Hmm...Sergey kirjoitti:Siel ei tosiaan oo muuta ku suorat putket takavaimentajalle asti, ts 1 vaimentaja.
InsaneMen 500SEL '84 (Suåmiauto)
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
katti asiaa selvitettii katsastusmiehen kaa ja tätä on tosiaan 162kw katti ja ilman kattia 170kw.
ja ei menny katsastuksesta läpi kun etujarruissa oli poikkeamaa 33% vasemman ollessa heikompi 2.4
ja ei menny katsastuksesta läpi kun etujarruissa oli poikkeamaa 33% vasemman ollessa heikompi 2.4
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tuosta kuskin jakkarasta kun oli useampi jousi rikki ja selkänojan pahvi vähän rempallaan niin päättelin tänään auringonpaisteessa ja 20c lämmössä vähän korjailla sitä.
penkin alta löyty 12 euroa ja olut sekä läjä tupakantumppeja.
Tämä ei varmaankaan ole oikeaoppinen korjaus mutta toimiipahan toistaiseksi. Uutta tyynyä odotellessa.
Selkänojan vikakin löytyi, oli nimittäin koko alareuna irronnut ja siksi repsotti...
Samalla kisistin löpsöttävän karttataskun hihnan
Olisiko tämä aika hyvä todiste siitä että auto on tosiaankin ollut täällä ahvenanmaalla uudesta asti?
Olut oli kelvollista
penkin alta löyty 12 euroa ja olut sekä läjä tupakantumppeja.
Tämä ei varmaankaan ole oikeaoppinen korjaus mutta toimiipahan toistaiseksi. Uutta tyynyä odotellessa.
Selkänojan vikakin löytyi, oli nimittäin koko alareuna irronnut ja siksi repsotti...
Samalla kisistin löpsöttävän karttataskun hihnan
Olisiko tämä aika hyvä todiste siitä että auto on tosiaankin ollut täällä ahvenanmaalla uudesta asti?
Olut oli kelvollista
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Kyllä se on mantereella ollut. Jos olisi ollut vain Sipsilandiassa, niin penkin alta olisi löytynyt enemmän rahaa, konjakkipullo ja sikarintumppejaSergey kirjoitti:Olisiko tämä aika hyvä todiste siitä että auto on tosiaankin ollut täällä ahvenanmaalla uudesta asti?
penkin alta löyty 12 euroa ja olut sekä läjä tupakantumppeja.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
ennemminki nuuskaa ja olutta...
korkeuksista maastoon... Iskarin yläkiinnitys irti, kallistuksenvakaajan nivel auki ja sitten tunkilla alatukivarsi alas ja pääsi nappaamaan jousen pois välistä. Laikalla pari kierrosta pois ja sama takaperin.
Takapään säätö vielä vaiheissa mutta vähän jo sekin on parempi. Sumitomon renkaat edessä 225/45/17 ja takana 235/45/17 vanteet on stokki kamaa 8,5x17et20 taakse tulee 15mm spacer.
korkeuksista maastoon... Iskarin yläkiinnitys irti, kallistuksenvakaajan nivel auki ja sitten tunkilla alatukivarsi alas ja pääsi nappaamaan jousen pois välistä. Laikalla pari kierrosta pois ja sama takaperin.
Takapään säätö vielä vaiheissa mutta vähän jo sekin on parempi. Sumitomon renkaat edessä 225/45/17 ja takana 235/45/17 vanteet on stokki kamaa 8,5x17et20 taakse tulee 15mm spacer.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
jusamb kirjoitti:Kyllä se on mantereella ollut. Jos olisi ollut vain Sipsilandiassa, niin penkin alta olisi löytynyt enemmän rahaa, konjakkipullo ja sikarintumppejaSergey kirjoitti:Olisiko tämä aika hyvä todiste siitä että auto on tosiaankin ollut täällä ahvenanmaalla uudesta asti?
penkin alta löyty 12 euroa ja olut sekä läjä tupakantumppeja.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
no ei ole ku rauta. pitäskö siinä olla muovinen?
Ja miten etupuskuri on kiinni? oikea reuna on minulla ihan irrallaan ja mitään kiinikkeitä ei näy, se siis puskurin pää roikkuu 50cm tyhjän päällä.
Ja miten etupuskuri on kiinni? oikea reuna on minulla ihan irrallaan ja mitään kiinikkeitä ei näy, se siis puskurin pää roikkuu 50cm tyhjän päällä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Touhottajan auton on facelift! Pyykkilauta kylkisessä ei ole muovia ovien alapuolella.Sergey kirjoitti:no ei ole ku rauta. pitäskö siinä olla muovinen?
Huono kuva omasta viissatkusta:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
joo ei oo enää. Askartelin sitten puskurin kanssa vähäsen
ja oikea kulma on töppästy kiinni johonkin.
Koputtelin pellit suoriksi ja otin mallia vasemmalta
Sitten vedin ensin pohjamaalilla ja päälle kultaa kun ei ollu mitää tummaa sävyä Askartelin reikänauhasta uudet lenkit noille puskurin päille kun vanhat oli poikki.
Sitten piti taas käydä vähän kruisailemassa
ja oikea kulma on töppästy kiinni johonkin.
Koputtelin pellit suoriksi ja otin mallia vasemmalta
Sitten vedin ensin pohjamaalilla ja päälle kultaa kun ei ollu mitää tummaa sävyä Askartelin reikänauhasta uudet lenkit noille puskurin päille kun vanhat oli poikki.
Sitten piti taas käydä vähän kruisailemassa
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
penkin säädössä ei toiminut kuin eteen ja taakse niin otin sitten toosan käteen ja vilkasin sisään, kuulat oli sekaisin.
Oli yksi johdin poikki, niin joutui sen tinaamaan yhteen. Melkeen jäi onnistumatta mutta nestemäisellä juoksuteella sai tarttumaan. (klimppi tuol keskel)
Kosketuspintojen putsaus, hionta ja mallaus paikalleen:
Vaikein osuus oli tämä jossa kuulat on jousien nokassa ilman mitään tukia ja piti saada kansi paikalleen, muutama kirosana tuli mutta homma onnistui loppujenlopuksi.
Nyt vaan kokeilemaan oliko toimitus onnistunut!
Oli yksi johdin poikki, niin joutui sen tinaamaan yhteen. Melkeen jäi onnistumatta mutta nestemäisellä juoksuteella sai tarttumaan. (klimppi tuol keskel)
Kosketuspintojen putsaus, hionta ja mallaus paikalleen:
Vaikein osuus oli tämä jossa kuulat on jousien nokassa ilman mitään tukia ja piti saada kansi paikalleen, muutama kirosana tuli mutta homma onnistui loppujenlopuksi.
Nyt vaan kokeilemaan oliko toimitus onnistunut!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
vaiva palkittiin niin että nyt koko namiskassa kulkee sähkö ja istuimen kallistus alkoi toimimaan myös. selkänojan molemmat toiminnot vielä puuttuu mutta vika on siis muualla.
Niin ja ei ihme ettei ikkunannostin liiku mihinkään kun ei ole sähkömoottoria olemassakaan. Mistäs mulle sellainen?
Niin ja ei ihme ettei ikkunannostin liiku mihinkään kun ei ole sähkömoottoria olemassakaan. Mistäs mulle sellainen?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Pienenä vinkkinä noille kuulille jousien päässä, kun kerran satalankun ikkunakytkimet avasin ja samanmoiset siellä oli, ne kuulat pysyy paljon paremmin paikoillaan kun kastaa jousen pään ihan hiuksen kevyesti vaseliiniin/rasvaan ja sitten pallo päähän. Rasva pitää sen pallon kiinni niin hyvin että kestää vaikka ylösalasin kääntää koko paketin eikä pallo tipu. Eikä vaikuta itse härdellin toimintaan mitenkään.
Ensikertaa helpottamaan vaan
Ensikertaa helpottamaan vaan
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Kylä se tiedossa oli mutta oli rasvat lopu ja voi ei pitänyt
Nyt jarruttaa tasaisesti kuten arvata saattoi mutta on alkanut jarrut tärryyttämään. Tiedätte silleen resonoimaan. Pitänee rasvata taas
Nyt jarruttaa tasaisesti kuten arvata saattoi mutta on alkanut jarrut tärryyttämään. Tiedätte silleen resonoimaan. Pitänee rasvata taas
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Alkaa jo V8 murinat vähä olee "out" niin ostin mersufoorumilta karralta pari rikkinäistä ysäri Beckeriä ja tein niistä yhden ehjän. Jonkun verran oli kolvattavaa ja samalla kun kolvailin, niin tein sitten mukaan line-in modin.
Helppoa ku mikä, Punainen R:ään, toinen L:ään ja runko GND:n Äänenlaatu on ... mumiseva eli joutuu säätään radiosta diskantit täysille mutta tulee tarpeeksi hyvä. Toki kasettipesäkin pelaa ja Una paloma blanca raikaa
Vaikka kasetti onkin blankko eli tarvii olla kassu pesässä että MP3 soi
Helppoa ku mikä, Punainen R:ään, toinen L:ään ja runko GND:n Äänenlaatu on ... mumiseva eli joutuu säätään radiosta diskantit täysille mutta tulee tarpeeksi hyvä. Toki kasettipesäkin pelaa ja Una paloma blanca raikaa
Vaikka kasetti onkin blankko eli tarvii olla kassu pesässä että MP3 soi
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
eihä nuo gummid mahtunu pyörimää coupen alla. vähä kyllä aavistinkin. edessä 215/45 ja takana 235/40-17
Pitänee nuo etukehätki vaihtaa ku 20v vanha lakattu pinta ei iha kiillä ku tuo uudistettu sitäpaitti edessä o tuuman spacerit.
Pitänee nuo etukehätki vaihtaa ku 20v vanha lakattu pinta ei iha kiillä ku tuo uudistettu sitäpaitti edessä o tuuman spacerit.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Räpelsin takajarrusatulat kuntoon, niin huomasin että oikealla takana jarrusatula on ikäänkuin löysällä. Tai siis se ei ole löysäl vaan se koko rakenne missä satula on kiinni.
Minkä näköinen tuo takanapa oikein on?
Vielä kun saa koneesee öljyt niin voi lähtee reissuun savonlinnaan.
Minkä näköinen tuo takanapa oikein on?
Vielä kun saa koneesee öljyt niin voi lähtee reissuun savonlinnaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.