Jaakkosen kesäprojekti 300TD
Jaakkosen kesäprojekti 300TD
Tulipa tuosa erräänä iltana käytyä pieni Etelä-Pohojammaan lenkki, jolta tarttu mukkaan tämmönen w123 300TD vuosimallia '83. Yhteensä matkaa tuli edestakasin nelisensattaa kilometriä. Menomatka taittu mukavasti kaverin kans w124:n tuulilasia kiroten, sillä siitä ei meinannu nähä rännänsekasella tihkusatteella läpi. Taitaa olla alakuperänen lasi vasta sisäänajetussa (n.730tkm mittarissa) Mersusa. Huomasin myös Ala-Härmässä huoltamon vessan peilistä, että silimät punottivat reippaan vuorokauden valavomisesta aika rankasti. Sitä ku oli tullu edellisenä yönä bongattua tämä Nettiautosta ja jänskättyä että jokohan nyt sais ostettua sen unelmien mannekopan. Samaisen huoltamon parkkipaikalla olleen auton takapenkillä olleet tytöt muuten kirjaimellisesti maukuivat meille, mutta nyt ei ollut aikaa jäädä tekemään lähempää tuttavuutta. Saavuttiin Nurmoon ja myyjän pihaan ja eikun syynäämään mannekoppaa taskulamppujen kanssa. Koeajollakin käytiin ja todettiin että vakaasti kulkee. Hetken aikaa tinkaamista ja sitten pankkiautomaatille nostamaan kaupantekovälinettä. Paperit kirjoteltiin paikallisen St1:n pöydässä. Sitte lähettiin parinsajan kilsan pituselle kotimatkalle, kaveri edellä w124:lla ja minä peräsä w123:lla. Tuo n. 200km matka oliki sitte pelottavin autoilukokemus mitä mulla on ollu. Vaikka satakakskolomonen tuntu koeajolla kulukevan oikeen nätisti niin loskasella ja aika kaposella tiellä se halus koko ajan joko ojaan tai vastaantulevien kaistalle. Nyt oli pakko keskittyä ajamiseen niin, ettei voinu ajon aikana ees voileipää haukata. Kotia kuitenki päästiin vähän jäläkeen puolenyön. Mersut parkkiin, kaverille kiitokset hakureissusta ja nukkumaan. Tarkotuksena on siis laittaa tästä kesällä nätti vankkuri.
Tuima tuijotus. Lisävalot saa lähtä.
Joku koittanu tehä Mesestä Tojotaa ku on tähti vinosa Pittää hommata ehejä tähti ja muut takaluukusta puuttuvat romppeet.
Pitäs testata tasonsäätö.
Tämmösiä kivoja puulistoja löytyy ovista. Verhoukset pittää putsata.
Kuva jalakovälistä Töötin nappi löyty hanskalokerosta ja tuo puoliin tuleva kumilärpäke peräkontista. Kumiosa on jo pesty mutta haisee silti Eau De Mersulle.
Ruostetta perhana! Takasuoja on ilimeisesti joskus vaihettu mutta onhan tuosa vähän jo rakua.
Vararengas näkkyy olevan vähän ruosteesa.
Mitäs täälä on!? Alakuperänen tunkki, varotuskolomio ja ensiapulaukku! Herranjestas!
Ja kaikki roippeekki sisällä!
Tämmönenki löytyy. Kuulemma tupakinsytyttimestä tullee virta tähän. Tiiä sitte minkä tuohon saa kiinni.
Mutta hetkinen, katotaanpa tuonne maton alle... Jumankauta, täälähän on penkit! Ja viielle piti olla rekisteröity. Pitänee pesasta nämäki.
Takamatkustajille on myös kajarit.
Täsä on vissiin ollu joskus bensakone. Muutosprosentteja muistaakseni 46,8.
Tämmöstä tällä erää. Huomena pittää jättää tämä ootteleen kessää, jollon ois tarkotus tosiaan laittaa tuo nätiksi.
Tuima tuijotus. Lisävalot saa lähtä.
Joku koittanu tehä Mesestä Tojotaa ku on tähti vinosa Pittää hommata ehejä tähti ja muut takaluukusta puuttuvat romppeet.
Pitäs testata tasonsäätö.
Tämmösiä kivoja puulistoja löytyy ovista. Verhoukset pittää putsata.
Kuva jalakovälistä Töötin nappi löyty hanskalokerosta ja tuo puoliin tuleva kumilärpäke peräkontista. Kumiosa on jo pesty mutta haisee silti Eau De Mersulle.
Ruostetta perhana! Takasuoja on ilimeisesti joskus vaihettu mutta onhan tuosa vähän jo rakua.
Vararengas näkkyy olevan vähän ruosteesa.
Mitäs täälä on!? Alakuperänen tunkki, varotuskolomio ja ensiapulaukku! Herranjestas!
Ja kaikki roippeekki sisällä!
Tämmönenki löytyy. Kuulemma tupakinsytyttimestä tullee virta tähän. Tiiä sitte minkä tuohon saa kiinni.
Mutta hetkinen, katotaanpa tuonne maton alle... Jumankauta, täälähän on penkit! Ja viielle piti olla rekisteröity. Pitänee pesasta nämäki.
Takamatkustajille on myös kajarit.
Täsä on vissiin ollu joskus bensakone. Muutosprosentteja muistaakseni 46,8.
Tämmöstä tällä erää. Huomena pittää jättää tämä ootteleen kessää, jollon ois tarkotus tosiaan laittaa tuo nätiksi.
Turhaan tuota tasonsäätöä testailet, ei toimi. Tuskin on hydrauliset iskaritkaan enää takana...
Jaa mistäkö näin päättelen, ihan vaan siitä että ei ole hydrauliöljysäiliötä tuossa oikianpuoleisen umpion takana, ei näytä lähtevän putkiakaan takapäähän ja puuttuisko tuosta vielä koneen nokasta pumppukin...
Mutta suosittelen laittaan tasonsäädön kuntoon.
Jaa mistäkö näin päättelen, ihan vaan siitä että ei ole hydrauliöljysäiliötä tuossa oikianpuoleisen umpion takana, ei näytä lähtevän putkiakaan takapäähän ja puuttuisko tuosta vielä koneen nokasta pumppukin...
Mutta suosittelen laittaan tasonsäädön kuntoon.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
No sittehän tuota vois halutessaan madaltaa heleposti jos sitä säätyä ei kerta ole. No katotaan mitä tehään sitte ku asia on ajankohtasempi.
Tyyppi jolta ostin tän sano, että aina kun pesee auton, niin siitä lähtee tuota sinistä pois. Varmaanki huonot pohojat tai ei ollenkaan. Ei kyllä juuri haittaa sillä aattelin maalailla tuon muutenki.
Vaikka Mersuisa ei tunnetusti ole vikoja niin semmosta pientä kuitenki löytyy, että aina oikialle käännyttäessä alakaa jostain taka-akselilta kuulua ihimeellistä pauketta. Niinku joku juttu pyöriessään osus johonki. En tiiä liittyskö se siihen, että autosta katos suurin osa jarrutehosta ja poljin alakaa ottaan vasta melekeen pohojasa. Mittaristoonki sytty semmonen kiva punanen varotusvalo. Tämäkään ei haittaa just nyt kun auto ei ole aktiiviajosa mutta ois kiva tietää mistä johtuu ja mitä tarkottaa.
Tyyppi jolta ostin tän sano, että aina kun pesee auton, niin siitä lähtee tuota sinistä pois. Varmaanki huonot pohojat tai ei ollenkaan. Ei kyllä juuri haittaa sillä aattelin maalailla tuon muutenki.
Vaikka Mersuisa ei tunnetusti ole vikoja niin semmosta pientä kuitenki löytyy, että aina oikialle käännyttäessä alakaa jostain taka-akselilta kuulua ihimeellistä pauketta. Niinku joku juttu pyöriessään osus johonki. En tiiä liittyskö se siihen, että autosta katos suurin osa jarrutehosta ja poljin alakaa ottaan vasta melekeen pohojasa. Mittaristoonki sytty semmonen kiva punanen varotusvalo. Tämäkään ei haittaa just nyt kun auto ei ole aktiiviajosa mutta ois kiva tietää mistä johtuu ja mitä tarkottaa.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Aina tulee hyvä mieli kun nämä 123:t jaksetaan pitää vain tien päällä ja elvytellään. Onkohan tuo ollut 280TE alunperin tuo kori, aattelin vain että oliko farmareissa muissa malleissa noissa ovissa tuo "sisäpuolinen verhoilu" karmeja myöten ja sitten näkyy olevan nuo ilmanottoritilätkin kromatut, toki niitäkin voitu vaihdella moneen kertaan.
