Linttaturboilijan, uusi Turbolintta (Seat)
Linttaturboilijan, uusi Turbolintta (Seat)
Noh siirryttiin takasin tummanpunaseen Turbo dieseliin. En tie menikö mihin suuntaan mutta vähä tuoreemmaks muuttu. W124 linttaan verrattuna.
Eli tommoonen 2000-luvun Seatin aparaatti 1,9 TDI:llä ja 110hv tarttus käyttineeks.
Vantehet siihen piti ensitöikseen kesäks saada ja alustasarja (joka tosin vielä asentamatta)
Eli tommoonen 2000-luvun Seatin aparaatti 1,9 TDI:llä ja 110hv tarttus käyttineeks.
Vantehet siihen piti ensitöikseen kesäks saada ja alustasarja (joka tosin vielä asentamatta)
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Racet, GT22, 12mm nestepää, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
Viimeksi muokannut Mulqvist, 12.5.2011 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Kytkä on vaihdettu 30tkm sitten ja kaksoismassa vaihtunut kiinteään edellisen omistajan toimesta.Mulqvist kirjoitti:Racet, GT2260VK, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
mitäs mahtaa tuommonen kasa maksaa romua eukon audi on ollu pian viikon ihan korjaamattaMulqvist kirjoitti:Racet, GT22, 12mm nestepää, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
- kytkin tuollaseen? minkähintanen on??
-softa ..oisko 200-300e?
-gt22.. onhan mersun 300 turbojakin halavalla
-kiinakuuleri.. eiku tuolahan on kauhee seinän kokoonen kuulei jo vakiona
-nestepää.. ei mitään hajua että paljonkomaksavat??
-racet.. 200-300e ??
rontin tonnin ku varaa että pääsee alkuun ja toinen sit vikojen paikkailuun sit ois varmaan varmaa ajoa melkein kuukaudeksi
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Samaa mieltä, ei täytä linttakriteerejä.....tai ehkä joskus 6 vuoden kuluttua...jos ei pestä eikä huolletaKimmo Koo kirjoitti:Ei tuo ole Lintta
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Minkäs lainen vehjes tommonen seatti on käytännössä verrattuna vaikka siihen satalankkuun? Ihan näpsän olosia vehkeitä, ei ruastu, menee pyhällä hengellä ja voimaakin saa helposti.
Välillä ajatellu jos tuon oman lankun vaihtais TDI vaggineeseen, niin sais pienemmät polttoainekulut ja vakionopeudensäätimen. Plus tietty miellyttävämmän suorituskyvyn.
Välillä ajatellu jos tuon oman lankun vaihtais TDI vaggineeseen, niin sais pienemmät polttoainekulut ja vakionopeudensäätimen. Plus tietty miellyttävämmän suorituskyvyn.
Juu ei se vielä oo lahonnu käsii mutta alemmaks se tulee tuosta vaipumaan 124 tapaan Tähän nyt tullee KW Variante 1 nii sen saa talveks ylemmäks. Ei tartte kaupungin katuja aurata jossee tahdo.
Käyttöautona varsin fiksun olonen peli, VAG tyypillisesti kuskinpuolen lasinnostimen joutu korjaamaan, ja tuohon vesiongelmaan on olemassa ratkaisu kun viittii purkaa ovipahvit ja lasinnostimen hetkeks pois.
Käyttöautona varsin fiksun olonen peli, VAG tyypillisesti kuskinpuolen lasinnostimen joutu korjaamaan, ja tuohon vesiongelmaan on olemassa ratkaisu kun viittii purkaa ovipahvit ja lasinnostimen hetkeks pois.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Kytkinpaketti kiinteällä vauhtiupyörällä on muistaakseen jonku verran vajaat 500e. Racet tais olla 400e, Coolerista ei hajuakaan mutta sen verran kattelin että ahtoputket ko tekis uusiks varmaa muuttuus silläkin jo tilanne.Terho P kirjoitti:mitäs mahtaa tuommonen kasa maksaa romua eukon audi on ollu pian viikon ihan korjaamattaMulqvist kirjoitti:Racet, GT22, 12mm nestepää, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
- kytkin tuollaseen? minkähintanen on??
-softa ..oisko 200-300e?
-gt22.. onhan mersun 300 turbojakin halavalla
-kiinakuuleri.. eiku tuolahan on kauhee seinän kokoonen kuulei jo vakiona
-nestepää.. ei mitään hajua että paljonkomaksavat??
-racet.. 200-300e ??
rontin tonnin ku varaa että pääsee alkuun ja toinen sit vikojen paikkailuun sit ois varmaan varmaa ajoa melkein kuukaudeksi
Softat maksaa 400e ylöspäin ja EVRY modin osat taas sen 10e ??
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Isojen poikien juttuja kuunneltuna käyttiskäytössäkin ovatten noin 200hv pitäneet noita. Ja pakettina juurikin tuttu Nestepää, suuttimet, ahdin, (cooleri)._Niko kirjoitti:Sori nyt oftopikki, mutta mites tollasta 1.9tdi vakkinetta kannattaa viritellä? ja kuinka ne kutiteltuina kestää?
Kun tuntuu olevan sitkee pata vakiona, niin oishan se kiva päästä siitäkin hyveestä?
Halvin virityshän on EVRY:n rakentelu kustannuksilla 10e ?? ja voimaa lisää +10-15hv ja vääntöjä ++50nm. Ongelmaksi tulee se että vakio kytkin rupeaa luistamaan ++300nm jälkeen.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Päivitelty musiikkikoneistoa, KW Variant 1 Inoxline saatu alle samoin teräksinen pohjapanssari. Ens viikolla tulee Cupran lippa tää homma vähä karkas käsistä. Ja penkitettiinki 130hv/282Nm vakiokunnossa pumpun dynaamisen ajoituksen ollessa toistakymmentä astetta pielessä. Tosin sekin tuli tuossa säädeltyä kohdilleen kaverin kanssa tallilla ollessa ko sain VAG-Comin lainaan.
Kevyt EvryMod tuli rakenneltua ja testattua auton toimintaa Ahvensitollakin muutama kierros
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Nyt on kesän aikana käyttöautoparkaa rääkätty muutaman kerran radallakin. Ahvenistolla eka ja sitten satakunta kilometriä Botniaringillä vielä
Ratapäivien jälkeen tuli vielä Cupran lippa sorvattua tuohon keulaan ettee pohjapanssarin pultit näy nii ikävästi auton alta
Ratapäivien jälkeen tuli vielä Cupran lippa sorvattua tuohon keulaan ettee pohjapanssarin pultit näy nii ikävästi auton alta
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Siis vakiona noin paljon ylitte tehtaan ilmoittaman?
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Oli pikkasen kuulemma pistäny hymyilyttään kylä pikku st meseihin tutustuneen sukulaisen seatin kyyti ku kävivät suletulla pätkällä vähän vetoja ottamassaVensku_ kirjoitti:Siis vakiona noin paljon ylitte tehtaan ilmoittaman?
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
juu pielessä olevista ajotuksista huolimatta, nyt syöttähuijaamalla vielä tuntuvasti enempi.Vensku_ kirjoitti:Siis vakiona noin paljon ylitte tehtaan ilmoittaman?
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
Vanteet on kyll omaan makuun ja alusta yllätti positiivisesti. Nyt tuli tukivarsien takimmaiset puslat vaihdettua Powerflexin tuotteisiin.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Komiat vanteet ollunaHarju kirjoitti:Vielä halavempi on hakata lekalla pumpun kantta johonkin päinVT86 kirjoitti: Halvin virityshän on EVRY:n rakentelu kustannuksilla 10e ??
Vastaava oli itellä muutaman kuukauden, mutta kun minä joudun puhua puhelimeen paljon ajon aikana...
No joo Hammermodi ja IQ arvon ruukkaus VAG-Comilla on ilmaisia (olettaen että saa lainaan tai omistaa vag-comin)
Evrytyksen positiivisia piirteitä uskaltaa ottaa enempi paukkua ko ei tartte kokoajan pittää päällä
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Kaverin Volvossa mittailivat Evryn vaikutusta penkissä, tai sellainen säädettävä boksi se oli. Persedynolla tehoa tuntui tulleen mukavasti lisää... No oikeasti heppoja löytyi muistaakseni 2 enemmän kuin ilman evryä Vääntöä kyllä tuli alakierroksille, reilustikin, siitä se voiman tuntu siinä johtui. Ja kytkin/vauhtipyörä paketti meni melko pian vaihtoon
Tähän tulee selvyys toivottavasti jo tässä syksyn aikana. Oma on penkitetty ennen Evrytystä ja ajattelin penkittää vielä uudestaan vedot ilman evryä ja evryllä. Ja suurimmalla todennäköisyydellä vielä softattuna sen jälkeenAM kirjoitti:Kaverin Volvossa mittailivat Evryn vaikutusta penkissä, tai sellainen säädettävä boksi se oli. Persedynolla tehoa tuntui tulleen mukavasti lisää... No oikeasti heppoja löytyi muistaakseni 2 enemmän kuin ilman evryä Vääntöä kyllä tuli alakierroksille, reilustikin, siitä se voiman tuntu siinä johtui. Ja kytkin/vauhtipyörä paketti meni melko pian vaihtoon
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Koskee pumppusuutinpelejä ja polttoaineen lämpötilatietoa huijataa niissä. Omassa on VE-pumppu niin huijataan ruiskustusmäärää jolloin IQ arvon näyttämä laskee x% osuuden verran ==> syötettävä polttoainemäärä kasvaaRuntula kirjoitti:Niin noh evryllähä se motori luulee että on 200 astetta pakkasta ja antaa sentakia ainetta reilusti mutta ei se teho pelkällä aineella tule ku sitä ilmaaki pitäs työntää sinne kenkälaatikkoon enemmän
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"