Kansiremppaa 606:een
Kansiremppaa 606:een
Elikkäs, tyhjäkäynti pätkii epäsäännöllisin väliajoin. Tuntuu auton sisälle vavaduksena, putkesta ei tule savua tai mitään nytkäyksen aikana... Mikähän tuon vois aiheuttaa?
Viimeksi muokannut Multiviri, 07.11.2011 22:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Pitääpä ehtiä ilmavuotoja, se tuli itelläkin mieleen...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
ei näy ilmaa letkuissa. Kylmänä käy normaalisti ja lähtee hyvin käymään. Voisko olla om606 tyyppivikaa että on seetit painunu kanteen? Kuuluu semmonen pieni tikitys tai supsutus koneesta...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
515tkm. Ääni joka koneesta tulee ei muutu kierrosten mukana...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
nyt puotti ajossa yhen pytyn kokonaan pois mutta lähti kuitenki käymään vielä kaikilla.spekulaatiota: pumpussa vikaa? Kannesssa vikaa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
ketju venähtäny=ajotus myöhäsellä. paluulinjassa vuotoa=suutinkupeissa naftaa. venttiilit painunu ehkä
edit: ai se pudotti kesken ajonkin pytyn pois pelistä =mittaa puristuspaineet
edit: ai se pudotti kesken ajonkin pytyn pois pelistä =mittaa puristuspaineet
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
tyhjäkäynnillä puotti pois. Lähti samantien taas käymään kaikilla ja pelas tyhjäkäyntiä lukuunottamatta oikein. Tehot on tallella ja lähtee käymään hyvin. Ei savuta tai mitään... Katastuksen jälkeen alko tekemään tuota vasta. Pitää alkaa tutkimaan missä vika.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
molemmat kutospytyn imuventtiilit vuotaa. Vika löyty siis sieltä. Kumma homma kun hehku vaihdettin niin ei ollut karstaa ollenkaan, siitä vaihdosta alle 1000km. Nyt on ihan karstassa, mistäköhän nuin nopee hajoominen johtuu?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
toinen nuista venttiilinnostimista ihan ka'put voisko vika löytyä siitä miks on vuotanu?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
eikai nostin vuotoa aiheuta venttiiliin oisko katastuksessa hilpannu mäntä venttiiliin siinä päästömittauksessa itellä oli aikanaan jokaanen imu taikka pakovena monivenasta solmussa hitusen, oli sillä koneella kilometrejäkin takana mut vakiona st-katastukseen pienennän hiukan kierroksia jos muistan ihan vain senki takia ettei hilut osuisi yhteen kyllä se pitäs äänestä jo kuulla että koska osuu
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
ei oltu kuuntelemassa ku viiminen polkasu ku piti maksaa se ryöstö ensiks. Saapa nähä mitä tuolle tekee, ensin kokeilla uuella nostimella mutta eipä taija sekään paljoo lämmittää. Nyt on semmonen tunne ettei taijeta sinisillä seteleillä selvitä btw. Kalllein yksittäinen kustannus pl. Vero ja vakuutukset on ollu tuo katastus...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tuon jälkeen vielä otettiin nokat pois ja kutospytyn nostimet. On kyllä jännä että olis ihan yhtäaikaa ruvennu molemmat vuotamaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mulla tuosa matikisa vuoti toinen kutospytyn imuventtiileistä. Ensin taaempi, (vuoti niin ettei käyny ku viiellä) sitte vaihoin kutosen nostajien paikat ristiin ja pesin ne polttoöljyllä kasaan ja käyntiin, vika siirty etummaiseen venttiiliin mutta puolen minuutin käytöllä vika katos. Se ilmestyy takasi ku alakaa olehen joku 7-8tkm öljyillä ajettu ja kylymästä käynnistää, sillon käy hetken supsutellen.
Siis näkisin että nostajat voi "jäähä pitkälleen" sen verran että venttiili jää raolleen.
Siis näkisin että nostajat voi "jäähä pitkälleen" sen verran että venttiili jää raolleen.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
ei koske turbodeetä jos on kapeella kannella. Näin olen itte ymmärtäny.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Uudella nostajalla ei enää kutonen vuoda mutta kolmosen toinen imuventtiili vuotaa kokajan Ei käy kuin viidellä pytyllä. Mikä perkele tätä riivaa? Ennen remonttia ei vuotanu ollenkaan...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
vuotaa se kutonenkin. Oikeestaan vaan paheni, ei kolmonen vuodakaan enää tjaapajaa saapa nähä.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
käyteltiin sen verran että öljyt kuumeni. Sitten rupes yskimään, oisko menny jotain venttiilin väliin. Otettiin jo venttiilinnokasta vähäsen poies, eipä tuntunu kauheesti vaikuttavan. Oisko se sitten kansirempan paikka
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
kuhan mieteskelen vaan mutta eipä siitä hyötyä oo. Voisko terhon ehottama venttilit osunu mäntään pitää paikkaansa, ku molemmat venttiilit vuotaa. Jotenkin omituiselta tuntuu että olisivat nuin yhtäaikaa alkaneet vuotaa...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Otimpa videolle tuota ääntä, tunnistaapahan joku muu sitten mistä kuuluu ääni http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... vuotaa.mp4
OT: Vielä näkyy olevan videon käsittely kesken, kohta pitäis näkyä. Juutuubiin ei pysty lataamaan ilman että antaa Googlelle luvan kopioida sähköpostista kaikkien kontaktien tiedot... Antaapa sitten olla
OT: Vielä näkyy olevan videon käsittely kesken, kohta pitäis näkyä. Juutuubiin ei pysty lataamaan ilman että antaa Googlelle luvan kopioida sähköpostista kaikkien kontaktien tiedot... Antaapa sitten olla
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Niin ja samaan topicciin hyvä jatkaa että miks ihmeessä tuo moniuraremmiki pärisee? Kaikki osat on kiristimeenki vaihdettu. Pientä väljyyttä oli kiristinrullassa, melkeen pitäs motonetissä käydä vaihtamassa Vai olikoha se mb-osa... uus venttiilinnostin kuppeineen oli 17e tarviketorilla
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Imuventtiilit kuluneet.. jouduin laittaan venttiilit uusiksi juurikin tuosta syystä... imut kantoi moottorina siis om605 loppuu venttiilin painimesta säätövara... ps. kapiakantisessa ei ole kyseistä ongelmaa... nostajat kannattaa tyhjätä jos nokat käyttää pois... keski natsa tippuu irti kun kopaisee nostajaa vaikka ruuvipenkkiin tai vaikka pöytään...
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...