![eec :eec:](./images/smilies/ahgg_eek4.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Eka kertaa sain tankattua niin, että meni sata euroo rikki
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ai tuutsie jo perjantainaXUX63 kirjoitti:
Kivaa rolinaa kuuluu pakarista aikalailla vaihdekepin kohdalta. Katalysaattorin sisukalut lähti irti tuossa viikko sitten. Taitaa olla suolistuksen paikka samaan tyyliin mitä kilanderin 270CDi:hin.
XUX63 kirjoitti:Joko se paja on siinä vaiheessa niin lämmin notta hitsisauma kuivuuTerho P kirjoitti:ai tuutsie jo perjantaina![]()
onkohan tuossa hitsisaumassa sittenkin jotain vikaa kun se on vieläki märkääXUX63 kirjoitti:Joko se paja on siinä vaiheessa niin lämmin notta hitsisauma kuivuuTerho P kirjoitti:ai tuutsie jo perjantaina![]()
hommaa st-mese ja joku citroen siihen rinnalle niin pääset painimaan extreme luokkaan noiden ongelmien kanssaXUX63 kirjoitti: Tylsä auto kun ei oo oikein muuta kirjoiteltavaa kuin pohtia kulutuksia
Välillä himottanut CLK 270 cdi hankkia,mutta kun noita kulutuslukemia katsoo,niin viisainta pysyä bentsiini kompurassa.XUX63 kirjoitti: Tämän kuun tankilliset on menneet 8,74/7,1/6,98/8,72 kulutuksin eli taajamaa noin 60% ja keskikulutus 7,89L/100km.
Laiskuus (ja vähän muutakin ohjelmaa) ollut talven aikana. Cooleri ja mappi on tallissa, ahdin ja korkeepainepumppu pitäis hommata. Nythän tuossa on vain 181hp/447Nm.tuikku kirjoitti:.
Vaihda siihen ahdin ja mappi ja cooleri ja tule täällä käymään, niin loppuu tylsyys auton omistamisesta.
Vaikka sellainen keksittäisiinkin, niin eihän sellaista kannata tehdä. Viat tuovat rahaa autotehtaille/tarviketuottajille/autokorjaajille. Viatonta autoa ei kukaan haluaisi vaihtaa kovin pian, joten uusien autojen myynti vähenisi. Viat tuotteissa pitävät rattaat pyörimässä monella taholla ja raha liikkuu.Mulqvist kirjoitti:Kertokaa joku sitten kun keksitty viaton auto.
Ainakin mersulla hintalappu olisi tuo. Volvon vikaantumattomia saa alle 50.000 eurollaHöömy kirjoitti:Vikaantumattoman auton tekeminen tulisi varmaan pirun kalliiksi, vaikka se varmaan olisi mahdollista ensimmäisten miljoonan kilometrin osalta.
Veikkaan, että alle 500 000 euron ei sellaista uutena saisi.
Volvoja tarttee vaan huoltaa, väykyt vikaantuu ja hajoaa käsiin huoltojen välissäXUX63 kirjoitti:Onko ne kiinalaiset keksineet sinne jonkun uudenlaisen tuotantolinjan ja laaduntarkkailunjusamb kirjoitti:Volvon vikaantumattomia saa alle 50.000 eurolla![]()
Vai että vikaantumattomia, tämä oli ehkä paras "jusamb" ever
Mulla oli molemmat aiemmat väykyt vähävikaisimpia autoja joita olen omistanut (ja aikojen saatossa autoja on ollut paljon). Esimerkiksi väykkyjä edeltäneessä satalankussa oli paljon enemmän ongelmia. Saapa nähä miten tämän ceen kanssa käy...jusamb kirjoitti:...väykyt vikaantuu ja hajoaa käsiin huoltojen välissä