Yleinen katsastus topic
Ei oo ikinä mennyt ekalla läpi Mersu eikä mennyt nytkään. Vas. raidetangon päässä väljystä mikä ihan ok juttu, mutta sitten tuli toinen katsastus setä kaveriksi tarkastelemaan ja tarkasti jo kerran toisen tarkastaman oik. puolen ja tuumas, että pikkuse saattaa olla täälläkin väljystä. Johon minä että mitenkä niin saattaa, sitä joko on tai ei ole. Noh olihan siellä. Otti vissiin nokilleen vähän, koska seuraavaksi rupesivat tutkimaan ite tehtyä putkistoa ja niin kauan kattelivat että löysivät sanomista. Takavaimennin ei oo E-hyväksytty. Siinä vaiheessa meinas kiehahtaa. Mut ei siinä mitään laitetaan Merssu kuntoon ja viedää uudestaan. Tosin viimesen kerran hämeenlinnan asemille. Seuraavat katsastukset hoidan savossa.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Ässää kävin näyttämässä tänään, kun kesken työreissun alkoi puskemaan hikeä pintaan, että meniköhän pitkäksi leima....mutta pikainen varmistus papereista rauhoitti senverran että kurvasin suoraan lähimmälle konttorille (oli vielä tämä kk aikaa) ja.....läpihän se meni ihan heittämällä Taas saa ajella vuoden tekemättä mitään
..jaa niin, muistin jopa muutoskatsastaa keväällä ostetut vanteetkin
..jaa niin, muistin jopa muutoskatsastaa keväällä ostetut vanteetkin
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
pomppaskohan mersu ekaa kertaa tänä vuonna leimalla. Tai tokaa peräti jo.
No, erujaaruletkut oli kuitenkin sen näköset, että huh, syytä olikin vaihdella.
Niistä oli kait joskus ennenkin sanottu, 07 olin nimittäin ostanu motonetistä letkut, että pitää vaihdella, kun oli inssi sanonu joku vuos katsastuksessa niistä, ilmeisesti 06 tai 07... Tähän päivään asti oli kuitenkin kelvannu taas letkut, ei ollu kukaa huomannu, kun murtuma on siellä renkaan puolella letkua. Onneks ei ollu hajonnu tien päällä missään tilanteessa...
No, erujaaruletkut oli kuitenkin sen näköset, että huh, syytä olikin vaihdella.
Niistä oli kait joskus ennenkin sanottu, 07 olin nimittäin ostanu motonetistä letkut, että pitää vaihdella, kun oli inssi sanonu joku vuos katsastuksessa niistä, ilmeisesti 06 tai 07... Tähän päivään asti oli kuitenkin kelvannu taas letkut, ei ollu kukaa huomannu, kun murtuma on siellä renkaan puolella letkua. Onneks ei ollu hajonnu tien päällä missään tilanteessa...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Huomautuksitta w124 läpi, vanhempi katsuri katteli tyyliin pintapuolisesti autoa, siistissä kunnossa kun on yleisilmeeltään (pesty, vahattu ja siivottu) niin tuntu jättävän syynäyksen kokonaan(hyvä niin), pellin allekki katto 10s ajan ja löi pellin kiinni pohjaankaan ei kopauttanut kertaakaan. katsastan kyllä jatkossakin tuolla, edullinenkin on 56€ sis päästönmittauksen. (Savarin katastus, ylivieska)
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Hylkäysprosentit katsastuskonttoreittain löytyy tuolta --> http://www.ake.fi/AKE/Tilastot/Katsastus/
Muutama mielenkiintoinen havainto pidempään toimineista toimipisteistä:
Eniten hylkäyksiä:
A-Katsastus Portsari hylkäysprosentti 52,8%, autojen keski-ikä 10,8 vuotta
K1-Katsastajat Kiiminki hylkäysprosentti 36,4%, autojen keski-ikä 12,2 vuotta
Suomen Katsastusmies Oy/Tampere hylkäysprosentti 34,5%, autojen keski-ikä 10,8 vuotta
Eniten läpäisyjä tulee yllättäin konttoreilla, joilla katsastetaan vanhoja autoja. Muutama esimerkki:
A-Katsastus Nauvo hylkäysprosentti 16,8%, autojen keski-ikä 12,9 vuotta
A-Katsastus Ranua hylkäysprosentti 18,3%, autojen keski-ikä 14,1 vuotta
A-Katsastus Sodankylä hylkäysprosentti 14,6%, autojen keski-ikä 12,6 vuotta
Muutama mielenkiintoinen havainto pidempään toimineista toimipisteistä:
Eniten hylkäyksiä:
A-Katsastus Portsari hylkäysprosentti 52,8%, autojen keski-ikä 10,8 vuotta
K1-Katsastajat Kiiminki hylkäysprosentti 36,4%, autojen keski-ikä 12,2 vuotta
Suomen Katsastusmies Oy/Tampere hylkäysprosentti 34,5%, autojen keski-ikä 10,8 vuotta
Eniten läpäisyjä tulee yllättäin konttoreilla, joilla katsastetaan vanhoja autoja. Muutama esimerkki:
A-Katsastus Nauvo hylkäysprosentti 16,8%, autojen keski-ikä 12,9 vuotta
A-Katsastus Ranua hylkäysprosentti 18,3%, autojen keski-ikä 14,1 vuotta
A-Katsastus Sodankylä hylkäysprosentti 14,6%, autojen keski-ikä 12,6 vuotta
Näköjään tuo oma lintta oli kasvattamassa viime vuoden tilastoja tuolla Kiimingin K1:llä.
Tiistaiksi oisi varattuna aika pakokaasutestiin lähihuoltamolla. Jos ei mene läpi, niin sitten vissiin pitää tehdä kansiremontti tms. Katsastusaikaa on onneksi vielä pari kuukautta.
t.
Risto
Tiistaiksi oisi varattuna aika pakokaasutestiin lähihuoltamolla. Jos ei mene läpi, niin sitten vissiin pitää tehdä kansiremontti tms. Katsastusaikaa on onneksi vielä pari kuukautta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Jos se M-B-klubin kortti on vielä voimassa K1:ssä, niin sieltä saa vajaaseen neljäänkymppiin katsastuksen (ilman haisteluja). Haapalehdossa näyttäisi olevan 46. Voisihan sitäkin tieten kokeilla, kun hintaeroa ei paljon ole.XUX63 kirjoitti:Haapalehdossa ois Oulun halvin konttori ja hylkäysprosentiltaankin Oulun pienin
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Taisi olla tänään yhdeksännen kerran peräkkäin tuolla lavetilla kun se menee hyväkuntoisen statuksella huomautuksetta katsastuksesta läpi. Oli aikaa istuskella hallissa kahvia hörppien ja seurailla hallin tapahtumia. Edellinen auto , Wäyrynen n. vuodelta 2001 oli kyllä ihan OK näköinen mutta silti:
-Renkaissa ei kantavuudet riittänyt
-Molemmat etujouset poikki
-Molemmissa etujarruletkuissa murtumia
-Takasumuvalo ei toiminut
Alkoi jännittää että mikähän mersuvihaaja se tuokin katastusinssi on mutta paljastui kuitenkin ihan OK tyypiksi oman auton kohdalla
-Renkaissa ei kantavuudet riittänyt
-Molemmat etujouset poikki
-Molemmissa etujarruletkuissa murtumia
-Takasumuvalo ei toiminut
Alkoi jännittää että mikähän mersuvihaaja se tuokin katastusinssi on mutta paljastui kuitenkin ihan OK tyypiksi oman auton kohdalla
® Mesen linttaklubi
Wanhempi Vito (W638) sai päivällä tuoreen leiman ja ainut remontti edellisen katsastuksen väliltä oli käsijarrun säätö! (tai no mainitsi katsuri uutta otetta tulostaessa, että vois joskus vaihtaa toisen etuvilkun polttimen, kun alkaa keltaisuus häviämään )
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Möhkö kelpasi kerralla tuossa jokin viikko sitten. Huomatautus tuli hiukan liian vaaleankeltaisista takavilkkujen polttimoista - kuten myös viime vuonna. Jos nyt sitten vaihtaisi
Sen sijaan pientä jännitystä tulee aiheuttamaan Daamin leima tässä kevväämmäällä. Vanhus on ollut talviunilla lokakuusta lähtien. Tammikuulla kokeilin piruuttaan käymään, laakista lähti.
