simoksin paluu väykkykantaan

Vastaa Viestiin
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Mika.T kirjoitti:Noita alatukivarsiahan nyt katkeilee muutenkin. :D

Toki jos siellä kunnon kolo oli tiessä niin kannattaahan se vähän korvauksia kysellä.
Kunnolla jymähti juu että tuskinpa se muuten olis ihan heti mennyt vaikkei uus olekkaan..
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Ehkä ehkä ei.
Mutta pääsääntönä että heti poliisit paikalle, he kuvaavat montun ja sinun auton vauriot.
nämä kuvat ja poliisin raportti liitteeksi tienhoitopiiriin korjauslaskun kera, rahat tulee tilille parissa viikossa.


t:friisilässä (espoo) joitan vuosia sitten etupään rikkonut.
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tuostahan ne usein muutenkin katkeilee. Ehjä ei varmastikaan olisi katkennut...Tosin kannattaahan sitä tietysti korvauksia kysellä jos iso monttu. Omassa putsailen tuossa kohtaa olevan vesireiän aina välillä auki ja ruiskuttelin öljyä tukivarren sisään.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

todellauupunut kirjoitti:Ehkä ehkä ei.
Mutta pääsääntönä että heti poliisit paikalle, he kuvaavat montun ja sinun auton vauriot.
nämä kuvat ja poliisin raportti liitteeksi tienhoitopiiriin korjauslaskun kera, rahat tulee tilille parissa viikossa.
Eihän ne rahaa lähettele, kun sinä saat huollattaa auton missä tykkäät, ja huoltamo sitten laskuttaa tienhoitajaa? Täälmeil menee silleen :) Ja coupen pakoputki sillee kustannettu.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
todellauupunut
Luupiä
Viestit: 2269
Liittynyt: 14.11.2010 10:24

Viesti Kirjoittaja todellauupunut »

Sergey kirjoitti:
todellauupunut kirjoitti:Ehkä ehkä ei.
Mutta pääsääntönä että heti poliisit paikalle, he kuvaavat montun ja sinun auton vauriot.
nämä kuvat ja poliisin raportti liitteeksi tienhoitopiiriin korjauslaskun kera, rahat tulee tilille parissa viikossa.
Eihän ne rahaa lähettele, kun sinä saat huollattaa auton missä tykkäät, ja huoltamo sitten laskuttaa tienhoitajaa? Täälmeil menee silleen :) Ja coupen pakoputki sillee kustannettu.
sorry huono artikullationi.

siis käy korjauttamassa auton merkkiliikkeessä (itse vien fordin fordille) ja laittaa laskun kopion sekä polliisin paperit ja kuvat mukaan....laittavat rahat tilille suoraan.

näin meillä soomessa siis :D

.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

todellauupunut kirjoitti:Ehkä ehkä ei.
Mutta pääsääntönä että heti poliisit paikalle, he kuvaavat montun ja sinun auton vauriot.
nämä kuvat ja poliisin raportti liitteeksi tienhoitopiiriin korjauslaskun kera, rahat tulee tilille parissa viikossa.


t:friisilässä (espoo) joitan vuosia sitten etupään rikkonut.
Näin toimin itse pari vuotta sitten ja rahat tulivat nätisti tilille.
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Dodii väykky kunnossa... Ajokkina toimi pari päivää -95 nissan primera ja meinasin ja ampua itteäni päähän sen kanssa :hang:

On se vaan ero ku yöllä ja päivällä noitten vehkeitten kanssa!

Nyt täytyy sit vaan alkaa täytteleen tota lomaketta että sais jotaki itelle takas tuosta hommasta... :ttu:
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Otit vissiin ne kullatut tukivarret? Ei ollu mikään paha hinta 2599€ kullatusta tukivarresta! Mut voi olla kyllä että ne rautalan vähemmistökansat tulee hakemaan osansa siitäkin...
Muotiallekirjoitus
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

jeps pitää vielä funtsia jos sitä raaskis laittaa noi H&R:t kuitenki.. :roll: kuitenki 500e aika paharasti mun mielestä vakaajista :D kun jousetkin on melkeen puolet tosta.. noh elämä on.
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

hmm... hyviä nää pakoputkikannakkeet väykkyyn, kestihän se muutaman kuukauden :D Jotenkin käsittämättömästi oli se metalli katkennut ihan viivasuoraan ja pakoputken loppupää heilu siel vapaana, onneks ei maata vasten. Miten se voi tolleen mennä? Olis pitäny kyl kuva ottaa mut piti korjata samantien kuntoon.
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Lapsetti ja sattu oleen kamera justiin autossa niin kokeilinpa huviks kerran paljonko menee 0-100 :lol: Joku 15sekkaa about. Aika rauhallisesti joutuu vaihtaan ku muuten kuuluu perästä pum :? Tehtaan ilmottama lukema 13.7s johon vois ehkä päästä jos osais lähettää ja tietty ehkäpä nuo paksut vaimennukset ja painavat vanteet vaikuttaa osansa, emt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=H5w6fvcjC8E[/youtube]

Bussipysäkiltä lähtö :oops:
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

simoks kirjoitti:jeps pitää vielä funtsia jos sitä raaskis laittaa noi H&R:t kuitenki.. :roll: kuitenki 500e aika paharasti mun mielestä vakaajista :D kun jousetkin on melkeen puolet tosta.. noh elämä on.
Onkos sulla tossa autossas otettu lisävarusteena jotain taksipakettia?

Omassa ceemelissä on otettu uutenaan taxi-paketti ja sitten korkeampi jousitus ja mulla oli takana paksumpi vakaajatanko kun classicissa kuuluu olla ( sportin paksuinen)

HR vakaajat näkyy saavan 380 euroon suomeen(ebay de) mutta jotenkin olisin enempi noitten Amg vakaajien puolella. Noissa Hr tangoissa on omat puslat ja koiranluut ja niiden kanssa on ollut ongelmia (narinaa) jenkeissäkin niin epäilyttää että miten mahtaa suomessa käydä...

Esim. E55 amg vakaajat vaativat uudet korikumit vastaavasta autosta ja uudet koiranlut päihin. Ja ei pitäisi tulla ongelmia natinan tai varaosien kanssa tulevaisuudessa :roll:
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

jolle kirjoitti:
simoks kirjoitti:jeps pitää vielä funtsia jos sitä raaskis laittaa noi H&R:t kuitenki.. :roll: kuitenki 500e aika paharasti mun mielestä vakaajista :D kun jousetkin on melkeen puolet tosta.. noh elämä on.
Onkos sulla tossa autossas otettu lisävarusteena jotain taksipakettia?

Omassa ceemelissä on otettu uutenaan taxi-paketti ja sitten korkeampi jousitus ja mulla oli takana paksumpi vakaajatanko kun classicissa kuuluu olla ( sportin paksuinen)

HR vakaajat näkyy saavan 380 euroon suomeen(ebay de) mutta jotenkin olisin enempi noitten Amg vakaajien puolella. Noissa Hr tangoissa on omat puslat ja koiranluut ja niiden kanssa on ollut ongelmia (narinaa) jenkeissäkin niin epäilyttää että miten mahtaa suomessa käydä...

Esim. E55 amg vakaajat vaativat uudet korikumit vastaavasta autosta ja uudet koiranlut päihin. Ja ei pitäisi tulla ongelmia natinan tai varaosien kanssa tulevaisuudessa :roll:
Taxialusta tässäkin on joo, mutta kori kallistaa mutkissa sen verran että jäykempää pitäis saada alle.. Saiskohan noi E55 vakaajat ihan vaikka KL-varaosien kautta tilattua? Ja siis jos nuo hommaa niin ne vaatii uudet koiranluut ja mitä meinaat korikumeilla? siis ne millä nuo tulee runkoon kiinni? mutta muuten on "bolt-on" -homma?
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kyllä pitäis saada kl-varaosien kautta tilattua. Korikumeilla tarkoitan just niitä joilla tulee koriin kiinni. Vakaajahan on paksumpi kuin vakio niin siksi meinasin että nekin pitää vaihtaa (kannattaisi toki muutenkin koska väljiä ne on aina ) :D

En ole kylläkään perehtynyt w210 vakaajiin että mistä kohtaa nuo paksuudet on mitattu ja millä tavalla vakaaja on muuten muotoiltu eri tavalla Amg:ssä :(

