simoksin paluu väykkykantaan
Kiitokset! Joskus tosiaan tullut kommenttia kun on ajanut jostain syystä ilman valoja(päiväsaikaan tietysti) ettei meinaa erottaa koko autoa kun sotkeutuu niin tuohon harmaaseen massaan Vanteet piti tänä talvena maalata mustaks mutta se nyt jäi sitten taka-alalle se idea..Kimmo Koo kirjoitti:jos yksinkertaisesti on komee niin se on Simoksin sedan väykky
Ei kikään koree vaan komee kun ei ole mitään sateenkaaren värejä vaan arkisen harmaa. Viel kun vanteiden värityksen saat lähemmäksi "maata" niin sopivat tähän syksyyn
[quote="Taski"]Stealthmaster
http://www.supraclubfinland.com/forum/i ... cseen.html
Vanteita hakemaan!
Muuten ihan jees mut ihan tommosia rahoja ei oo nyt pistää mihinkään valsseihin Ja ei noi mahtuis ees pyöriin edessä ainakaan..
http://www.supraclubfinland.com/forum/i ... cseen.html
Vanteita hakemaan!
Muuten ihan jees mut ihan tommosia rahoja ei oo nyt pistää mihinkään valsseihin Ja ei noi mahtuis ees pyöriin edessä ainakaan..
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Startti oireilee monesti noin enne lopullista hajoamistasimoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
Onko se ny joku avaimen patterit lopussa vai joku käynnistyksenestoon liittyvä hommeli? Ettei kohta lakkaa starttaamasta kokonaan.
(ota varoiksi kyyttin joku millä saat kolautettua solenoidin kylkeen samalla kun toineen käänttä avaimesta, kun seuraavan kerran temppuilee)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
startti uusittu tehdaskorjattuun vähän alle vuosi sitten? Kertoo kyllä jotain niiden laadusta kun se ensimmäinen minkä vaihdoin silloin oli valmiiks paskana ja jäi pyörittämään starttia ja piti kiskoa akunkenkä irti.. Onko toi nyt ainoo vaihtoehto että se on tuo startti mikä on menossa TAAS paskaks?CDI203 kirjoitti:Startti oireilee monesti noin enne lopullista hajoamistasimoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
Onko se ny joku avaimen patterit lopussa vai joku käynnistyksenestoon liittyvä hommeli? Ettei kohta lakkaa starttaamasta kokonaan.
(ota varoiksi kyyttin joku millä saat kolautettua solenoidin kylkeen samalla kun toineen käänttä avaimesta, kun seuraavan kerran temppuilee)
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Vio sieltä relekin olla tai sitten herätevirtasimoks kirjoitti:startti uusittu tehdaskorjattuun vähän alle vuosi sitten? Kertoo kyllä jotain niiden laadusta kun se ensimmäinen minkä vaihdoin silloin oli valmiiks paskana ja jäi pyörittämään starttia ja piti kiskoa akunkenkä irti.. Onko toi nyt ainoo vaihtoehto että se on tuo startti mikä on menossa TAAS paskaks?CDI203 kirjoitti:Startti oireilee monesti noin enne lopullista hajoamistasimoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
Yleensä noilla oireilla startti
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
-
- Luupiä
Ja tuohan ei tapahtunut webaston käytön jälkeen ?simoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
.
No webasto nyt hyrrää aina kun oon näillä pakkasilla liikenteessä, eli joo oli webastoa juuri käytetty kun kävin abc:lla syömässä ja noin puolentunnin päästä lähdin ja ei tapahtunu mitään ku kääns avainta Avain takasin alkuun ja uusiks niin sit lähti taas normaalisti?todellauupunut kirjoitti:Ja tuohan ei tapahtunut webaston käytön jälkeen ?simoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
.
-
- Luupiä
Okei, mutta ei ollu siiskään webasto päällä just ennen starttia.simoks kirjoitti:No webasto nyt hyrrää aina kun oon näillä pakkasilla liikenteessä, eli joo oli webastoa juuri käytetty kun kävin abc:lla syömässä ja noin puolentunnin päästä lähdin ja ei tapahtunu mitään ku kääns avainta Avain takasin alkuun ja uusiks niin sit lähti taas normaalisti?todellauupunut kirjoitti:Ja tuohan ei tapahtunut webaston käytön jälkeen ?simoks kirjoitti:Hmm... tänään teki hassusti ettei avaimesta kääntäessä tapahtunu mitään? Yhen kerran vain tosin, sen jälkeen starttailtu pari kertaa normaalisti kuitenki.
.
Mulla meinaan pari vv sitten teki huonon akun takia webastoa esim30min käytön jälkeen just noin.....eli webasto oli päällä kun menin autolle, käänsin starttiin eikä mitään....webasto pois ja 1-2min odotusta ja starttasi....
En ole varma mutta onko mahdollista että ei koita starttia jos jännite laskenut jonkin hälyrajan alle hetkellisesti tms ?.
Ei ole mulla temppuillut akunvaihdon jälkeen koskaan....
.
