Arin S211 E 320 CDI (nyt myös videokuvaa).

Vastaa Viestiin
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Arin S211 E 320 CDI (nyt myös videokuvaa).

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Aloitetaas tästä semmonen murhetopikki :happy:
No, toistaiseksi ei kummempia murheita ole ollut, mutta kai niitäkin vielä ehtii tulla.... :roll:

--------------------------------------
VIN:

Sales designation: E 320 CDI
Order number: 0 7 368 00448
Delivery date: 22 08 2007

Paint code 1: 359U TANZANITE BLUE METALLIC FINISH

Equipment: 821A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTHRACITE

Engine no: 942920 40 502490
Transmission: 722902 01 383378


SA code

202B: OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213: SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220: PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L: GERMANY
248: REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
249: INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B: MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B: AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280: LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287: THROUGH-LOADING FEATURE
297: SUN BLIND IN ERAR DOORS LH AND RH
2XXL: FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
354: ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
359U: TANZANITE BLUE METALLIC FINISH
386: MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
401: FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
414: ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427: AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
474: DIESEL PARTICULATE FILTER
477: TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500: OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527: COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
573: CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
580: AIR CONDITIONER
600: HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614: BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619: CORNERING ILLUMINATION
673: HIGH-CAPACITY BATTERY
731: WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
807: YOM 06/1/M/X; 16/1/M/X
819: CD CHANGER
820A: LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A: LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTHRACITE
910: DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915: FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926: EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955: EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
985: COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
A22: NEW CONVERTER GENERATION
A24: JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A38: M - VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 2
A44: SOFTWARE 3
A49: CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
J52: ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
K11: ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K12: STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13: STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M002: ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M30: DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642: V6 DIESEL ENGINE OM642
P78: FLEET MODEL
P80: SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01: SUMMER TIRES
R76: LA 16" 11 SPOKE DESIGN
U15: 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
V06: SPEED- + LOADINDEX 95W
--------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=PJhO-xtC ... e=youtu.be
Viimeksi muokannut Ari66, 05.2.2012 20:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Onnea uudelle autolle,kuvia tullee varmaan joskus (se sitten mieli muuttui viime lauantaista :) )
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Onneksi olkoon, varmasti hieno auto. Oon positiivisesti kateellinen... 8)
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

No tuota.. semmoinen pitää ottaa, joka eteen tulee ja kivalta tuntuu....
Ei tullut G:tä eikä S:ää, vaikka semmosiakin suunnitelmia oli.
Taisi ennemminkin tulla järkeä päähän, edes pikkasen :D

Sitten tuon varustetaso sattui olemaan sellainen, että riittää loistavasti minulle, mutta ei ole kuitenkaan liikaa turhaa tauhkaa jotka kuitenkin rikkoontuvat vuosien saatossa.
Tuossakin on varmasti sellaisia varusteita jo ihan riittämiin.... :roll:

Käyttöautoahan oltiin hakemassa useamman vuoden ajaksi.
Nyt vaan toivotaan, että tämä olisi sellainen :help:
Jos tuolla sen kahdeksan vuotta selviää mitä edellisellä, niin hyvä.

Kuvia tulee... kun tulee... tämä keli ei oikein houkuttele kuvaamaan....

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Huomenna lauantaina on pidempi ajomatka edessä, näkee vähän mitä kuluttaa...
Noin 600 km lenkki edessä, vähän alle ehkä (alustavan suunnitelman mukaan, joka voi muuttua).

Tuossa vaan on Hakkapeliitan uudet nastat alla, enkä tykkää yhtään :evil:
Kai ne pitääkin -ei sillä- mutta melu on hirvittävän ja järkyttävän rajamailla, pikkasen kallistuen järkyttävän puolelle :eec:

Ei ole mitkään matkarenkaat, johan kuski väsyy tuollaiseen meteliin alle kymmenen kilometrin.... just kestää työmatkan aamulla että ehtii päivän elpyä ja ajaa taas takaisin kotiin.
Noh.. stereoita isommalle, onneksi ne soi vähintään yhtä laadukkaasti kuin edellisessäkin.
(Jatketaan kitka-nastakeskustelua siellä sille varatulle topikissa, tämä oli vain oma huomio). :wink:

Näin kaupunkiajoa nyt toistaiseksi ajaneena, kulutusmittarin lukemat ovat melkoisia.
Toistakymmentä litraa sadalle, tosin näillä parin viime päivän kelillä ei ihmekään, kun saa madella ja hyvin usein pysähdellä.

Tuulilasin pesulaite toimii huomattavasti paremmin, kuin S210:ssa.
Takalasinkin, varauksin (riippuu nopeudesta).

Ja semmoinen alkutuntuma on, että lamppujenkin painepesuri toimisi tehokkaammin.
Tätä tarkkaillaan jatkossa.

Parkkitutkat on kivat pelit, mutta ei näillä keleillä.
Puskurit lumessa ja kun vielä pienet siirtymät ajaa ilman turvavyötä, niin tulee ihan keväinen olo....
Piipitystä kuuluu jos minkäkinlaista :lol:

Ja auto huurtuu (takasivulasien osalta lähinnä) alkutuntumien perusteella enemmän, kuin S210:ssa.
En kenties vielä ole osannut säädellä ilmansuuntauksia ja lämmityslaitetta muutenkaan otolliseen asentoon.
Tätäkin tarkkaillaan jatkossa.

Potkua mosassa on selvästi enemmän, kuin S210 E300 TDT:ssä vaikka ei sekään laiska ollut.
47 lisähevosvoimaa ja 210 Nm enemmän vääntöä tuntuu selvästi.
Mutta näillä keleillä ei siitäkään vielä kunnollista käsitystä, kun laatikko pidettävä Comfort -asennolla.
Kenties kevättalvella pääsee jo kokeilemaan Sport -asentoa....

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Olipa niiiiin pitkä varaustelista, että meinas puhelimesta loppua akku jo puolessavälissä. Onnea autolle ja Arille!
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
Vesqju
aktiivimeseläinen
Viestit: 2266
Liittynyt: 02.10.2005 17:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

Hiano peli.. :beerhug: Hiuga nuita varusteita puuttuu.. :shock: :happy: raitisilmasuodatin het alkuun vaihtoon ja takasivulasien suuttimien oikia suuntaus.. Mulla ei huurru yhtään takalasit.. :D
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11

:boing_boing:

[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Avatar
Piude
Viestit: 695
Liittynyt: 04.8.2006 23:49
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Piude »

Nyt Ari heti kameran kera ulos parkkipaikalle ja kuvia näytille!
[miitit]0000011101110010011101101[/miitit]
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Ruoja kirjoitti:Olipa niiiiin pitkä varaustelista, että meinas puhelimesta loppua akku jo puolessavälissä. Onnea autolle ja Arille!
Kenelle Ruoja lie soittanu.. ei mulle ainakaan....
Mutta saat soittaa, toki.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

Ari66 kirjoitti:Tuossa vaan on Hakkapeliitan uudet nastat alla, enkä tykkää yhtään :evil:
Kai ne pitääkin -ei sillä- mutta melu on hirvittävän ja järkyttävän rajamailla, pikkasen kallistuen järkyttävän puolelle :eec:
Voipi olla ettei ne kitkatkaan kesää tee. Siis melun puolesta. Minun mielestäni 210 on hiljaisempi.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4400
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Ari66 kirjoitti:
Ruoja kirjoitti:Olipa niiiiin pitkä varaustelista, että meinas puhelimesta loppua akku jo puolessavälissä. Onnea autolle ja Arille!
Kenelle Ruoja lie soittanu.. ei mulle ainakaan....
Mutta saat soittaa, toki.
Kyllä tuota listaa sai E7:n näytöllä niin paljon scrollata,että pari palkkia hupeni varausta akusta.Toista se on karvalakkimallien kanssa :idea: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

