Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

dealer kirjoitti:Veikataan että kierrosnopeustunnistin 3 :pappa: ellei pelaa kuin kakkonen ja pakki.
dealer osui ja upposi.johdinlevyt yms sinne kesällä jo uusittiin"huvinvuoksi" ja sillon oli ohjainboksi kuivana ja pesin piuhoja vähänmatkaa kun öljy oli tullut jo likille.

kakkonen ja pakki siä tosiaan vielä toimii askin hienostuneisuus on hukassa jo näilläkin vaihteilla,tömäyttää vaihteen päälle ja pois :roll:

laakeroisko koko paskan jos ja kun se vika on väljyydestä johtuvaa :? ihan niinku pikkasen v***ttaaskin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

näkyykö mittaristossa vaihdekepin asento näyttö oikein
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

xr kirjoitti:näkyykö mittaristossa vaihdekepin asento näyttö oikein
SD näkyy ja manuska toiminto ei tiä mitään. eli eikös tuo oikeen sillon näytä :shock:

Edit: Jos vaikka oliskin johdinlevy vikaa,riippuen toki paljon että millaista niin mahtaisko sitä takuuseen saada kun se heinäkuulla jo kertaalleen laitettiin vaikkei siinä suurempaa vikaa sillon ollutkaan :?:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:
xr kirjoitti:näkyykö mittaristossa vaihdekepin asento näyttö oikein
SD näkyy ja manuska toiminto ei tiä mitään. eli eikös tuo oikeen sillon näytä :shock:

Edit: Jos vaikka oliskin johdinlevy vikaa,riippuen toki paljon että millaista niin mahtaisko sitä takuuseen saada kun se heinäkuulla jo kertaalleen laitettiin vaikkei siinä suurempaa vikaa sillon ollutkaan :?:
Noinhan se toimii kun on vika tilassa,
siirtyykös keppi normaalisti p asenosta d:le?
johonkin *:rin piuhan päähän niin selviä mitä se kiukutelee
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

juu ihan normaalisti se siirtyy. stari taitaa olla 40km päässä lähin,kelju jurnuttaa 2-vaihteella :? käyn varmaan täs jossain paikallses ottamas koodit pihalle josko niistö edes jotakin avuja olis :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

puol yheltä olsi töpseli aika. ei tosin oo stari. jos se olis tuo nopeusanturi 3 tai johdinlevy vikaa niin pääsenkö mä pelkällä johdinlevyn vaihtamisella? en jotenkaan jaksaisi uskoa että askia pitäs pöydälle saakka ottaa? vaikka sielä oireita on ollutkin (kaasupohjassa lähtöjä ei tahdo kärsiä) :?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Alakautta pääsee käsiksi.
Eikö se ole koko paketti samassa johdinlevyssä?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Terho P kirjoitti:puol yheltä olsi töpseli aika. ei tosin oo stari
Ei tarvi välttämättä ollakkaan,joistain malleista saa Carsoftilla tms.enemmän dataa irti kuin starilla.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti: en jotenkaan jaksaisi uskoa että askia pitäs pöydälle saakka ottaa? vaikka sielä oireita on ollutkin (kaasupohjassa lähtöjä ei tahdo kärsiä) :?
Mitäs tarkoitta että ei tahdo kestää kaasupohjassa lähtöä?
heittä vapaale?
vai menee vika tilaan? jotain muuta?

mitäs kaikkia oireit siinä on ollut?
"helpotta vian arviontia jos on kokonaisuus tiedossa"
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kilander kirjoitti:
Terho P kirjoitti:puol yheltä olsi töpseli aika. ei tosin oo stari
Ei tarvi välttämättä ollakkaan,joistain malleista saa Carsoftilla tms.enemmän dataa irti kuin starilla.
Kuten ?
kenties jostain vanhoista mihin toimii hht ?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ruoja kirjoitti:Alakautta pääsee käsiksi.
Eikö se ole koko paketti samassa johdinlevyssä?
johdin levyssä, kiinteesti nopeus anturit 2 ja 3 (uudemissa vielä yksi lisää)
startauksen esto kärjet(katkasia) lämpötila anturi,

tulee ulos laatikon pohjan kautta kun irrotta sen ventiili koneiston

viewt.....tilaakosta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Autossa oli jo ostettaessa vika että jumitti 2 vaihteelle eli vikatilaa ja edellinen omistaja oli vaihdattanut öljyt. onnistuin samaan ostettaessa vikatilaan. Hotarin kanssa eräässä rassausmiitissä laskimme kuraset öljyt ulos ja laitettiin kyb,johdinlevyä,tiivistettä yms uutta. viat jatkui joskin ei ehkä ihan niin herkkänä. todella satunnaisesti on hypännyt vapaalle 2-vaihteen jälkeen (oisko 2kertaa koko puolenvuoden aikana jos sitäkään). auto on eukon käyttis ja itekkin tiedostan vikatilat niin sitä ei possuteta 1-2 vaihteella ja eukko tuskin on koskaan lusikkaa pitänyt lattiassa auton ollessa käynnissä. ja muutenkin se on ollut melkosen naismaisella ajolla pääosin,mitä nyt joskus kun tulee käytyä jossain niin se ihmettelee että on niin köykänen ajella (karstat lähteny :lol: ) se tässä askarruttaa tosiaan että jos vika on johdinlevyssä niin onko sielä aski jo niin selevä että sielä on rattaat hilpannu jonnekkin VAI olisko johdinlevystä pillahtanut omia aikojaan jotain rikki tai moska väärään paikkaan?

asenne alkaa olemaan nyt se että johdinlevy sinne pitää uusia jokatapaukses (jos ny vikakoodit anaa sen niin ymmärtää) mutta riittääkö se :? alkaa muuten oleen usko koetuksella. olis se mahtava ku olis joku anjovis pihassa ja se kun lykkää vikatilan niin sitte minä ihmeessä olisin ja sillon sitä rahaa vasta alkaisi palamaan :?

enää tarvis mäntä halkasta ja suuttimet uusia niin alkais olemaan kierros "tyyppivikoja" tehtynä,osa kahteen kertaan :evil: tähän on meinaan kilometreihin (270tkm) nähden uusittu ihan vi***** osia puolenvuoden sisään :evil:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ventiili koneisto mutteriksi ja kulumien tarkistus/puhdistus

vapaale heitto ei johdu yleensä johdin levystä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Terho P kirjoitti:enää tarvis mäntä halkasta ja suuttimet uusia niin alkais olemaan kierros "tyyppivikoja" tehtynä,osa kahteen kertaan :evil: tähän on meinaan kilometreihin (270tkm) nähden uusittu ihan vi***** osia puolenvuoden sisään :evil:
Alkaa meikäläisellä 203 kuume hieman laantumaan kun tätä lukee... :huh:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Eldorado kirjoitti:
Terho P kirjoitti:enää tarvis mäntä halkasta ja suuttimet uusia niin alkais olemaan kierros "tyyppivikoja" tehtynä,osa kahteen kertaan :evil: tähän on meinaan kilometreihin (270tkm) nähden uusittu ihan vi***** osia puolenvuoden sisään :evil:
Alkaa meikäläisellä 203 kuume hieman laantumaan kun tätä lukee...
:huh:
Niin laatikon kun laitta osiksi niin sieltä se sitten näkyy kuninka monta kertaa ~200tkm sillä laatikolla on ajettu :)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Tossa vielä parit kuvat tuolta toiseta jutusta
Kuva

Kuva

Kuva
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Eldorado kirjoitti:
Terho P kirjoitti:enää tarvis mäntä halkasta ja suuttimet uusia niin alkais olemaan kierros "tyyppivikoja" tehtynä,osa kahteen kertaan :evil: tähän on meinaan kilometreihin (270tkm) nähden uusittu ihan vi***** osia puolenvuoden sisään :evil:
Alkaa meikäläisellä 203 kuume hieman laantumaan kun tätä lukee... :huh:
Huono erä laatikoissa. Vissiin siellä on ollut turkkilaiset kasaamassa C-sarjan askeja. :lol:
Tähdellisen parantola
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

tapio89 kirjoitti:Huono erä laatikoissa. Vissiin siellä on ollut turkkilaiset kasaamassa C-sarjan askeja. :lol:
Kyllä se kannattaa ostaa Suomi-linjalta tullut merssu :niinpaniin:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

tapio89 kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:
Terho P kirjoitti:enää tarvis mäntä halkasta ja suuttimet uusia niin alkais olemaan kierros "tyyppivikoja" tehtynä,osa kahteen kertaan :evil: tähän on meinaan kilometreihin (270tkm) nähden uusittu ihan vi***** osia puolenvuoden sisään :evil:
Alkaa meikäläisellä 203 kuume hieman laantumaan kun tätä lukee... :huh:
Huono erä laatikoissa. Vissiin siellä on ollut turkkilaiset kasaamassa C-sarjan askeja. :lol:
Itsehän tuskailen samojen ongelmien kanssa ja ehkä hieman enemmänkin :shock: kyllä sitä joskus miettii etä pitää olla itsellä päässä vikaa kun näihin romuihin rahansa laittaa ja vielä velaks :!: Ja ei, ei se naapuri ole kateellinen siitä merssusta ,kunhan vain ajelee tyytyväisenä sillä anjoviksella jonka sai samaan hintaan kun me nää merssut, tosin uudempana ja vähemmän ajettuna :D mutta koska tämä on osaksi harrastusta niin toivotaan taas että johdinlevyllä selviäis ja sit matka jatkuu taas 8) Kunhan muistetaan ettei paina kaasua pohjaan niin saattaa taas hetken pysyä nipussakin :kuski:
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

haapis1 kirjoitti:
tapio89 kirjoitti:
Eldorado kirjoitti: Alkaa meikäläisellä 203 kuume hieman laantumaan kun tätä lukee... :huh:
Huono erä laatikoissa. Vissiin siellä on ollut turkkilaiset kasaamassa C-sarjan askeja. :lol:
Itsehän tuskailen samojen ongelmien kanssa ja ehkä hieman enemmänkin :shock: kyllä sitä joskus miettii etä pitää olla itsellä päässä vikaa kun näihin romuihin rahansa laittaa ja vielä velaks :!: Ja ei, ei se naapuri ole kateellinen siitä merssusta ,kunhan vain ajelee tyytyväisenä sillä anjoviksella jonka sai samaan hintaan kun me nää merssut, tosin uudempana ja vähemmän ajettuna :D mutta koska tämä on osaksi harrastusta niin toivotaan taas että johdinlevyllä selviäis ja sit matka jatkuu taas 8) Kunhan muistetaan ettei paina kaasua pohjaan niin saattaa taas hetken pysyä nipussakin :kuski:
Tulipa mieleen että pari johdin levyä on tossa hyllyssä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

minä jo mietin että parhaimman rahan saisi kun myisi tuon ruottiin liikennetraktoriksi mutta nyt ei enää onnistu sekään. vikakoodit nollattiin niin matka jatkuu ja vaihteisto pelaa :shock: eipä taida ihan heti olla ostajia enää tälläkään voorumilla mutta en minä tätä olisi myimässäkään. hullu kun olen.Eldon kuumeen laskua helpottamaan voit kurkata muidenkin 203 topikkien alle niin samaa vaivaa tuntuu olevan lähes jokaisella. sitä en tiedä että onko se 2.7 ceen onkelma vai onko se kaikkien sähkölootien onkelma jne. mutta kuten sanoin niin mitä mä olisin anjoviksen kans tms tehnyt kun ei ole turvaverkkoa takana. koitappa huvikseen kirjotella jotakin onkelmia esim audipuolelle tms.ei muuten tuu vastauksia,toista se täällä on kun uskovaisten omaisuus on yhteistä niin tässähän tuntui useammalta hemmolta menevän yöunet tämän vaivan tähren :wink: ei ny ihan mutta tiedätte mitä ajan takaa.

vikakoodit olivat:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
haapis1
Viestit: 112
Liittynyt: 05.11.2010 9:24
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Terho P kirjoitti:minä jo mietin että parhaimman rahan saisi kun myisi tuon ruottiin liikennetraktoriksi mutta nyt ei enää onnistu sekään. vikakoodit nollattiin niin matka jatkuu ja vaihteisto pelaa :shock: eipä taida ihan heti olla ostajia enää tälläkään voorumilla mutta en minä tätä olisi myimässäkään. hullu kun olen.Eldon kuumeen laskua helpottamaan voit kurkata muidenkin 203 topikkien alle niin samaa vaivaa tuntuu olevan lähes jokaisella. sitä en tiedä että onko se 2.7 ceen onkelma vai onko se kaikkien sähkölootien onkelma jne. mutta kuten sanoin niin mitä mä olisin anjoviksen kans tms tehnyt kun ei ole turvaverkkoa takana. koitappa huvikseen kirjotella jotakin onkelmia esim audipuolelle tms.ei muuten tuu vastauksia,toista se täällä on kun uskovaisten omaisuus on yhteistä niin tässähän tuntui useammalta hemmolta menevän yöunet tämän vaivan tähren :wink: ei ny ihan mutta tiedätte mitä ajan takaa.

vikakoodit olivat:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
:fu:
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Osta seuraavaks VAG-TSI-DSG -kombo ja ihmettele mihin raha liukenee. Tai jos se DSG pelottaa yhen sähkölootan jälkeen, niin ota manuaalina, jätä vaihteelle mäkeen ja vetäse sitten startilla venat mutkalle. :wink:

Näitä romuja kun ei ole pariinkymmeneen vuoteen enää maltettu testata ennen markkinoillelaskua, tai vikaantumiset on jopa suunniteltuja, niin ihan sama mihin sontaan kyntesä iskee. Aina mene rahaa, mitä uudempi auto sen enemmän.

Olispa lysti nähä tilastoja jotta kuinka suuri osa aina jonkin auton suunnittelukustannuksista on "mielikuvamainonnassa", muotoilussa, varusteissa, saaste- ym. sähköelimissä ja perinteisessä moottori-/voimansiirtotekniikassa. Sanotaan vaikka -70, -80, -90, -00, -10 -luvuilla. Nykysin mennään ihan huttupohjalla, se mikä on eniten pölynimurin näkönen se myy. Tekniikka on hienoa vain paperilla, harvoin käytännössä. Eihän asiakas enää pysykään tekniikasta kärryillä, eikä se ole tarkoituskaan, vaan maksimaalinen voitto ja kilpailijoiden lyöminen.

Jaa topikissa tais olla 203, no ei se pölynimuri sentäs ole, mutta jo ehkä cost reductionin uhri sekin ja myyty uutena kestämään ensimmäisen liisinkiasiakkaan ajot. :(
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Eipä minusta tässä kohtaa ole kyseessä niinkään laatikon heikkoudesta tai mistään suunnitteluvirheestä tehtaalla.
Tuolla laatikolla taitaa olla aika paljon kilometrejä takana. Tai sitten joku on uskonut sellaiseen legendaan kun ikiöljy.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Eipä se olekaan suunnitteluvirhe kun p*skaa tuotetaan. Kustannukset pienenee ja myyntivoitto tehhään monta kertaa. Naapurilla on vastaavaa kuraa, ellei pahempaa, niin kaupaksi menee.

Suunnittelu on enää osittain insinööreillä, materiaalitekniikka jo likipitäen kokonaan ekonomeilla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Terho P kirjoitti:minä jo mietin että parhaimman rahan saisi kun myisi tuon ruottiin liikennetraktoriksi mutta nyt ei enää onnistu sekään. vikakoodit nollattiin niin matka jatkuu ja vaihteisto pelaa :shock: eipä taida ihan heti olla ostajia enää tälläkään voorumilla mutta en minä tätä olisi myimässäkään. hullu kun olen.Eldon kuumeen laskua helpottamaan voit kurkata muidenkin 203 topikkien alle niin samaa vaivaa tuntuu olevan lähes jokaisella. sitä en tiedä että onko se 2.7 ceen onkelma vai onko se kaikkien sähkölootien onkelma jne. mutta kuten sanoin niin mitä mä olisin anjoviksen kans tms tehnyt kun ei ole turvaverkkoa takana. koitappa huvikseen kirjotella jotakin onkelmia esim audipuolelle tms.ei muuten tuu vastauksia,toista se täällä on kun uskovaisten omaisuus on yhteistä niin tässähän tuntui useammalta hemmolta menevän yöunet tämän vaivan tähren :wink: ei ny ihan mutta tiedätte mitä ajan takaa.

vikakoodit olivat:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
Koodien perustella laatiko luistaa...
kannatta
Tarkistela takapyörien laakerien välykset ja abs anturit
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

jolle kirjoitti:Eipä minusta tässä kohtaa ole kyseessä niinkään laatikon heikkoudesta tai mistään suunnitteluvirheestä tehtaalla.
Tuolla laatikolla taitaa olla aika paljon kilometrejä takana. Tai sitten joku on uskonut sellaiseen legendaan kun ikiöljy.
Hyvä aski se on. Ceen 270cdissä on poikkeuksellisen paljon laatikkovikoja, kenties kaikilla forumin vastaavilla autoilla on ollut jotakin ongelmaa/ jouduttu laatikko vaihtamaan.
Tiedän 7 autoa tähän mennessä missä on vikaa. Ja erittäin vähillä kilsoilla. (alle 300tkm)
Eilen viimeksi kävin täällä oulussa ajamassa tutun laatikkovikaista C270Cditä. Mittarissa 250tkm ja kaikki pitää dokumenttien mukaan paikkaansa.
Ja vastaavissa 200/220 ceessä ei ole ollut poikkeuksellisesti ongelmaa ja niitä on suomenkamaralla monta. 270 on kohtuullisen vähän liikenteessä.


Muuten ja yksi mielipide vielä tähänkin tekstiin, jos vaihdatte uuden johdinlevyn autoonne niin ottakaa vanha talteen. Erittäin usein tuntuu että sillä ei ole ongelmien kanssa mitään tekemistä. Sitten kun anturi kuolee niin on eriasia. Tässä terhon tapauksessakin se oli ihan turha työ/maksuerä.
Kyllä sitä varmasti haluaa kokeilla ja ehkä suosittelenkin jos seuraava vaihe on laatikon vaihto.
Tähdellisen parantola
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

tapio89 kirjoitti:
jolle kirjoitti:Eipä minusta tässä kohtaa ole kyseessä niinkään laatikon heikkoudesta tai mistään suunnitteluvirheestä tehtaalla.
Tuolla laatikolla taitaa olla aika paljon kilometrejä takana. Tai sitten joku on uskonut sellaiseen legendaan kun ikiöljy.
Hyvä aski se on. Ceen 270cdissä on poikkeuksellisen paljon laatikkovikoja, kenties kaikilla forumin vastaavilla autoilla on ollut jotakin ongelmaa/ jouduttu laatikko vaihtamaan.
Tiedän 7 autoa tähän mennessä missä on vikaa. Ja erittäin vähillä kilsoilla. (alle 300tkm)
Onkos nämä kaikki olleet saksantuliaisia vai onko joukossa yhtään suomi-autoa?
Viimeksi muokannut jolle, 13.3.2012 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Easy Rider kirjoitti:Tai jos se DSG pelottaa yhen sähkölootan jälkeen, niin ota manuaalina, jätä vaihteelle mäkeen ja vetäse sitten startilla venat mutkalle. :wink:
Was? Mitä tuossa tapahtuu? Venyykö jakokuminauha jotenkin parkissa ollessa vai mitä?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

jolle kirjoitti:
tapio89 kirjoitti:
jolle kirjoitti:Eipä minusta tässä kohtaa ole kyseessä niinkään laatikon heikkoudesta tai mistään suunnitteluvirheestä tehtaalla.
Tuolla laatikolla taitaa olla aika paljon kilometrejä takana. Tai sitten joku on uskonut sellaiseen legendaan kun ikiöljy.
Hyvä aski se on. Ceen 270cdissä on poikkeuksellisen paljon laatikkovikoja, kenties kaikilla forumin vastaavilla autoilla on ollut jotakin ongelmaa/ jouduttu laatikko vaihtamaan.
Tiedän 7 autoa tähän mennessä missä on vikaa. Ja erittäin vähillä kilsoilla. (alle 300tkm)
Onkos nämä kaikki olleet saksantuliaisia vai onko joukossa yhtään suomi-autoa?

Suurinosa ainakin tuliaisia.
Tähdellisen parantola
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”