Hmm... Kuulostais oudolta kun vaikka weba huutaa joka aamu sen 30-40min niin työmatka on 40km pelkkää motaria ja siinä sen luulis ehtivän lataantua sopivasti, ja käynnistyksen kanssa ei oo koskaan ollu muuten ongelmia, eli pari pyöräytystä ja tulilla ontodellauupunut kirjoitti:Okei, mutta ei ollu siiskään webasto päällä just ennen starttia.simoks kirjoitti:No webasto nyt hyrrää aina kun oon näillä pakkasilla liikenteessä, eli joo oli webastoa juuri käytetty kun kävin abc:lla syömässä ja noin puolentunnin päästä lähdin ja ei tapahtunu mitään ku kääns avainta Avain takasin alkuun ja uusiks niin sit lähti taas normaalisti?todellauupunut kirjoitti: Ja tuohan ei tapahtunut webaston käytön jälkeen ?
.
Mulla meinaan pari vv sitten teki huonon akun takia webastoa esim30min käytön jälkeen just noin.....eli webasto oli päällä kun menin autolle, käänsin starttiin eikä mitään....webasto pois ja 1-2min odotusta ja starttasi....
En ole varma mutta onko mahdollista että ei koita starttia jos jännite laskenut jonkin hälyrajan alle hetkellisesti tms ?.
Ei ole mulla temppuillut akunvaihdon jälkeen koskaan....
.
Täytyy katsella ja tutkiskella jos se vielä tekee tuota..
- Meissenkeri
Ei kannata tutkiskella mitään. Minulla oli väykky viisi vuotta ja kerran tai pari vuodessa se teki niin että ei avainta kääntäessä tapahtunut mitään. Avaimen kun otti pois virtalukosta ja laittoi takaisin, niin aina toisella yrittämällä starttasi. Ei hajonnut startti ainakaan niin kauan kuin se auto oli minulla..
Toivotaan että tämmöstä tuuria sitten on mullakin Huomenna olis tarkotus vetästä noin 1500km matka väyllä Luotan ratsuuniMeissenkeri kirjoitti:Ei kannata tutkiskella mitään. Minulla oli väykky viisi vuotta ja kerran tai pari vuodessa se teki niin että ei avainta kääntäessä tapahtunut mitään. Avaimen kun otti pois virtalukosta ja laittoi takaisin, niin aina toisella yrittämällä starttasi. Ei hajonnut startti ainakaan niin kauan kuin se auto oli minulla..
pitääkö sitä webastoa tosiaan käyttää puoltuntia mulla kans on auto pajassa ollu koko talven ja paripäivää laturissa ja auto tunkilla. Eilen kun kuuntelin niin akku sihisi kovasti,otin irti laturista pois,saa nähdä kuoliko ei viitti koittaakkaan ku se on otsiaan tunkin nenässä vielä,laturi ainakin kummaili kun laittoi uudestaan töpseliin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Sihisi? Ei tuo mitään ääntä pitäny.. Ja puolituntia nyt on sellanen sopiva että on jäähdytysnesteet sen 60astetta ja kopissa vähän lämpööTerho P kirjoitti:pitääkö sitä webastoa tosiaan käyttää puoltuntia mulla kans on auto pajassa ollu koko talven ja paripäivää laturissa ja auto tunkilla. Eilen kun kuuntelin niin akku sihisi kovasti,otin irti laturista pois,saa nähdä kuoliko ei viitti koittaakkaan ku se on otsiaan tunkin nenässä vielä,laturi ainakin kummaili kun laittoi uudestaan töpseliin
Ihme juttu vaan kun aivan niinku seinään tuo ny meni sit, eilenki lähti ihan parilla pyöräytyksellä käyntiin.. Noh tuossa se ny on latauksessa niin katotaan saadaanko edes vehkeet tulille.
-
Kaikkihan tämän varmasti jo tietääkin mutta tavalliset akut ei tahdo kestää webastoa... Ostin syksyllä uuden akun tarvikeliikkeestä ja kysäisin että onko tullut näitä akkuja takuuseen. Vastaus oli että ei oikeasta syystä, mutta jonkin verran akkuja yleensä tulee palautukseen kun on webastolla tapettu akku.
Edit: Tämä oli siis tarvikeliikkeen myyjän mielipide, minähän en noista tiedä
Edit: Tämä oli siis tarvikeliikkeen myyjän mielipide, minähän en noista tiedä
Onko sulla webastoa? Kaippa se 115 suht iso on sekin.jolle kirjoitti:Eikös sulla ole tuossa 115 ampeerin laturi? Ainakin vastaavan ikäisessä C:ssä on.
Pitäskö pistää tommonen AGM -akku? maksaa kyllä 50e enemmän kun tuo samanlainen S5 kun nyt on.. Mites toi letkunpätkä mikä tulee akun kylkeen tonne yläosaan? Meneekö sen kautta noi akusta purkautuvat kaasut pois? Meinaan ku toi muovi osa oli niin jäässä että se olla meni poikki, jotta onko tommonen uudessa akussa paikallaan vai pitääkö mun nyt hommailla uus/liimata toi muovi ehjäks?