Ja kukas se tietää kuinka syntisiä nämä röntät onkondivo kirjoitti:Niin, pitää muistaa myös ranskalaisten autojen viattomuus
Papan iso-Cee
Taas pihala ko postilaatikkodealer kirjoitti:Voihan siihen raaputtaa puukolla korkeapainepumpun kylkeen jotta LUUKAS
Nuista rastituksista; jos mie olisin sekkaantunu tähän kottehroon siinävaiheessa ko listaan on rastia laitettu niin mustetta olis säästyny kummasti, ei olis tämänkhään vertaa lisävarusteita ollu vara laitattaa
No Merc at the moment
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Mikäs puhelinsarja tässä isossa C:ssä on (varustekoodi)? Voi se hyvinkin olla Motorolakin. Ihan turha sille Nokialaiselle on kateellinen olla, ei se Motorola sen kestävämpi Mersuissa ole ja Samsungit ja Applet ei ole edes autoon asti päässeet (tehtaalta). Useimmiten Nokialaisissakin autosarjoissa syyllinen on auton johtosarja tai liittimet (tai käyttäjä joka tyrkyttää liian uutta kännykkää autosarjaan johon MB on sallinut vain vanhemmat mallit).pp d kirjoitti:Mullakhaan ei ees puhelin toimi tuossa
PS. Harjulle: en "edusta" Nokiaa, loan heiton sijasta toivon kuitenkin sikäläisille parempia aikoja ihan itsekkäistä syistä, jonkun olisi syytä maksaa veroja tässä maassa eikä aina pitäisi olla kateellinen siitä että joku maksaa yhteiskunnan palvelut meille veroillaan.
Mulla on sama setti 220 alkuisella varaosanumerolla. Ostin just viime viikolla uuden akun Oulun Akkutalostapp d kirjoitti:Puhelin on toki Nokia, melko uus malli: 3110
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tankila piti eilenki käyä
766 km etellisestä tankkauksesta, 61,6 l meni tankhiin eli tullee vissin 8 l/100 km. Kone itessään näytti 7,6 l/100 km, aika lähelä oikeaa.
Tuosta pätkästä on kaks Vihannin mutkaa "matka-ajoa", n. 240 km, loput tästä kirkole ja takasi.
Saapa nähä joutuuko tällä kuule toisenki kerran tankkaahmaan
766 km etellisestä tankkauksesta, 61,6 l meni tankhiin eli tullee vissin 8 l/100 km. Kone itessään näytti 7,6 l/100 km, aika lähelä oikeaa.
Tuosta pätkästä on kaks Vihannin mutkaa "matka-ajoa", n. 240 km, loput tästä kirkole ja takasi.
Saapa nähä joutuuko tällä kuule toisenki kerran tankkaahmaan
No Merc at the moment
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Jotain vikaa varmaan autossa kun naapurin puolella samanlainen kulkee 5.1 litralla satasen.pp d kirjoitti:Tankila piti eilenki käyä
766 km etellisestä tankkauksesta, 61,6 l meni tankhiin eli tullee vissin 8 l/100 km. Kone itessään näytti 7,6 l/100 km, aika lähelä oikeaa.
Tuosta pätkästä on kaks Vihannin mutkaa "matka-ajoa", n. 240 km, loput tästä kirkole ja takasi.
Saapa nähä joutuuko tällä kuule toisenki kerran tankkaahmaan
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 5&start=60
Olihan tuossa ajettu käytännössä pelkkää pitkää matka-ajoa mutta kulutusmittarin lukemasta varmaan kyse, toisin kuin yllä "rehellisesti" molemmat lukemat.
Tasaisessa matka-ajossa ison korin paino ei mitään vaikutakaan, isommat renkaat ja ilmanvastus kylläkin. Kyllä se I6 yllättävän vähällä kulkee.
Mersut on siitä ihmeellisiä autoja että mitä isompi diesel niissä on niin sitä vähemmän ne kuluttaa.
320cdi menee aina vähemmällä kuin 220cdi ainakin jos foorumilaisten ilmoituksiin on uskominen,niin mikseipä samalla logiikalla 400cdi veisi vähemmän kuin 320.
Hitto jos olisi vaan varaa niin hommaisi sellainen V8-dieselin ja pääsisi nauttimaan todella taloudellisesta autosta.
320cdi menee aina vähemmällä kuin 220cdi ainakin jos foorumilaisten ilmoituksiin on uskominen,niin mikseipä samalla logiikalla 400cdi veisi vähemmän kuin 320.
