Kansiremppaa 606:een
Mitäs kaikkee kannattaa laittaa uusiks kansirempassa? Tietty kannentiiviste ja muut perusjutut mutta kannattaako esim. venttiilinnostimia uusia tms.? Venttiilivarren kumit kannattanee vaihtaa kun näyttivät imupuolella vuotaneen. Aattelin että jos vaihtais samalla loput viis hehkua niin ei tarvis niitäkään vaihdella sit. Ja jos jakokettinki on kohtuu hintanen niin sitte seki vaihtoon kiristimen kanssa. Jos vaihtaa ketjun niin sitten ei pitäisi koneeseen koskea vähään aikaan....
Mitäs erikoistyökaluja tarvii jos vertaa 603:een, ainakin suuttimiin pitää olla oma hylsynsä, onko esikammion kiristysrenkaassa eroa?
Mitäs erikoistyökaluja tarvii jos vertaa 603:een, ainakin suuttimiin pitää olla oma hylsynsä, onko esikammion kiristysrenkaassa eroa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
oiva mahdollisuus tehdä kuvakooste remontista
varsinkin sudenkuopista
ketjun vaihdossa tarvii niittaustyökalun, jos hyvän haluaa
kiristintä tarvitsee harvoin vaihtaa
ehkä nämä kannattaa lueskella
http://www.w124performance.com/service/ ... eneral.htm
varsinkin sudenkuopista
ketjun vaihdossa tarvii niittaustyökalun, jos hyvän haluaa
kiristintä tarvitsee harvoin vaihtaa
ehkä nämä kannattaa lueskella
http://www.w124performance.com/service/ ... eneral.htm
autodidakti
Ei moniventtiili niitä veivin laakereita taija syyä koska siellä ei oo sitä öljyreikää yläliuskassa. Eihän siittä tietenkään haittaakaan oo jos haluaa ruuvata.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Noniin, kansi on pöydällä. Vois jonkinlaista sepostusta kirjottaa:
Ensin irroitetaan imuputki ja imusarja. Imusarjan irroituksen jälkeen voi irroittaa vaikkapa pakosarjan kannesta.
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011086.jpg
Pakosarjan mutterit on 12mm kannalla, näihin kannattaa suihkia jotain irrotusöljyä, helpottaa huomattavasti. Paineilmaräikällä näiden irroitus käy nopeasti.
Seuraavaksi vuorossa venttiilikopan irroitus. Aluksi pitää irroittaa suuttimien paluuletkut ja suihkuputket. Suihkuputket aukeavat 14mm listalla, suutinputkien kiinnikkeet ovat 6mm pulteilla kiinni kannessa. Venttiilikoppaa pitää kiinni muistaakseni 10mm kannalla olevat pultit joita on x määrä ympäri venttiilikoppaa. Jos venttiilikoppa on tiukassa hyvä keino on irroittaa öljykorkki ja siitä nykäistä taikka kumivasaralla koputtelu.
Nyt pitäisi näkyä nokka-akselit. Käännetään moottoria myötäpäivään niin kauan että kampiakselin hihnapyörän asteikolta voidaan lukea että moottori on yläkuolokohdassaan eli nollassa asteessa. Nyt nokka-akselin merkkien pitäisi olla kohdallaan (hmm, taisi olla stanssatut merkit niissä nokka-akselin rattaissa). Sitten laitetaan tappi imunokka-akselin ja 1. nokka-akselin laakerikannen väliin (nokka-akselin rattaassa on reikä tällä kohdalla, kuten myös laakerikannessa).
Tässä välissä irroitetaan ketjupyörä, kannattaa laittaa ketju nippusiteellä kiinni ketjupyörään niin ei pääse jako hyppäämään. Ketjupyörä on kiinni nokassa kolmella pultilla, kanta taisi olla torx. Ketjunkiristin irti ennen rattaan irroitusta, saattaa muuten vähän kiskaista Taasen voi kumivasaraa käyttää jos ei muuten irtoa.
Seuraavaksi aletaan irroittamaan nokka-akselia kiinni pitäviä pultteja. Ensin irroitetaan laakerikannet 1,3,4,5 ja 7. Avaa näiden pultteja tasaisesti vähän kerrallaan. Näiden jälkeen sitten 2 ja 6.
Nosta nokka-akselit pois. Sen jälkeen pitäisi olla tämän näköistä konehuoneessa:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011089.jpg
Nokka-akselien irroituksen jälkeen otetaan pois venttiilinnostimet. Jos eivät lähde sormin voi käyttää varovasti pihtejä irroitukseen. Nostimien järjestyksellä ei liene merkitystä kun ne puretaan kuitenkin ennen paikalleen laittoa. Laitettiin kuitenkin erikseen pako-ja imunostimet:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011092.jpg
Tuolla ne pysyy jotenkin järjestyksessä ja vielä pystyy sanomaan mikä nostin on mistäkin kun tietää latomisjärjestyksen
Seuraavaksi irroitetaan nokka-akselien laakeri?pukki?. On kiinni kahdella pultilla, näiden reiät kannattaa puhaltaa puhtaaksi paineilmalla, paperia on suositeltavaa pitää siinä reiän ympärillä muuten voi tehä henkkarit lakupekasta
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011094.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011095.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011096.jpg
Siinä näkyy pulttien paikat.
Tuon näköinen osa siitä pitäisi lähteä irti:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011100.jpg
Tämän jälkeen on helppo irroittaa suuttimet, irtoaa 22mm lista-avaimella. Kannattaa laittaa hanskat käteen niin ei käy kipeetä, itellä otti rystyset kiinni terävään reunaan ja kun kuitenkin kohtuu lujasti sai vääntää niin melko vauhillakin osuivat...
Tämän jälkeen voi irroittaa hehkut, itseltäni irtosi helposti kaikki muut paitsi ykköspytyn hehku. Sille annettiin suoraa virtaa:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011106.jpg
Hehkujen irroituksen jälkeen esikammiot irti. Tämä on helppo homma kannen ollessa tukevasti kiinni koneessa. Tarvitaan muutama erikoistyökalu, esikammion kiristysrenkaan irroitushylsy ja vetovasara jolla kammiot saadaan irti kannesta.
Otetaan kiristysrengas pois ja sen jälkeen vetovasara kiinni esikammioon. 123:n suuttimen jossakin osassa oli sama kierre kuin esikammiossa, siitä tekastiin erikoistyökalu. Toiseenpäähän hitsattiin mutteri jolla suutin kiinnittyy vetovasaraan. Sen jälkeen vain toistetaan sama rutiini kuusi kertaa, viimeisen kohdalla alkoi kädestä jo voima loppua kun sai ihan kohtuu kovasti nykiä
Vetovasarasta tuli mieleen jakoketjun laahaimen irrotus. Sitä kiinni pitävissä tapeissa on normaali 6mm kierre. Tehdään taas sovite millä 6mm pultti saadaan kiinni vetovasaraan ja sitten irroitetaan tapit (2kpl). Pidä kiinni ketjupyörästä ja laaharista kun irroitat viimeistä tappia.
Irroita öljytikun putki ja jos auto on automaattivaihteinen myös sen öljyputki (molemmissa 10mm kannalla olevat pultit). Tämän jälkeen irroita kannen takapäästä sulakekotelon puolelta sisätilan lämmityksen putki, on kiinni 10mm kannalla olevalla pultilla. Tämä putki voi olla melko tiukassa mutta irtoaa kuitenkin. Irroita myös kaikki liittimet jotka tulevat kanteetn, minulla tuli yksi nelinapainen ja yksi kaksinapainen liitin.
Sitten vuorossa on kannenpulttien irroitus, niiden irroitusjärjestystä en muista. Jos joku muistaa järjestyksen voisi sen kertoa Myös polttoainesuodatin jalka pitää irroittaa.
