
Kaasu "hirttää" päälle...
Kaasu "hirttää" päälle...
Mikähän vikana: W 140 S 320/bensa kone, jättää kaasun ns. päälle vapaalle vaihdettaessa, ei palaudu vaikka kaasua poleksii, mutta kun auton sammuttaa, niin taas pelaa. Joku paikka ehkä jäätyy näillä keleillä, mutta mikä, ei ehkä kaasuvaijeri? Vai joku ruiskun vivusto/suuttimet...? Onko ollu muilla? 

Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
Sainpa vinkin, että möhkössä on ns.tyhjäkäynti moottori, joka pakkasella etsii oikeaa käynti nopeutta, näinkö ???
Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
Putsasimpa ilmamassa mittarin/sensorin omalla spray puhdisteella. Oli aikasten p...skanen, nyt toimii... 

Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
-
- Viestit: 2158
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Oli mielenkiintoinen tilanne eilen aamulla, kun hirtti kaasun heti kotisuoralla ja T-risteys 200 m päässä. Automaatilla jotenkin eri tunne kuin manuaalilla. Vasemmalla poljin jarrua ja oikealla yritin repiä kaasupoljinta ylös. Eikä pysähtynytkään kunnolla, mutta vasenkaista kuitenkin riitti risteyksessä kääntymiseen, eikä onneksi ketään muita yhtäaikaa.
Minulla vika oli jalkotilassa, maton syytä. Antoi merkkiä jo aiemmin kierroksia pudottaessa jättämällä hetkeksi kaasun päälle ja lopsahtamalla poljin sitten viiveellä kengän pohjaan.
Minulla vika oli jalkotilassa, maton syytä. Antoi merkkiä jo aiemmin kierroksia pudottaessa jättämällä hetkeksi kaasun päälle ja lopsahtamalla poljin sitten viiveellä kengän pohjaan.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05