Elikkä semmonen ongelma, että kun parkit vääntää päälle syttyi sumuvalot+parkit. Pari päivää sitten katosi sitten parkeilta virta kokonaan. Takavalot toimii, kilpivalot toimii, sisällä toimii kaikki valot. Eli ainoastaan nuo parkit ei toimi ollenkaan ja kun parkit laittaa päälle syttyy sumuvalot. Sulakkeet tarkasteltu/putsailtu. Valokatkasija vaihdettu, ei vaikutusta..
Valot sekoilee..
-
Itsekin olen joskus taistellut valo-ongelman kanssa. Sumuvalot pelaa, mutta kun laittaa virrat avaimesta päälle, niin sumuvalot sammuu?
Alfameerin kirjan mukaan virtalukon piireillä ei ole mitään tekemistä valojen kanssa.
Olen itse miettinyt valokatkaisijan uusimista, mutta jos olet sen uusinut omassa viassasi, niin jääkö jäljelle muuta kuin maa-puolen vika?
Itse olen etsinyt maa-puolen vikaakin, mutta toistaiseksi tuloksetta.
Autosähkö on erikoinen, kun saatta kierrellä lamppujen kautta!
Alfameerin kirjan mukaan virtalukon piireillä ei ole mitään tekemistä valojen kanssa.
Olen itse miettinyt valokatkaisijan uusimista, mutta jos olet sen uusinut omassa viassasi, niin jääkö jäljelle muuta kuin maa-puolen vika?
Itse olen etsinyt maa-puolen vikaakin, mutta toistaiseksi tuloksetta.
Autosähkö on erikoinen, kun saatta kierrellä lamppujen kautta!
- thabandit^
Nyt ois kaikki maadoituspaikat katottu ja putsattu.. Muuta vaikutusta ei ollut kuin että sai jonkun entisen omistajan lisämaadoitusjohon jättää pois kun toisen puolen ajovalo palaa nyt ilman sitäkin.. Parkeille ei vieläkään tule virtaa ja sumarit syttyy jo parkkiasennossa.
Joutuu varmaan leimalle laittamaan toisen katkaisijan kautta nuo sumuvalot. Mutta olishan tuo mukava jos toimisivat "oikein". Vihjeitä siis edelleen kaivataan
Joutuu varmaan leimalle laittamaan toisen katkaisijan kautta nuo sumuvalot. Mutta olishan tuo mukava jos toimisivat "oikein". Vihjeitä siis edelleen kaivataan
200D -92