Vajaan öljynvaihdon hyöty automaattilaatikkoon?
http://www.oeldepot24.de/getriebeoel/mo ... liter.html
+ toimituskulut 24€
Hartikaisella litran pulloissa n,20€
http://www.oeldepot24.de/getriebeoel.html
+ toimituskulut 24€
Hartikaisella litran pulloissa n,20€
http://www.oeldepot24.de/getriebeoel.html
-
- Luupiä
- Viestit: 2269
- Liittynyt: 14.11.2010 10:24
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Se luokitus MB236:14 on tosiaan valmistajaa tärkempääTiku kirjoitti:Taidan pysyä kotimaisissa toimittajissa, kun Kl:ltä saa neljän litran päniköissä noin kympillä litran. Kysymyksessä on Fuchsin öljy, mutta eikö se luokitus ole valmistajaa tärkeämpi? Luokitus siis tässä öljyssä 236.14.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
meillä pukissa on rellu johon vaihdatettu liikkeessä tomaattiin ölpät ja ei toiminu
no asiakas kävi kysymässä siitä öljynvaihdosta ja sanottu että vaihdettu vain puolet ja suodattimeen ei ole koskettu, koska ei lue huolto-ohjelmassa ja on niin vaikea
vaikka nimenomaan sanottu että suodatin vaihtoon ja öljyt myös
noh minäpä otin sen vaikean suodattimen sieltä ja tukossahan se on...
kuitenkin vaihdettu viime kerran kun auto tullut liikkeestä ranskasta ulos -98....
no asiakas kävi kysymässä siitä öljynvaihdosta ja sanottu että vaihdettu vain puolet ja suodattimeen ei ole koskettu, koska ei lue huolto-ohjelmassa ja on niin vaikea
vaikka nimenomaan sanottu että suodatin vaihtoon ja öljyt myös
noh minäpä otin sen vaikean suodattimen sieltä ja tukossahan se on...
kuitenkin vaihdettu viime kerran kun auto tullut liikkeestä ranskasta ulos -98....
® Mesen linttaklubi
Laatikon öljynpinta
Mb 320cdi vm:00 sähköloota 5v,onko tossaki se öljynpinta 64.4mm mittatikun reijän
pohjasta?
Tai minkäverran se olis mittaputken suulta ku tuntuu että muuttuu sen mukaan miten lujaa painaa tota mittatikkua pohjaan.
pohjasta?
Tai minkäverran se olis mittaputken suulta ku tuntuu että muuttuu sen mukaan miten lujaa painaa tota mittatikkua pohjaan.
Tämmösiäkö tilasit?
Kuvan pohjalta katsottuna ei ole semmoinen kuin pitäisi.
Siinä 4 tikun sarjassa oisi vissiin sopiva. Jännä, että on vihreällä kahvalla, kun yleensä 722.6:n tikku on punaisella kahvalla.
t.
Risto
Kuvan pohjalta katsottuna ei ole semmoinen kuin pitäisi.
Siinä 4 tikun sarjassa oisi vissiin sopiva. Jännä, että on vihreällä kahvalla, kun yleensä 722.6:n tikku on punaisella kahvalla.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Juu. Kai se jonninlainen kone ois hyvä rakennella...ram kirjoitti:Ööö... Ihme touhua. Kai siinä huuhtelu tehtiin. Eli kone taisi imeä ensin ja sitten täytettiin. Itse olen vielä vaihteensiirrintä vemputellut saadakseni kaiken kakkaisen öljyn pois. Tuo vehje auttaa varmaan, jos turbiinissa ei ole proppua. Eli nopeuttaa verrattuna pihalla tehtyyn huuhteluun.
Toi videoiden tapa että pumppaillaan säiliöön ja että lisäillään jotain ainetta x ei ehkä mene kaupaksi itselle.
Jos nyt vain tekis laitteen joka pitää huolen että kaikki vanha tulee pois ja uutta menee sisään kokoajan saman verran kuin vanhaa poistuu. Lopunperin väristä katsomalla sit lopettaa uuden lisäämisen tai kun x litraa on pumpattu sisään..
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja jos jotain konetta käytääAK47 kirjoitti:Juu. Kai se jonninlainen kone ois hyvä rakennella...ram kirjoitti:Ööö... Ihme touhua. Kai siinä huuhtelu tehtiin. Eli kone taisi imeä ensin ja sitten täytettiin. Itse olen vielä vaihteensiirrintä vemputellut saadakseni kaiken kakkaisen öljyn pois. Tuo vehje auttaa varmaan, jos turbiinissa ei ole proppua. Eli nopeuttaa verrattuna pihalla tehtyyn huuhteluun.
Toi videoiden tapa että pumppaillaan säiliöön ja että lisäillään jotain ainetta x ei ehkä mene kaupaksi itselle.
Jos nyt vain tekis laitteen joka pitää huolen että kaikki vanha tulee pois ja uutta menee sisään kokoajan saman verran kuin vanhaa poistuu. Lopunperin väristä katsomalla sit lopettaa uuden lisäämisen tai kun x litraa on pumpattu sisään..
koneen pitää olla semmoinen että
sitä voi käytää myös auton koneen käydessä
nähty ihan tehdas tekoisia koneita ja niiden käyttäjiä
mitä ei niin ole tehty, käytetty
(eli homma oli yhtä tyhjän kanssa...)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
No niinpä. Koneen hyöty tässä mielessä se että sen avulla vois vaihtaa itsekin ilman että tarvii kaveria siihen avuksi huutamaan että sammuta tai lisäämään öljyä.CDI203 kirjoitti:Ja jos jotain konetta käytääAK47 kirjoitti:Juu. Kai se jonninlainen kone ois hyvä rakennella...ram kirjoitti:Ööö... Ihme touhua. Kai siinä huuhtelu tehtiin. Eli kone taisi imeä ensin ja sitten täytettiin. Itse olen vielä vaihteensiirrintä vemputellut saadakseni kaiken kakkaisen öljyn pois. Tuo vehje auttaa varmaan, jos turbiinissa ei ole proppua. Eli nopeuttaa verrattuna pihalla tehtyyn huuhteluun.
Toi videoiden tapa että pumppaillaan säiliöön ja että lisäillään jotain ainetta x ei ehkä mene kaupaksi itselle.
Jos nyt vain tekis laitteen joka pitää huolen että kaikki vanha tulee pois ja uutta menee sisään kokoajan saman verran kuin vanhaa poistuu. Lopunperin väristä katsomalla sit lopettaa uuden lisäämisen tai kun x litraa on pumpattu sisään..
koneen pitää olla semmoinen että
sitä voi käytää myös auton koneen käydessä
nähty ihan tehdas tekoisia koneita ja niiden käyttäjiä
mitä ei niin ole tehty, käytetty
(eli homma oli yhtä tyhjän kanssa...)
Pistetääs tää to do listalle kun se hemmetin vannesorvi ensin on valmis.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.