Starttimoottorin hiilet
Starttimoottorin hiilet
Kokemuksia starttimoottoreiden hiilistä kaivataan.
Olen nyt vaihtanut hiilet useaan otteeseen johtuen huonosta kestoiästä (3-6kk). Hiilet eivät ole kuluneet vaan murtuneet ts. puolet hiilestä löytyy startin kotelosta. En usko että kyseessä on asennusvirhe tai muu vastaava.
Hiilet ovat aina olleet GEBEn tekeleitä. Onko jotain pidempikestoista merkkiä vai mitenkä? Anyone?
Olen nyt vaihtanut hiilet useaan otteeseen johtuen huonosta kestoiästä (3-6kk). Hiilet eivät ole kuluneet vaan murtuneet ts. puolet hiilestä löytyy startin kotelosta. En usko että kyseessä on asennusvirhe tai muu vastaava.
Hiilet ovat aina olleet GEBEn tekeleitä. Onko jotain pidempikestoista merkkiä vai mitenkä? Anyone?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
-
Onko ne hiilet varmasti juuri oikeat siihen starttiin vai onko ne vain oikean kokoiset ja näköiset. Niissä nimittäin on kovuudessa eroa ja pehmonen hiili katoaa pölyks taivaalle aika äkkiä mutta liian kova rikkoo joko ittensä tai kollektorin.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
-
no onhan toi ny päivän selevä että jos laittaa uuvet hiilet ja kuukauen päästä taas paskana, että startissa jokin muu vika joka särkee hiiletreverend kirjoitti:Ehkä minua houkuttelee sitten tuo Pohjolan talli, jaksaa vaihdella hiiliä räntäsateessa. On kai lyötävä viimeiset GEBEt hyllystä kiinni ja saa ajella kuukauden taas.

Joo, tulipa hiilet vaihdettua eikä edes taivaalta tippunut mitään
Potoxille ei kuvia nyt ole laittaa valitettavasti.
Etsin nyt tämän väliajan muita hiiliä ja kokeilen niillä, ei pysty starttia syyttämään kun ei vieläkään mitään kummallista siinä ollut
Jatkan tänne sitten kokeilujen tulosta. Kiitokset osallistuneille

Potoxille ei kuvia nyt ole laittaa valitettavasti.
Etsin nyt tämän väliajan muita hiiliä ja kokeilen niillä, ei pysty starttia syyttämään kun ei vieläkään mitään kummallista siinä ollut
Jatkan tänne sitten kokeilujen tulosta. Kiitokset osallistuneille