Gee pitäisi leimata myös, sekin on ollut levolla talven. Tosin ensiluokkaisessa hoidossa eli kaverin korjaamohallissa, jossa se on talven aikana saanut perusteellisen alustakäsittelyn ja muut pientä mukavaa ehostusta. Voipi olla ettei kesällä tule paljon muilla ajettuakaan, ainakaan työmatkoja lukuunottamatta
Sen sijaan pientä jännitystä tulee aiheuttamaan Daamin leima tässä kevväämmäällä. Vanhus on ollut talviunilla lokakuusta lähtien. Tammikuulla kokeilin piruuttaan käymään, laakista lähti.
Gee pitäisi leimata myös, sekin on ollut levolla talven. Tosin ensiluokkaisessa hoidossa eli kaverin korjaamohallissa, jossa se on talven aikana saanut perusteellisen alustakäsittelyn ja muut pientä mukavaa ehostusta. Voipi olla ettei kesällä tule paljon muilla ajettuakaan, ainakaan työmatkoja lukuunottamatta
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Hinnoissa on eroa
Vanhan Tenavan kanssa ehti jo tottua bumerangeihin. Nykyinen W202 (-99) meni viime vuonna läpi korjauskehotukslla (takavalon lasi), nyt konttorilla ei ollut mitään humautettavaa.
Katsastuksen hintoja kannattaa vertailla jos vain valinnanvaraa ja oikeasti kilpailua on, sillä parinkympin säästön tienaa nopeasti.
Minulle K1 Helsingin Herttoniemessä maksoi nyt päästömittauksineen yht 53 e, kun varasin ja maksoi netissä edellisenä päivänä. Palvelu oli ripeää ja asiallista.
Katsastuksen hintoja kannattaa vertailla jos vain valinnanvaraa ja oikeasti kilpailua on, sillä parinkympin säästön tienaa nopeasti.
Minulle K1 Helsingin Herttoniemessä maksoi nyt päästömittauksineen yht 53 e, kun varasin ja maksoi netissä edellisenä päivänä. Palvelu oli ripeää ja asiallista.
http://www.iltalehti.fi/autot/2016021221107631_au.shtml
On kyllä ollut niin kauan kuin minä muistan laki sellainen että ajoaikaa saa kaksi kuukautta, jälkitarkastusaikaa kuukauden.
Katsastusmies on uutisen mukaan kertonut asiasta juuri sillä tavalla, ja sitten on jotain höpinää että laki olisi tullut v. 2013 ja että Trafi tyrmää ettei saisi ajaa kuin katsastusasemalle tai korjaukseen.
Omalta osalta ei mutten väliä, leimaan romuni aina hyvissä ajoin, mutta korjaamolla pitäisi osata antaa oikeaa tietoa kysyjille.
Trafin sivuilla ei tyrmätä millään lailla:
http://www.trafi.fi/tieliikenne/katsast ... skatsastus
On kyllä ollut niin kauan kuin minä muistan laki sellainen että ajoaikaa saa kaksi kuukautta, jälkitarkastusaikaa kuukauden.
Katsastusmies on uutisen mukaan kertonut asiasta juuri sillä tavalla, ja sitten on jotain höpinää että laki olisi tullut v. 2013 ja että Trafi tyrmää ettei saisi ajaa kuin katsastusasemalle tai korjaukseen.
Omalta osalta ei mutten väliä, leimaan romuni aina hyvissä ajoin, mutta korjaamolla pitäisi osata antaa oikeaa tietoa kysyjille.
Trafin sivuilla ei tyrmätä millään lailla:
http://www.trafi.fi/tieliikenne/katsast ... skatsastus
Ajoneuvoa voidaan käyttää korjattuna enintään 2 kk:n ajan määräaikaiskatsastuksessa hylkäämisen jälkeen, mikäli katsastus on tehty ajoneuvon katsastusaikana. Ajoaikaa on kuitenkin aina katsastusajan päättymiseen asti, mikäli kahden kuukauden ajoaika päättyy aikaisemmin kuin ajoneuvon katsastusaika eikä ajoneuvoa ole määrätty ajokieltoon. Katsastuksessa todetut viat ja puutteet on kuitenkin korjattava mahdollisimman pian.
wiimax.fi
No noi toimittelioiden kirjoitukse harvemmin kovin tarkkaan menee oikein ainakaan iltapäivälehissä .....dealer kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/autot/2016021221107631_au.shtml
On kyllä ollut niin kauan kuin minä muistan laki sellainen että ajoaikaa saa kaksi kuukautta, jälkitarkastusaikaa kuukauden.
