Kansiremppaa 606:een

Katso myös W201.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Mitäs kaikkee kannattaa laittaa uusiks kansirempassa? Tietty kannentiiviste ja muut perusjutut mutta kannattaako esim. venttiilinnostimia uusia tms.? Venttiilivarren kumit kannattanee vaihtaa kun näyttivät imupuolella vuotaneen. Aattelin että jos vaihtais samalla loput viis hehkua niin ei tarvis niitäkään vaihdella sit. Ja jos jakokettinki on kohtuu hintanen niin sitte seki vaihtoon kiristimen kanssa. Jos vaihtaa ketjun niin sitten ei pitäisi koneeseen koskea vähään aikaan....


Mitäs erikoistyökaluja tarvii jos vertaa 603:een, ainakin suuttimiin pitää olla oma hylsynsä, onko esikammion kiristysrenkaassa eroa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

oiva mahdollisuus tehdä kuvakooste remontista
varsinkin sudenkuopista
ketjun vaihdossa tarvii niittaustyökalun, jos hyvän haluaa
kiristintä tarvitsee harvoin vaihtaa

ehkä nämä kannattaa lueskella :arrow:
http://www.w124performance.com/service/ ... eneral.htm
autodidakti
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

olenko ymmärtänyt oikein, että näillämain kannattaisi vaihtaa myös kampiakselille laakeriliuskat :?:
autodidakti
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Samaan konkurssiinhan se niittenki vaihto menis jos joutuu öölipohjan ottaan pois tieltä... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
JuhoL
Infected Amis
Viestit: 1056
Liittynyt: 25.10.2006 18:49
Paikkakunta: Petäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Ei moniventtiili niitä veivin laakereita taija syyä koska siellä ei oo sitä öljyreikää yläliuskassa. Eihän siittä tietenkään haittaakaan oo jos haluaa ruuvata. 8)
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Noniin, kansi on pöydällä. Vois jonkinlaista sepostusta kirjottaa:

Ensin irroitetaan imuputki ja imusarja. Imusarjan irroituksen jälkeen voi irroittaa vaikkapa pakosarjan kannesta.

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011086.jpg

Pakosarjan mutterit on 12mm kannalla, näihin kannattaa suihkia jotain irrotusöljyä, helpottaa huomattavasti. Paineilmaräikällä näiden irroitus käy nopeasti.

Seuraavaksi vuorossa venttiilikopan irroitus. Aluksi pitää irroittaa suuttimien paluuletkut ja suihkuputket. Suihkuputket aukeavat 14mm listalla, suutinputkien kiinnikkeet ovat 6mm pulteilla kiinni kannessa. Venttiilikoppaa pitää kiinni muistaakseni 10mm kannalla olevat pultit joita on x määrä ympäri venttiilikoppaa. Jos venttiilikoppa on tiukassa hyvä keino on irroittaa öljykorkki ja siitä nykäistä taikka kumivasaralla koputtelu.

Nyt pitäisi näkyä nokka-akselit. Käännetään moottoria myötäpäivään niin kauan että kampiakselin hihnapyörän asteikolta voidaan lukea että moottori on yläkuolokohdassaan eli nollassa asteessa. Nyt nokka-akselin merkkien pitäisi olla kohdallaan (hmm, taisi olla stanssatut merkit niissä nokka-akselin rattaissa). Sitten laitetaan tappi imunokka-akselin ja 1. nokka-akselin laakerikannen väliin (nokka-akselin rattaassa on reikä tällä kohdalla, kuten myös laakerikannessa).

Tässä välissä irroitetaan ketjupyörä, kannattaa laittaa ketju nippusiteellä kiinni ketjupyörään niin ei pääse jako hyppäämään. Ketjupyörä on kiinni nokassa kolmella pultilla, kanta taisi olla torx. Ketjunkiristin irti ennen rattaan irroitusta, saattaa muuten vähän kiskaista :D Taasen voi kumivasaraa käyttää jos ei muuten irtoa.

Seuraavaksi aletaan irroittamaan nokka-akselia kiinni pitäviä pultteja. Ensin irroitetaan laakerikannet 1,3,4,5 ja 7. Avaa näiden pultteja tasaisesti vähän kerrallaan. Näiden jälkeen sitten 2 ja 6.

Nosta nokka-akselit pois. Sen jälkeen pitäisi olla tämän näköistä konehuoneessa:

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011089.jpg

Nokka-akselien irroituksen jälkeen otetaan pois venttiilinnostimet. Jos eivät lähde sormin voi käyttää varovasti pihtejä irroitukseen. Nostimien järjestyksellä ei liene merkitystä kun ne puretaan kuitenkin ennen paikalleen laittoa. Laitettiin kuitenkin erikseen pako-ja imunostimet:

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011092.jpg
Tuolla ne pysyy jotenkin järjestyksessä ja vielä pystyy sanomaan mikä nostin on mistäkin kun tietää latomisjärjestyksen :D

Seuraavaksi irroitetaan nokka-akselien laakeri?pukki?. On kiinni kahdella pultilla, näiden reiät kannattaa puhaltaa puhtaaksi paineilmalla, paperia on suositeltavaa pitää siinä reiän ympärillä muuten voi tehä henkkarit lakupekasta :D


http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011094.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011095.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011096.jpg

Siinä näkyy pulttien paikat.

Tuon näköinen osa siitä pitäisi lähteä irti:

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011100.jpg

Tämän jälkeen on helppo irroittaa suuttimet, irtoaa 22mm lista-avaimella. Kannattaa laittaa hanskat käteen niin ei käy kipeetä, itellä otti rystyset kiinni terävään reunaan ja kun kuitenkin kohtuu lujasti sai vääntää niin melko vauhillakin osuivat...

Tämän jälkeen voi irroittaa hehkut, itseltäni irtosi helposti kaikki muut paitsi ykköspytyn hehku. Sille annettiin suoraa virtaa:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011106.jpg

Hehkujen irroituksen jälkeen esikammiot irti. Tämä on helppo homma kannen ollessa tukevasti kiinni koneessa. Tarvitaan muutama erikoistyökalu, esikammion kiristysrenkaan irroitushylsy ja vetovasara jolla kammiot saadaan irti kannesta.

Otetaan kiristysrengas pois ja sen jälkeen vetovasara kiinni esikammioon. 123:n suuttimen jossakin osassa oli sama kierre kuin esikammiossa, siitä tekastiin erikoistyökalu. Toiseenpäähän hitsattiin mutteri jolla suutin kiinnittyy vetovasaraan. Sen jälkeen vain toistetaan sama rutiini kuusi kertaa, viimeisen kohdalla alkoi kädestä jo voima loppua kun sai ihan kohtuu kovasti nykiä :D

Vetovasarasta tuli mieleen jakoketjun laahaimen irrotus. Sitä kiinni pitävissä tapeissa on normaali 6mm kierre. Tehdään taas sovite millä 6mm pultti saadaan kiinni vetovasaraan ja sitten irroitetaan tapit (2kpl). Pidä kiinni ketjupyörästä ja laaharista kun irroitat viimeistä tappia.

Irroita öljytikun putki ja jos auto on automaattivaihteinen myös sen öljyputki (molemmissa 10mm kannalla olevat pultit). Tämän jälkeen irroita kannen takapäästä sulakekotelon puolelta sisätilan lämmityksen putki, on kiinni 10mm kannalla olevalla pultilla. Tämä putki voi olla melko tiukassa mutta irtoaa kuitenkin. Irroita myös kaikki liittimet jotka tulevat kanteetn, minulla tuli yksi nelinapainen ja yksi kaksinapainen liitin.

Sitten vuorossa on kannenpulttien irroitus, niiden irroitusjärjestystä en muista. Jos joku muistaa järjestyksen voisi sen kertoa :D Myös polttoainesuodatin jalka pitää irroittaa.

Polttoainelämmitin joka on kiinni kannen etuosassa kuljettanpuolella pitää irroittaa, taisi olla kiinni torxeilla. Nyt jos olen muistanut kaiken kertoa pitäisi kannen lähteä irti nostamalla. Jos on kiinni niin kumivasaralla antaa hellyyttä sille :D Älä kampea ruuvarilla :!:

nyt jos kansi lähtee irti olet todennäköisesti muistanut irroittaa kaiken.

Lopuksi kuvia irtonaisesta kannesta:

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011108.jpg

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011109.jpg

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011112.jpg

http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011113.jpg

Sylinterit olivat hyvässä kunnossa, hoonijäljetkin näkyivät. Viitospytyn kohdalta oli pahvi vuotanut vesikanavaan, oli mäntä kiiltävä ja kannessa näkyi myös jälki että on vuotanut. Kuutospytyssä oli toistaiseksi tunnistamaton vierasesine vierallut ja jättänyt jälkeensä kraatereita :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jahas, se kansi sitta irtosi 8) Kävin ihtekiin ihimettelemässä paikan päällä että onpa siinä monivenassa paljon reikiä imupuolella :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Sais olla tuolla minunki pellin alla vastaavasti niitä reikiä :wink: Tulipahan tänään tuosta kannesta purettua venttiilit poissa ja olihan siellä joku esine ollu kutospytyssä toisen imuventtilin välissä sillon kun se on halunnu mennä kiinni :roll: Oli venttiilissä kolo ja pikku palanen tiivistepinnasta puuttu.


Pakopuolen ohjarit oli kans väljät jotenka menee vaihtoon. Osaako joku muuten sanoa että miks ne ennemmin pakopuolelta kuluu koska näin oli omassakin autossa että pakopuolelle joutu vaihtamaan :?:
C250TDT -98
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

Hienoa raporttia ... :wink:
autodidakti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29291
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

On kiinni kahdella pultilla, näiden reiät kannattaa puhaltaa puhtaaksi paineilmalla, paperia on suositeltavaa pitää siinä reiän ympärillä muuten voi tehä henkkarit lakupekasta
:lol:
Sama juttu siinä vaiheessa kun puhaltelee kannenpulttien rei´istä moskat pois.

Nuo tötteröt joista nostat ovat irralliset, alapäässä o-renkaat tiivisteinä:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011100.jpg
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Koitin niitä varovasti nykiä irti tuosta mutta ei tötteröt tuntunu irtoavan sitten millään :D Mutta eipä niitä tarvinne irrottaakkaan kunhan uuet o-renkaat vaihtaa päihin vaan?
C250TDT -98
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Eilen saatiin kansi purettua loppuun asti koneistusta varten orsii-:n kanssa, omistajalla oli muuta menoa niin ei paikanpäälle kerennyt :)

Kuva
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29291
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mutta eipä niitä tarvinne irrottaakkaan kunhan uuet o-renkaat vaihtaa päihin vaan?
No eipä kunhan alapään o-renkaat pitävät.
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

Multiviri kirjoitti: Sitten vuorossa on kannenpulttien irroitus, niiden irroitusjärjestystä en muista. Jos joku muistaa järjestyksen voisi sen kertoa :D
Kuva
autodidakti
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kiitokset felmitille, nyt on tuokin tiedossa. Irroituksessa sävellettiin 605:en järjestystä :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt on viety kansi koneistukseen ja osat tilailtu. Pako-ohjureita ei löytynyt paikasta mistä muut osat tilasin. Mb-osaan soittelin, maksais 9.50e tsipale ja niitä vissiin 12kpl menee ja jos pian tilaa niin ennen joulua saattaa saaha:D Onneks olin istuallaan, ois muuten heikottanu. Kävästiin tarviketorilla siellä selvis että imu/pako olis samat ohjurit ja hintaa 4.5€ :D Pitää huomenissa kysästä löytyykö muiden osien toimittajalta ohjureita.

Tilasin seuraavat osat: Yläpään tiivistesarja (kansipaffi, venttiilin ohjurien kumit, imusarjan tiivisite, pakosarjan tiiviste, venttiilikopan tiivari), hehkut 5kpl, kaks imuventtiiliä. Vieläköhän tuota muuta tulee :roll:
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tarkista venttiilivarren halkaisijia ennenkuin tilaat ohjureita.

Niitä on paria eri vahvuutta.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Niimpä tietenkin :lol: Onkohan ne millä perusteella valittu vai ihan vaan sillä perusteella että jos nopassa on parillinen luku-> paksu ja toisinpäin :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Vahva veikkaus on että tuon ikäisessä vapari 606:ssa on samanvahvuiset varret molemmilla puolilla (6mm). Vaihtuu jossain vaiheessa vahvemmaksi (7mm). 124:ssa kuitenkin pitäisi olla ohuemmat. Ainakin minulla oli kun pari vuotta sitten kannen käytin pöydällä. Tarkista kuitenkin :D
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt on kansi haettu suoristuksesta. Seuraavaksi varaosakauppaan kahtelemaan tilatut osat kyytiin ja ohjurit tilaukseen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt on osat haettu, oli vahingossa tullut kahdet kansipultit mukaan. Pitää huomenna viiä toiset takasin ja samalla venttiilinohjurit ottaa mukaan. 340e osilla hintaa ja koneistus 76e.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,
Multiviri kirjoitti:Nyt on osat haettu, oli vahingossa tullut kahdet kansipultit mukaan. Pitää huomenna viiä toiset takasin ja samalla venttiilinohjurit ottaa mukaan. 340e osilla hintaa ja koneistus 76e.
Oliko tuossa koneistuksessa pelkästään kannen suoristus vai myös muita työvaiheita?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Pelkkä suoristus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Partanen olis tehny kolmellakympillä... :roll: Ehkä... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

viimistä kiristystä vailla kannenpultit :D ei enää iso homma
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Kuva tuohon tilanteeseen jäi. Pitää vielä hakea öljyt ja nesteet sekä pakosarjan tiiviste kun oli turbomallin tiivari tiivistesarjan mukana. Eihän 606 vaparrin ja turbon kansinahkoissa oo eroa muutakuin se että turbon tiiviste on peltinen? Laiteltiin copper gasketin kanssa paikoilleen niin ei pitäisi alkaa vuotamaan. Pitää kirjoitella kun koneen ääressä on jonkinlaista ohjetta kasaamiseen :)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Kuvalinkkiin oli ilmestynyt kaksi ruåtsalaista å:ta.

t.
Risto
Viimeksi muokannut Roisto, 16.12.2011 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Katohan, mää sitä puhelimen ruudulla jo ihmettelin mutta laittoin menemään :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10763
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Roisto kirjoitti:Kuvalinkkiin oli ilmestynyt kaksi ruåtsalaista å:ta.
Linkki korjattu... 8)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2943
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Selkes syy mitä oli menny kutosen läpi, esikammiosta oli se kuula pudonnu :D haajottamolta käytiin kyselemässä esikammiota, hintaa oli 80e ja mukana tulee 220D moottori :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”