Milläs tämmönen liitin kiinni?

Vastaa Viestiin
Lestrange
Tunnollinen

Milläs tämmönen liitin kiinni?

Viesti Kirjoittaja Lestrange »

On tässä pikku probleema. Bensapumpusta katkes nuo tapit mihin tulee muttereilla kiinni kaks sähköjohtoa.

Pitäs saaha nuo sähköjohot kiinni, mutta on hieman vaikia alkaa auton alla tinailemaan. Eli oisko arvon raadilla antaa vinkkejä millä sais nuo johdot kiinni?

Liittimet on tämmösiä:

Kuva

Ja tämmösiin nysiin ne pitäs saaha kiinni:

Kuva

Ja sitten semmonen kysymys, että onko peli täysin menetetty pumpun toimivuuden kannalta, koska kuvassa näkyvät mutterit lähti pyörimään mukana kun yritti liittimiä irroittaa. Eli siis onko pumpun sisältä särkyny mitään kytkentöjä?
haapis1

Viesti Kirjoittaja haapis1 »

Itse en kyllä alkais moisen (verkonpainon) näköisen kanssa pelaamaan, sit ku se tienpäällä pettää niin tinailu on vielä hankalampaa, uutta vaan ja Hanaa :)
w124e220

Viesti Kirjoittaja w124e220 »

Irtoaisiko tuo mutteri vielä CRC:llä ja nitkuttelulla? Sitten alle johtoa kiinni.

Liitin näyttää aivan abikolta: tuolta niitä, ja samasta putiikista liitoksen tekoon tarkoitettuja pihtejä.

http://kauppa.motonet.fi/web/guest/etus ... id=48-7096

Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu, siis abikoita kehiin ja kutistesukkaa liitoksen päälle

Toisaalta olen kyllä samaa mieltä siitä, että uutta palaa kehiin vaan, niin ei tarvitse olla heti uudelleen ropaamassa
sonikki
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja sonikki »

w124e220 kirjoitti:Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu
Veneissä mä tän ymmärrän mut mitkä on autossa perustelut tälle väitteelle?
Itsekkään en kyllä alkais tuon näköistä laitosta enää sinne paikalleen laittamaan mutta kato nyt ainaki eka sähkömittärilla että virta kulkee läpi samalla ku nitkutat ja pyörittelet niitä napoja :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
w124e220

Viesti Kirjoittaja w124e220 »

sonikki kirjoitti:
w124e220 kirjoitti:Puristusliitos on autossa juottamista parempi ratkaisu
Veneissä mä tän ymmärrän mut mitkä on autossa perustelut tälle väitteelle?
I :D
Sähkärikaveri perusteli kuparin ja tinan erilaisilla lämpölaajenemiskertoimilla ja tärinällä: väitti juotetun liitoksen olevan kymmenen vuoden käytön jälkeen todennäköisemmin rikki kuin hyvin tehdyn puristuksen. Saattaa olla noin, vaan suattaapi olla että puhuin kaverin vastoin parempaa tietoa hölisemää tarinaa....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”