S210 220cdi Loppui diesel
S210 220cdi Loppui diesel
Kaahasin tuossa yhessä ylämäeesä jonka kaltevuus lie ns. jyrkkä eli vajaa 10 astetta, niin otti ja väyrynen lopetti toiminnan. EIkä millään ilveellä käyntiin edes tasamaalla. Kanisterilla kun lisäsin dieseliä, alkoi taas rokkaamaan.
Mutta kuinka ollakkaan, dieseliä oli tankissa vielä 8l tietokoneen mukaan (5l kanisteri, joten tietokoneen taulussa 13l) ja tankillakin kun kävi, ei sinne mahtunut kuin 57 litraa vaikka enemmän pitäs mennä, eli yleensä on tankkiin mennyt jonkun 65 luokkaa.
Mitä tapahtui?
Mutta kuinka ollakkaan, dieseliä oli tankissa vielä 8l tietokoneen mukaan (5l kanisteri, joten tietokoneen taulussa 13l) ja tankillakin kun kävi, ei sinne mahtunut kuin 57 litraa vaikka enemmän pitäs mennä, eli yleensä on tankkiin mennyt jonkun 65 luokkaa.
Mitä tapahtui?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
kyl näis taitaa olla vikaa aikalailla. Mut voiko tollaset polttoaineletkut vuotaa siis ilmaa? en oo tottunu tälläseen ku oon tottunu rautaisiin bensiiniputkiin jotka ei vuoda kuin puhki ruostuessaan. Tämähän on täynnänsä jotai muoviletkua ja pistoke liitoksia.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
viheliäsitä hommaa. Pitääkö se putki tankin ja suodattimenkin väliltä vaihtaa? Vissiin. Samallaista muovia se muistaakseni oli sekin. Onneks ne kytkösten päät on silti ihan oikeet letkuliittimet.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Mulla sammahti kans kerran ku seinään kun ajoin kahva edellä tuohon Haukiputaan tien risteykseen. Tankissa oli muistaakseni 4 litraa mutta kaupungissa kannattaa tuon kokemuksen mukaan pitää vähintään kymmenen litraa jos ajotyyli on... reippaanlainen
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
kummelitiellä olit kuitenni burnittelemassa tai sitten suomen ainoalla loistotiellä (en tarkistanu että onko ainut mutta varmasti suomessa harvinainen)XUX63 kirjoitti:Mulla sammahti kans kerran ku seinään kun ajoin kahva edellä tuohon Haukiputaan tien risteykseen. Tankissa oli muistaakseni 4 litraa mutta kaupungissa kannattaa tuon kokemuksen mukaan pitää vähintään kymmenen litraa jos ajotyyli on... reippaanlainen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Jos pidetään. Tuo tankkaaminen on niin tylsää ja varsinkin matka-ajossa ylimääräistä aikaa viepää puuhaa että en vaan viitti turhia pysähdellä. Joskus on tosin lipsunut vähiinkinHaikara kirjoitti:Mopon tankissa pidetään neljää litraaXUX63 kirjoitti:Tankissa oli muistaakseni 4 litraa mutta...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
kyllä se siis o suunnitteluvirhe, tankissa 15% ainetta ja noin käy... olkonkin että kaasu pohjassa ylämäkeen. siinä bruno sacco piehtaroi tulevassa haudassaan kun se näitä väyskä-topiceja lukee.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
onko sen haudassa internet nomutta asianahan oliki että miedän mamman autossa (c 203) ei ole tuollasta litramäärämittaria jäljellä olevat kilometrit se näyttää ja mielestäni ne jäljellä olevat kilometrit nousee sitämukaa kun tankkaa tarkotan siis että 500km näyttää niin minä olen jo huolissani että auto on romurautaa sen jälkeen itseasias pitääköhän tuo viedä elektroniikka keräykseen sen aika tulee toki tuskin sielä mitään ehjää sähkö osaa edes on .. mutta eipä oo pelliäkäänSergey kirjoitti:kyllä se siis o suunnitteluvirhe, tankissa 15% ainetta ja noin käy... olkonkin että kaasu pohjassa ylämäkeen. siinä bruno sacco piehtaroi tulevassa haudassaan kun se näitä väyskä-topiceja lukee.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
*:rila asetuksi muutamalla sen saa näkyviinTerho P kirjoitti:asianahan oliki että miedän mamman autossa (c 203) ei ole tuollasta litramäärämittaria
Jos polttoaine loppu ennen(reilusti vielä mittarin mukaan)aikojaan
kannatta tutkailla tankissa oleva tasaus systeemi
ei oikeen kannta pästää kuivaksi korkepaine pumppu ja muu polttoaine systeemi tykää huonoa jos kuiviltaan pyörii tai joukossa on paljon ilmaa(no onneksi ne on halpoja)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Piru vie, tuo pitää päivittää itelle sitten joskus kun tullee mentyä CDI203sen luokseCDI203 kirjoitti:*:rila asetuksi muutamalla sen saa näkyviinTerho P kirjoitti:asianahan oliki että miedän mamman autossa (c 203) ei ole tuollasta litramäärämittaria
Jos polttoaine loppu ennen(reilusti vielä mittarin mukaan)aikojaan
kannatta tutkailla tankissa oleva tasaus systeemi
ei oikeen kannta pästää kuivaksi korkepaine pumppu ja muu polttoaine systeemi tykää huonoa jos kuiviltaan pyörii tai joukossa on paljon ilmaa(no onneksi ne on halpoja)
Ilmeisesti myös w211:ssä saa ko. ominaisuuden esiin? Ei sillä että sillä mitään tekisi, mutta eihän siintä haittaakaan oleosku1619 kirjoitti:Piru vie, tuo pitää päivittää itelle sitten joskus kun tullee mentyä CDI203sen luokseCDI203 kirjoitti:*:rila asetuksi muutamalla sen saa näkyviinTerho P kirjoitti:asianahan oliki että miedän mamman autossa (c 203) ei ole tuollasta litramäärämittaria
Jos polttoaine loppu ennen(reilusti vielä mittarin mukaan)aikojaan
kannatta tutkailla tankissa oleva tasaus systeemi
ei oikeen kannta pästää kuivaksi korkepaine pumppu ja muu polttoaine systeemi tykää huonoa jos kuiviltaan pyörii tai joukossa on paljon ilmaa(no onneksi ne on halpoja)
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Kyllä saa joo. Onhan se jännä feature varsinkin liikkeelle lähdettäessä kun arvio jäljellä olevista kilsoista on ihan päin p**settäsonikki kirjoitti:Ilmeisesti myös w211:ssä saa ko. ominaisuuden esiin? Ei sillä että sillä mitään tekisi, mutta eihän siintä haittaakaan ole
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.