On tässä pikku probleema. Bensapumpusta katkes nuo tapit mihin tulee muttereilla kiinni kaks sähköjohtoa.
Pitäs saaha nuo sähköjohot kiinni, mutta on hieman vaikia alkaa auton alla tinailemaan. Eli oisko arvon raadilla antaa vinkkejä millä sais nuo johdot kiinni?
Liittimet on tämmösiä:
Ja tämmösiin nysiin ne pitäs saaha kiinni:
Ja sitten semmonen kysymys, että onko peli täysin menetetty pumpun toimivuuden kannalta, koska kuvassa näkyvät mutterit lähti pyörimään mukana kun yritti liittimiä irroittaa. Eli siis onko pumpun sisältä särkyny mitään kytkentöjä?
Milläs tämmönen liitin kiinni?
Irtoaisiko tuo mutteri vielä CRC:llä ja nitkuttelulla? Sitten alle johtoa kiinni.
Liitin näyttää aivan abikolta: tuolta niitä, ja samasta putiikista liitoksen tekoon tarkoitettuja pihtejä.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-7096
Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu, siis abikoita kehiin ja kutistesukkaa liitoksen päälle
Toisaalta olen kyllä samaa mieltä siitä, että uutta palaa kehiin vaan, niin ei tarvitse olla heti uudelleen ropaamassa
Liitin näyttää aivan abikolta: tuolta niitä, ja samasta putiikista liitoksen tekoon tarkoitettuja pihtejä.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-7096
Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu, siis abikoita kehiin ja kutistesukkaa liitoksen päälle
Toisaalta olen kyllä samaa mieltä siitä, että uutta palaa kehiin vaan, niin ei tarvitse olla heti uudelleen ropaamassa
Veneissä mä tän ymmärrän mut mitkä on autossa perustelut tälle väitteelle?w124e220 kirjoitti:Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu
Itsekkään en kyllä alkais tuon näköistä laitosta enää sinne paikalleen laittamaan mutta kato nyt ainaki eka sähkömittärilla että virta kulkee läpi samalla ku nitkutat ja pyörittelet niitä napoja
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Sähkärikaveri perusteli kuparin ja tinan erilaisilla lämpölaajenemiskertoimilla ja tärinällä: väitti juotetun liitoksen olevan kymmenen vuoden käytön jälkeen todennäköisemmin rikki kuin hyvin tehdyn puristuksen. Saattaa olla noin, vaan suattaapi olla että puhuin kaverin vastoin parempaa tietoa hölisemää tarinaa....sonikki kirjoitti:Veneissä mä tän ymmärrän mut mitkä on autossa perustelut tälle väitteelle?w124e220 kirjoitti:Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu
I