508 ajoitus

Vastaa Viestiin
rautatulppa
Viestit: 6
Liittynyt: 27.3.2006 22:20
Paikkakunta: pieksänmaa

508 ajoitus

Viesti Kirjoittaja rautatulppa »

Mies ei ole mikään jos ei ole mersuja joka käyttöön. bulevardi sporttien lisäksi onneni on olla todellisen 500 sarjalaisen eli 508 matkaliiterin omistaja. Jos vuosia sitten tein siihen konerempan kun yks pytty pääs halkeemaan poikittain vesipaukun seuratuksena. Kampirauta meni samalla vaihtoon, ja otin sen toisesta koneesta. Nyt kyselenkin ajoitusongelman perään kun kasatessa merkit kohdalleen laittaen ja loppuajoituksen tippaputkella tehden ajoitus korvin kuullen olis ihankuin aivan sika aikaisella. On niin rankka käyntiääni. Pakko oli työntää pumppua myöhäsemmälle ja ääni pehmeni. Auto kulkee ihan hyvin ja kohta 80000 ajettu, mutta kylmäkäynnistys ilman painuessa pakkasen puolelle vaatii hillitöntä etterin pumppaamista. Kun kuulemma toisilla lähtee kuin palmujen alta viela -15. Eli onko kellään sattunut että kampuran, nokan ja pumpun ajoitusmerkit OLISKIN yksilöitä siten, että kun sotkee raudat niin niihin ei voi ihan luottaa???
elämä on rankkaa jos kiinalaisella muoviautolla ajaa
Avatar
Junnu R
Mersutohtori
Viestit: 419
Liittynyt: 29.10.2005 19:57
Paikkakunta: Kaihola

Viesti Kirjoittaja Junnu R »

Ei ne yksilöitä ole, siis nokka ja kampia-akseli.

Mutta jos meinaat ajotuksen kohilleen saada, niin mittaa elementin nousua. Silleen sattuu :idea:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Moottorit”