laten mese (uus jäsen)
laten mese (uus jäsen)
terve, eli olen 24-vuotias maanrakennus koneenkuljettaja kanta-hämeestä.jonne muutin perheeni kanssa syyskuun alussa, keski-suomesta. viikkoa ennen muuttoa ripeä volvo vaihtui käytännön syistä meseen.
eli 86 vuotinen 200d ajettu 748tkm auton katsastin ennen ostoa kerta heittämällä ilman huomautuksia.
tässä ensimmäinen kuva autosta minun omistuksessani. eli autossa täysi huolto historia 650tkm asti, jolloin auto tuli perheeseen. eli uudesta asti on huolto historia tiedossa. autossa on keskuslukitus mallia "taxi" eli napilla sisältä. sähköinen kattoluukku, lasinen, sähköikkuna + yksi peili. pohja on ruoste suojattu 2006 viimeksi, eli hyvä kuntoinen. moottorista sen verran että syöttöpumppu, sytytys ennakko, kansi on muokattu, savutus arvo on 1.2 ja auto kulkee kevyesti n.160kmh. ruma mutta oma olen ollut erittäin tyytyväinen autoon hintaan nähden.
eli 86 vuotinen 200d ajettu 748tkm auton katsastin ennen ostoa kerta heittämällä ilman huomautuksia.
tässä ensimmäinen kuva autosta minun omistuksessani. eli autossa täysi huolto historia 650tkm asti, jolloin auto tuli perheeseen. eli uudesta asti on huolto historia tiedossa. autossa on keskuslukitus mallia "taxi" eli napilla sisältä. sähköinen kattoluukku, lasinen, sähköikkuna + yksi peili. pohja on ruoste suojattu 2006 viimeksi, eli hyvä kuntoinen. moottorista sen verran että syöttöpumppu, sytytys ennakko, kansi on muokattu, savutus arvo on 1.2 ja auto kulkee kevyesti n.160kmh. ruma mutta oma olen ollut erittäin tyytyväinen autoon hintaan nähden.
tais olla, kyllä varmaan lähtevät myyntiin, ei nuo lisävalot itteäkovin innosta. xenonit ois harkinnassa orkkis umpioihin. pitäis nuita ruosteita varmaan kans paikata kyljistä ja apparin sähköikkuna nostin vaihtaa ehjään ( jahka löydän sopivan)Mattiw124 kirjoitti:Onko ne ns rrallye 225?
Sitten seuraavaksi niihin xenon sarjat niin rupeaa näkymään.
eikä maksanu muuten kun 300egeedealer kirjoitti:Aika usein näin on vanhan mersun kanssa, erityisesti kun käy välillä ajamassa jollain pikkukopillaolen ollut erittäin tyytyväinen autoon hintaan nähden
juu näin on tein tuossa pikkupäissään eilen epätoivoisen ruostesuojaus yrityksen mattavalkoisella paukkupullolla...
kait tuon lintta klubin hakemuksen vois tehä. ennen auto oli valkoinen/ruosteen ruskea. nyt se on valkoinen/puhtaanvalkoinen/ruosteen ruskea
siitä en tiedä... tuossa taitaa olla jälkiasennus kattoluukku, sähkölasit, keskuslukko, varashälytin,peili jne. jos oikein muistan jossain carsportilla aikanaan tehty. apparin sähkönostin vaan on paskana. muuten kaikki toimii.AM kirjoitti: Oho, mikäs se sellainen oikein on. Ei taida olla orkkis mutta mikäs firma tuollaisia on tehnyt... Enpä ole ikinä kuullut/nähnyt.
Edit: Kuuklella kyllä lytyy kuvia. Onko tuollainen siis tosiaan ollut joskus tehdasvarusteena?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
halvalla sait katsastetun laitteen.. jossa vielä siis huollotkin tehty.. komiaa..
kateellinen taidan olla vähän. itte kun en löydä tai näe koskaan siihen hintaan tollasia juuri leimattuja autoja.. puhumattakaan mersuja.
ja joo.. mattaus pelastaa ruosteen rumuudelta kyllä hetkeksi. ja ei oo ihan pakko paikata niitä ruostekohtiakaan ihan niiiin hyvin mattamustan alta.. kelpaa rupisempikin paikkaus.
kateellinen taidan olla vähän. itte kun en löydä tai näe koskaan siihen hintaan tollasia juuri leimattuja autoja.. puhumattakaan mersuja.
ja joo.. mattaus pelastaa ruosteen rumuudelta kyllä hetkeksi. ja ei oo ihan pakko paikata niitä ruostekohtiakaan ihan niiiin hyvin mattamustan alta.. kelpaa rupisempikin paikkaus.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..