Onnea vain paljon projektille ja toivottavasti hommat luonnaa nii pysyy yksi rautamersu vielä ajossa "muovikaudella"
Onnea vain paljon projektille ja toivottavasti hommat luonnaa nii pysyy yksi rautamersu vielä ajossa "muovikaudella"
® Mesen Porkkana-klubi
En tiiä mutta kaveri oli kattovinaan että ois vaihettu tuo kaari joskus. Eppäili semmosta, että ois viimestelyvaiheesa vetastu rälläkällä liikaa tavaraa saumasta pois ja on sitte ruostunu tuohon malliin. Mutta eipä tuota voi varmuuella sanua ennenku on kunnolla tutkittu.shrteam kirjoitti:Ei oo taijettu nuita takakaaria paljoa hitsailla? Ei kait tuo muuten voi irvottaa irti toisistaan tuollalailla!
Tai vasemmanpuolen koiranluu poikki.Jaakkonen kirjoitti: Vaikka Mersuisa ei tunnetusti ole vikoja niin semmosta pientä kuitenki löytyy, että aina oikialle käännyttäessä alakaa jostain taka-akselilta kuulua ihimeellistä pauketta. Niinku joku juttu pyöriessään osus johonki. En tiiä liittyskö se siihen, että autosta katos suurin osa jarrutehosta ja poljin alakaa ottaan vasta melekeen pohojasa. Mittaristoonki sytty semmonen kiva punanen varotusvalo. Tämäkään ei haittaa just nyt kun auto ei ole aktiiviajosa mutta ois kiva tietää mistä johtuu ja mitä tarkottaa.
Kallistuksen vakaaja ottaa vanteeseen kiinni.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Omassa 280TE/300TD:ssä on karmeissa "verhoilut", kun taas 230TE:ssä ei ole, eikä ole tuossa 300D:ssäkään...Jussi L. kirjoitti:Onkohan tuo ollut 280TE alunperin tuo kori, aattelin vain että oliko farmareissa muissa malleissa noissa ovissa tuo "sisäpuolinen verhoilu" karmeja myöten.
Tietääkseni "verhoilut" on vaan 280 malleissa.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kyllä, oikein muistin siis.eseestie kirjoitti:Omassa 280TE/300TD:ssä on karmeissa "verhoilut", kun taas 230TE:ssä ei ole, eikä ole tuossa 300D:ssäkään...Jussi L. kirjoitti:Onkohan tuo ollut 280TE alunperin tuo kori, aattelin vain että oliko farmareissa muissa malleissa noissa ovissa tuo "sisäpuolinen verhoilu" karmeja myöten.
Tietääkseni "verhoilut" on vaan 280 malleissa.
® Mesen Porkkana-klubi
Mietiskelin täsä, että mitäs kaikkia sitä tämän kans alakais kesän tullen puuhaileenkaan ja koitin kuvien perusteella tehä vähän osahankintalistaaki. Ainaki seuraavat pittää hommata:
-kontinluukun lista ja tähti
-helemalistat
-takapuskuriin oikianmalliset valot
-alakuperäset pölykapselit
-ehejät roiskeläpät
-tasonsäätöhilut joskus jos sattuu olemaan varoissaan
-toinen orggis vannesatsi rahatilanteen niin salliessa
-käyttöohoje- ja huoltokirija
Mulla on jo tiedossa muutama lähe, joilta nuita osia saattais löytyä. Yks mikä tuli jo hommattua on originellit myyntikuvastot. Samasa satsisa oli siis farkkumallin esitelehti, verhoiluesite ja maalikuvasto.
Lisäksi mietin, että kun tuo on tarkotus maalata ja konehuonekki ois kiva saaha yhtenäiseen väriin, niin kuinkahan tuo tekniikan purku ja maalauksen jäläkeen takasi kasaus onnistuu? Ite en ole pappa-Tunturia kummosempaa laitetta purkanu ja kasannu ja tuo on vähän eri homma. Onneksi mulla on pari autoasentajakaveria, jotka on Mersuja harrastellu ja heiltä varmasti saa apua nuihin hommiin. Mutta vinkkejä saa antaa.
Puskurit näyttäis olevan hiukka kulahtaneet. Hommatakko uuet vai saisko nuista hinkutettua hyvät?
Ja sitte tuo verhoilun putsaus. Millä irtoaa kököt parhaiten verhoiluista? Ite oon aatellu jotaki pesuainetta, vettä, harjaa ja painepesuria. Suurin osa verhoiluista täytyy irrotella autoa kunnostaesa ja onhan ne varmaan helepompi pestäkki irrallaan. Näihinki asioihin saa heittää vinkkiä.
-kontinluukun lista ja tähti
-helemalistat
-takapuskuriin oikianmalliset valot
-alakuperäset pölykapselit
-ehejät roiskeläpät
-tasonsäätöhilut joskus jos sattuu olemaan varoissaan
-toinen orggis vannesatsi rahatilanteen niin salliessa
-käyttöohoje- ja huoltokirija
Mulla on jo tiedossa muutama lähe, joilta nuita osia saattais löytyä. Yks mikä tuli jo hommattua on originellit myyntikuvastot. Samasa satsisa oli siis farkkumallin esitelehti, verhoiluesite ja maalikuvasto.
Lisäksi mietin, että kun tuo on tarkotus maalata ja konehuonekki ois kiva saaha yhtenäiseen väriin, niin kuinkahan tuo tekniikan purku ja maalauksen jäläkeen takasi kasaus onnistuu? Ite en ole pappa-Tunturia kummosempaa laitetta purkanu ja kasannu ja tuo on vähän eri homma. Onneksi mulla on pari autoasentajakaveria, jotka on Mersuja harrastellu ja heiltä varmasti saa apua nuihin hommiin. Mutta vinkkejä saa antaa.
Puskurit näyttäis olevan hiukka kulahtaneet. Hommatakko uuet vai saisko nuista hinkutettua hyvät?
Ja sitte tuo verhoilun putsaus. Millä irtoaa kököt parhaiten verhoiluista? Ite oon aatellu jotaki pesuainetta, vettä, harjaa ja painepesuria. Suurin osa verhoiluista täytyy irrotella autoa kunnostaesa ja onhan ne varmaan helepompi pestäkki irrallaan. Näihinki asioihin saa heittää vinkkiä.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Meinasitko jotta vaihtaisit nuo alla olevat vanteet alkuperäisiin 14" vanteisiin?
Jos näin on niin olisin kiinnostunut nuosta alla olevista vanteista, vaihdossa voin tyrkätä original teile 14" vanteet.
Anna olla takapäässä nuo isot peruutusvalot, näkee peruuttaa.
Jos näin on niin olisin kiinnostunut nuosta alla olevista vanteista, vaihdossa voin tyrkätä original teile 14" vanteet.
Anna olla takapäässä nuo isot peruutusvalot, näkee peruuttaa.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Onhan noita aluvanteita täälläkin...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Häh? Eikö tuosa oo ihan orkkis pellit alla? Sillähän tuohon on aikasemmin vaihettu nuo perävalot, että näkee pakitella. Mutta onhan nuo aika hirviän näköset.eseestie kirjoitti:Meinasitko jotta vaihtaisit nuo alla olevat vanteet alkuperäisiin 14" vanteisiin?
Jos näin on niin olisin kiinnostunut nuosta alla olevista vanteista, vaihdossa voin tyrkätä original teile 14" vanteet.
Anna olla takapäässä nuo isot peruutusvalot, näkee peruuttaa.
Minkälaisista aluvanteista on kyse? Barokeista en juuri perusta mutta Pentat on ihan nätit. En tiiä mikkä iskarit tuola on alla kun näyttäis, että tuosta uupuu koko tasonsäätöjärjestelmä.Bomber4 kirjoitti:Mulla olis yx satsi alkuperäisiä aluvanteita 14". Muistutan myös,että tasonsäätö iskareita pystyy nykyään korjaamaan,nimimerkillä,omaani onnistuneesti korjannut,sekä vuotavat,että kolisevat. Voin pientä korvausta vastaan tuollaiset korjata´.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Äkkiseltään näyttäis kuvien perusteella olevan jonkun tuoreemman Mersun vanteet. Onkos nuo 15" vanteet? Varapyöränä sulla näyttäis olevan original vanne.Jaakkonen kirjoitti:Häh? Eikö tuosa oo ihan orkkis pellit alla?
Vanteissa saattaa lukea siinä pulttien vieressä mistä korimallista ne on peräisin.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Nuo saattaa muuten olla 124:n rattaat. Tuumakokoa ei tullu tutkittua ja nyt on vähän hankala lähtä tarkistaan kun auto on kotona 270km:n päässä. Auton mukana tuli toinenki rengaskerta peltivanteilla mutta enpä tietenkään just nyt muista minkälaiset ne vanteet oli.eseestie kirjoitti:Äkkiseltään näyttäis kuvien perusteella olevan jonkun tuoreemman Mersun vanteet. Onkos nuo 15" vanteet? Varapyöränä sulla näyttäis olevan original vanne.Jaakkonen kirjoitti:Häh? Eikö tuosa oo ihan orkkis pellit alla?
Vanteissa saattaa lukea siinä pulttien vieressä mistä korimallista ne on peräisin.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Enpä usko että on 124:sen vanteet, ET49. Nuo voi olla väykyn (W210) tai ceen (W202/203) vanteet.Jaakkonen kirjoitti:Nuo saattaa muuten olla 124:n rattaat. Tuumakokoa ei tullu tutkittua ja nyt on vähän hankala lähtä tarkistaan kun auto on kotona 270km:n päässä. Auton mukana tuli toinenki rengaskerta peltivanteilla mutta enpä tietenkään just nyt muista minkälaiset ne vanteet oli.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Ehottomasti orkkis pellivanteet kunnostettuna alle ja kapselit auton väriin!!eseestie kirjoitti:Meinasitko jotta vaihtaisit nuo alla olevat vanteet alkuperäisiin 14" vanteisiin?
Jos näin on niin olisin kiinnostunut nuosta alla olevista vanteista, vaihdossa voin tyrkätä original teile 14" vanteet.
Anna olla takapäässä nuo isot peruutusvalot, näkee peruuttaa.
® Mesen Porkkana-klubi
Semmonen ois tarkotus. Pittää kattua oliko ne toiset mukana tulleet rattaat orkkismallia. Jos ei niin sitte pittää ruveta hommaaman sellaset. Jos siihen mennään niin voiaan alakaa eseestien kans vaihtokaupoille. Kapseleita ei tullu auton mukana, joten semmoset täytyy hankkia joka tapauksesa.Jussi L. kirjoitti: Ehottomasti orkkis pellivanteet kunnostettuna alle ja kapselit auton väriin!!
Ja jos jollain on niitä auton kunnostukseen liittyviä vinkkejä niin saa laittaa tulemaan! Kaikesta on apua ja jokainen vinkki on etteenpäin.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Kävin tutkimasa nuita vanteita nyt ku pääsin kotia ja tulin siihen tulokseen, että ne on ilimeisesti Väykystä kotosin. Sarjanumero alako numeroilla 210... joten eikös se sitä meinaa? Tosin autosa kiinni olevat rattaat on etu- ja takapääsä eri paria. Eturattaista en löytäny tuota samanlaista sarjanumeroa ja se ET-numeroki oli niisä eri ku takana. Sehän pittää ruveta hommaamaan orkkisvanteita tähän.
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.
Mikäs niissä takavanteissa on ET-lukema? Nuo etuvanteet on väykystä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Minkäslaista kauppaa nuosta väännettäis? Kiinnostais kyllä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tänään tuli taas tutkiskeltua tätä Mersua vähän lissää. Mulla on tähän renkaita neljillä eri vanteilla. ET37:lla varustettuja vanteita oli täys sarja. Kaks niistä oli autotallisa ja kaks paikoillaan autosa. Toinen oikialla eesä ja toinen vasemmalla takana. Vasemmasta etukulumasta ja oikialta takkaa löyty ET25-merkintää kantavia vanteita ja autotallista vielä pari ET41-merkattua vannetta. Ainut alakuperänen ratas on vararenkaana peräkontisa. Tuo eriparivanteistus varmaan vaikutti osaltaan kotimatkalla todettuihin auton ajo-ominaisuuksiin.
Käytin kuskin puolen takarenkaan ja vahingosa myös vetarin pään paikaltaan nähäkseni oisko vanteen takana spaceria. Ei ollu. Eikä ollu muuten toimintaa sen kuluman jarruisakaan. Jarrulevyn ruosteista ja muiden hilujen irtonaisuuesta päätelleen sielä ei oo tapahtunu hetkeen mittään. No, ratas takasi ja kahaville.
Kahavin jäläkeen kattelin vähän auton sisätiloja. Käytin keskikonsolin päällistä ja tuhkista paikoltaan. Löysin pari tupakin tumppia ja 50 centin kolikkoa. Oli muuten jo toinen euro minkä löysin tästä Mesestä. Jos löyän euron päiväsä niin auto on maksanu ihtensä takasi vajaasa kahesa ja puolesa vuojesa
Käytin kuskin puolen takarenkaan ja vahingosa myös vetarin pään paikaltaan nähäkseni oisko vanteen takana spaceria. Ei ollu. Eikä ollu muuten toimintaa sen kuluman jarruisakaan. Jarrulevyn ruosteista ja muiden hilujen irtonaisuuesta päätelleen sielä ei oo tapahtunu hetkeen mittään. No, ratas takasi ja kahaville.
Kahavin jäläkeen kattelin vähän auton sisätiloja. Käytin keskikonsolin päällistä ja tuhkista paikoltaan. Löysin pari tupakin tumppia ja 50 centin kolikkoa. Oli muuten jo toinen euro minkä löysin tästä Mesestä. Jos löyän euron päiväsä niin auto on maksanu ihtensä takasi vajaasa kahesa ja puolesa vuojesa
Penta-tyyliset vanteet ja Samsungin täppäri kaupan.