mitään ei tutkimukseni mukaan jää päälle/palamaan, mutta ailti virtaa hukkaantuu koko ajan sillä vauhdilla että muutaman tunnin parkissa olon jälkeen akku aivan tyhjä



vika tuli ihan yllättäin ei minkään tapahtuman seurauksena
just kävin vielä tutkailemassa tilannetta ja kyllä vahvasti olen itekkin sitä mieltä että se on se lämmitin koskapa akkukaapelit kytkettynä "hohkaa" lämmintä jostain sieltä commonrail putken alapoulelta. mittasin hehkulle menevästä kaapelistakin jännitteet mutta nollaa näytti.CDI203 kirjoitti:Sähköinen(turha osa) lisälämitin rikki
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
Jep virtaa ottaa (ehjänä ~2000w vastus ja risan ties mitä)aadolf kirjoitti:just kävin vielä tutkailemassa tilannetta ja kyllä vahvasti olen itekkin sitä mieltä että se on se lämmitin koskapa akkukaapelit kytkettynä "hohkaa" lämmintä jostain sieltä commonrail putken alapoulelta. mittasin hehkulle menevästä kaapelistakin jännitteet mutta nollaa näytti.CDI203 kirjoitti:Sähköinen(turha osa) lisälämitin rikki
Sulaketta ei tosiaan ole,
Sivu leikureilla sen päävirta poikki läheltä lämmitintä onnistuu ilman purkamista ylä kautta
(helppoa ei ole ja ahdasta on)
Joskus sen myös saa *:rila jäämän tilaan että ei halua lämmitää ja sitten pois päältä,
E:maintu sulake polttoaine käytöisen lämppärin sulake
eli se lämmitin on jossain siellä imusarjan alapuolellako?
ja eikö siellä ole mitään liittimiä yms mistä vois irrottaa, vai onko kylmästi katkottava johto?
kovin se ottaa virtaa kun vanhankansan akkulaturissa asteikko riitä
suoraan kaapeleihin kytkettynä ilman akkua...
aadolf kirjoitti:tuossa töistä ajellessa tuli mieleen jotta kait sitä lämppäriä joku rele4 tai vastaava kapistus ohjailee![]()
![]()
eikös se sillon vika ole tavallaan muualla kun ite lämmittimessä kerta se kummiski lämpiää, mut
nyt käyn ehtimässä auton alta sen piuhan ja otan irti... palataan
jaahas, kyllä se oikea johto oli uskon näin, miten herkkä se sitten lie tuo läppämoottoridealer kirjoitti:OK, ajattelin vaan kun imusarjan allahan on läppämoottori, siis imusarjassa kiinni, ja siihen menee johto jonka katkaiseminen aiheuttaisi kerrotun vikatilan.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.
Parit mahdoliset pieleen menno kohdataadolf kirjoitti:jaahas, kyllä se oikea johto oli uskon näin, miten herkkä se sitten lie tuo läppämoottoridealer kirjoitti:OK, ajattelin vaan kun imusarjan allahan on läppämoottori, siis imusarjassa kiinni, ja siihen menee johto jonka katkaiseminen aiheuttaisi kerrotun vikatilan.
Läppämoottorin johto on ohuempi, olisiko sitten tullut siihen vaurioita lämmittimen johtoa katkaistessa.
Lämmittimen johto on muuten 13 mm mutterilla kiinni.kyllä käsi kävi johonkin liikkuvaan vipuun kun haparoin ja tunnustelin minne se johto menee siitä tartilta menee.. ja tuohon tulokseen itekkin tulin että 13mm avain sinne varmaan kävis mutta kun en saaanu sopimaan, nii ja muovitulppa mutterin päällä
aadolf kirjoitti:vikakoodit luetettu,
-ylikuumentunut lämmitin(ei ihme)
-railputken anturi(sitäkin kun tuli nyvittyä vikaa ehtiessä olisko pistoke sitten huonosti)
-ja abs jotain,
viat kuitattu, mutta railanturi jäi, pittää kahtoo kuhan muija tulloopi kotia onko piuha kunnolla![]()
mites sillä kärsii ajella jos se on oikeesti rikki se rail putken paineanturi