Katsastusmies on uutisen mukaan kertonut asiasta juuri sillä tavalla, ja sitten on jotain höpinää että laki olisi tullut v. 2013 ja että Trafi tyrmää ettei saisi ajaa kuin katsastusasemalle tai korjaukseen.
Omalta osalta ei mutten väliä, leimaan romuni aina hyvissä ajoin, mutta korjaamolla pitäisi osata antaa oikeaa tietoa kysyjille.
Trafin sivuilla ei tyrmätä millään lailla:
http://www.trafi.fi/tieliikenne/katsast ... skatsastusAjoneuvoa voidaan käyttää korjattuna enintään 2 kk:n ajan määräaikaiskatsastuksessa hylkäämisen jälkeen, mikäli katsastus on tehty ajoneuvon katsastusaikana. Ajoaikaa on kuitenkin aina katsastusajan päättymiseen asti, mikäli kahden kuukauden ajoaika päättyy aikaisemmin kuin ajoneuvon katsastusaika eikä ajoneuvoa ole määrätty ajokieltoon. Katsastuksessa todetut viat ja puutteet on kuitenkin korjattava mahdollisimman pian.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
ZiL 157, toistakymmentä vuotta läpi moitteitta ja miksikä ei, viaton auto. Vm. 72, tekniikka 1930-lukuista. Pitkälle on autotekniikassa päästy ja aina vain mennään parempaan?
No joo, eihän tossa oo vielä seittemää tonnia hedelmäpelissä, kai se vielä kyntesä piru näyttää, jahka hintoisisa tullee.
15.7.2016 tuli kuiten taas puhas leima! Voineeko laskea moitteeksi kun sanotaan että on eksoottinen. Muuten kuulemma mm. tieliikennekunnossa.
Viepäs tuollanen Rintterinresu, ei tule kuuloonkaan ees kuulolaitteilla, jotta pehmiäis paperi tuoreella musteella. Hirvittää taas jo ettäältä tuo tuleva neuvolareissu.
Siitä löytyy taas varmaan joku palanu hanskalokeron kattovalo ja punanen lappu on lasissa jo täys seleviö..
No joo, eihän tossa oo vielä seittemää tonnia hedelmäpelissä, kai se vielä kyntesä piru näyttää, jahka hintoisisa tullee.
15.7.2016 tuli kuiten taas puhas leima! Voineeko laskea moitteeksi kun sanotaan että on eksoottinen. Muuten kuulemma mm. tieliikennekunnossa.
Viepäs tuollanen Rintterinresu, ei tule kuuloonkaan ees kuulolaitteilla, jotta pehmiäis paperi tuoreella musteella. Hirvittää taas jo ettäältä tuo tuleva neuvolareissu.
Siitä löytyy taas varmaan joku palanu hanskalokeron kattovalo ja punanen lappu on lasissa jo täys seleviö..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
ostin vuosi sitten subaru legacyn, olen ajanut ilman huoltamista ja korjauksia, (ajovalot on edellinen omistaja releyttänyt, ja toisen releen vaihdoin toimivaksi) 20tkm, pari päivää sitten vein leima-sialle, ja ajattelin että saa vain vikalistan, mutta niin meni kehujen kanssa leimalle 21v vanha subaru, eikä ollut pohjassa edes ruostetta vaikka pintapelleissä sitä on ihan kohtuudella.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
Tänään olin K1-Finnoonniityllä katsastamassa japanintuonti w220:stä. K1:seltä itseltään tilatusta vastaavuustodistuksesta eivät hyväksyneet painoja. Annoin nuorelle virkaintoselle katsastusmiehelle vähän palautetta asiasta. Reippaan 2h autontutkimisen(syynättiin sitten muuten urakalla)ja paperien ihmettelyn jälkeen pisteenä iin päälle mentiin vielä tutkimaan pihalle mersua. Ihmettelin että mitäs nyt. Vaihtoehtorengaskokoihin sälli kyseli alkuperästä käyttöohjekirjaa. Sanoin että ei sitä oo ja japaninkielistä tuskin ymmärretään kumpikaan. Ehdotin läppärillä olevaa englanninkielistä. Ei kelvannut. Pitäs olla kuulemma alkuperänen tai suomenkielinen. Bensatankin luukun takaakin inssi rengaskokoja etsiskeli. Kysäsin etteikö konttorin koneella näy vanhalle ässämersuilla rengaskokoja. Näkyy mutta ei kuulemma niitä voi ottaa, koska kyseessä japanintuontiauto ja heillä näkyvät pätee vaan eurooppalaisiin versioihin Lupasin jostain uusintakatsastusta varten etsiä suomenkielisen manuskan, jotta saadaan pirssiin enemmän rengaskokoja. Voin sanoo että oli kyllä takki aika tyhjä kun 2,5h session jälkeen lähdin kotia ajelemaan
Mää muistelin, jotta tämmönen ketju oli olemassa
Kuinka saadaan jännitystä perjantaihin
Alkuviikosta on hyvä sopia autohakureissu lauantaille ~400km suuntaansa.