Polttoainelämmitin joka on kiinni kannen etuosassa kuljettanpuolella pitää irroittaa, taisi olla kiinni torxeilla. Nyt jos olen muistanut kaiken kertoa pitäisi kannen lähteä irti nostamalla. Jos on kiinni niin kumivasaralla antaa hellyyttä sille Älä kampea ruuvarilla
nyt jos kansi lähtee irti olet todennäköisesti muistanut irroittaa kaiken.
Lopuksi kuvia irtonaisesta kannesta:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011108.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011109.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011112.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011113.jpg
Sylinterit olivat hyvässä kunnossa, hoonijäljetkin näkyivät. Viitospytyn kohdalta oli pahvi vuotanut vesikanavaan, oli mäntä kiiltävä ja kannessa näkyi myös jälki että on vuotanut. Kuutospytyssä oli toistaiseksi tunnistamaton vierasesine vierallut ja jättänyt jälkeensä kraatereita
Ensin irroitetaan imuputki ja imusarja. Imusarjan irroituksen jälkeen voi irroittaa vaikkapa pakosarjan kannesta.
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011086.jpg
Pakosarjan mutterit on 12mm kannalla, näihin kannattaa suihkia jotain irrotusöljyä, helpottaa huomattavasti. Paineilmaräikällä näiden irroitus käy nopeasti.
Seuraavaksi vuorossa venttiilikopan irroitus. Aluksi pitää irroittaa suuttimien paluuletkut ja suihkuputket. Suihkuputket aukeavat 14mm listalla, suutinputkien kiinnikkeet ovat 6mm pulteilla kiinni kannessa. Venttiilikoppaa pitää kiinni muistaakseni 10mm kannalla olevat pultit joita on x määrä ympäri venttiilikoppaa. Jos venttiilikoppa on tiukassa hyvä keino on irroittaa öljykorkki ja siitä nykäistä taikka kumivasaralla koputtelu.
Nyt pitäisi näkyä nokka-akselit. Käännetään moottoria myötäpäivään niin kauan että kampiakselin hihnapyörän asteikolta voidaan lukea että moottori on yläkuolokohdassaan eli nollassa asteessa. Nyt nokka-akselin merkkien pitäisi olla kohdallaan (hmm, taisi olla stanssatut merkit niissä nokka-akselin rattaissa). Sitten laitetaan tappi imunokka-akselin ja 1. nokka-akselin laakerikannen väliin (nokka-akselin rattaassa on reikä tällä kohdalla, kuten myös laakerikannessa).
Tässä välissä irroitetaan ketjupyörä, kannattaa laittaa ketju nippusiteellä kiinni ketjupyörään niin ei pääse jako hyppäämään. Ketjupyörä on kiinni nokassa kolmella pultilla, kanta taisi olla torx. Ketjunkiristin irti ennen rattaan irroitusta, saattaa muuten vähän kiskaista Taasen voi kumivasaraa käyttää jos ei muuten irtoa.
Seuraavaksi aletaan irroittamaan nokka-akselia kiinni pitäviä pultteja. Ensin irroitetaan laakerikannet 1,3,4,5 ja 7. Avaa näiden pultteja tasaisesti vähän kerrallaan. Näiden jälkeen sitten 2 ja 6.
Nosta nokka-akselit pois. Sen jälkeen pitäisi olla tämän näköistä konehuoneessa:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011089.jpg
Nokka-akselien irroituksen jälkeen otetaan pois venttiilinnostimet. Jos eivät lähde sormin voi käyttää varovasti pihtejä irroitukseen. Nostimien järjestyksellä ei liene merkitystä kun ne puretaan kuitenkin ennen paikalleen laittoa. Laitettiin kuitenkin erikseen pako-ja imunostimet:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011092.jpg
Tuolla ne pysyy jotenkin järjestyksessä ja vielä pystyy sanomaan mikä nostin on mistäkin kun tietää latomisjärjestyksen
Seuraavaksi irroitetaan nokka-akselien laakeri?pukki?. On kiinni kahdella pultilla, näiden reiät kannattaa puhaltaa puhtaaksi paineilmalla, paperia on suositeltavaa pitää siinä reiän ympärillä muuten voi tehä henkkarit lakupekasta
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011094.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011095.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011096.jpg
Siinä näkyy pulttien paikat.
Tuon näköinen osa siitä pitäisi lähteä irti:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011100.jpg
Tämän jälkeen on helppo irroittaa suuttimet, irtoaa 22mm lista-avaimella. Kannattaa laittaa hanskat käteen niin ei käy kipeetä, itellä otti rystyset kiinni terävään reunaan ja kun kuitenkin kohtuu lujasti sai vääntää niin melko vauhillakin osuivat...
Tämän jälkeen voi irroittaa hehkut, itseltäni irtosi helposti kaikki muut paitsi ykköspytyn hehku. Sille annettiin suoraa virtaa:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011106.jpg
Hehkujen irroituksen jälkeen esikammiot irti. Tämä on helppo homma kannen ollessa tukevasti kiinni koneessa. Tarvitaan muutama erikoistyökalu, esikammion kiristysrenkaan irroitushylsy ja vetovasara jolla kammiot saadaan irti kannesta.
Otetaan kiristysrengas pois ja sen jälkeen vetovasara kiinni esikammioon. 123:n suuttimen jossakin osassa oli sama kierre kuin esikammiossa, siitä tekastiin erikoistyökalu. Toiseenpäähän hitsattiin mutteri jolla suutin kiinnittyy vetovasaraan. Sen jälkeen vain toistetaan sama rutiini kuusi kertaa, viimeisen kohdalla alkoi kädestä jo voima loppua kun sai ihan kohtuu kovasti nykiä
Vetovasarasta tuli mieleen jakoketjun laahaimen irrotus. Sitä kiinni pitävissä tapeissa on normaali 6mm kierre. Tehdään taas sovite millä 6mm pultti saadaan kiinni vetovasaraan ja sitten irroitetaan tapit (2kpl). Pidä kiinni ketjupyörästä ja laaharista kun irroitat viimeistä tappia.
Irroita öljytikun putki ja jos auto on automaattivaihteinen myös sen öljyputki (molemmissa 10mm kannalla olevat pultit). Tämän jälkeen irroita kannen takapäästä sulakekotelon puolelta sisätilan lämmityksen putki, on kiinni 10mm kannalla olevalla pultilla. Tämä putki voi olla melko tiukassa mutta irtoaa kuitenkin. Irroita myös kaikki liittimet jotka tulevat kanteetn, minulla tuli yksi nelinapainen ja yksi kaksinapainen liitin.
Sitten vuorossa on kannenpulttien irroitus, niiden irroitusjärjestystä en muista. Jos joku muistaa järjestyksen voisi sen kertoa Myös polttoainesuodatin jalka pitää irroittaa.
Polttoainelämmitin joka on kiinni kannen etuosassa kuljettanpuolella pitää irroittaa, taisi olla kiinni torxeilla. Nyt jos olen muistanut kaiken kertoa pitäisi kannen lähteä irti nostamalla. Jos on kiinni niin kumivasaralla antaa hellyyttä sille Älä kampea ruuvarilla
nyt jos kansi lähtee irti olet todennäköisesti muistanut irroittaa kaiken.
Lopuksi kuvia irtonaisesta kannesta:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011108.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011109.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011112.jpg
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011113.jpg
Sylinterit olivat hyvässä kunnossa, hoonijäljetkin näkyivät. Viitospytyn kohdalta oli pahvi vuotanut vesikanavaan, oli mäntä kiiltävä ja kannessa näkyi myös jälki että on vuotanut. Kuutospytyssä oli toistaiseksi tunnistamaton vierasesine vierallut ja jättänyt jälkeensä kraatereita
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Sais olla tuolla minunki pellin alla vastaavasti niitä reikiä Tulipahan tänään tuosta kannesta purettua venttiilit poissa ja olihan siellä joku esine ollu kutospytyssä toisen imuventtilin välissä sillon kun se on halunnu mennä kiinni Oli venttiilissä kolo ja pikku palanen tiivistepinnasta puuttu.
Pakopuolen ohjarit oli kans väljät jotenka menee vaihtoon. Osaako joku muuten sanoa että miks ne ennemmin pakopuolelta kuluu koska näin oli omassakin autossa että pakopuolelle joutu vaihtamaan
Pakopuolen ohjarit oli kans väljät jotenka menee vaihtoon. Osaako joku muuten sanoa että miks ne ennemmin pakopuolelta kuluu koska näin oli omassakin autossa että pakopuolelle joutu vaihtamaan
C250TDT -98
On kiinni kahdella pultilla, näiden reiät kannattaa puhaltaa puhtaaksi paineilmalla, paperia on suositeltavaa pitää siinä reiän ympärillä muuten voi tehä henkkarit lakupekasta
Sama juttu siinä vaiheessa kun puhaltelee kannenpulttien rei´istä moskat pois.
Nuo tötteröt joista nostat ovat irralliset, alapäässä o-renkaat tiivisteinä:
http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... 011100.jpg
Kiitokset felmitille, nyt on tuokin tiedossa. Irroituksessa sävellettiin 605:en järjestystä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt on viety kansi koneistukseen ja osat tilailtu. Pako-ohjureita ei löytynyt paikasta mistä muut osat tilasin. Mb-osaan soittelin, maksais 9.50e tsipale ja niitä vissiin 12kpl menee ja jos pian tilaa niin ennen joulua saattaa saaha:D Onneks olin istuallaan, ois muuten heikottanu. Kävästiin tarviketorilla siellä selvis että imu/pako olis samat ohjurit ja hintaa 4.5€ Pitää huomenissa kysästä löytyykö muiden osien toimittajalta ohjureita.
Tilasin seuraavat osat: Yläpään tiivistesarja (kansipaffi, venttiilin ohjurien kumit, imusarjan tiivisite, pakosarjan tiiviste, venttiilikopan tiivari), hehkut 5kpl, kaks imuventtiiliä. Vieläköhän tuota muuta tulee
Tilasin seuraavat osat: Yläpään tiivistesarja (kansipaffi, venttiilin ohjurien kumit, imusarjan tiivisite, pakosarjan tiiviste, venttiilikopan tiivari), hehkut 5kpl, kaks imuventtiiliä. Vieläköhän tuota muuta tulee
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Niimpä tietenkin Onkohan ne millä perusteella valittu vai ihan vaan sillä perusteella että jos nopassa on parillinen luku-> paksu ja toisinpäin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt on kansi haettu suoristuksesta. Seuraavaksi varaosakauppaan kahtelemaan tilatut osat kyytiin ja ohjurit tilaukseen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt on osat haettu, oli vahingossa tullut kahdet kansipultit mukaan. Pitää huomenna viiä toiset takasin ja samalla venttiilinohjurit ottaa mukaan. 340e osilla hintaa ja koneistus 76e.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Moro,
t.
Risto
Oliko tuossa koneistuksessa pelkästään kannen suoristus vai myös muita työvaiheita?Multiviri kirjoitti:Nyt on osat haettu, oli vahingossa tullut kahdet kansipultit mukaan. Pitää huomenna viiä toiset takasin ja samalla venttiilinohjurit ottaa mukaan. 340e osilla hintaa ja koneistus 76e.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Pelkkä suoristus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
viimistä kiristystä vailla kannenpultit ei enää iso homma
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
tuohon tilanteeseen jäi. Pitää vielä hakea öljyt ja nesteet sekä pakosarjan tiiviste kun oli turbomallin tiivari tiivistesarjan mukana. Eihän 606 vaparrin ja turbon kansinahkoissa oo eroa muutakuin se että turbon tiiviste on peltinen? Laiteltiin copper gasketin kanssa paikoilleen niin ei pitäisi alkaa vuotamaan. Pitää kirjoitella kun koneen ääressä on jonkinlaista ohjetta kasaamiseen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Katohan, mää sitä puhelimen ruudulla jo ihmettelin mutta laittoin menemään
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Selkes syy mitä oli menny kutosen läpi, esikammiosta oli se kuula pudonnu haajottamolta käytiin kyselemässä esikammiota, hintaa oli 80e ja mukana tulee 220D moottori
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex