W108 osto ?
- varajohtaja
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19.1.2011 22:15
- Paikkakunta: Oulu
W108 osto ?
Tuttavani on ostamassa W108 meseä, into on kova ja rahat polttelee mutta ei oikeen tiedä että mistä nuihin meseihin tuo hinta muodostuu ja mitä ostaessa pitää ottaa huomioon. Auto tulisi käsäautoksi ja se olisi mielellään mahdollisimman siisti ja toimiva. olisiko kellään ehdottaa sopivaa yksilöä ? taikka kertoa kokemuksi taikka näkemyksiä W108:sta ?
heikohkohan tuo tarjonta näyttää suomen maalla olevan vaan kyllä niistä muutama olis... tuosa olis muutama aikas siisti yksilö.
[nettiauto]4360604[/nettiauto]
[nettiauto]4377358[/nettiauto]
sitte muutama hiukka "linttaantunut" eihän nuissakaan toki pahasti olis fiksailua
[nettiauto]4584199[/nettiauto]
[nettiauto]4623482[/nettiauto]
[nettiauto]4360604[/nettiauto]
[nettiauto]4377358[/nettiauto]
sitte muutama hiukka "linttaantunut" eihän nuissakaan toki pahasti olis fiksailua
[nettiauto]4584199[/nettiauto]
[nettiauto]4623482[/nettiauto]
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
huomatkaa että noissa o kaikissa nuo rmat jenkkivalot.
EURO valot rokkaa tykisti! Kuten minun autossa esim:

Hintahaitari on iso. Ongelmia on ruoste. Tietysti D-jetronic jos se reistailee niin se on kallis korjailtava. Käytännössä enää ei ole edes huoltoa joka osaisi sitä huoltaa, niitä lähetetään ihan aktiivisesti amerikkaan ruiskuvehkeitä huoltoon. mercedes benz klubilla on tietotaitoa jäsenistössä.
Mutta minä en olisi huolissani mistään muusta kuin ruosteesta. ja nimenomaan piilossa olevista ruosteista esim tulipellissä ja koko lattiassa. Harmillisen moni suomalainen MR autokin on ollu pohjasta mätä. Minä en luottaisi MR statukseen ollenkaan. Varsinkaan kun hinnat on naurettavat. Samalla rahalla saa saksasta tai jopa ruotsista V8 ja paremman kuntoisen sekä paremmin varustellun auton. Ja jää rahaa vielä pari tonnia ihmeteltäväksi. Kaverilla olisi kaksiovinen coupe mytävänä ahvenanmaalla ja on aika hyvässä kunnossa:

EURO valot rokkaa tykisti! Kuten minun autossa esim:

Hintahaitari on iso. Ongelmia on ruoste. Tietysti D-jetronic jos se reistailee niin se on kallis korjailtava. Käytännössä enää ei ole edes huoltoa joka osaisi sitä huoltaa, niitä lähetetään ihan aktiivisesti amerikkaan ruiskuvehkeitä huoltoon. mercedes benz klubilla on tietotaitoa jäsenistössä.
Mutta minä en olisi huolissani mistään muusta kuin ruosteesta. ja nimenomaan piilossa olevista ruosteista esim tulipellissä ja koko lattiassa. Harmillisen moni suomalainen MR autokin on ollu pohjasta mätä. Minä en luottaisi MR statukseen ollenkaan. Varsinkaan kun hinnat on naurettavat. Samalla rahalla saa saksasta tai jopa ruotsista V8 ja paremman kuntoisen sekä paremmin varustellun auton. Ja jää rahaa vielä pari tonnia ihmeteltäväksi. Kaverilla olisi kaksiovinen coupe mytävänä ahvenanmaalla ja on aika hyvässä kunnossa:

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ei nuo jenkkivalot mielestäni niin kauhian rumat ole:
300SEL



280SE



300SEL



280SE



EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Parempi kait tuokin kun että taivasalla olisivat...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Taitaa olla niin tontissa kun ikinään vaan menee. 

EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Niin on tuo nettiauton valkoinenkin. 3cm ennenkuin pohjaa... Että onko poltettaeseestie kirjoitti:Taitaa olla niin tontissa kun ikinään vaan menee.


Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Eihän tuo valkonen ole edes matala.
Valakosessa on varmastikin sitäpaitsi rautajouset joita taas tuossa meidän W109:ssä ei ole.

Valakosessa on varmastikin sitäpaitsi rautajouset joita taas tuossa meidän W109:ssä ei ole.

EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Mutta anyway 3cm on matkaa eli varmaan vaatii vielä madallustaeseestie kirjoitti:Eihän tuo valkonen ole edes matala.![]()
Valakosessa on varmastikin sitäpaitsi rautajouset joita taas tuossa meidän W109:ssä ei ole.

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Täytyiskö käydä mittaamassa maavara tuosta meidän W109:stä...?



EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Mulla keskipöttö pakarista on maassa.
Edit.
Siis jos W109 on tontissa, se on sitä koko rahan erestä, maas on
Edit.
Siis jos W109 on tontissa, se on sitä koko rahan erestä, maas on

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- varajohtaja
- Viestit: 27
- Liittynyt: 19.1.2011 22:15
- Paikkakunta: Oulu
missähän hinnoissa tuo coupe liikkuisi? laittele vaikka yv:llä lisäinfoa jos mahdollistaSergey kirjoitti:huomatkaa että noissa o kaikissa nuo rmat jenkkivalot.
EURO valot rokkaa tykisti! Kuten minun autossa esim:
Hintahaitari on iso. Ongelmia on ruoste. Tietysti D-jetronic jos se reistailee niin se on kallis korjailtava. Käytännössä enää ei ole edes huoltoa joka osaisi sitä huoltaa, niitä lähetetään ihan aktiivisesti amerikkaan ruiskuvehkeitä huoltoon. mercedes benz klubilla on tietotaitoa jäsenistössä.
Mutta minä en olisi huolissani mistään muusta kuin ruosteesta. ja nimenomaan piilossa olevista ruosteista esim tulipellissä ja koko lattiassa. Harmillisen moni suomalainen MR autokin on ollu pohjasta mätä. Minä en luottaisi MR statukseen ollenkaan. Varsinkaan kun hinnat on naurettavat. Samalla rahalla saa saksasta tai jopa ruotsista V8 ja paremman kuntoisen sekä paremmin varustellun auton. Ja jää rahaa vielä pari tonnia ihmeteltäväksi. Kaverilla olisi kaksiovinen coupe mytävänä ahvenanmaalla ja on aika hyvässä kunnossa:

Tuo coupe näyttäis olevan upeassa kunnossa jos tykkää tuosta korimallista. Hieno mutta omaan makuun ei oo katon muotoilu oikein koskaan iskenyt - säästäisin ja ostaisin ilman kattoa olevan
RAID-malli... Ooooohhhhhhh......

RAID-malli... Ooooohhhhhhh......

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus

W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Onnittelut loistavasta hankinnasta!XUX63 kirjoitti:Nyt se on sitten hankittu. Enään haku ja sitten rälläkkää ja hisuupilliä kouraan, näpit rasvaan ja parit sähköiskut... Vanteiden hankintaa... JännäXUX63 kirjoitti:RAID-malli... Ooooohhhhhhh......
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Jaa satakasinko se nyt meni ostamaan? Eilen vielä puhuttiin ihan toisenlaisen mallin ostamisesta.XUX63 kirjoitti:Nyt se on sitten hankittu. Enään haku ja sitten rälläkkää ja hisuupilliä kouraan, näpit rasvaan ja parit sähköiskut... Vanteiden hankintaa... JännäXUX63 kirjoitti:RAID-malli... Ooooohhhhhhh......


kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
kuvia kehiinXUX63 kirjoitti:Nyt se on sitten hankittu. Enään haku ja sitten rälläkkää ja hisuupilliä kouraan, näpit rasvaan ja parit sähköiskut... Vanteiden hankintaa... JännäXUX63 kirjoitti:RAID-malli... Ooooohhhhhhh......



-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
ÅL-265? On muuten todella linjakas coupe!XUX63 kirjoitti:Nyt se on sitten hankittu. Enään haku ja sitten rälläkkää ja hisuupilliä kouraan, näpit rasvaan ja parit sähköiskut... Vanteiden hankintaa... JännäXUX63 kirjoitti:RAID-malli... Ooooohhhhhhh......
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Eikä kaikki ole edes tallissa...Jarkko N kirjoitti:Ei niitä kaikkia ehdi edes katsella. Meinattiin lentää perseellen, kun nähtiin talli.taunus kirjoitti:Mitä, pölyntyykö eseestiellä tollasia vehkeitä jonnekin latoon, miksei ne ole käytössä?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!