Mutta kysäses hintaa, itsekin pitäis kysellä c43 vakaajia kl-varaosista :wink:
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

jolle kirjoitti:Kyllä pitäis saada kl-varaosien kautta tilattua. Korikumeilla tarkoitan just niitä joilla tulee koriin kiinni. Vakaajahan on paksumpi kuin vakio niin siksi meinasin että nekin pitää vaihtaa (kannattaisi toki muutenkin koska väljiä ne on aina ) :D

En ole kylläkään perehtynyt w210 vakaajiin että mistä kohtaa nuo paksuudet on mitattu ja millä tavalla vakaaja on muuten muotoiltu eri tavalla Amg:ssä :(

Mutta kysäses hintaa, itsekin pitäis kysellä c43 vakaajia kl-varaosista :wink:
Jees, kiitokset neuvoista. Täytyy ens tilistä jos rahkeet riittää niin katella näitä :)
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Rakentele tohon piiloon menevä rekkariteline. Lauantaina vois pitää jotain tuningmiittiä ku tuun Toijalaan vaihtaan volleen jäähdytysnesteet =D
Muotiallekirjoitus
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kuva

Kuva

Dodih 750000 tuli täyteen ja pitäis kai talvinakkia kohta miettiä alle :shock:

Meinasin jotta noi brabukset maalais mustaks talven aikaan ja hommais niihin sitte kitkat tms ja ajelis sen aikaa vielä noilla intran monoblokeilla.

tilasin tommis billetiltä 15mm spacerit ja 20mm adapterit kun ei viitti 20mm spaceria laittaa kun tulee niin pitkät pultit sitte :P ja nois brabuksissa kun on takana 10mm lätty ja sinne mahtuis 15mm muttei 20mm :D Tarkkaa hommaa.
Viimeksi muokannut simoks, 18.11.2011 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7180
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

simoks kirjoitti:
Dodih 750000 tuli täyteen.
Alkaa olla sisäänajo suoritettu. :D
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Mika.T kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Dodih 750000 tuli täyteen.
Alkaa olla sisäänajo suoritettu. :D
Jeh toivottavasti on vielä paljon edessä! :pappa:

Kyl tää taitaa olla jo nettiauton kärjessä melkeinpä väyrysistä kilsojen suhteen :D Tai ainakin sielläpäin.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

simoks kirjoitti:
Mika.T kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Dodih 750000 tuli täyteen.
Alkaa olla sisäänajo suoritettu. :D
Jeh toivottavasti on vielä paljon edessä! :pappa:

Kyl tää taitaa olla jo nettiauton kärjessä melkeinpä väyrysistä kilsojen suhteen :D Tai ainakin sielläpäin.
Ei noita kilsoja kannata miettiä sen enempää :)

Olin ostamassa joskus väykkyä autoliikkeestä ja myyjä sanoi heti kättelyssä,että kauppakirjaan merkitään etteivät mittariston kilometrit vastaa välttämättä todellisuutta,koska myyjä tiesi ? autolla ajetun ainakin n.700 tuhatta. Jäi kaupat tekemättä ,koska koppa oli jo paha mun mielestä. Tekniikka oli loistava koska autoon oli vaihdettu kone ja laatikko. Tämä oli myöskin tuontiauto.
Star
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Bomber4 kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Mika.T kirjoitti: Alkaa olla sisäänajo suoritettu. :D
Jeh toivottavasti on vielä paljon edessä! :pappa:

Kyl tää taitaa olla jo nettiauton kärjessä melkeinpä väyrysistä kilsojen suhteen :D Tai ainakin sielläpäin.
Ei noita kilsoja kannata miettiä sen enempää :)

Olin ostamassa joskus väykkyä autoliikkeestä ja myyjä sanoi heti kättelyssä,että kauppakirjaan merkitään etteivät mittariston kilometrit vastaa välttämättä todellisuutta,koska myyjä tiesi ? autolla ajetun ainakin n.700 tuhatta. Jäi kaupat tekemättä ,koska koppa oli jo paha mun mielestä. Tekniikka oli loistava koska autoon oli vaihdettu kone ja laatikko. Tämä oli myöskin tuontiauto.
Oho :shock: Rehellinen autokauppias??

Noh tässä on kyllä vielä alkuperänen kone ja laatikko, kytkin on kerran vaihdettu. Tekniikka pelaa vielä ainakin mun mielestä moitteetta, mitä nyt laatikon synkrot on vähän ottanu osumaa :roll:
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Taisin nähdä sut big-cock-Miken kanssa eilen lenkkeilemässä? Uus pinkki tuulipuku on kyllä mahtava! Ja kiiltäväkin vielä!
Muotiallekirjoitus
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Taski kirjoitti:Uus pinkki tuulipuku on kyllä mahtava! Ja kiiltäväkin vielä!
No nyt ois kuvan paikka mersumies ja pinkki tuulipuku... :lol:
big jopo
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

ahhehhahee kunnon huutonaurut :lol:
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Taitaa häpeillä. Samalla ostettiin reeperbahnilta kiiltävät kullanväriset norsunkärsästringitkin molemmille.

Mitäs mekkeriin seuraavaks? Vähän vois ehkä sitä lastua jo pistellä ;) ;) ;)

edit: kun säästy kylvyltäkin.
Muotiallekirjoitus
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kuva

Noniin, hommasin kitkat noihin brabuksiin eli nyt on talvi"STANCE" sama kun kesälläkin.. Samalla tein pakoputken uusiks eli pistin sinne kaks änkkäriä ja yhen tyhjän katin vanhan suoran rännin sijasta.

Pitäs leimalle mennä taas pian ja täytyy sitä ennen käydä ottamassa päästötesti jossain ettei tuu yllätyksiä taas :) Käsijarrun joutuu ainakin kiristään/vaihtaan ne kengät kun on tainnu taas kerran liian pitkät pultit olla takana jossain välis kun poljin painuu pohjaan asti, vaikka kylläkin pitää.

Pitäsköhän jotaki jarruosaa vaihdella pikkuhiljaa kun en oo mitään jarruihin liittyvää vaihtanu koko 4vuoden/120tkm ajan mitä oon tällä ajanu :d Edelleen se hyvin pysähtyy ei siinä, ja palojakin on jäljellä.

Renkaat vissiin menee huonoksi kun niitä säilyttää esim kylmässä varastossa tms? Kun noi michelinin x-ice northit mitkä on noissa intran monoblokeissa on ihan paskat verrattuna jopa näihin kitkoihin, ja ne maksaa sentäs puolet enemmän uutena :x Kaikki nastat tallessa ja päällisinpuolin näyttää niinku rengas ei olis kulunu oikeestaan yhtään mutta niin vaan noilla kitkoillakin noustiin toi pihan jyrkkä mäki mikä on peilijäässä paremmin ylös ku noilla michelineillä joilla piti yrittää kaks kertaa.

:roll:
Avatar
t.eskola
Viestit: 183
Liittynyt: 05.1.2011 21:41

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

simoks kirjoitti:
Renkaat vissiin menee huonoksi kun niitä säilyttää esim kylmässä varastossa tms? Kun noi michelinin x-ice northit mitkä on noissa intran monoblokeissa on ihan paskat verrattuna jopa näihin kitkoihin, ja ne maksaa sentäs puolet enemmän uutena :x Kaikki nastat tallessa ja päällisinpuolin näyttää niinku rengas ei olis kulunu oikeestaan yhtään mutta niin vaan noilla kitkoillakin noustiin toi pihan jyrkkä mäki mikä on peilijäässä paremmin ylös ku noilla michelineillä joilla piti yrittää kaks kertaa.

:roll:
Mie ku oon ollu aina siinä uskossa, että kuumassa säilyttäminen pilaa renkaan. Tosin säilyttäminen yleensäkin pilaa renkaan. Kun rengas on tarpeeksi vanha ja seos kovettuu, pito huononee, eikä sillä mahda jeesuskaan mitään. Onko äxaissit miltä vuodelta? Jommalla kummalla puolella rengasta on merkintä minä vuonna ja millä viikolla renkaat on valmistettu. Tuommonen:

Kuva
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

t.eskola kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Renkaat vissiin menee huonoksi kun niitä säilyttää esim kylmässä varastossa tms? Kun noi michelinin x-ice northit mitkä on noissa intran monoblokeissa on ihan paskat verrattuna jopa näihin kitkoihin, ja ne maksaa sentäs puolet enemmän uutena :x Kaikki nastat tallessa ja päällisinpuolin näyttää niinku rengas ei olis kulunu oikeestaan yhtään mutta niin vaan noilla kitkoillakin noustiin toi pihan jyrkkä mäki mikä on peilijäässä paremmin ylös ku noilla michelineillä joilla piti yrittää kaks kertaa.

