Kiitoksia palautteesta.
Joo itsellä vähän sama homma että alkuperäinen E30 lämmittää sydäntä.

Lärpäkehirviöt näyttää sitten enemmän ja vähemmän kyhäelmiltä.

Madallus ja nätit vanteet riittää ulkonäön kohennukseen. Talvivanteina tossa mun Bemmussa on 16 tuumaiset monipuola-alut. Pikkusen tuntuu jo liian tuningilta ne. Pitää katsoa että mitä niitten kans tekee että myykö maailmalle. Se vaan ku niillä on tuliterät talvirenkaat.
Tosta ketju vs remmi jutusta veikkaisin sen verran että remmi eli M40-kone tuli vuonna 1988 ns facelift-malliin mutta sitä en tiedä että millon palattiin takaisin ketjukoneeseen.
518i mulla oli vuosimallia 1990 ja remmillä. Kaverin isällä taas 95´518i ja se on ketjulla. Hyvin selvästi havaittavissa että melkoinen kömmähdys oli se remmikone kun ei sitä tehty ku muutama hassu vuosi ja sitten takaisin vanhaan ja hyväksi havaittuun.
Saapi korjata jos tuli räikeitä asiavirheitä tähän.

Mukava että Bemmu on herättänyt jo jonkin verran keskustelua.
