"Punainen" sai tänään osakseen hellää hoitoa ja huolenpitoa.
Ohjelmassa sisätilan pistokkeen asennus.
Tämä lukitus ei pitänyt, kun kaapelia yritin ujuttaa läpiviennin kautta. Eriste ja erittäin ahdas reikä pitivät huolen siitä, että tämä oli työläin vaihe.
Tässä vaiheessa jo hymyilytti. Takana toista tuntia värkkäämistä.
Tuolla kuvan yläreunan tienoilla näkyy läpivientikumi. Eihän siinä muu auttanut kuin ottaa tuo kokonaan irti. Liekkö Calixin liittimet paksummat kuin Defan. Nimittäin en muistanut tuon reiän olevan ihan noin ahdas.
Liekkö jo tehtaalla huomioitu mahdollinen sisähaaroituksen mahdollisuus, koska kaapeli haaroittui jo runkopalkin päällä. En ole koskaan tuommosta asennusta nähnyt. Vastuksen johto oli jatkettu toisella kaapelilla, joka tuli sitten puskurista runkopalkkia pitkin. Yleensä nuo taitaa olla suoraan yhdellä johdolla pistokkeesta vastukselle. Sisähaaraa tuossa ei ole aikaisemmin ollut, koska läpiviennit olivat "neitseelliset".

Tässä sitten pistokkeen asennus jalkatilan yläosaan. En viittinyt alkaa käsin ruuvoomaan a-pilarin kohdalle, eikä nuo ruuvit olisi edes riittäneet.
Sen verran aattelin matkustus mukavuutta, että laitoin uudet kumimatot. Sattu halvalla saamaan Volvon merkkikohtaisen sarjan.
Huomenna jos Luoja suo, asennetaan sama setti myös "Mustaan".
