Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
K-lax!!! ei mulla oo tuommoselle käyttöö ja bensasta en mitää ymmärräEasy Rider kirjoitti:Osta Terho Tenava multa, tai ostata jollain muulla joka ei malta sitä vaparina pitää.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Juu, hyö ol panna muata.Terho P kirjoitti:asiaa selevitelty puhelimitsewww.mortti.us kirjoitti:KIROOLUA!!! Kele kun ei vastata vaikka vierestä ajetaan ja soitetaan.
Ei ilimeisesti vieraat olluna tervetulleit?
tuo koko termari homma unohtunu taasen
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Oli kuule helekkarin lämmin ajella bensalla Tuusulan motarilla vasenta kaistaa vitosella vinossa, tuolla Iltiksen lumikaaoksessa.Terho P kirjoitti:K-lax!!! ei mulla oo tuommoselle käyttöö ja bensasta en mitää ymmärräEasy Rider kirjoitti:Osta Terho Tenava multa, tai ostata jollain muulla joka ei malta sitä vaparina pitää.
Tuo pitäs jonku pelastaa ennenku se seisoo pilalle, taikka jos mää sen ajan puuhun.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
nyt joutuu tutustumaan tälläseenkin palveluun http://kivenisku.fi
Auto pikkutien varteen parkkiin ja hakemaan ipanaa takaisin kotiopäin ja matkan jatkuessa takasin kotio olikin tuulilassin ilmestynyt kiveniskemä ja halkeama juurikin näkökenttään tietenkin. noin tunti tapahtuneesta laitoin teipin suojaksi halkeamaan ja huomenna saa sit ammattimies kattoa asiaa pahaa pelkään että on tekemätön paikka paljokos tämmöseen maksaa uusi tuulilasi? juu ja sadetunnistimella
Auto pikkutien varteen parkkiin ja hakemaan ipanaa takaisin kotiopäin ja matkan jatkuessa takasin kotio olikin tuulilassin ilmestynyt kiveniskemä ja halkeama juurikin näkökenttään tietenkin. noin tunti tapahtuneesta laitoin teipin suojaksi halkeamaan ja huomenna saa sit ammattimies kattoa asiaa pahaa pelkään että on tekemätön paikka paljokos tämmöseen maksaa uusi tuulilasi? juu ja sadetunnistimella
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Koivusella tais olla väykkyyn alle 300€ asennettuna... muistaakseniorsii- kirjoitti:Luokkakaveri oli oulusta käyny kysäseen ja muistaakseni oli n.450e asennettuna
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
40e maksoi kun paikallises lasiset liikkeessä kävin sen korjauttamassa pieni naarmun näköinen siihen jäi mutta eipä tarvi katastukseen vaihtaa vielä sitä lasia. eilen koitin painia vielä tuon tarviketermarin kanssa mutta se ei vaan mahdu tuonne ylävesiletkuun niin ei.jäätyköhön perk*&/ kaikki!
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Termostaatti 83°C Renault/B14 30-6015 B14 kesä 83° (ø43mm letkumalli) [1977 - 1991] 6.50 €
Termostaatti 89°C Renault/B14 30-6016 B14 välikausi 89° [1977 - 1991] 6.50 €
Termostaatti 92°C LX/Renu/B14 30-6017 B14 talvi 92° [1977 - 1991] 6.50 €
Nuo on motonetista ne termarit jotka sopii mersun ylävesiletkuun. Mulla on täällä (tai naapurifoorumilla) kuvilla varustettu asennusohjekin. Sulle on varmaan myyty uudemman clion termari joka on sentin tukevampi kuin nuo wanhat
Termostaatti 89°C Renault/B14 30-6016 B14 välikausi 89° [1977 - 1991] 6.50 €
Termostaatti 92°C LX/Renu/B14 30-6017 B14 talvi 92° [1977 - 1991] 6.50 €
Nuo on motonetista ne termarit jotka sopii mersun ylävesiletkuun. Mulla on täällä (tai naapurifoorumilla) kuvilla varustettu asennusohjekin. Sulle on varmaan myyty uudemman clion termari joka on sentin tukevampi kuin nuo wanhat
--
Skoda Octavia G.TEC DSG -18
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 4x4 -13
VW Caddy 1.8i Automaatti -90
Smart Roadster Coupe -04
Skoda Octavia G.TEC DSG -18
Skoda Octavia 2.0TDI DSG 4x4 -13
VW Caddy 1.8i Automaatti -90
Smart Roadster Coupe -04
