Yks megaohmin vastus
7.1.2013 asti ajoaikaa. Orsii- vaihto apusimpukan korjaussarjan ja Shatter paikkas reiän, kiitos siitä vaihettiin myös hihnankiristimen vipu, erikoistyökalu piti tehdä, ei löytynyt 17mm kuusiokoloavainta. Sisälle keskikonsoliin vaihdettiin kaikki polttimot kerralla, e-mallissa helppo vaihtaa kun se jalopuu ei ole kiinni kuin nuiden säätönamikoiden alta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jos sitä tänään asentelis Hella Rallye 1000 mersun keulille valontuojiksi. Ensin pitää rapsutella niistä sammaleet poies, ovat seisseet n.5 vuotta pelto-opelin keulilla Ei kellään olis tarvetta ainakin opel kadettiin sopiville aluvanteille?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Niinjoo, jarruputki pitäis vaihtaa, ei ilmeisesti paha nakki kun on näkyvissä molemmat liitokset, se putki mikä menee keulasta sinne takajarrujen jakajalle. Myös polttoaine putket olivat aika tuhdissa ruosteessa, kannattanee korjata niin että katkaisee jostain kohdasta ja laittaa vaikkapa letkua siihen väliin? Vai minkälainen liitos on tankin päässä...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Sulla on aika tutun kuuloista savottaa, omaan farkkuun tehtiin just jarruputket ja muutakin alustajuttua -- ja hihnankiristimen iskarikin vaihdettiin. Rallye tonniset on nokalla minullakin, ihan hyvät valot kun vaan tekee tukevan kiinnityksen.
Omaan laitettiin muuten just uudet lampunlasit ja toiselle puolen uusi heijastin.
Ei meinaa samaksi autoksi tuntea pimeällä.
Omaan laitettiin muuten just uudet lampunlasit ja toiselle puolen uusi heijastin.
Ei meinaa samaksi autoksi tuntea pimeällä.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Itelläki uudet lampunlasit laitettu vasta, näkeehän nuilla jo jotenkin. Uudet umpiot tekisi terää vähän on palaneet nuo nykyset. Nostimet meinaa tikitellä, pitäisi kansipahvi vaihtaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Johan tässä pitkään menikin putkeen kaikki.
Tuolta w124 moottori osiosta voi lueskella vikakuvauksia jos mieli tekee Saapa nähä, onko se kohta 606:en pöydällä ihmeteltävänä. Jos tuossa jotain perustavanlaatusta vikaa on voi olla että hankintalistalle päätyy 300DT vaikkapa avk:lta joka toimii tekniikanluovuttajana taikka sitten jotain muuta järkevää. Tässä rajoitteena vielä vähäpäästöisyys.
Tuolta w124 moottori osiosta voi lueskella vikakuvauksia jos mieli tekee Saapa nähä, onko se kohta 606:en pöydällä ihmeteltävänä. Jos tuossa jotain perustavanlaatusta vikaa on voi olla että hankintalistalle päätyy 300DT vaikkapa avk:lta joka toimii tekniikanluovuttajana taikka sitten jotain muuta järkevää. Tässä rajoitteena vielä vähäpäästöisyys.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tästä on hyvä jatkaa. Katellaan katellaan, toivottavasti saa kasaan kohtuuajassa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Taitaapa olla kansiremontin paikka tässä vehkeesä -.-
Vois keräillä tähän mitä siihen tarvii ja paljonko maksavat:
Yläpään tiivistesarja 148.50€ (ei sisällä vent. varren kumeja/kopan tiivistettä.)
Kansipulttisarja 45.40€
Vent. varren kumit 21.30€
Venttiilikannen tiiviste 24€
Mahdolliset venttiilit jos pitää vaihtaa x€*y
Ja tuon päälle vielä kannen suoristus, esikammioiden irroitus, venttiilien irroitus, venttiilivarren kumien vaihto ja kannen kasaus.
Nuo osien hinnat on KL:ltä pitää käydä Oulussa kysymässä paljonko maksais tarviketorilla sun muualla. Osista tuli se n.250€ ainaki, siihen vielä töitä muutamalla satkulla...
