
Pellin alta löytyy Volvon 16,12-litrainen kuutosdiesel, teholtaan 768 hv. Teloihin saadaan vajaan 400 kilowatin teho. Traktorin vetovoima on luokkaa 18 000 kg.
http://koneviesti.fi/lehti/0911/fi_FI/telatraktorit/
http://www.suokone.com/
Joo nuo artturin suuttimet kannattaa kyllä pitää kunnossaVensku_ kirjoitti:
Sitte pistokkeen päähän. Staria peliin.suuttimien korjausarvot luokkaa -2... -0,03%. Nelossylinteri yli 8% plussalla.
Siellä siis sanomista. Auto myös sillointällöin sahuuttaa jotain 3 sekuntia käyntiin.
Tää on varmaan Seestien rakennusliikkeen vanha?? Tuli pikkupoikana kuolattua noiden perään kun paljon Ylöjärvellä pyöriväteseestie kirjoitti:Scaniahan tuo, vuosimallia en valitettavasti tiedä (saan kyllä selville). Rungon päällä on ollut milloin mitäkin, auto on ollut rakennusliikkeen käytössä. Scania kuulemma entisöidään.
Viimeksi ollut liikenteessä Hartiatalon väreissä (puna-/valkoinen), mutta siis samoja autoja.Marko M kirjoitti:Tää on varmaan Seestien rakennusliikkeen vanha?? Tuli pikkupoikana kuolattua noiden perään kun paljon Ylöjärvellä pyöriväteseestie kirjoitti:Scaniahan tuo, vuosimallia en valitettavasti tiedä (saan kyllä selville). Rungon päällä on ollut milloin mitäkin, auto on ollut rakennusliikkeen käytössä. Scania kuulemma entisöidään.
Seestien värit oli samalla kuviolla mut hopea / oranssi. Tollanen 2 akselinen oli toinenkin ilman vaihtolavalaitteita, sen kyydissäkin olin joskuseseestie kirjoitti:Viimeksi ollut liikenteessä Hartiatalon väreissä (puna-/valkoinen), mutta siis samoja autoja.Marko M kirjoitti:Tää on varmaan Seestien rakennusliikkeen vanha?? Tuli pikkupoikana kuolattua noiden perään kun paljon Ylöjärvellä pyöriväteseestie kirjoitti:Scaniahan tuo, vuosimallia en valitettavasti tiedä (saan kyllä selville). Rungon päällä on ollut milloin mitäkin, auto on ollut rakennusliikkeen käytössä. Scania kuulemma entisöidään.
En muista kuvioo, mutta värit oli juurikin hopea/ oranssi. Jossain pitäisi olla jonkunlainen valokuvakin autosta hopea/ oranssisena, täytyisi etsiä.Marko M kirjoitti:Seestien värit oli samalla kuviolla mut hopea / oranssi. Tollanen 2 akselinen oli toinenkin ilman vaihtolavalaitteita, sen kyydissäkin olin joskus
Vai sellasta.190dee kirjoitti:Joo nuo artturin suuttimet kannattaa kyllä pitää kunnossaVensku_ kirjoitti:
Sitte pistokkeen päähän. Staria peliin.suuttimien korjausarvot luokkaa -2... -0,03%. Nelossylinteri yli 8% plussalla.
Siellä siis sanomista. Auto myös sillointällöin sahuuttaa jotain 3 sekuntia käyntiin.
taas tuli yksi meillekki veekutonen artturi korjattavaksi jossa oli nelos pytyn männässä reikä, oli suutin kussu siitäki
Helposti saa kantavuuskuorman tosiaan elintarvikkeilla. Jostain Inexiltä teollisia elintarvikkeita ja heviä lavatavarana, niin tonnin lavoja helpostikin suurin osa.pupetti kirjoitti:vensku varmaan tarkoitti että se roina paino sen verran, siihe sitte vielä rullakoiden/lavojen painot päälle ni ollaanki lähempänä totuutta.
Eihän ne ruokarekkojen sisukset paina läheskään nii paljon ku kpl tavararekan, oisko puolet siitä...mutta täynnä ne aina on...paitti pk-seudun jakelussa.
No sillee helppoa, mutta jotenkin kun repii noita rullakoita ympäri terminaalia, ja se ei tunnu loppuvan koskaan, niin mua alkaa ainakin nyppimään.xr kirjoitti:eihän tuo ole homma eikä mikään jos on yksi purkupaikka
mutta kun niitä on kymmenkunta ja ne edellisten kauppojen tyhjät on siinä aina puliattavana
pallettia euroa finniä 4 laatua muovilaatikkoa rullakkoa dollia tupakkalaatikoita limsakoreja jopa palautuksia
kerran testasin paljonko menee rullakkoja yhteen nippuun 13 meni olihan se vähän pullistunut ja hirmu painava
Tämä SM-hytin aerodynaamisempi versio muuten tunnettiin nimellä Futura:Laaksonen kirjoitti:![]()
juttua suomeksiLaaksonen kirjoitti:Sisun ottaessa käyttöönsä Mersun poistuvan Actroksen hytin, on Kamaz päättänyt hyödyntää niin ikään uuden Actroksen myötä poistuvan Axorin hyttiä:
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1445