jusamb kirjoitti:
Ari66 kirjoitti:Tuossa vaan on Hakkapeliitan uudet nastat alla, enkä tykkää yhtään :evil:
Kai ne pitääkin -ei sillä- mutta melu on hirvittävän ja järkyttävän rajamailla, pikkasen kallistuen järkyttävän puolelle :eec:
Voipi olla ettei ne kitkatkaan kesää tee. Siis melun puolesta. Minun mielestäni 210 on hiljaisempi.
Semmoinen tuntuma minullakin oli aluksi että W210 oli hiljaisempi. Itse noteerasin ensimmäisenä että lasien läpi tulee viereisten autojen ääni selkeästi enempi läpi auton sisälle. Lienee sivulaseja ohennettu, kun joku painon säätöskampanja on ollut menossa silloin tuon 211:n kanssa. Alumiiniä ja hiilikuitua löytyy keulasta sekä perästä (etupalkki, etulokasuojat, vararengaskaukalo, pyörän ripustuksen palikoita jne).

Puntarilla tulee auton kanssa käytyä muutaman kerran vuodessa yleensä kuitenkin peräkärryn kanssa (kaatopaikalla). Ne puntaritulokset eivät tue todellista painon säätöä, vaan väykkyyn verrattuna samalla malliversiolla on edelleen paino lisääntynyt n. 100 kg.

Rengasmelussa en ole huomannut eroa väykkyyn.
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Ari66 kirjoitti:Näin kaupunkiajoa nyt toistaiseksi ajaneena, kulutusmittarin lukemat ovat melkoisia.
Toistakymmentä litraa sadalle, tosin näillä parin viime päivän kelillä ei ihmekään, kun saa madella ja hyvin usein pysähdellä.
Maantiellä saatat päästä noin litran pienemmällä-sekalaisessa ajossa kulutus ei ole niin maltillista kuin cdi-maailmassa toivoisi. Itse ajelin muutaman kerran matkaa todella nätillä ajolla ja tuollaisen 2005-mallisen 320 cdi:n kanssa sain kulutuslukeman jäämään noin 6,2 litraan/100Km. Tuo oli siis mittarin ilmoitus-todellista ei mitattu. Kyseessä oli sedan.
Paljonko W210 300TDT:llä oli ajettu ja menikö se liikkeeseen vaihdossa?

Onnea uudelle autolle! 320 cdi:n vääntö on mannaa!! Sitten kun tulee pakkaset, niin katsotaan antautuuko ilmajousitus taka-akselilta heti alkuunsa. :wink:
Ai niin, tuo valinta G:n, S:n ja E:n välillä oli mielestäni järkevin!
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Mihinkäs kauppaan se vanha meni, ja paljon antovat vaihdossa :?:

(Ei sillä että ostohousut ois jalassa :twisted: )
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Kimmo Koo
Viestit: 3518
Liittynyt: 02.12.2007 20:31
Paikkakunta: Koskella TL
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimmo Koo »

Aanaukseni piti kutinsa. Onnea hyvälle TÄHTIlinjalle. Ja mieluisia kilometrejä. toivotaan menestystä ja vain huoltoja Hotarin tallilla :idea:
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Kimmo Koo kirjoitti:Aanaukseni piti kutinsa. Onnea hyvälle TÄHTIlinjalle. Ja mieluisia kilometrejä. toivotaan menestystä ja vain huoltoja Hotarin tallilla :idea:
Kuva
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Vesqju kirjoitti:...raitisilmasuodatin het alkuun vaihtoon ja takasivulasien suuttimien oikia suuntaus.. Mulla ei huurru yhtään takalasit.. :D
Nytpä huomasin ohjekirjaa selattuani, että ei tässä ole semmoisia takasivulasien suuttimia.
Ne kuuluu vain nelialueilmastoinnin yhteyteen :supersad:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Onko Arin avatar vaihtunut ensimmäisen kerran foorumin historian aikana... :shock:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Eldorado kirjoitti:Onko Arin avatar vaihtunut ensimmäisen kerran foorumin historian aikana... :shock:
Kyllä.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Onnea uudella autolle tätäkin kautta ja mielellään niitä kuvia :idea:
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Onnitellaan täältäkin :idea:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
Garcia
Viestit: 447
Liittynyt: 19.10.2010 21:53
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Garcia »

Onnittelut minunkin puolestani! Ja vaikka kulutus ei olekaan 200 cdi -tasoa, niin kulutuksen ja poljennon suhde on varmasti kohdallaan. :D
S204, AZT250
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ihmettelin että kuka se oikee kirjottelee tääl ku ei avatarista tunnistanut. Mutta sittehä mää hokasin tämän topicin ja eipä ihme... :D
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

kardaani kirjoitti: Maantiellä saatat päästä noin litran pienemmällä-sekalaisessa ajossa kulutus ei ole niin maltillista kuin cdi-maailmassa toivoisi.
Tuntuu pitävän paikkansa.
Tänään semmonen vajaa 600 km reissu ja mittari näytti 7,6-7,8 l/100 km.
En tosin tajua että miten se sitä kulutusta mittaa ja miltä ajalta.
kardaani kirjoitti: Paljonko W210 300TDT:llä oli ajettu ja menikö se liikkeeseen vaihdossa?
518 000 km ja vaihdossa meni.

Ja sitten tämän päivän huomiot:

Sadetunnistin ei toimi, kun sen päällä on lunta/jäätä.
Väykyn sulka puhdisti tunnistimen huomattavasti paremmin.

Puhelinvarustus on täysin hyödytön talvikaudella.
En nyt enää mainitse syytä siihen, voinette arvata :wink:
Muuten kyllä kiva, jos kuulisi vastapuolenkin äänen.

COMAND:iakin testattu.
Elokuva pyörii hienosti DVD -levyltä (paikoillaan ollessa).

Naviakin testasin, meinas mennä usko sen reittimääritelmiin, piti laittaa nokialainenkin päälle, ettei eksy.
Mutta loppuviimeksi kun vähän funtsin sen reittivalintoja, niin taisi olla sittenkin fiksumpi noksun reitityksiin verrattuna.

Osoitteen määrittely on vain melko kankeaa.
Aiemmin olen vähän kammoksunut koko varustetta, mutta voihan sillä näemmä leikkiä muutenkin, kuin vain navigoida :D

ESP:n toiminta ehkä aavistuksen hienostuneempaa, kuin väykyssä.
Loskavalleista saa ajaa yli heittämällä ja ohituskaistojen pöperöissäkin uskaltaa ohitella.
Automatiikka korjaa sitten kuskin virheet :D
Nelivedolle siis ei ainakaan sen asian vuoksi ole toistaiseksi tarvetta.

Matkanteko sillä on tutunoloista mersumaista rauhallista ja leppoisaa cruisailua.
Välillä se kyllä joissain tilanteissa tuntuu pikkuisen "ooppelivectralta", mutta onneksi entisaikojen tuntua on vielä jätetty sen verran sopivasti, että auton mersuksi tunnistaa.

Ja sitten menomatkalla tuli JYTKY :shock:
Semmoinen jymy-yllätys.
Eikö näissä ole lämmitettäviä pesunestesuuttimia?
Onko pesunestekään ja -letkutkaan lämmitettäviä?
:huh:

C-mallin tekniikka E-sarjan korissa ?

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Mistä sait tuonne aloitusviestiin noin hyvän data?

Minulla venäläisten vin-kooderi antaa noin joka kolmannelle riville unknowit. Haluaisin omallekin autolle tarkemmat tiedot.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Meissenkeri kirjoitti:Mistä sait tuonne aloitusviestiin noin hyvän data?

Minulla venäläisten vin-kooderi antaa noin joka kolmannelle riville unknowit. Haluaisin omallekin autolle tarkemmat tiedot.
Veholta :wink:
Ja ihan pyytämättä, tuumas vaan että "printtasin tollasen että tuo saattas sinua kiinnostaa..."

Joskus nekin palvelee... ja just tuon yhden veholaisen takia siinä lafkassa yleensä enää käyn...

Muut kattelee vaan nenänvartta pitkin ja antaa ymmärtää että menepä muualle, vaikka olisi suomimersukin....
Kannattais Vehon ottaa mallia asiakaspalvelusta vielä kun ehtii, ennen kuin jää eläkkeelle.
Ja ennen kuin koko Vehosta aika ajaa ohi... jos aikoo markkinoilla olla....

No nyt viikolla tosin siellä oli yllättäin yks toinenkin tosi asiallinen ja asiakaspalveluun orientoitunut kaveri.
Pyysin että laitettas keulatähti kun sellaista ei ollut.
Ei mennyt kuin vartti, niin äijä ite toimessa tuulessa ja tuiskussa.
Siitä pinnat, ei kaikki näemmä ole vielä "veho-koulutusta" saaneet jossa hyljeksitään asiakasta :lol:

Herttoniemen Vehossa aikanaan oli mielenkiintoinen tilanne.
Piti takuuhuoltona vaihtaa ilmansuodattimen runko-osa, kun oli huolto ite kämmännyt asiat niin että ilmamassamittareita sain uusia yhtenään, hinta 450 e/kpl.
Ilmansuodattimen kansi siis asennettu toistuvasti vinoon, että se sai likaista ilmaa suodattimen ohi ja aina oli ilmamassamittari sökö... sitä ihmettelin hetken ennenku tajusin.

Huoltomies sanoi että jos tulet halliin, niin auto jää pihalle.
Että kehtasikin... ja Vehon oma moka koko asia... aina huollettu Veholla ja sitten vielä joku nilkki venkoilee asiakkaalle :twisted:

Noh, onneksi siellä on vielä yks johon voi luottaa.
Tai nyt toinenkin, jolle pisteet toistaiseksi.

Mutta huoltoon en uskalla Veholle enää viedä, jos mulle ei osoiteta dedikoitua huoltomiestä ja saan seurata huoltoa vierestä.
Siksi on kiva käydä Nurmoos ja Nummelassa (ja jatkossa varmaan APP:lläkin) kun tietää mitä siellä osataan ja mitä pitää omistajan tietää, että mitä pitää tehdä milloinkin.
Viimeksi muokannut Ari66, 21.1.2012 20:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html Tuolta voi yrittää kurkkia koodeja mitä venäjänpoikien sivut ei kerro.
pepi
Viestit: 258
Liittynyt: 22.10.2010 22:16

Viesti Kirjoittaja pepi »

Ari66 kirjoitti: Eikö näissä ole lämmitettäviä pesunestesuuttimia?
Onko pesunestekään ja -letkutkaan lämmitettäviä?
:huh:

C-mallin tekniikka E-sarjan korissa ?
Suuttimista en tiiä mutta se lämmitettävä pesunestesäiliö on lisävaruste :D

Edit: koodilla 875
Viimeksi muokannut pepi, 21.1.2012 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S211 E320 V6+7G vm.-06 facelift
Sähköasennusluvat S2, ok
Kylmäaineluvat alle 3kg, ok
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10763
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ari66 kirjoitti:Puhelinvarustus on täysin hyödytön talvikaudella.
En nyt enää mainitse syytä siihen, voinette arvata :wink:
Muuten kyllä kiva, jos kuulisi vastapuolenkin äänen.
Mielenkiintoista nähdä, miten tämä palvelee mahdolliset seuraavat 8:n vuotta.

Tuosta äänieristyksestä. Onko todella nyt näin, että Mersun insinöörit eivät osaa rakentaa autoon, joka maksaa uutena pohjois-savolaisen rintamiestalon verran sellaista äänieristystä, joka vaimentaisi rengasäänet olemattomiin. Vai onko tässä nyt kyse siitä sadusta jossa prinsessa ei saanut unta kun herne oli patjan alla.

:wink:
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

AM kirjoitti:http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html Tuolta voi yrittää kurkkia koodeja mitä venäjänpoikien sivut ei kerro.
Eipä löydy tuolta niitä puuttuvia koodeja. Näyttäisi olven joku 90-luvulle päättyvä listä. Hyvin täydellinen kyllä. Ne puuttuvat ovat pääasiassa juuri niitä koodeja, joissa on kirjaimia edessä tai perässä. Arin listassa on samalaisia.

Esimerkiksi: H08, 109, 130A, 131A, 250B, 268B
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”