oiskohan ison katastrofin mukana menny kuvat hukkaan kun etsin sinun jokaisen viestisi molemmilta foorumeilta eikä löytynyt kummastakaan pikasesti selattuna. (ne kuvat voivat olla sinulla galleriassa jos ne tänne on linkitetty joskus mut iso hävikki on osunut myös sinne)Count kirjoitti:Nuo on motonetista ne termarit jotka sopii mersun ylävesiletkuun. Mulla on täällä (tai naapurifoorumilla) kuvilla varustettu asennusohjekin. Sulle on varmaan myyty uudemman clion termari joka on sentin tukevampi kuin nuo wanhat
väittäsin että se termari joka minulle myitiin oli tuon 43mm mutta epäilen että minulla on ylävesiletku niin paljon pienempi että sinne se ei yksinkertaisesti mahdu. kauhella pujottamisella se menee 3mm syvälle mutta ei yhtään enempää ja sen jälkeen alkaa letku jo tekemään mutkaa ja kutistuu hyvissä ajoin. olishan ne kuvat kivoja niin tietäis heti sanoa varmaksi että mikä siellä mättää.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Pitää tosian olla vanhan ranskisen se termari(noissahan on se kiva että 2000luvun vekotiimin ei saa ko merkintiskiltä oiketa osia ilman mallia)Terho P kirjoitti:oiskohan ison katastrofin mukana menny kuvat hukkaan kun etsin sinun jokaisen viestisi molemmilta foorumeilta eikä löytynyt kummastakaan pikasesti selattuna. (ne kuvat voivat olla sinulla galleriassa jos ne tänne on linkitetty joskus mut iso hävikki on osunut myös sinne)Count kirjoitti:Nuo on motonetista ne termarit jotka sopii mersun ylävesiletkuun. Mulla on täällä (tai naapurifoorumilla) kuvilla varustettu asennusohjekin. Sulle on varmaan myyty uudemman clion termari joka on sentin tukevampi kuin nuo wanhat
väittäsin että se termari joka minulle myitiin oli tuon 43mm mutta epäilen että minulla on ylävesiletku niin paljon pienempi että sinne se ei yksinkertaisesti mahdu. kauhella pujottamisella se menee 3mm syvälle mutta ei yhtään enempää ja sen jälkeen alkaa letku jo tekemään mutkaa ja kutistuu hyvissä ajoin. olishan ne kuvat kivoja niin tietäis heti sanoa varmaksi että mikä siellä mättää.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
niinku mää sanoin että mulla on soukempaa letkua.komeesti kapenee het tuon aluklöntin jälkeen ja tekee mutkankin ennemmin:
ei. en ala vaihtamaan ylävesiletkua. uus orkkis termari tulee joskus kunhan saan asiaa sulateltua jne
ei. en ala vaihtamaan ylävesiletkua. uus orkkis termari tulee joskus kunhan saan asiaa sulateltua jne
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
huomenna meen varmaan leimalle ja katkenneen etujousen ne siitä ainakin bongaa kannattaasko mun katella 1kpl käytettyjä jousia? 1kpl uusia? vai laitanko molemmat etuset uusiksi ja kiroan kun tulee kirahvi alusta
en tosin usko että kellään yhtäkkiä ois myitäväksi asti 270cdi avantgarden kuskin etujousta eli jäljelle taitaa jäädä 1kpl uusia
en tosin usko että kellään yhtäkkiä ois myitäväksi asti 270cdi avantgarden kuskin etujousta eli jäljelle taitaa jäädä 1kpl uusia
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jäljele jää 2 uutta (tais siinäkin olla etupääsä lautasten säätö)Terho P kirjoitti:huomenna meen varmaan leimalle ja katkenneen etujousen ne siitä ainakin bongaa kannattaasko mun katella 1kpl käytettyjä jousia? 1kpl uusia? vai laitanko molemmat etuset uusiksi ja kiroan kun tulee kirahvi alusta
en tosin usko että kellään yhtäkkiä ois myitäväksi asti 270cdi avantgarden kuskin etujousta eli jäljelle taitaa jäädä 1kpl uusia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
etujousi jumppa saa siirtyä pikkusenmatkaa tuonnemmaks. kurkkasin eilen sit ovipaffin alle ja ainakin molemmat etukaiuttimet on selevää kauraa (etuovien siis). miten porukka on nuita hifejä päivitelly? tuumailin että pelkät kaiuttimet menis päivitykseen budjetilla bout 50e + pikku vuoraus ehkä kaiuttimen taakse
