nyt se sit prkl sytty srs valo eikä sammu enää ollenkaa. käytin keskikonsolin irti soittimen vaihdon takia ja sen jälkeen sytty valo.
mites tämä "airbag off" nappi hätävilkun alla.. onko se nappi vai pelkkä merkkivalo..nimittäin mulla on se ihan "jumissa" vai onko se ees nappi? ilmeisesti sytty srs valo sen takia kun käytin sen pistokkeen irti. vaatiiko nyt sit nollauksen testerissä? vai onko mulla se nappi jääny pohjaan?
airbagin valo sytty
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: airbagin valo sytty
*:rin piuhan päähän jonnekin koodien nollaukseene50amg kirjoitti:nyt se sit prkl sytty srs valo eikä sammu enää ollenkaa. käytin keskikonsolin irti soittimen vaihdon takia ja sen jälkeen sytty valo.
mites tämä "airbag off" nappi hätävilkun alla.. onko se nappi vai pelkkä merkkivalo..nimittäin mulla on se ihan "jumissa" vai onko se ees nappi? ilmeisesti sytty srs valo sen takia kun käytin sen pistokkeen irti. vaatiiko nyt sit nollauksen testerissä? vai onko mulla se nappi jääny pohjaan?
ja jos on talentunut koodeja mitkä ei suostu poistumaan niin YV

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
missäs se nappi sitten sijaitsee jos kerran tuo on vaan merkkivalo siinä keskikonsolissa? kun en oo nappia löytäny... kuhan ei ois juminu pohjaan se ja siten palaa srs valo?dealer kirjoitti:Se on vain merkkivalo ja joutunet käyttämään testerissä.
vai johtuuko tosiaan siitä kun käytin sen pistokkeen irti?
w203 c240 -01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Mikä nappie50amg kirjoitti:missäs se nappi sitten sijaitsee jos kerran tuo on vaan merkkivalo siinä keskikonsolissa? kun en oo nappia löytäny... kuhan ei ois juminu pohjaan se ja siten palaa srs valo?dealer kirjoitti:Se on vain merkkivalo ja joutunet käyttämään testerissä.
vai johtuuko tosiaan siitä kun käytin sen pistokkeen irti?

merkkivalo palaa jos on johtoa käytetty dealerin maintsemissa tilanteissa irti
(hyvä että ei ole silmät mustan... srs systemiä ei kannata sorkia ihan miten sattuu...tai voi sattua)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