Vois keräillä tähän mitä siihen tarvii ja paljonko maksavat:
Yläpään tiivistesarja 148.50€ (ei sisällä vent. varren kumeja/kopan tiivistettä.)
Kansipulttisarja 45.40€
Vent. varren kumit 21.30€
Venttiilikannen tiiviste 24€
Mahdolliset venttiilit jos pitää vaihtaa x€*y
Ja tuon päälle vielä kannen suoristus, esikammioiden irroitus, venttiilien irroitus, venttiilivarren kumien vaihto ja kannen kasaus.
Nuo osien hinnat on KL:ltä pitää käydä Oulussa kysymässä paljonko maksais tarviketorilla sun muualla. Osista tuli se n.250€ ainaki, siihen vielä töitä muutamalla satkulla...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Joko seon kansi nostettu? Pistähhän kuvia sitte niin ihimetellään.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Ei oo kantta nostettu. Sijaisautolla mennään vieläki, piti se puunata ku ei satanu vettä/lunta/räntää/paskaa taivaalta :
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Herrasmies ei käytä hattua sisällä. Otimma hatun pois kun tuupattiin sisään talliin. Pitää tehä kuvallista kerrontaa miten se lähtee, ei loppuunsa paha homma. Hehkutkin ois irronnu muuten mutta ykköspytyn hehku jäi vielä paikoilleen kun kanta muljaantu No onneks se on jo melkein tullut kokonaan pois sieltä, ei ole montaa kierrosta.
Vitospyttyyn oli vuotanut kannentiiviste vähäsen. Kutospytyssä oli tunnistamaton esine lennellyt Jälkiä männässä ja kannessa.
Pitää tekasta tuonne toiseen topicciin kuvallinen kerronta.
Vitospyttyyn oli vuotanut kannentiiviste vähäsen. Kutospytyssä oli tunnistamaton esine lennellyt Jälkiä männässä ja kannessa.
Pitää tekasta tuonne toiseen topicciin kuvallinen kerronta.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kansi siis nostettu pois. Huomenna menee kasaukseen/tarkistukseen että kaikki on niinkuin pitääkin Sieltä kun sen saa niin sitten voisi sen laittaa paikalleen, taitaa mennä joulun ylitte kasaanlaitto. Koulua on päivisin, iltasin sit töitä ja ens viikonloppunakin töitä. Jos sitä tämän vuojen puolella ehtis kasailemaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
hattu menossa hyvää vauhtia paikalleen, yö aikaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Noniin kansiremontti olisi vihdoin saatettu onnistuneesti päätökseen. Tänään laitettiin vielä koneen päälle muovi ja imuputki paikalleen. Yks nostin ilmotteli olostaan mutta 2km matkan jälkeen lopetti lähes kokonaan ja n.60km ajon jälkeen ei äännä enää ollenkaan. Muutenkin käy hyvin mutta moniuraremmi pärisee Pitää vissiin vielä kerran kahtoo kaikki läpi siitä ja käyä vaikka vaihattelemassa uusiin ne osat kun kuititkin löytyy
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kulostaa tutulta (viimeinen kohta)Multiviri kirjoitti:Muutenkin käy hyvin mutta moniuraremmi pärisee Pitää vissiin vielä kerran kahtoo kaikki läpi siitä ja käyä vaikka vaihattelemassa uusiin ne osat kun kuititkin löytyy
viewtopic.php?p=426638#426638
toisellakin forumilla asiaa puitu http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=113083
autodidakti
Jos oikein ymmärsin niin sinulla oli jousi syyllinen? Pitää se kokeilla vaihtaa varaosakoneesta, muuten kävisi nätisti mutta tuo pirun pärinä kone kuulostaisi käyvän pehmeämmin nyt
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hieno homma, että Multiviri sait taas kolomisatkun liikenteeseen!
Itsekin vaihdoin viime kesänä moniurahihnan iskarin, keinun laakerin ja kiristinrullan laakereineen. Osat ostin KL:stä ja hihnan seutu oli hiljaisena ehkä noin 10 tkm. Nyt hihnan suunnalta on jälleen alkanut kuulumaan kitinää. Täytynee itelläkin kokeilla seuraavana tuota jousta, ennen kuin alkaa metsästämään vikaa muista kohteista.
Itsekin vaihdoin viime kesänä moniurahihnan iskarin, keinun laakerin ja kiristinrullan laakereineen. Osat ostin KL:stä ja hihnan seutu oli hiljaisena ehkä noin 10 tkm. Nyt hihnan suunnalta on jälleen alkanut kuulumaan kitinää. Täytynee itelläkin kokeilla seuraavana tuota jousta, ennen kuin alkaa metsästämään vikaa muista kohteista.
Pikkunen Seatti
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
Pitää vaihtaa jousi ja kahtella muutkin osat läpitte. Vois olla se keinun tappikin väljistynyt...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vesipumpun laakeri väljä. Liekköhän tässä sama pumppu kuin kapee kantisessa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Sama pumppu on näissä kuin kapeissa. Varaosanumero alkoi 602...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
akku sanoo työsopimuksen irti seuraavassa kylmäkäynnistyksessä viimeistän. Nyt teki jo tiukkaa. Mitä akkua tilalle? Mielessä käynyt agm akku
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
MattiH:lla taisi olla myynnissä uuden karhee Exide Premium 77ah 760a akku. Liekkö passelin kokoinen 124:seen. Eikä tuntunut olevan hinnan kiroissa. Eikös Matti vaikuttanut Oulun suunnalla?
viewtopic.php?t=34525
AGM akuista ei ole kokemusta. Mietin itsekin samaa, mutta akkuliikkeessä eivät ees ehottaneet kun autossa ei ole lisälämmitintä.
viewtopic.php?t=34525
AGM akuista ei ole kokemusta. Mietin itsekin samaa, mutta akkuliikkeessä eivät ees ehottaneet kun autossa ei ole lisälämmitintä.
hieman liiika pieni ehkä, joku lähelle 100ah akku sais olla ku on poppivehjettä kontissa jonkin verran ja aika kova pyöräyttää käymäänki tuo kone
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Minulle oli yllätys tuossa 77ah akussa käynnistysvirran määrä... Toisessa on 74ah (680a).Multiviri kirjoitti:hieman liiika pieni ehkä, joku lähelle 100ah akku sais olla
Kaveri tuossa laitteli viestiä, että hänellä on 95ah siinä oli vain 800a. Tuo xxxAh ei välttämättä kerro paljonko akussa on ampeereja? Nythän sulla on hyvä mahdollisuus miettiä haetko akkua poppien vai käynnistyksen näkökulmasta.
www.exide.fi ja sinne annat rekisteritunnuksen. Saat suosituksen akusta autoosi "lennosta".
Pitänee huomenissa hakea uusi akku Motonetistä. Vaivalloisesti pyörittäen lähti vielä käymään mittarin näyttäessä -22 astetta. Voi olla että huomenna koulun jälkeen saa apukaapeleilla lassota jonkun luokkalaisen antamaan apuvirtaa
Mitenköhän, jos en väärin muistele niin kaikilla tutuilla tuolla koulussa on uudemmat autot. Uskaltaakohan niistä ottaa virtaa ilman että sieltä menee jotain kallista hajalle? Vai onko se lähinnä sen virran antamisen kanssa uuteen autoon tarkempaa?
Mitenköhän, jos en väärin muistele niin kaikilla tutuilla tuolla koulussa on uudemmat autot. Uskaltaakohan niistä ottaa virtaa ilman että sieltä menee jotain kallista hajalle? Vai onko se lähinnä sen virran antamisen kanssa uuteen autoon tarkempaa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hae akkutalosta siihen kunnon akku... Kyl niistä autoista uskaltaa virtaa ottaa, jos joku hajoaa nii ei ainakaan sun autos...Multiviri kirjoitti:Pitänee huomenissa hakea uusi akku Motonetistä. Vaivalloisesti pyörittäen lähti vielä käymään mittarin näyttäessä -22 astetta. Voi olla että huomenna koulun jälkeen saa apukaapeleilla lassota jonkun luokkalaisen antamaan apuvirtaa
Mitenköhän, jos en väärin muistele niin kaikilla tutuilla tuolla koulussa on uudemmat autot. Uskaltaakohan niistä ottaa virtaa ilman että sieltä menee jotain kallista hajalle? Vai onko se lähinnä sen virran antamisen kanssa uuteen autoon tarkempaa?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91