nuota vanhoja kaiuttimia ei vissiin saa irti niistä muovikoteloistaan mitenkään että pystyis hyödyntämään se "soviterasiat"? vai miten porukka on tehny ne "soviterasiat"? vai mistä mää ny sopiviksi kaiuttimiksi muutun ku pyytävät ebayssäkin jostain vanhoista perus paperikajasreista yli 50e vanhoista oli kajareista oli se reuna revenny hyvältä matkaa irti ja pärisee hienosti. pikaliimalla edes koitin auttaa ettei tarvis samanlaisena takasin laittaa sikaliima ois ollu varmaan parempaa mut se oli pöydänalla justiinsa hukassa
edit: onko tuommoset suomenniemellä kalliita ja poppikaupastako mä niitä haen? http://www.ebay.de/itm/Lautsprecher-Ada ... 3cb9c47ca2
Btw: laitoin keskinit myyntiin jos joku ei vielä hoksannu.
viewtopic.php?t=35324&start=0&postdays= ... highlight=
nuota vanhoja kaiuttimia ei vissiin saa irti niistä muovikoteloistaan mitenkään että pystyis hyödyntämään se "soviterasiat"? vai miten porukka on tehny ne "soviterasiat"? vai mistä mää ny sopiviksi kaiuttimiksi muutun ku pyytävät ebayssäkin jostain vanhoista perus paperikajasreista yli 50e vanhoista oli kajareista oli se reuna revenny hyvältä matkaa irti ja pärisee hienosti. pikaliimalla edes koitin auttaa ettei tarvis samanlaisena takasin laittaa sikaliima ois ollu varmaan parempaa mut se oli pöydänalla justiinsa hukassa
edit: onko tuommoset suomenniemellä kalliita ja poppikaupastako mä niitä haen? http://www.ebay.de/itm/Lautsprecher-Ada ... 3cb9c47ca2
Btw: laitoin keskinit myyntiin jos joku ei vielä hoksannu.
viewtopic.php?t=35324&start=0&postdays= ... highlight=
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
eilen pemotin etupään ja eihän se uudella jouslla menny takasin nippuun Aamusta sit viemään likka hoitoon,omat hoidot jätin väliin ja eukonki vein töihin ja matka taittui seinäjokeen (40km) liki kivuttomasti opelilla. koskiselle toloppa niputettavaksi ja mm motonettiin kuluttamaan aikaa. mm jarrulevy sieltäkin sitten jäi käteen ja se TERMARI. Ei muutako kotio asentelemaan. uusi jousipaketti menikin kivasti,etujarrulevyn mukana ei tullutkaan sitä uutta kiinnitysruuvia jonka jouduin porata pois jotenka lähdin hakemaan läihkaupasta uutta (4.5e x2 kun en tienny et mikä on oikee) ja sit se termarikin ois ollu muuten bueno juttu mutta tottakai commonrailin kirkas letku t-haarasta poikki
siinähän se ilta menikin odotellessa eukko kotia että pääsee yksin pajaan niputtelemaan kun likka oli jo tässäkohti vieressä puuhastelemassa eikä se letkun asennuskaan sit menny niinko elokuvissa vaan aharisti ja puristi ja kotkata piti ku ei niitä letkuja tässä kylässä vain ole no sain mä sen niputettua ja käväsin koelenkillä. ei sen kuulu edes lämmetä nopeempaa no eipä laahaa arrutkaan enää jne. vois kai sitä suunnitella vievänsä leimalle jo välillä
siinähän se ilta menikin odotellessa eukko kotia että pääsee yksin pajaan niputtelemaan kun likka oli jo tässäkohti vieressä puuhastelemassa eikä se letkun asennuskaan sit menny niinko elokuvissa vaan aharisti ja puristi ja kotkata piti ku ei niitä letkuja tässä kylässä vain ole no sain mä sen niputettua ja käväsin koelenkillä. ei sen kuulu edes lämmetä nopeempaa no eipä laahaa arrutkaan enää jne. vois kai sitä suunnitella vievänsä leimalle jo välillä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Joo oudon kuuloista jos kaikki on tosiaan kunnossa niin ei tarvitse palella,tapio89 kirjoitti:Terho ei oo tootunut vielä tähän CDIn kuumaan mailmaan. Ihan hyvin ainakin itte tuon kanssa pärjännyt, ja vaikkakin ilman sähköistä lisälämmitintä.
