja ajettu hieman alle 400 tkm
CDI203 kirjoitti:tuutsoni kirjoitti:CDI203 kirjoitti: Koneen suoja muovit pois ja tarkistus mitä näkyy suutimeien juuressa,
jos ei näy mittään niin *:rin piuhan päähän
(olis myös hyvä olla autonmalli... vaikka ko viassa sillä ei väliä)
No niin muovit käytetty irti ja olihan siellä ykköspytyn suuttimen juuressa kosteutta kts. kuva ( valitettavasti ei saanut kuvaa ihan suuttimen juuresta). Kakkosessa hieman samaa mutta se on saattanut tulla ilmavirran mukana, koska kosteus oli sen verran pientä.
Automalli on W210 270 CDI ja ajettu hieman alle 400 tkm
sen vuodon korjauksesta on hyvä aloitaa
E: kuvaa isomaksi klikkamalla aukesi jotain muutkin...![]()
koneele
Joskus se kolkotus/naksutus on hiukan huonompi juttu...tuutsoni kirjoitti:CDI203 kirjoitti:tuutsoni kirjoitti:
Jep, niin pitää tehdä. Alkuperäinen kuva poistettu kun sieltä tosiaankin näkyy aukeavan jotain muutakin koneelle. Noooh eipä tarvii uudestaan käyttää imagevenue.com:a kuvien liittämiseen.