Matkaan suunnitellaan tottakai lähdettävän sillä romulla johon on parsittu sorapihalla vesilätäkössä pakoputki "kuntoon" takapätkän pudottua kääntämällä jäljelle jäänyt osuus kyljestä ulos ja jossa on alla sekalainen sarja sileäksi ajettuja nastarenkaita.
Perjantaina iltapäivästä on hyvä suoda ajatus katsastusasioille ja huomata, että siitä romustahan muuten loppui leima keskiviikkona
Kello on kaks, kotiin ehtii puoli neljäksi, liiterissä on kesärenkaat jotka nippanappa täyttää lainkirjaimen.
Konttori menee viideltä kiinni, ehkä juuri voisi ehtiä.
Kauheaa kyytiä kotiin ja hiki päässä pyöriä liiteristä, niissä on aluvanteet ja autossa alla peltivanteet. Muista pari vuotta sitten nähneeni autossa pulttipussin. Pussi löytyy ja pulttejakin puuttuu vain yksi, se pyöri viime talvena ohjaamon lattialla, mutta nyt sitä ei löydy enää mistään
No, pysyy se yksi pyörä neljälläkin.
Viimeistä kertaa tunkkia laskiessa nostokumi putoaa mukana pihalle, jää onneksi reikäänsä vielä lyömällä.
Konttorille mars, kello on vasta vartin yli neljä eikä onneksi ole jonoa.
Ei muuta kun sisälle, tiskin takana tiukkana tunnettu inssi
Arvelen pelin olevan menetetty ja tutkin naapurikonttorin aukioloaikoja samalla kun suikkapää ajaa autoa halliin josko vielä ehtisi hakea tarrakilvet, täältä niitä ei saa.
Totean etten ehdi, koska sininuttu tekee perusteellista työtä, tulee tarkastus kestämään niin kauan, ettei aika riitä.
Vaan mitä vielä, leima heltisi tuulilasista korjauskehoitus, muuten kaikki ok.
En olisi kuuna kullanvalkeana uskonut onnistuvan
Lottolapun voi varmaan jättää tekemättä, tuuri käytettiin jo
Aamulla ennen kuutta rattaille ja hakemaan rouvalle pirssiä, johan sen on aikakin kypsässä 33 vuoden iässä ostaa ihan ensimmäinen oma auto
Kuinka saadaan jännitystä perjantaihin
Alkuviikosta on hyvä sopia autohakureissu lauantaille ~400km suuntaansa.
Matkaan suunnitellaan tottakai lähdettävän sillä romulla johon on parsittu sorapihalla vesilätäkössä pakoputki "kuntoon" takapätkän pudottua kääntämällä jäljelle jäänyt osuus kyljestä ulos ja jossa on alla sekalainen sarja sileäksi ajettuja nastarenkaita.
Perjantaina iltapäivästä on hyvä suoda ajatus katsastusasioille ja huomata, että siitä romustahan muuten loppui leima keskiviikkona
Kello on kaks, kotiin ehtii puoli neljäksi, liiterissä on kesärenkaat jotka nippanappa täyttää lainkirjaimen.
Konttori menee viideltä kiinni, ehkä juuri voisi ehtiä.
Kauheaa kyytiä kotiin ja hiki päässä pyöriä liiteristä, niissä on aluvanteet ja autossa alla peltivanteet. Muista pari vuotta sitten nähneeni autossa pulttipussin. Pussi löytyy ja pulttejakin puuttuu vain yksi, se pyöri viime talvena ohjaamon lattialla, mutta nyt sitä ei löydy enää mistään
No, pysyy se yksi pyörä neljälläkin.
Viimeistä kertaa tunkkia laskiessa nostokumi putoaa mukana pihalle, jää onneksi reikäänsä vielä lyömällä.
Konttorille mars, kello on vasta vartin yli neljä eikä onneksi ole jonoa.
Ei muuta kun sisälle, tiskin takana tiukkana tunnettu inssi
Arvelen pelin olevan menetetty ja tutkin naapurikonttorin aukioloaikoja samalla kun suikkapää ajaa autoa halliin josko vielä ehtisi hakea tarrakilvet, täältä niitä ei saa.
Totean etten ehdi, koska sininuttu tekee perusteellista työtä, tulee tarkastus kestämään niin kauan, ettei aika riitä.
Vaan mitä vielä, leima heltisi tuulilasista korjauskehoitus, muuten kaikki ok.
En olisi kuuna kullanvalkeana uskonut onnistuvan
Lottolapun voi varmaan jättää tekemättä, tuuri käytettiin jo
Aamulla ennen kuutta rattaille ja hakemaan rouvalle pirssiä, johan sen on aikakin kypsässä 33 vuoden iässä ostaa ihan ensimmäinen oma auto
-
- Viestit: 2154
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Möhkökin tuli katsastettua, sillä pvm melkeinpä pääsi yllättämään.
Muistelin täälläkin jossakin vaiheessa, että joulukuussa vasta tarve.
No traileria rekisteröidessäni vilkaisin silloin seisonnassa olevaakin ajokkiani.
Oli perjantai, ja maanantaina olikin menossa jo umpeen.
Eikun samalla istunnolla vaan käyttöönotto, ja asemalle. Kaikki muu ihan Ok kertalaakista, mutta edellisen talven seisonnassa tosi tiukkaan jumiin silloin tarttunut vasen takapyörä (sujona ulos tallista ja lekaa ihan kunnolla rumpuun) seisontajarrun osalta täysin nolla.
Iskarit ja kaikki muut jarrutkin erikoisen tasaiset.
Linkku nurin vaijerin päässä. Samalla käyttämättömät 124:n hiukan kapeammat jarrukengät rumpuun ja viikonpäästä näyttö.
Oletin, että seuraavan vuoden katsastus takarajax tulisi vanha pvm.
No eipähän, vaan tämä jälkimmäinen näyttöpvm. Olis siis voinukin tällä periaatteella venyttää marraskuulle.
Muistelin täälläkin jossakin vaiheessa, että joulukuussa vasta tarve.
No traileria rekisteröidessäni vilkaisin silloin seisonnassa olevaakin ajokkiani.
Oli perjantai, ja maanantaina olikin menossa jo umpeen.
Eikun samalla istunnolla vaan käyttöönotto, ja asemalle. Kaikki muu ihan Ok kertalaakista, mutta edellisen talven seisonnassa tosi tiukkaan jumiin silloin tarttunut vasen takapyörä (sujona ulos tallista ja lekaa ihan kunnolla rumpuun) seisontajarrun osalta täysin nolla.
Iskarit ja kaikki muut jarrutkin erikoisen tasaiset.
Linkku nurin vaijerin päässä. Samalla käyttämättömät 124:n hiukan kapeammat jarrukengät rumpuun ja viikonpäästä näyttö.
Oletin, että seuraavan vuoden katsastus takarajax tulisi vanha pvm.
No eipähän, vaan tämä jälkimmäinen näyttöpvm. Olis siis voinukin tällä periaatteella venyttää marraskuulle.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Re: Yleinen katsastus topic
S124 ajossa 1,5 vuoden tauon jälkeen kerralla läpi mittarissa 749690km.pieniä korjauksia tietenkin joutui ennen konttorille menoa tekemään
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E