Mitä ihmettä? Mulla '81 200D:ssä nollabonuksilla alle kolmesataa. Vakuutusyhtiönä If.dealer kirjoitti:Veroissa ei ole bonuksia, vakuutuksissa on.Ite laskin netistä nollabonuksilla lähelle 700e diiseliautolle.
Neljänsadan pintaan taitaa mennä 123 liikennevakuutus ilman bonuksia.
W123 harkinnassa
Dieseli kirpasee kunnolla kerran vuoteen, bensa joka tankillisella..
Taikka onhan tuo ero jo tasottunu (ihan liikaa ).
Dieselistä helpommin tehova irti.....
Onhan tässä aikaa miettiä, jos tässä vuoden sisällä sais auton/ pikku projektin pihaan.
laken ehdotus kieltämättä kihelmöipi aikas tinkaan.., kattoluukut ja pelit.
Onkos tuo leimattu ahtimen kanssa?
Taikka onhan tuo ero jo tasottunu (ihan liikaa ).

Dieselistä helpommin tehova irti.....
Onhan tässä aikaa miettiä, jos tässä vuoden sisällä sais auton/ pikku projektin pihaan.

laken ehdotus kieltämättä kihelmöipi aikas tinkaan.., kattoluukut ja pelit.

Rassi kirjoitti: laken ehdotus kieltämättä kihelmöipi aikas tinkaan.., kattoluukut ja pelit.
Mun auto? ei oo leimattu ahtimelle ku ei oo viel kerinny saada ajoonkaan viel turbotettuna..
Mutta kävin kysäseen haapajärvellä konttorilla tuosta, ni sanottiin, että laita turbo paikolleen ja aja tänne nii laitetaan papereihin(siis korinvaihto ei taida vaikuttaa turbotukseen..)
ja jos/kun tuon oon saanut ahdettua ni ensitöiks käyn muutoskatsastaan, ei mitään järkeä joka katastukseen ottaa irti..
Ja jatkoa seuraa...Vanja-eno kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 300D:lle? Kiitos jo etukäteen.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 200D:lle? Kiitos jo etukäteen.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
Näyttäis olevan TraFin laskun mukaan seuraavasti:Vanja-eno kirjoitti:Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että mikä on nyt tällä hetkellä verouudistuksen jälkeen käyttövoimavero ja käyttömaksu W123 (siis sedanille) 200D:lle? Kiitos jo etukäteen.
- perusvero 0.378 euroa / päivä
- käyttövoimavero 0.990 euroa / päivä
® Mesen Porkkana-klubi
... ja moottorin kokohan EI vaikuta veron määrään.
Kustaan, kysy hintaa Ifistä.En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Voisin käyä myös tuola Tapiolan konttorilla kysymäsä ovakko tosissaan. Jos ovat niin vakkuutusyhtiötähän voi aina vaihtaa. Vertailun vuoksi samasta yhtiöstä w124 farkun vakkuutuksen hinnaksi tullee ajalta 17.9.2011 - 31.7.2012 20% bonareilla 624,53€.dealer kirjoitti:... ja moottorin kokohan EI vaikuta veron määrään.
Kustaan, kysy hintaa Ifistä.En ossaa vastata tuohon verokysymykseen mutta lähin ihimettelemään nuita vakkuutusmaksuja. Mun W123 '83 300D farkun, jonka tyypiksi on tosin merkitty 4D sedan, konttorilla arvottu vakkuutuksen vuosimaksu 4:ssä erässä nollabonuksella on yht. 776,76€. Tapiolasta tulleesa kirijeesä todetaan perusmaksun olevan 904,21€, eli vähän enempi ku koko auton hankintahinta. Niin ja kysseesä on pelekkä liikennevakkuutus. Kuulostaa aika korkialta. Terv. nimim. Kustaanko minua silmään?
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Kiinnostaa. Kerropa lisää vaikka yv:lläKipsu kirjoitti:Täällä päin on yhden paikallisen korjaamopäällikön 123 kaupan. Näyttää siistiltä valkoiselta sedanilta paitsi etuosan hiekkapelti on maalattu mattamustalla. Tekniikasta en tiedä mitä löytyy, voin käydä kysymässä jos kiinnostaa.
Ja kiitos prehistorikille

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi