Moikka
Aiempina talvina olen huomannut auton hävittävän hieman nestettä talviaikaan kun lohkolämmitin on ollut käytössä. Tänä talvena nestettä on alkanut häviämään hieman enemmän, ehkä noin 0,5 litraa viikossa.
Keväthuollon yhteydessä havaittiin nestevuoto kansipahvin välistä koneen takaosassa, lohkolämmittimen vastuksen yläpuolella. Onko edessä kansipahvin vaihto, kannen oikaisu vai olisiko jotain helpompaa tietä saada vuoto tukittua (jäähdytysnesteen sementti, kansipulttien kiriminen (mikä momentti))
Hyviä ideoita ja ehdotuksia kaivataan.
Kiitos jo etukäteen.
290 tdt tiputtaa jäähdytysnestettä kansipahvi välistä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Jos jotain "laastia" meinaat kipata syyläriin, niin laita STP:n ruskeaa puuroa. Ei jää kerrokseksi järjestelmän pinnoille kuten sementit.
Pulttien kiristely on riskihommaa ja pultin venyessä saattaa liitos todellisuudessa jopa löystyä, viimeistään ainakin kun pultti katkeaa.
Jos vain kannen O-rengas tihmii eikä systeemi kerää painetta tai sotke liemiä keskenään, niin tuo STP voisi olla varteenotettava kokeilu kansiremontin sijaan. Todennäköisesti jopa toimiva.
Pulttien kiristely on riskihommaa ja pultin venyessä saattaa liitos todellisuudessa jopa löystyä, viimeistään ainakin kun pultti katkeaa.
Jos vain kannen O-rengas tihmii eikä systeemi kerää painetta tai sotke liemiä keskenään, niin tuo STP voisi olla varteenotettava kokeilu kansiremontin sijaan. Todennäköisesti jopa toimiva.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla