626?jari_w123 kirjoitti:Ja mikä mazda tuntuu hyvältä vielä kun 300tkm on takana.


En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
e39 sarjassa on ainakin tuo mainittu ominaisuus.Melitos kirjoitti:Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.
tota nyt kyllä taisit päästää sellasen asian ilmoille joka ei pidä paikkaansa...Eikö muka zf 5hp18 laatikoissa ole ollut vikoja??? Ei tarvi kun googlettaa aiheesta niin on riittävästi ihmisiä vaivaavia vikoja juurikin bensamallien steptronicissa.Merzedes kirjoitti:Hmmm joo, ehdottomasti 528iA, muut tuntuu hivenen alimitoitetuilta. Ongelmia ei bensamalleissa ole juuri automaatin kanssa ollut. Dieseleissä noita steppejä (gm-france) on sitten mennytkin jokunen. Pikkuvikoja noissa on, varsinkin jos auto on varustettu automaatti-ilmastoinnilla. Puslaviat pilaa ajettavuuden mutta niinhän se näissä kaikissä nykyautoissa on. Koeajolla kannattaa ottaa täristäminen tosissaan, voi olla yllättävän iso ongelma jota edes merkkiliike ei välttämättä saa lopullisesti poistettua. Toimiessaan helvetin hyvä auto ajaa, ei milestäni väyrynen pääse kyllä lähellekään. Tehoa noissa bensamoottereissa on kauttalinjan ollut enemmän kuin mitä tehdas ilmoittaa
T: Ex btcf vpj
Kyllä johdon heilahtaminen voi sytyttää airbag valon kummassakin ja on ominaisuus.Tyypillistä on että penkin alla on jotain romua esim pullo,lumiharja tms joka aiheuttaa valon syttymisen.Vielä tyypillisempää on tunnistinmaton hajoaminen penkissä jolloin valo palaa taas.Melitos kirjoitti:Onko nuissa sama ominaisuus kuin e46 300-sarjassa että turvavyön kiristimien piuhojen liittimet löystyy apukuskin penkin alta? Tuo sitten sytyttää airbag-valon.jari_w123 kirjoitti:En usko että enään saa takuuseen mutta kannattaahan se kysyä.jkvi kirjoitti:Lieneeköhän noissa bemareissa minkäänlaista jatkettua takuuta airbag-systeemin vikatapauksille ?
Huhun mukaan kolmeen vuoteen/ 100 tkm:iin noita korvattaisiin ja auto on nyt 4 vuotta vanha ja muutaman satasen lasku on jo maksettu.