Kilanderin CLK 200 Kompressor

Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Eldorado kirjoitti:. aivan mielettömän hyvänäköinen tuo Kimmon auto noilla vanteilla.

Samaa mieltä. Pienellä ilme muuttuu kun tontittaa sopivasti ja laittaa alle vanteet hyvällä maulla.
Suurin osa nettiautossakin on jollain classic alustalla ja vakio 15" vanteilla. Ja ne ei kyllä herätä juurikaan omistushaluja.
Tämmönen vois ehkä ollakkin kiva kauppakassi...
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

ahonen v kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:. aivan mielettömän hyvänäköinen tuo Kimmon auto noilla vanteilla.

Samaa mieltä. Pienellä ilme muuttuu kun tontittaa sopivasti ja laittaa alle vanteet hyvällä maulla.
Suurin osa nettiautossakin on jollain classic alustalla ja vakio 15" vanteilla. Ja ne ei kyllä herätä juurikaan omistushaluja.
Tämmönen vois ehkä ollakkin kiva kauppakassi...
Mukavaa jos muutkin tykkää 8)
Joo ,eihän tämä korimalli pahemmin stailausta kaipaa,sopivat vanteet/renkaat alle ja säätelee alustan korkeuden sen mukaan.

Tuota samaa asiaa kuin Ahonen ihmettelin kun näitä tuli nettiautosta kateltua;suurin osa myynnissä olevista melko luotaantyöntävän näköisiä,jousia / iskareita vaihdeltu vuosien mittaan,asento on sitten keula ylhäällä ja perä maassa.
Myöskin vanteet ja renkaat mitä sattunut löytymään,näissähän tehtaalta lähtiessä takana levveempi vanne/rengas :idea: .

Eihän nuo isoja asioita ole fiksata,mutta ihmetyttää silti.

Eilen kävi mielessä että tämä on vain kesäauto kun ikkunat huurtuu niin kovin.Maanantaina laitoin asian sateisen kelin piikkiin.
Sitten asiaa hieman tutkittuani,rest-napista painaminen ei aiheuttanut mitään muutosta.
Eli hanskalokero pois,ja sieltä näkyy semmoinen lappeellaan olevan postikortin muotoinen läppä,yläreunasta saranoitu.
Läpän alaosa osoitti etuviistoon,elikkä puhallin otti sisäilmaa kiertoon.Vedin sen osoittamaan pelkääjän jalkatilaa,alkoi taas saada ulkoilmaa ja ikkunoiden huurtuminen loppui.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Ajattelin hoitaa ajoissa,kun kuskinpuoleisessa raidetangon sisäpäässä pieni välys.Huonolla tuurilla syksyllä katsastusmies vaihdattaisi sen.
Erikoista vain se,että sisäpää jos menee uusittavaan kuntoon,pitää vaihtaa koko tanko.Tai ei siis ihan pakko,mutta kun motonetin tiskiltä pyysin keskitankoa,niin täydellinen vaan tuli.
Veholtakin kysyin asiaa,ja sama homma mutta eri hinta.Siellä 479 € ja motonetissa 119 €.
Tuommoinen:

Kuva

Ja rassausmiitissä kätevästi vaihtui.Tai no,keskimmäiset nupit senverran kiinni ettei oikein hyvin autossa kiinni ollessa pääse kopauttamaan pois.
Otettiin simpukan/apuvarsi irti että pääsi tilan kanssa leipomaan,niin kyllähän kävi jouhevasti.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Mä vaihdoin Delphin tangon, makso 200e ja siinä oli nivelet rämäkämmät kuin orkkiksessa, aika näyttää miten kestää :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

sonikki kirjoitti:Mä vaihdoin Delphin tangon, makso 200e ja siinä oli nivelet rämäkämmät kuin orkkiksessa, aika näyttää miten kestää :)
Motonetista tuli Mapco,kestoikää ajatellen käytin kaikki suojakumit irti ja lisäsin rasvaa.

Nyt on CLKn kanssa ensimmäinen viikko ajeltu,1747 km.kertynyt ja ulkomaillakin ehditty käymään.

Kuva

Pietarista päin kun tulee Viipuriin,joku tuntemattomaksi jääneen sotilaan patsas:

Kuva

Saattaa olla tällä autolla ensimmäinen kerta itärajan takana.

Pari kertaa tuli verrattua ajotietokoneen lukemia vs.todellinen kulutus,vaikuttaisi olevan + - 0,2 litraa.

Ei tuo matka-ajossa ole ihan järkyttävä kulutus fanaattisen dieselmiehen mielestäkään.

Kuva

Kauhean paljon ei tule kaupunkiajoa,niin ensimmäisen viikon keskikulutus on noin 7,7 l./100 km.

Vikaakin on-tämä taisi olla jo ostettaessa-lasinpesurin moottori mykkä,pitääkin koittaa ehtiä motonettiin jos sieltä löytyisi sopivanlainen :arrow:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Motonetista hain satalankun pumpun,pari eroa tuohon CLK:n omaan:

Kuva

Tuo johtojen liitäntä on erilainen,ja hinta,9,50 vs. 68,50 €.

Sitten rautasahanterällä vanha pumppu auki,nuo liittimen metalli liuskat naks irti,tinasin ne johtoon kiinni (missä sattui olemaan valmiiksi oikeenlaiset liittimet uuelle pumpulle).

Kuva

Osat paikalleen ja taas toimii :wink: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Kyllä tuossa tuntipalkoille pääsee. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

tuolta tapiolan sijoituspalvelu vihosta se tämmöset ideansa on löytäny :read: :whisper:

piilomainontaa :banni: :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Terho P kirjoitti:tuolta tapiolan sijoituspalvelu vihosta se tämmöset ideansa on löytäny :read: :whisper:

piilomainontaa :banni: :wink:
varoitus,kuvat saattavat sisältää tuotesijoittelua :D

Jotenkin tuntunut (niinkuin taisinkin jo aiemmin kirjoittaa) ettei ahda ihan kunnolla.Ja se tunne ollut ainakin siitä asti,kun asensin ahtopainemittarin.

Nyt yhtenä päivänä välillä Hamina-Taavetti ihmettelin,onku tielaitos mennyt lyhentämään suoria,kun paria rekkaa ohitin.
Ei ollut,mutta ahtopainemittari näytti myös että ei ole ahtojakaan.
Kotiin kun pääsin,starin kanssa tutkimaan.
Mitään vikaa moottorinohjauksessa ei ollut päällä.Kaksi mainintaa vikamuistissa:
p 0410 ilmapuhallus,ilmavirta liian pieni (mitä lie höpöhöpö juttuja)
M 16 kiertoilmaläpän säädin,tuntematon vika tms.
Vähän aikaa meni ihmetellessä,sitten hokasin että se on tuo.

Kuva

Tämähän se niinkuin kompurassa säätää ahtopaineen.Käytin tuon irti,ja takasin paikalleen,auto toimi hyvin.Sai jo paikallaan polkaistessa ahtoja nousemaan.
Seuraavana päivänä sitten taas ei.
Mikähän tuolla voisi olla vikana,yhtä yksinkertaisen näköistä tekniikkaa kuin Loviisan atomivoimalassa.

Kuva

Yleismittarilla mittasin johdot,ohjauspuolikin vaikuttaisi olevan kunnossa.Ja niin tuo starikin kertoo,että tuossa boksissa jotain vikaa olisi.

Nyt pitänee tuosta hitsata läppä umpeen,laittaa sähköboksi johdon päähän johonkin nurkkaan surisemaan/olemaan hiljaa.
Sitten vain ahtoputkeen tuuninkimiesten dumpvalve,että saa kompura huilata yhtä usein kuin kytkinlevykin :idea: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Voi olla mielenkiintoinen ajettava jos ahdin rupeaa pyörimään heti tyhjäkäynniltä alkaen :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Joo,sitten tuosta kyllä tulisi pelkkä kesäauto.
Tosin montahan ahdinta/kesä näillä ajomäärillä menisi :shock: .

Noo,katellaan,nyt on parhaat saatavilla olevat Saksankontaktit neuvotteluyhteyksissä,josko Germaaniasta tulisi ratkaisu ongelmaan :idea: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Joo kannattaa ihmeessä laittaa kuntoon kun noilla pikku kierroksillahan tuo ahdin pelkästään syö niitä tehoja nii voi olla ajo-ominaisuudet vähä ku jonku jokkismiehen veistelemillä nokka-akseleilla :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kilander kirjoitti:Motonetista hain satalankun pumpun,pari eroa tuohon CLK:n omaan:
niin mihinkö paikkaan tuo pumppu tulee?? kusipojan??
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Terho P kirjoitti:
kilander kirjoitti:Motonetista hain satalankun pumpun,pari eroa tuohon CLK:n omaan:
niin mihinkö paikkaan tuo pumppu tulee?? kusipojan??
Juu lasinpesua helpottaa kun on pumppu ehjä,lampunpesimiä tässä mallissa ei taia ollakkaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

sonikki kirjoitti:Joo kannattaa ihmeessä laittaa kuntoon kun noilla pikku kierroksillahan tuo ahdin pelkästään syö niitä tehoja nii voi olla ajo-ominaisuudet vähä ku jonku jokkismiehen veistelemillä nokka-akseleilla :D
Tulihan tuo lopulta kuntoon,joskus noitten sähkövikojen kanssa tuppaa kestämään :roll: .
Silloin kun ahdot hukassa,välillä ei tullut mitään vikakoodia,joskus M16/7 (kiertoilmaläpän säädin) mittausarvo-potentiometri 2 Signaalijännite on liian korkea [P0246]
Toisinaan M16/7 (kiertoilmaläpän säädin),vertailuvirhe mittausarvo-potentiometri [P0244]

Sitten kun tuli mittailtua ja tutkittua ettei kiertoilmaläpässä ole mitään vikaa,aloin tutkia mitkä syyt saattaisi pudottaa ahdot pois pelistä.
Nokka-akselin,kampiakselin asentotunnistimet ja nakutuksentunnistin mainittiin WISsissä.
Nuo kaksi ensin mainittua oli helppo tutkia,käytti piuhat irti ja katsoi että testeri antoi vikakoodit niistä.
Nakutuksentunnistimella ei ollut mitään vaikutusta,oli johdot kiinni tai irti,testeri ei tiennyt siitä mitään.

Piti sitten kehitellä mittausapuvälineet,että pääsi johtoja rikkomatta mittailemaan ECUlta arvoja.
Nakutuksentunnistin oli kunnossa.
Keksin sitten katsoa ilmamassamittarin signaalia,ja sitähän ei ECUlle tullut.
Outoa ettei tuommoisesta tule mitään herjaa,eikä sitä pysty (ainakaan tässä mallissa)starilla tutkia,vain läpi menevän ilmamäärän näkee.

No sitten ajattelin mittailla ilmamassamittarin liittimestä signaalia,suunnittelin siihen välijohdon tekemistä.Siinä kun mittailin minkälaiset liittimet välijohtoon tarviaisi,painelin signaalijohdon liitintä yleismittarin piikillä.Ja siitä asti on auto toiminut moitteettomasti.
Taisi olla siinä kohtaa joku kosketushäiriö tai hapettuma.

Joku jossain kirjoitteli kun kompressori pitää kylmänä ääntä.Nyt kun vaihdoin ahtopainemittarin imusarjasta kompuran juureen,niin näköjään kylmäkäynnistyksen yhteydessä vetää kiertoilmaläpän täysin kiinni,jolloin ahtaa tyhjäkäynnilläkin n.0,1 bar.
Mikä lie tarkastus/kalibrointi,noin minuutin kestää ja sitten alkaa toimia kaasupolkimen asennon / kuormituksen mukaan.
Tuon kyllä kuulee käyntiäänestä ilman mittariakin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Jostainsyystä väy...mersu alkoi narisemaan lopputalvesta.
Etupäässä riitti kun laittoi ATFfää alapalloniveleen,takana molemmat tukivarren ulommat helat pitivät joustaessa ääntä,vaikka ei noissa ihmeemmin välystä ollut.

Vaihoin sitten molemmalle puolelle helat.
Tuommonen on aika näppärä siinä puuhassa:

Kuva

Joskus teettänyt enemmänkin töitä noitten kanssa,nyt vaihtui melko mukavasti.

Kuva
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

150 000 km. tuli mittariin,vaihtelin öljyt ja joutui eturenkaat vaihtamaan :evil:
Talvella ostin GoodYearin kitkat,4mm.pintaa.Kuuskymppiä joutui köyhtymään,ja nyt 15 000km.myöhemmin tähän on tultu :evil: :evil: .


Kuva

Mikähän tuommosta aiheuttaa ,että sisäreunasta palaset kuluneet noin epätasaisesti?
Jossain n.60 nopeudessa pitää sellaista ääntä niinkuin pyöränlaakerit olisi ihan finaalissa.
Helmikuussa tuli aurauskulmat säädätettyä,haritusta oli jonkin verran.Siitähän tuo on alkunsa saanut,mutta luulisi siltikin kuluvan tasaisesti :roll: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Kyllä siellä jotain väljää etupäässä on. Auto nosturiin ja rynkyttämään.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

ram kirjoitti:Kyllä siellä jotain väljää etupäässä on. Auto nosturiin ja rynkyttämään.
Talvella vaihetut etupyöränlaakerit näyttivätkin kaipaavan jälkikiristystä,muuta väljää ei löytynyt.
Pitää tarkkailla tuota kulumista kun saa uudet (vähän käytetyt) Continentalit alle.
Tänään vaihtelin ohjaustehostimen liemet,entiset menneet tervan näköisiksi..
Yllättävän siisti homma:säiliön tyhjentää pulloon poistamalla paluuletku,sitten tein 10mm.letkunpätkästä tulpan ( pultti toiseen päähän) säiliöön,paluuletku pulloon,uutta nestettä säiliö täyteen ja käyttää hetken autoa.
Sitten vaan letku takasin paikalleen,lisää nestettä ja tyhjäkäynnillä veivaa renkaat linkkuun puolin ja toisin pari kertaa.Nestepinnan tarkistus ja kovaa ajoa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Mitäs lientä sä laitoit? Pitää vissii tarkistaa omat ja vaihdella jos näyttää vähänki epäilyttävältä... Vielä ei oo tarvinu ainakaa vuolemalla puhdistaa mittatikkua mutta jos ohjeistuksessa ei käsketty edes kertaakaan hakemaan v*tutuspäissään metsään heitettyjä työkaluja nii nuohan vaihtaa melkein huviksee :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Jotain keltaista,Febi merkkistä,mb-luokitus löytyy ja Motonetista sitä saa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
jamppa78
Viestit: 34
Liittynyt: 23.6.2011 8:38
Paikkakunta: pohjoislappi

Viesti Kirjoittaja jamppa78 »

Mullaki meni väykystä viime kesänä 1000km:llä tollaseksi etukumit ja jumalaton volina lähti noista sitten taajamanopeuksilla. Saas nähä nyt kun saa kesärenkaat alle niin meneekö uudekki samanlaisiksi. Nyt on kyllä uudet nivelet ja suuntaukset. Ei niissä vanhoissakaan kyllä mitään vikaa tuntunu olevan. Pystyheittoa on kyllä vähän vaanteessa. Saas nähä sit.
Kuva
W212 200CDI-09
W210 200CDI-00
W124 300dT-91

Ex: W124 200D-90
W202 250D-93
W124 250dT-93
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Aavistuksen tummuneethan ne omatkin tehostajanlitkut oli... Paljonkos tuota lientä muuten tarvii varata tuohon vaihto-operaatioon?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Se tais olla hyvinkin litranen pullo ööliä,ja riitti tuohon hommaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

OK ja tattista :)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Valmistauduin tulevaan,kun seuraavaksi etukumeiksi tulee 9" vanteelle 225/50-17 Continentalit.
Laitoin lisäksi vielä ykkösen kumit.Nyt on siis 5 +1 edessä.Tuolleen äkkiseltään mitattuna se vaikutus oli 8 mm.,eli saman kuin kumi on paksu.
Hyvä etukeno asento meni,mutta ei tuo nyt vielä pahemmin keuli.

Kuva
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Tu-84
Viestit: 596
Liittynyt: 03.1.2012 15:28
Paikkakunta: Sodankylä/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Tu-84 »

on se vain komea =) Mutta killisilmiini näyttää niinku takana olisi tuuman pienempi vanne :roll:
Suzuki GSX-R SRAD
Avensis T22 D4D - Arkivankkuri
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

kilander kirjoitti:Tuolleen äkkiseltään mitattuna se vaikutus oli 8 mm.,eli saman kuin kumi on paksu.
Tätä mäkin olen koittanut sanoa että käytännössä se laskee aika tarkalleen sen kuminpaksuuden vaikka yleensä täällä ja naapurissa teoreetikko fyysikot sanoo muuta :D Hyvässä balanssissa on alusta munkin simään.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

talidomi kirjoitti:on se vain komea =) Mutta killisilmiini näyttää niinku takana olisi tuuman pienempi vanne :roll:
Kuvassa hämää kun takana 10" levee vanne ja edessä 8" kapea.
Sitten vielä rengaskoko sama,235/45 molemmissa päissä niin takana pienempi halkaisija venymän takia.
Taakse tulossa pykälää isommat,245/45,kun saisi touhuttua vaan ne vanteille.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Odotettu paketti oudosta maasta-jossa käsittämätöntä kieltä puhutaan-saapui.

Kuva
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”