Hitto jos olisi vaan varaa niin hommaisi sellainen V8-dieselin ja pääsisi nauttimaan todella taloudellisesta autosta.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Eldorado kirjoitti:Mersut on siitä ihmeellisiä autoja että mitä isompi diesel niissä on niin sitä vähemmän ne kuluttaa.
W124 300TDT
http://www.tankkaus.com/cardata.php?nr=23605
W124 E200D
http://www.tankkaus.com/cardata.php?nr=4802
Molemmat entisiä autoja...
Ei se oikeen palio ennää laske, 420cdi näytti 6,5lPappi kirjoitti:Saisko tuommosta yhtään isommalla koneella, jos vaikka kulutus laskisipp d kirjoitti:Kone näytti 6,2 l/100 km, mie sain tuosta laskemalla 6,8 l/100 km.
Yllättävän pieni ero etellisseen missä oli suurinosa nurkkapyöritystä
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii
Hajulla ne kulkee Mun kaasujalalla tuommonen puolimoottorilla varustettu väyväy menee päälle seiskan näyttäis ekat 15tkmkumipää kirjoitti:Ei se oikeen palio ennää laske, 420cdi näytti 6,5lPappi kirjoitti:Saisko tuommosta yhtään isommalla koneella, jos vaikka kulutus laskisipp d kirjoitti:Kone näytti 6,2 l/100 km, mie sain tuosta laskemalla 6,8 l/100 km.
Yllättävän pieni ero etellisseen missä oli suurinosa nurkkapyöritystä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
No nyt sitte ratkes mussiikkiongelmakki
Mie olen tuota vikonu ettei ole karvalakkimallissa muutako ransistoriratio
Tuossa Rehtijiin kans kuusailthiin ja painelin nappuloita niin kas aukes yks luukku, se ration näyttö, semmonen kohta tupakkiaskin kokonen.
No sieltähän löyty kasettipesä
Ei muutako tukkupakkaus C-kasetteja ja äänttähmään magnetofonila rokkenrollia
Mie olen tuota vikonu ettei ole karvalakkimallissa muutako ransistoriratio
Tuossa Rehtijiin kans kuusailthiin ja painelin nappuloita niin kas aukes yks luukku, se ration näyttö, semmonen kohta tupakkiaskin kokonen.
No sieltähän löyty kasettipesä
Ei muutako tukkupakkaus C-kasetteja ja äänttähmään magnetofonila rokkenrollia
No Merc at the moment
Rokkenrolli ongelma rarkesi, laitoin sen transformerssin. Jovain piisit paukkuu niin että parta tutajaa
Valopäivitystä tehin, laiton pitkiin xenonit. Hyvin sattu ainaki valon väri, pikasen valkosempaa ko lyhkäsissä. Valon määrästä en ossaa vielä sanoa mithään.
Akkunat pesin ja laiton Rain X aiheisen "vahan". Vesi mennee ko hanhen sölästä, lupsakka ajella ko ei tartte pyyhkijöitä käytellä.
Valopäivitystä tehin, laiton pitkiin xenonit. Hyvin sattu ainaki valon väri, pikasen valkosempaa ko lyhkäsissä. Valon määrästä en ossaa vielä sanoa mithään.
Akkunat pesin ja laiton Rain X aiheisen "vahan". Vesi mennee ko hanhen sölästä, lupsakka ajella ko ei tartte pyyhkijöitä käytellä.
No Merc at the moment
Vaihetimpa varuilta talvirenkhaat alle.
Eilen ajelin testilenkin Oulussa, mukava ko on samankokoset rathaat molemmissa päissä nii pellaa vakkariki.
Kulutus tippu tietokonheen mukhaan vähäsen, nyt näytteli 5,1-5,5 l/100 km.
En ole vielä kereny tankkaamalla tarkistaa.
Ajettavuus parani kans, renkhaat on kapeat nii ei vetele urissa.
Eilen ajelin testilenkin Oulussa, mukava ko on samankokoset rathaat molemmissa päissä nii pellaa vakkariki.
Kulutus tippu tietokonheen mukhaan vähäsen, nyt näytteli 5,1-5,5 l/100 km.
En ole vielä kereny tankkaamalla tarkistaa.
Ajettavuus parani kans, renkhaat on kapeat nii ei vetele urissa.
No Merc at the moment