Mulla vei 5-6l/100km. Oli lopen ihan luja kampes.miqum_86 kirjoitti:voima peli ei pitäis syyä soppaa kovinkaa_Hämis_ kirjoitti:Yks.nelonen ja viisvaihteinen.miqum_86 kirjoitti:tommonen tuli tunti sitten haalittua kotipihaan:
katotaan mitä tolle tekee
Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jos jokin näistä laitteista kiinnostaa, niin laittakaa YV:tä. Viestissä olisi hyvä esittää kiinnostuksen kohde.eseestie kirjoitti:Sieltä sitten valkkaamaan omat suosikit http://laakinpeli.nettisivu.org/
Ja ei muuta kun tarjouksia kehiin!
Huom! Tässä on vain osa kalustosta...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Uskomatonta, miten olet voinut ja onnistunut keräämään tuollaisen varaston toinen toistaan hienompia, ja harvinaisempia autoja.eseestie kirjoitti:Jos jokin näistä laitteista kiinnostaa, niin laittakaa YV:tä. Viestissä olisi hyvä esittää kiinnostuksen kohde.eseestie kirjoitti:Sieltä sitten valkkaamaan omat suosikit http://laakinpeli.nettisivu.org/
Ja ei muuta kun tarjouksia kehiin!
Huom! Tässä on vain osa kalustosta...
Sieltä löytyi montakin kinnostavaa peliä, pelkäänpä hintojen nousevan meikäläisen ulottumattomiin...
En ole minä kerännyt. Enkä ole ainoa omistajakaan. Mutta kuten jo edellä mainitsin, niin YV:tä tännepäin kiinnostuksen kohteesta. Nämä myydään nyt!jartuo kirjoitti:Uskomatonta, miten olet voinut ja onnistunut keräämään tuollaisen varaston toinen toistaan hienompia, ja harvinaisempia autoja.
Sieltä löytyi montakin kinnostavaa peliä, pelkäänpä hintojen nousevan meikäläisen ulottumattomiin...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tommonen bmw 525tds tuli haettua viime perjantaina kun veivät "kilpaa" mersun pois käsistä... varusteitakin oli ruksattu ihan mukavasti jos vertaa mersuihin joita on pihassa ollut... löytyy mm. musta nahkasisusta sähkösäätöisillä etupenkeillä, sähkökattoluukku, ilmastointi, 4x sähkölasit yms... oikeastaan ainut jota jäin kaipaamaan on vakkari
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=108410
Tuon mukaan ois plug&pray vakkarin asennus.
Tuon mukaan ois plug&pray vakkarin asennus.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Tälläänen on maannu takapihalla -07 tai -08 kesästä lähtien.. En muista koska ostin
~1,5v sillä tuli ajeltua ja sillä välillä amistelin sen kameleontti väreihin ja varaosa-putkan suurin "äänen-vaimentaja" siihen laitettii kii.
Tarkotus olis amistelun jälkee museoora ku vaa sais aikaaseks.
19v oli erellisellä omistajalla ja täydellinen huoltokirja löytyy.
Kirjaan merkattu muunmuassa renkaiden ilmojen tarkastukset ja joka merkinnän kohdalla on päivämäärä ja kilometrit.
~1,5v sillä tuli ajeltua ja sillä välillä amistelin sen kameleontti väreihin ja varaosa-putkan suurin "äänen-vaimentaja" siihen laitettii kii.
Tarkotus olis amistelun jälkee museoora ku vaa sais aikaaseks.
19v oli erellisellä omistajalla ja täydellinen huoltokirja löytyy.
Kirjaan merkattu muunmuassa renkaiden ilmojen tarkastukset ja joka merkinnän kohdalla on päivämäärä ja kilometrit.
Toimivalla kuvalinkillä ylläoleva.
Melko korkealla tuo perä, näyttää ihan 80-luvun kylärassin tyylisuunnalta. H&R 35mm CUP-KIT alle niin asettuu paremmaksi. Tosin joustot on melko lyhyet silloin.
EDIT: Vai onko tuossa 40/15 madallus?
Melko korkealla tuo perä, näyttää ihan 80-luvun kylärassin tyylisuunnalta. H&R 35mm CUP-KIT alle niin asettuu paremmaksi. Tosin joustot on melko lyhyet silloin.
EDIT: Vai onko tuossa 40/15 madallus?
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Vetosuhde 60 edessä/40 takana...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kuvasta tulee ensimmäiseksi mieleen että etujouset poikki.Mqv kirjoitti:Melko korkealla tuo perä, näyttää ihan 80-luvun kylärassin tyylisuunnalta.
Epäilemättä kiva talviauto, onko muuten minkä painoinen auto nelivetona ?W kirjoitti:Nelivetoinen, kaasarilla, ilman katalysaattoria ja bensakäyttöinen
Onko meno miten kepeää, viekö neliveto voimia ?
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Painoa en muista, mutta joku 150-200kg äkkisilteen veikattuna painavempi kuin etuveto. Joku hämärä muistikuva on abaut 1100kg? Täytynee tarkistaa.dealer kirjoitti:Epäilemättä kiva talviauto, onko muuten minkä painoinen auto nelivetona ?W kirjoitti:Nelivetoinen, kaasarilla, ilman katalysaattoria ja bensakäyttöinen
Onko meno miten kepeää, viekö neliveto voimia ?
Käytännössä ei sitä eroa huomaa noilla huimilla 94hv 133nm tehoilla Ei sillä jalkoihin jää muttei mikään turboraketti kuitenkaan.
Sen verran on kokeiltu että kyllä se hiekkatiellä kulkee paljon iloisemmin kuin asvaltilla ja tarpeeksi ylikovalla vauhdilla jopa kylki edellä Jotenka talvikelejä odotellessa...
Ruosteita tuossa on tarpeeksi linttaklubiin. Mutta oikeastaan ainut joka vaatis Runtulan kädentaitoja on kuskinpuolen etulokari. Kaikki muu on pientä ja orastavaa pintahuttua mutta tuo etulokari vaatis kemppiliimaa.
Ulkokuori on nyt mitä voi odottaa 22v vanhalta herralta. Mittarissa ei kuitenkaan ole kuin 214tkm ja sisätilojen perusteella se voipi hyvin pitää paikkansa. Penkit on ryhdikkäät, muovit ei ole kuluneet, kukaan ei ole edes yhden yhtäkään kaiutinreikää tehnyt mihinkään. Kankaat ovat toki likaiset, mutta kaikki on ehjää ja toimii.
Alustassa ei ole nitinöitä eikä kolinoita. Pakoputki vaatis vähän vaihtoa, takapönttö on ainakin paikoillaan enää pyhällä hengellä ja taka-akselin ylitys näyttäisi tulevan samaa rataa perässä.
Tekniikassa ei mitään ihmeitä murheita ollut. Ostoreissun kotimatkalla nyki niin pirusti, seuraavana aamuna tutkin vikaa melkein kaksi minuuttia kunnes löysin syypään. 2 ja 3 sylintereiden tulpanjohdot olivat murtuneet juuri ennen tulppaa. Pyörijän kärki oli ruosteessa ja virranjakajan kannen kosketuspinnat täysin loppu. Eli pyörijästä tulppiin kaikki uutta ja jo alkoi kulku maistumaan datsunille Öljytkin tuli vaihdettua näön vuoksi.
Muuten tuo on perusnormaali. Ei mitään hienouksia. Matkustusmukavuus on jotain aivan muuta kuin lankuissa tai varsinkaan rautapuskurissa mutta jotain perverssiä viehätystä tuossa kulkineessa on Halpa se on näköjään omistaakin, täyden vuoden vakuutukset kaiken kattavana minimaalisilla bonuksilla näytti olevan alta 500e/vuosi. Vero tulee olemaan jotain 120-140e. Menovettä tuo hörppää 7-9litraa näin ensimmäisillä tankkauksilla mitattuna, katotaan mihin se asettuu.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Kyllä ne on kunnossa. Tätä vehjettä on jopa ruostesuojattu iskaritornien yläpäiden aukoista tulee massaa ulos eikä mitään merkkejä edes orastavasta pintaruosteesta näy missään.Pappi kirjoitti:Pari N13 Nissania pihassa pitäneenä voisin kysyä, katoitko iskareiden yläpäät takaa... Ovat nimittäin semmoset kuran kerääjät, että kannattaa kahtoa ne kuntoon. Kunnollinen korjaus vaatii iskareiden irroituksen, mutta se kannattaa.
Pohjakin on täysin terve. Ainoat ruosteet tosiaan on näkyvillä paikoilla. Helmat ja takakaaret menee ihan pelkällä hiomisella samoin kuin repsikan etulokari ja kuskin ovi. Edes yhdenkään oven alareunassa ei ole tippaakaan ruostetta
Edellinen omistaja väitti että tämän ovat omistaneet häntä ennen kaksi vanhempaa pappaa ja yksi autoliike. Auton kunnon perusteella se näyttäisi ehkä jopa pitävän paikkaansa, omistajahistoriaa ei ole tarkistettu vielä.
Näköjään automaattiryyppy vähän kenkkuilee yön seisomisen jälkeen. Käy aivan pirun rikkaalla eikä meinaa poistua ryyppy kaasua polkemalla. Täytynee perehtyä aiheeseen.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Muugeni tuli puolitoista viikkua takaperin pihaan seisomaan, siitä tuli käyttöauto Ovaalin tilalle, ja hetken nyt vielä koetan pysytellä noista Mersuista etäällä kunnes se sopivin yksilö kosahtaa kohdalle
Täähän on 1,5pgm-ruutta,ajettu maltilliset 255tkm ja erikoista on sisusta. En oo ikinä nähny moista sisustaa, kuulemma edellinen omistaja teetättänyt tms. Hondiahan mulla on ollut kolmekin kappaletta, ensimmäinen oli Accord mutta se oli aivan liian mätä rakenneltavaks. Toisena oli civic, mutta hb. Nyt on siis sedanin vuoro. Katsotaan, nuo käyttikset mulla on vaihtunu useasti, täytyy tätäkin vähän siistiä ja kiillotella talven aikan nuo vanteiden reunukset. En ees jaksa alkaa sanomaan, että tällä sitten ajellaan seuraavat 10 vuotta. Kun en aja
Auton leminimeä voi jokainen arvailla rekkarin ekojen kirjainten perusteella
Täähän on 1,5pgm-ruutta,ajettu maltilliset 255tkm ja erikoista on sisusta. En oo ikinä nähny moista sisustaa, kuulemma edellinen omistaja teetättänyt tms. Hondiahan mulla on ollut kolmekin kappaletta, ensimmäinen oli Accord mutta se oli aivan liian mätä rakenneltavaks. Toisena oli civic, mutta hb. Nyt on siis sedanin vuoro. Katsotaan, nuo käyttikset mulla on vaihtunu useasti, täytyy tätäkin vähän siistiä ja kiillotella talven aikan nuo vanteiden reunukset. En ees jaksa alkaa sanomaan, että tällä sitten ajellaan seuraavat 10 vuotta. Kun en aja
Auton leminimeä voi jokainen arvailla rekkarin ekojen kirjainten perusteella
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
Vieläkös Jyllis-Klubben on voimissaan..? Tänään tuli käytyä hakemassa pihaan 740 GLE -88:
Teksti lainattu sellaisenaan, kuin kaveri esitteli tätä autoa toisaalla:
Auto on ostettu uutena elokuussa 1987 Chicagon seudulle ja sama suomalainen omistaja toi sen muuttoautona kotimaahan -88. Toisella omistajalla auto oli vuodesta 1992 tämän vuoden elokuulle saakka eli 20 vuotta. Olen siis vasta auton kolmas omistaja. Maileja on mittariin kertynyt n. 116 tml eli autolla on rullattu ainoastaan n. 186 tuhatta kilometriä 25 vuoden aikana!
Autoon on valittu melko kattava varustevalikoima jo uutena kun kerrankin on suomipoika päässyt verottomana autoa valitsemaan.
- moottorina B230F (116hv/185Nm) ja laatikkona AW-71 automaatti
- muuten musta sisustus paitsi penkit ovat tummaa vihertävän harmaata plyyshiä
- ilmastointi, kattoluukku, sähkölasit, vakionopeussäädin, sähköantenni
- keskuslukitus, Volvo Alarm varashälytin, snowcap ja takavalojen välissä heijastinpaneeli
- vetokoukku, lohkolämmitin ja sisäpistoke on laitettu jossain vaiheessa Suomessa
- ajovaloissa on painepesurit erillisellä kytkimellä, onkohan ne asennettu jo uutena?
Tuolla siis enemmänkin kuvia ja juttua, jos jotakuta kiinnostaa.
Tämähän tarkoittaa myös sitä, että meikäläisen W123 tulee piakkoin myyntiin, kunhan saan väsättyä myynti-ilmoituksen
Teksti lainattu sellaisenaan, kuin kaveri esitteli tätä autoa toisaalla:
Auto on ostettu uutena elokuussa 1987 Chicagon seudulle ja sama suomalainen omistaja toi sen muuttoautona kotimaahan -88. Toisella omistajalla auto oli vuodesta 1992 tämän vuoden elokuulle saakka eli 20 vuotta. Olen siis vasta auton kolmas omistaja. Maileja on mittariin kertynyt n. 116 tml eli autolla on rullattu ainoastaan n. 186 tuhatta kilometriä 25 vuoden aikana!
Autoon on valittu melko kattava varustevalikoima jo uutena kun kerrankin on suomipoika päässyt verottomana autoa valitsemaan.
- moottorina B230F (116hv/185Nm) ja laatikkona AW-71 automaatti
- muuten musta sisustus paitsi penkit ovat tummaa vihertävän harmaata plyyshiä
- ilmastointi, kattoluukku, sähkölasit, vakionopeussäädin, sähköantenni
- keskuslukitus, Volvo Alarm varashälytin, snowcap ja takavalojen välissä heijastinpaneeli
- vetokoukku, lohkolämmitin ja sisäpistoke on laitettu jossain vaiheessa Suomessa
- ajovaloissa on painepesurit erillisellä kytkimellä, onkohan ne asennettu jo uutena?
Tuolla siis enemmänkin kuvia ja juttua, jos jotakuta kiinnostaa.
Tämähän tarkoittaa myös sitä, että meikäläisen W123 tulee piakkoin myyntiin, kunhan saan väsättyä myynti-ilmoituksen
® Mesen Porkkana-klubi
Ei pääse ainakaan vasen ja oikea unohtumaan.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!