Mainosteippaus pois takalasista
Mainosteippaus pois takalasista
Niin, millä lähtisi siististi ja nopeasti niin ettei tarvi ruveta takalasia etsimään? Irtokirjaimista kyse. Yhtä rapsuttelin ja meni pari minuuttia että sai pois. Tiedossa ois sitten tunnin-parin rapsuttelu ellei parempaa keksi.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1360
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Rapsuttelitko kylmiltään vai lisäsitkö lämpöä? Tollaset teippaukset lähtee, yleensä, helpommin irti, kun niitä lämmittää vähän, vaikka hiustenkuivaajalla. Tietty, jos teippaus on vuodelta ennen nuijasotaa, niin se voi olla niin tiukassa ja hapero, että lähtee vaan millin paloina. Sellasessa tapauksessa vois kokeilla pehmentämiseen vaikka tiivisteiden irroitusspräytä ja irroittamiseen jotain nylonlastaa. Se tiivisteiden irroitusspräy kannattaa toki ensin testata, johonkin lasin nurkkaan pienelle alueelle, ettei vahingoita lasia.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078
Nyk.
S212.201
S203.246
Ex.
X204.984
S210.261
S202.078
Mattopuukonterällä lähtee hyvin, ilman lämpöä ja kemikaaleja.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Aika haperoa se oli, ilman lämmittämistä kokeilin kun takalasi on farkkuun aika kallis... Tietty jos takalasin lämppäri riittäisi.Väsynyt Mies kirjoitti:Rapsuttelitko kylmiltään vai lisäsitkö lämpöä? Tollaset teippaukset lähtee, yleensä, helpommin irti, kun niitä lämmittää vähän, vaikka hiustenkuivaajalla. Tietty, jos teippaus on vuodelta ennen nuijasotaa, niin se voi olla niin tiukassa ja hapero, että lähtee vaan millin paloina. Sellasessa tapauksessa vois kokeilla pehmentämiseen vaikka tiivisteiden irroitusspräytä ja irroittamiseen jotain nylonlastaa. Se tiivisteiden irroitusspräy kannattaa toki ensin testata, johonkin lasin nurkkaan pienelle alueelle, ettei vahingoita lasia.
Nitromorssia muistinkin jo mulla olevan purkki jossain...
Mahtaisko lähteä jytyllä painepesurilla?
+1audimies kirjoitti:Maalikaupasta tai hyvin varustetusta rakennustarvikeliikkeestä "handy" , sillä lähtee, tai sitten lainaat semmoista jostain siivouskomerosta.
On tehty ko. hommaan , v*tut sinne mitään aineita tarvitse laittaa....
Tai mikä tahansa ikkunasikli, kertakäyttöinenkin käy. Maksaa pari euroa ja sillä lähtee liimakin, että ei jää oikeastaan mitään lasin pintaan. Terä on kuin partaveitsessä.
Nii justiinsa..yllä olevilla keinoilla lähteepi parhaiten ja nopeiten, sitte jos ja kun lasiin jää sitä liimaa ni mäntysuopaa tai konetiski ainetta sekoittaa veteen, kastaa siihe jonku rätin ja pyyhkäsee vanhat liimat pois, käy siihe se pinelinekin, mutta tuollaseen pikkuhommaan kanata mitään sen kalliimpia konsteja ostaa ja sillä handyllä ku tekee yllättävän paljon juttuja nuin muutenki, matto veitsellä rapsuttelussa on vaan se että saattaa se terä lipsahtaa näpeissä ni on sitte syvä haava jossaki koihtaa, handyllä rapsuteltaessa ei sitä vaaraa ole...jollei sitte on varsinainen tumpelo.Jiitek kirjoitti:+1audimies kirjoitti:Maalikaupasta tai hyvin varustetusta rakennustarvikeliikkeestä "handy" , sillä lähtee, tai sitten lainaat semmoista jostain siivouskomerosta.
On tehty ko. hommaan , v*tut sinne mitään aineita tarvitse laittaa....
Tai mikä tahansa ikkunasikli, kertakäyttöinenkin käy. Maksaa pari euroa ja sillä lähtee liimakin, että ei jää oikeastaan mitään lasin pintaan. Terä on kuin partaveitsessä.

® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Juu, ensin kokeilin muovisella jääraapalla... sillä ei oikein lähtenyt, lasi vain naarmuuntui hiekkapölystä jota tais olla tarran reunassa.
Sitten teräs siklillä jolla paremmin lähti (takalasin lämppäri päällä)
Parhaiten lähti terävällä terällä. Jäi tosin liimajämät, mutta ne sai tarpeeksi hyvin poispoikkeen liiterin lasinpesunesteellä...
Oisko mennyt 10 minuuttia eli siedettävän aikaa. Vuolevalla terällä lähti paaaaaaljon paremmin kuin tyssäävällä.
Sitten teräs siklillä jolla paremmin lähti (takalasin lämppäri päällä)
Parhaiten lähti terävällä terällä. Jäi tosin liimajämät, mutta ne sai tarpeeksi hyvin poispoikkeen liiterin lasinpesunesteellä...
Oisko mennyt 10 minuuttia eli siedettävän aikaa. Vuolevalla terällä lähti paaaaaaljon paremmin kuin tyssäävällä.
AK47 kirjoitti:Juu, ensin kokeilin muovisella jääraapalla... sillä ei oikein lähtenyt, lasi vain naarmuuntui hiekkapölystä jota tais olla tarran reunassa.
Sitten teräs siklillä jolla paremmin lähti (takalasin lämppäri päällä)
Parhaiten lähti terävällä terällä. Jäi tosin liimajämät, mutta ne sai tarpeeksi hyvin poispoikkeen liiterin lasinpesunesteellä...
Oisko mennyt 10 minuuttia eli siedettävän aikaa. Vuolevalla terällä lähti paaaaaaljon paremmin kuin tyssäävällä.
Jaa, että piti kokeilla muovistakin...


Maalipinnat onkin sitten eri homma ja monesti aika peestä.
Karppaajat tekee kaiken ruokansa voissajukkis. kirjoitti:cdi kirjoitti:Eikä sitä morssiakaan tarvi......jos jääkaapissa on voita joka annetaan vaikuttaa yön yli niin aamulla liimat lähtee.
nyt on voi pula.

Juu muovinen oli ensimmäinen kynsiä parempi mikä osui näppiin. Ja toki heti kokeilin ensimmäiseksi kynnellä että minkälainen teippi siinä on. ja kyllä se mureni kynnelläkin....

Mutta toki paras ois ollut mattopuukon terä varressa, nyt mentiin moralla. Ainoat isommat jäljet tuli siitä hiekasta kun muovilla hinkattiin. Vaan eipä haittaa yhtään kun on halpa talviauto kyseessä.