Mutta hyvä, kun joku muukin innostuu pystäreistä. Mulla on yksi ajossa, yksi odottaa kunnostusta ja kaksi raatoa varaosina.
Pellit näissä on se heikkous, sitä ei vanhana tahdo enää olla.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
-73:sessa saattaa jo olla "piirakkaratti" vakiona...Laakamato kirjoitti:Mulla on 73 vm pystäris samanlainen ratti, mahtaakohan olla originelli vai vaihdettu? Mun mielestä ratti ei näytä alkuperäiseltä ja muistelisin että ne alkuperäiset hajoilee aika helposti joten noita rumempia on laitettu tilalle. Olenko ihan hakoteillä ajatuksieni kanssa?
{janne}} kirjoitti:aamupäivän ku odottelin että pystäri lämpenee niin kuolasin tuossa vanteita..
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/116 ... mobil-kuhn
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/919829
http://www.alloywheels.com/9x16_Inch_Da ... heels_Only
Jotkut tuollaset himottasmitä mieltä porukka on? Sergeyhän se vanne expertti ois??
Näissä kannattaa sitten tarkistaa nuotten kumien kunto, Ivalot on tunnettuja heikoista rungoista. Eli mahdolliset runkoviat kannattaa tarkistaa ennen kaupantekoa.{janne}} kirjoitti:http://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/1273757
jep ja kyllä ne sais melkeenisommat olla ku 15"eseestie kirjoitti:Näissä kannattaa sitten tarkistaa nuotten kumien kunto, Ivalot on tunnettuja heikoista rungoista. Eli mahdolliset runkoviat kannattaa tarkistaa ennen kaupantekoa.{janne}} kirjoitti:http://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/1273757
itekki kytänny nettiä tässä koko kevään ja metästäny vanteita mutta sit tuli kiillotettua huulet nuista ja maalattua keskiöt niin nuohan passaa hyvin omasta mielestä tuohon.ranex kirjoitti:Kiitti Janne tuollaista kuvaa olin itsekkin ettinny, kun tässä oon ollu viijenvaihella pystyrin ens kesän vanteistuksen kanssa. vaihtoehtojen joitten välillä oon vatvonnu on seuraavat: 14" -peltsarit pöläreillä, parokokit, gb tykkivanteet, samanlaiset slot tyyppiset, kuin kuvassa ja 15" et 11 pentat.
Pitäs vaan aloittaa armoton vanteitten kiillotus, vai tekasiko vanhanaikaset ja maalais ne vannehopealla.
Rattikeskuteluun otan osaa, itellä orkkis ja aito5/73 pystäri jossa on ollu uuvesta asti piirakka ratti, mutta taasen tuuletus ikkunat etuovissa sekä sileät takavalot, väri on omassani sama vaalean sininen.
Tunkki alatukivarren alle, varren irroitus ja varo - varovasti tunkilla lasket asetelman alas.{janne}} kirjoitti: Miten muut on jousia ottanu pois
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Miten niin ei mahu?{janne}} kirjoitti:Taas ois pari vapaa päivää vietetty tän kans. Eilen purin kaasarin atomeiksi ja vaihtelin vähän O renkaitakurkusta puuttu yks pultti ja vivusto oli vääntyny. Nyt käy tyhjäkäyntiä lämpimänäkin ja lähtee hyvin käyntii pitäs vielä seos käydä säädättää mittarin nokassa kohdalleen. Miten muut on jousia ottanu pois ku ei ainakaan bilteman jousipuristin mahutu etujouseen
on niin pieni se reikä.siinä alatukivarressa.^^Club kirjoitti:Miten niin ei mahu?{janne}} kirjoitti:Taas ois pari vapaa päivää vietetty tän kans. Eilen purin kaasarin atomeiksi ja vaihtelin vähän O renkaitakurkusta puuttu yks pultti ja vivusto oli vääntyny. Nyt käy tyhjäkäyntiä lämpimänäkin ja lähtee hyvin käyntii pitäs vielä seos käydä säädättää mittarin nokassa kohdalleen. Miten muut on jousia ottanu pois ku ei ainakaan bilteman jousipuristin mahutu etujouseen