:roll:
Mie ku oon ollu aina siinä uskossa, että kuumassa säilyttäminen pilaa renkaan. Tosin säilyttäminen yleensäkin pilaa renkaan. Kun rengas on tarpeeksi vanha ja seos kovettuu, pito huononee, eikä sillä mahda jeesuskaan mitään. Onko äxaissit miltä vuodelta? Jommalla kummalla puolella rengasta on merkintä minä vuonna ja millä viikolla renkaat on valmistettu. Tuommonen:
Ostin ne kolme vuotta sitten, ja kaks talvea niillä on ajettu.. Eli on niillä jonkunverran ikää jo. Jotenkin vaan tuntuu että nää tunnetuimmat ns "hyvät" merkit menee kokoajan huonompaan suuntaan, kun isäukkokin valitteli että justiin ostetut michelinit ei oo oikeen mistään kotosin kun kehuin sille noita helvetin halpoja kitkoja :?
Avatar
t.eskola
Viestit: 183
Liittynyt: 05.1.2011 21:41

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

Ei nua mitkään yli-ikäset sitten pitäis vielä olla. Tuntus, että misukan tähti on hieman laskemaan päin. 10 vuotta on tullut ihan joka merkin renkaita asennettua, ja ihan yhtä mustilta ja pyöreiltä ne näyttää :oops: Ei noita hypistelemällä saa mitää käsitystä ominaisuuksista :lol:

Hirveen hintasiahan nuo nykyiset talvirenkaat on, jos ei muuta. Ainakin nokiat ja misukat.

Yksi asia mikä noissa renkaissa ihmetyttää, että niitä testien pohjalta ostetaan. Eli ominaisuudet välillä esim. 0-500km, kun keskiverto kuluttajaa kiinnostaa lähinnä ominaisuudet 500-50 000km, eli koko elinkaaren ajalta. Rengas kuitenkin kuluu ja ominaisuudet muuttuu. Kolleekoilta kyselin vinkkejä ja sanoivat älä osta hkpl7 vaan vanhempaa hkpl5 mallia. Väittivät että pitäisi paremmin kuluneena kuin uudempi malli. Tää on tätä teoreettista vatkausta, mutta tosielämässä rengas joko pitää tai ei.
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

t.eskola kirjoitti:Ei nua mitkään yli-ikäset sitten pitäis vielä olla. Tuntus, että misukan tähti on hieman laskemaan päin. 10 vuotta on tullut ihan joka merkin renkaita asennettua, ja ihan yhtä mustilta ja pyöreiltä ne näyttää :oops: Ei noita hypistelemällä saa mitää käsitystä ominaisuuksista :lol:

Hirveen hintasiahan nuo nykyiset talvirenkaat on, jos ei muuta. Ainakin nokiat ja misukat.

Yksi asia mikä noissa renkaissa ihmetyttää, että niitä testien pohjalta ostetaan. Eli ominaisuudet välillä esim. 0-500km, kun keskiverto kuluttajaa kiinnostaa lähinnä ominaisuudet 500-50 000km, eli koko elinkaaren ajalta. Rengas kuitenkin kuluu ja ominaisuudet muuttuu. Kolleekoilta kyselin vinkkejä ja sanoivat älä osta hkpl7 vaan vanhempaa hkpl5 mallia. Väittivät että pitäisi paremmin kuluneena kuin uudempi malli. Tää on tätä teoreettista vatkausta, mutta tosielämässä rengas joko pitää tai ei.
Jeps, nuo maksoi muistaakseni reilu 600e aikoinaan, koossa 225/45R17.

Kun noita kitkoja kattelin niin aivan järjetön hinta oli 225/40R18 koossa noilla kitkaversioilla näistä x-ice:stä, 315e/kpl!!! miettikää nyt... 1200e jostain helvetin kumipalloista vanteiden ympärille :roll:

Nokioihin ja misukoihin en kyllä enää koskaan kajoa, nää halvemmat merkit on ihan yhtä hyviä eikä maksa itteään kipeeks.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”