Pakkasten aikoihin kun seuraili
EGR pois käytöstä, sähköinen lisälämmitin pois käytöstä -20c 20min ajoa läämöt ~80c sisällä tarkeen paita hihasillan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
tuo on tosi pintakaasulla ajoa ja alamäkeä ainakin ekat parikilsaa ja senjälkiin noustaan isommalle tielle. kyllä se 80+ lämmöt nostaa mutta 15km vaatii ainakin ja vartin melkeen kellonkin mukaan js oikein muistan. seurailen ainostaan tuota mittariston lämpöjä,sisätiloja on tässäkohti turha arvioida kun se kiertovesipumppu antaa sitä vikaherjaa. kyl tuola auton sisätiloissa jokseenkin pärjää lämmönkanssa en alkaa ihan heti kyllä sitä öljylauharin termaria edes ettimään ellei ole ihan käsien ulottuvilla. kunhan koitin udella että missäpäin mahtaa olla/onko tuos?
lisälämmittimellähän tuon sai jo mukavammin lämpeemään eli kun teitä kuulostelee niin vaikuttais kyl jotain hämminkiä olevan
lisälämmittimellähän tuon sai jo mukavammin lämpeemään eli kun teitä kuulostelee niin vaikuttais kyl jotain hämminkiä olevan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jotku sanoo auton olevan lämmin ja joidenkin mielestä siellä tarkenee
näillähän on aika suuri ero
kyllä pitää moottori tie alkaa rappusten vierestä ilman nopeusrajoitusta jos cdi koneessa ilman sähkövastusta tai webastoa on 20 asteen pakkasella 20min päästä sisällä lämmin ja moottorin lämpö on 80 astetta
näillähän on aika suuri ero
kyllä pitää moottori tie alkaa rappusten vierestä ilman nopeusrajoitusta jos cdi koneessa ilman sähkövastusta tai webastoa on 20 asteen pakkasella 20min päästä sisällä lämmin ja moottorin lämpö on 80 astetta
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kait tohon vois jotkut tarkat luvut mittata mikä on lämmin? ja missä tarkenee?xr kirjoitti:jotku sanoo auton olevan lämmin ja joidenkin mielestä siellä tarkenee
näillähän on aika suuri ero
kyllä pitää moottori tie alkaa rappusten vierestä ilman nopeusrajoitusta jos cdi koneessa ilman sähkövastusta tai webastoa on 20 asteen pakkasella 20min päästä sisällä lämmin ja moottorin lämpö on 80 astetta
varsinki tarkeneminen on kovasti eri eri ihmisilä
ainakin noissa mistä lämpenemistä seurannut on
toisin päin mootori tie ajoa niin lämpenee hiitaamin
(kokeiltu myös vapaan nopeuden tiellä ja sen rinakastietä ajellen)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
ei tällä(kään) mersulla tunnu vitsit loppuvan ei mulla oo ollukkaan mersua vielä pitolehmänä jossa ei aski olisi sökö ekan vuoden mittaan. nyt olis akuutti tarves vikakoodi vehkeille täältäpäin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mitäs se tekee/ei tee ?Terho P kirjoitti:ei tällä(kään) mersulla tunnu vitsit loppuvan ei mulla oo ollukkaan mersua vielä pitolehmänä jossa ei aski olisi sökö ekan vuoden mittaan. nyt olis akuutti tarves vikakoodi vehkeille täältäpäin
ensimäisenä tarkistella että öljyä ei ole noussut TCU boxsin sinne jalka tilaan
mainitu nopeus anturi 3 löytty johdinlevystä
viewtopic.php?t=24386&highlight=kuvia+automattilaakosta
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä