skerpeleen S203
On ohjelmoitu, mutta ei siitä saatu irti sitä mitä piti (= mitä muista 270:sta on saatu). Syitä voi olla monia, suuttimet, pumppu, turbo...??
Mitään vikakoodeja tuosta ei ole löydetty koskien voimalinjaa, joten en osaa sanoa mitä siitä sitten pitäisi laittaa kuntoon...
Mitään vikakoodeja tuosta ei ole löydetty koskien voimalinjaa, joten en osaa sanoa mitä siitä sitten pitäisi laittaa kuntoon...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Hyvin se kulkee, siihen ei vaikuta se, että Tapsan kulkee paremminEldorado kirjoitti:Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia. Ja suksikin on käynyt tuota ajamassa ja yhteisesti tuumattiin ettei auto mihinkään kulje, suksi ei vaan muka enää muista sitä...
Miten minä muistelen että 300-24 topikissa keskusteltiin kans siitä, että auto ei lähde kertakaikkiaan minnekään jos ei tennari oo lattiassa
Käydäänpä koittamassa tuo valoista lähteminen, minä kun väitän että lähtee ku kuppa Töölöstä
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Miten kun mie muistelen että ajoit tätä ja siinä todettiin yhteen ääneen että "ei kulje sillai kuin pitäisi"... eikös ollutkin?XUX63 kirjoitti:Hyvin se kulkee, siihen ei vaikuta se, että Tapsan kulkee paremminEldorado kirjoitti:Mutta summa summarum vaste kaasunpainallukseen on heikkoa, se on vaan tosiasia. Ja suksikin on käynyt tuota ajamassa ja yhteisesti tuumattiin ettei auto mihinkään kulje, suksi ei vaan muka enää muista sitä...
Miten minä muistelen että 300-24 topikissa keskusteltiin kans siitä, että auto ei lähde kertakaikkiaan minnekään jos ei tennari oo lattiassa
Käydäänpä koittamassa tuo valoista lähteminen, minä kun väitän että lähtee ku kuppa Töölöstä
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Juu vaan kyllä se sinun auto oli automaaginakin noppeempi, kyllähän minä ajoin sillä pitkän pätkän ja sain tuntumaa.tapio89 kirjoitti:Mulla onkin manuaali
Oikeastaan tämä taas lähti siitä kun motarin rampilla tulin bensa-S203:n persiissä (200 Kompressor) eikä mulla ollut mitään jakoa pysyä perässä kun se kiihdytti. Saavutin kyllä myöhemmin hieman mutta lähdössä jäin heti ihan selkeästi. Bensapeli vastaa vaan kaasuun selvästi terävämmin. Ja kyllähän se korpesi, myönnän...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Välitykset.Eldorado kirjoitti:Juu vaan kyllä se sinun auto oli automaaginakin noppeempi, kyllähän minä ajoin sillä pitkän pätkän ja sain tuntumaa.tapio89 kirjoitti:Mulla onkin manuaali
Oikeastaan tämä taas lähti siitä kun motarin rampilla tulin bensa-S203:n persiissä (200 Kompressor) eikä mulla ollut mitään jakoa pysyä perässä kun se kiihdytti. Saavutin kyllä myöhemmin hieman mutta lähdössä jäin heti ihan selkeästi. Bensapeli vastaa vaan kaasuun selvästi terävämmin. Ja kyllähän se korpesi, myönnän...
Tähdellisen parantola
Käypä ajamassa niin totuus selviää.Eldo kirjoitti:Oikeastaan tämä taas lähti siitä kun motarin rampilla tulin bensa-S203:n persiissä (200 Kompressor) eikä mulla ollut mitään jakoa pysyä perässä kun se kiihdytti. Saavutin kyllä myöhemmin hieman mutta lähdössä jäin heti ihan selkeästi. Bensapeli vastaa vaan kaasuun selvästi terävämmin. Ja kyllähän se korpesi, myönnän..
Bensa-kompura on aivan avuton laite vastaamaan kaasuun ja lähtemään kun vertaa cdi:hin.
Koskaan ei olla vääntöalueella kun on tarvetta mennä.
C200K 240 Nm / 3000-4000 vastaan C270cdi 400 Nm / 1800-2600
Erityisesti voimattomuuden huomaa kun ajaa 211-korisella E200K:lla.
Lieneekö tuo turboviive sitten minun yksilössä jotain ihan posketonta luokkaa, tuntuu ettei parin ekan sekunnin aikana tapahdu mitään kun pedaalin polkee lattiaan. Kone vain huutaa kunnes sitten yhtäkkiä pienen "venytysvaiheen" jälkeen nopeus alkaa nousta... turhauttavaa.
Kyllä minä olen edelleen sitä mieltä että bensskompura vastaa kaasuun paremmin kuin tämän ikäluokan turbodieseli. Ehkä nämä uudemmat vnt-ahtimelliset heräilee noppeemmin, en ossaa sanoa.
Kyllä minä olen edelleen sitä mieltä että bensskompura vastaa kaasuun paremmin kuin tämän ikäluokan turbodieseli. Ehkä nämä uudemmat vnt-ahtimelliset heräilee noppeemmin, en ossaa sanoa.
Nii-in, miksi ihmiset ostaa tehokkaita autoja vaikka 50 heppaisellakin pääsee paikasta a paikkaan b. Elämän suuria kysymyksiä...Miksi sielä liikennevaloissa pitää päästä elvistelemään ja tojota variksia nöyryyttään?
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Käy koeajamassa bensakompuraa, jos siinä tuntuu olevan voimaa ja kaasuun vastaavuutta paremmin kuin omassa ceessäsi niin kyllä jotain korjattavaa täytyy konetilassa ollaKyllä minä olen edelleen sitä mieltä että bensskompura vastaa kaasuun paremmin kuin tämän ikäluokan turbodieseli. Ehkä nämä uudemmat vnt-ahtimelliset heräilee noppeemmin, en ossaa sanoa.
Suksin kanssa tuossa puhe-elimessä laadittiinkin jo lista toimenpiteistä jolla tuo 270 saadaan liikkumaan edes kohtuullisesti:
- 1600 barin ruiskutuspumppu
- uudet suuttimet
- 320:n ahdin
- uusi kuuleri
- katin suolistus
- egr läpät hus h*levettiin
Tapsalle ehkä viikonlopun homma...??
- 1600 barin ruiskutuspumppu
- uudet suuttimet
- 320:n ahdin
- uusi kuuleri
- katin suolistus
- egr läpät hus h*levettiin
Tapsalle ehkä viikonlopun homma...??
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Emminäkään. Luulis olevan kuitenki jo sen verran että "normaalissa tieliikenteessä" pärjäis ja ei menis kikottimet ohi.XUX63 kirjoitti:Eipä oo saanu tuommosta autoo ajaa Kolmasosaheppa per kilo antaa kuitenkin jo ihan kivat kutinat m*niinJuhanit kirjoitti:Uskon tämän toteamuksen heti. Autossa joka "kulkee niinkuin pitää" on vähintään hevonen per kilogramma.
Olen ajanut sekä C180 että C200 kompressoria. Tehossa ja varsinkin väännössähän nuo häviää tietysti, mutta kyseessä olikin se kuinka nopeasti moottori/takapyörät reagoivat kaasun painallukseen. Eli siitä viiveestä. Edelleenkin väitän että se viive tuossa omassa on niin suuri että nuo kompurat ehtii jo pitkälle ennenkuin oma kosla on kunnolla liikkeessä. Mutta tietysti asia pitäisi päästä testaamaan rinta-rinnan jotta totuus selviäisi eikä olisi pelkkää mutua...dealer kirjoitti:Käy koeajamassa bensakompuraa, jos siinä tuntuu olevan voimaa ja kaasuun vastaavuutta paremmin kuin omassa ceessäsi niin kyllä jotain korjattavaa täytyy konetilassa ollaKyllä minä olen edelleen sitä mieltä että bensskompura vastaa kaasuun paremmin kuin tämän ikäluokan turbodieseli. Ehkä nämä uudemmat vnt-ahtimelliset heräilee noppeemmin, en ossaa sanoa.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sitä suurmalla syyllä on jotain pielessä,Eldorado kirjoitti:On ohjelmoitu, mutta ei siitä saatu irti sitä mitä piti (= mitä muista 270:sta on saatu). Syitä voi olla monia, suuttimet, pumppu, turbo...??
Mitään vikakoodeja tuosta ei ole löydetty koskien voimalinjaa, joten en osaa sanoa mitä siitä sitten pitäisi laittaa kuntoon...
Ohjelmalla voi kivastivaikutta siihen kaasun vasteesen
Ja jos sekään ei ole vaikutanut on tosiaan jotain vikaa...
(valo lähdöt tunttu olevan "onkelma" niin 1päälle jarru ja kaasu samaan aikaan saapaineet valmiiksi päälle sitten kun valot vaihtuu"ei puna valoa"
jarru pois lappu lattiaan... Ja jos vaihto viippyy tökii kepistä sopivasti ennakoa
Eiköhän vakio varikset jää... Ja jos ei niin sitten on sen laatuinen vika mikä muutaman kerran jälkeen löytyy.. .)
Tulipa mieleen ohjelmasta onkos tuonti peli jostain matalan tehon/vero rajan maasta, niisä on ollut kaiken laista vetojen lisäys haittaa ... Koodausta ym
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Millon kokkeillaan..? Tosin haittaako se jos mulla manuaali..?Eldorado kirjoitti:Olen ajanut sekä C180 että C200 kompressoria. Tehossa ja varsinkin väännössähän nuo häviää tietysti, mutta kyseessä olikin se kuinka nopeasti moottori/takapyörät reagoivat kaasun painallukseen. Eli siitä viiveestä. Edelleenkin väitän että se viive tuossa omassa on niin suuri että nuo kompurat ehtii jo pitkälle ennenkuin oma kosla on kunnolla liikkeessä. Mutta tietysti asia pitäisi päästä testaamaan rinta-rinnan jotta totuus selviäisi eikä olisi pelkkää mutua...dealer kirjoitti:Käy koeajamassa bensakompuraa, jos siinä tuntuu olevan voimaa ja kaasuun vastaavuutta paremmin kuin omassa ceessäsi niin kyllä jotain korjattavaa täytyy konetilassa ollaKyllä minä olen edelleen sitä mieltä että bensskompura vastaa kaasuun paremmin kuin tämän ikäluokan turbodieseli. Ehkä nämä uudemmat vnt-ahtimelliset heräilee noppeemmin, en ossaa sanoa.
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kokeillut muttaa sitä pikasen noista kohdin missä tuntuu olevan onkelmaa,tapio89 kirjoitti:Ohjelma on identtinen minun auton ohjelman kanssa.
mitään vaikutusta?
olikos ko auto lähtöisn jostain teho verorajan maasta?
tarkisteltu mitkä kärjet siellä on
koitettu muuten selvitää mikä siinä on?
jos vika suutimissa niin 1kpl vaille valmis satsi(4kpl) amg suutima
on tossa laatikossa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä