HVM:n mutsia yritettiin pissiä linssiin - ei onnistu!
HVM:n mutsia yritettiin pissiä linssiin - ei onnistu!
Kaikki näille taulapäille muuten mieleen juohtuu, yrittivät peijakkaat lorottaa meikäläisen mutsia linssiin oikein tuelta. Kyseessä kaiken lisäksi eräs Suomen suurimmista -ellei suurin- autotalo.
Haluavatko ne käräjöidä itsensä väenväkeen konkurssiin, vai pettikö harkinta sitten ihan vahingossa?
Mennäämpä itse asiaan:
Mutsilla on kauppakassina Pösö 205 vm. -91 tai 92, ajettu hurjat 125tkm. Etupäästä alkoi kuulua ulinaa jokin aika sitten, mutsi vei auton syyniin tämän suuren konsernin erääsee toimipisteeseen. Vaihtoivat taulapäät vesipumpun ja komensivat mutsin takaisin taipaleelle.
Ulina jatkuu, uusi käynti viikon kuluttua. Tällä kertaa todettiin että autossa ei ole mitään vikaa, vanhoissa näitä sivuääniä tuppaa olemaan. Mutsi taipaleelle.
Ulina jatkuu, taas viikon kuluttua pajalle. Nyt todettiin että vaihdelaatikko on tullut tiensä päähän, se on uusittava.
Satuin sattumalta soittamaan mutsille juuri kun se oli pajalla, konahdin oitis että nyt huivi päähän, kassit autoon ja kiireenvilkkaa pois sieltä, et sovi niitten ammattitaidottomien huijareiden kanssa mitään. Pösössä on heikko aski, muttei sentään niin heikko ettei se kestä ajaa 125tkm neljääkymppiä, etenkin kun autoa on huollettu säännöllisesti ja öljyjäkin askiin vekslattu.
Kävin koeajolla ja totesin että etupyörän laakeri se siellä ääntä pitää. Hoviseppä täräytti sinne ensiapuna spray-vaseliinia auto hiljeni kertapierulla.
Laakeri vaihdetaan jossain sopivassa välissä, mutta nyt se pystyy sillä taas ne muutamat kilometrit viikkoon ajelemaan, eikä tarvitse enää nitrojakaan.
Mistä tässä tapauksessa oli kyse? Ei ammattimies voi olla niin ääliö ettei tuollaista vikaa hoksaa. Toisaalta en ole herkkä uskomaan sitäkään, että kyseisellä firmalla on niin paha rahapula että euroja on kerättävä huijarin maineen saamisen uhallakin.
Jäi vähän suu auki tästä tapauksesta.
Haluavatko ne käräjöidä itsensä väenväkeen konkurssiin, vai pettikö harkinta sitten ihan vahingossa?
Mennäämpä itse asiaan:
Mutsilla on kauppakassina Pösö 205 vm. -91 tai 92, ajettu hurjat 125tkm. Etupäästä alkoi kuulua ulinaa jokin aika sitten, mutsi vei auton syyniin tämän suuren konsernin erääsee toimipisteeseen. Vaihtoivat taulapäät vesipumpun ja komensivat mutsin takaisin taipaleelle.
Ulina jatkuu, uusi käynti viikon kuluttua. Tällä kertaa todettiin että autossa ei ole mitään vikaa, vanhoissa näitä sivuääniä tuppaa olemaan. Mutsi taipaleelle.
Ulina jatkuu, taas viikon kuluttua pajalle. Nyt todettiin että vaihdelaatikko on tullut tiensä päähän, se on uusittava.
Satuin sattumalta soittamaan mutsille juuri kun se oli pajalla, konahdin oitis että nyt huivi päähän, kassit autoon ja kiireenvilkkaa pois sieltä, et sovi niitten ammattitaidottomien huijareiden kanssa mitään. Pösössä on heikko aski, muttei sentään niin heikko ettei se kestä ajaa 125tkm neljääkymppiä, etenkin kun autoa on huollettu säännöllisesti ja öljyjäkin askiin vekslattu.
Kävin koeajolla ja totesin että etupyörän laakeri se siellä ääntä pitää. Hoviseppä täräytti sinne ensiapuna spray-vaseliinia auto hiljeni kertapierulla.
Laakeri vaihdetaan jossain sopivassa välissä, mutta nyt se pystyy sillä taas ne muutamat kilometrit viikkoon ajelemaan, eikä tarvitse enää nitrojakaan.
Mistä tässä tapauksessa oli kyse? Ei ammattimies voi olla niin ääliö ettei tuollaista vikaa hoksaa. Toisaalta en ole herkkä uskomaan sitäkään, että kyseisellä firmalla on niin paha rahapula että euroja on kerättävä huijarin maineen saamisen uhallakin.
Jäi vähän suu auki tästä tapauksesta.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ehkäpä syy em. toimintaan on melko yksinkertainen
Kilautappa niille jäppisille ja kysääse
"Kävittekös autolla koeajolle ennen korjaamista"
Kuulostaa toi tarina vaan sellaiselle, että on lähdetty korjailemaan pelkästään suullisen tiedon varassa
Kilautappa niille jäppisille ja kysääse
"Kävittekös autolla koeajolle ennen korjaamista"
Kuulostaa toi tarina vaan sellaiselle, että on lähdetty korjailemaan pelkästään suullisen tiedon varassa
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Kyllä sillä kuulemma ajettu oli, mutsi kehui olleensa ihan kyydissäkin kommentoimassa metakkaa. Eikä se kyllä osaa mitään suullista tietoa auton viosta kertoa, pelkästään sen että radiossa ei tahdo enää volume riittää.Lucky-Dog kirjoitti:Ehkäpä syy em. toimintaan on melko yksinkertainen
Kilautappa niille jäppisille ja kysääse
"Kävittekös autolla koeajolle ennen korjaamista"
Kuulostaa toi tarina vaan sellaiselle, että on lähdetty korjailemaan pelkästään suullisen tiedon varassa
Noo aika homeloita näyttää olevan sieläkin nuo pösöön äijjät...
kaverin äiteelle ostettiin ihan tuikkeli 206 pösöö ja no 8tkm jälkeen kiertokanki tuli lohkosta läpi...noo ne oli sielä nostanu uuden pannun sinne...olivat koittanu käyntiin ja lämmöt oli vähä noussu.No olivat vaan vaihtaneet termarin ja auto asiakkaalle...no mamma oli lähteny autolla ajelemaan niin vaasasta laihialle lämmöt korkialla ja hitaammassa ajossa noussu punaselle...no kilometri kerrallaan ajellu sitten ja ei muuta ku seuraavana päivänä uudestaan pajalle...en ny kuollaksenikaan muista mikä sielä oli vikana...
e:nyt muistin mikä sielä oli...oli joku tulppa jääny letkun kiinnitys reikään...siis sellainen punainen joka on sielä sen korvakkeen sisässä,mutta ei estä letkua laittamasta kiinni...harvinaasen pöljää porukkaa...
saman tyypin naapurissa oli ostettu tuikkeli uusi peugeot joku mini vani ja oli yrittäny vaihtaa renkaita niin pultit ei auki millään ja oli lopuuksi pari pulttia poikki...ei muuta kun auto huoltoon ja olivat joutuneet vaihtamaan kaikki pyörän navat...oli huollossa laittanu silloin uutena pultit niin kireälle että ei auki millään...saatanan tampiot...ei tarvi onneksi koskaan miettiäkkää ostaako pösöä...
kaverin äiteelle ostettiin ihan tuikkeli 206 pösöö ja no 8tkm jälkeen kiertokanki tuli lohkosta läpi...noo ne oli sielä nostanu uuden pannun sinne...olivat koittanu käyntiin ja lämmöt oli vähä noussu.No olivat vaan vaihtaneet termarin ja auto asiakkaalle...no mamma oli lähteny autolla ajelemaan niin vaasasta laihialle lämmöt korkialla ja hitaammassa ajossa noussu punaselle...no kilometri kerrallaan ajellu sitten ja ei muuta ku seuraavana päivänä uudestaan pajalle...en ny kuollaksenikaan muista mikä sielä oli vikana...
e:nyt muistin mikä sielä oli...oli joku tulppa jääny letkun kiinnitys reikään...siis sellainen punainen joka on sielä sen korvakkeen sisässä,mutta ei estä letkua laittamasta kiinni...harvinaasen pöljää porukkaa...
saman tyypin naapurissa oli ostettu tuikkeli uusi peugeot joku mini vani ja oli yrittäny vaihtaa renkaita niin pultit ei auki millään ja oli lopuuksi pari pulttia poikki...ei muuta kun auto huoltoon ja olivat joutuneet vaihtamaan kaikki pyörän navat...oli huollossa laittanu silloin uutena pultit niin kireälle että ei auki millään...saatanan tampiot...ei tarvi onneksi koskaan miettiäkkää ostaako pösöä...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Re: HVM:n mutsia yritettiin pissiä linssiin - ei onnistu!
Kyllähän nuo isommat firmat tuntuvat autoista tietämättömiltä hanakasti rahastavan ekstraa, mutta että noinkin härskisti?!!HVM kirjoitti:Mistä tässä tapauksessa oli kyse? Ei ammattimies voi olla niin ääliö ettei tuollaista vikaa hoksaa. Toisaalta en ole herkkä uskomaan sitäkään, että kyseisellä firmalla on niin paha rahapula että euroja on kerättävä huijarin maineen saamisen uhallakin.
Aika vahva rahastuksen makuhan tuossa on, mutta eipä se nyt ensimmäinen kerta olisi, kun ammattimies tekee mitä sattuu. Näitä tuntuu olevan kaikenlaisia "ammattimiehiä"..
-jukka
W202 C180 automaatti -94
W202 C180 automaatti -94
Suuret autotalot taitaa pitää sisällään suurimmat "kämmärit", ainakin minä huomasin sen aikoinaan, kun Toyotaani vein korjaukseen. Siellä oli tusina kiintoavaimen heittelijää keräämässä päivän tunteja palkkansa eteen ja sanoivat että "pitää kattoo ennen kuin pystyy tekemään mitään". Tuntihinta 70€. Auto piti viedä nopeasti pois ettei valohoito ylitä auton arvoa( vm.-89).
Paikallisessa liikkeessä epäilivät suurten päästöarvojen johtuvan viallisesta alipaineventtiilistä, eikä diaknoosi maksanut mitään. Ostin MERKKILIIKKEESTÄ uuden muovisen 3-tieventtiilin edulliseen 60€ hintaan ja vika oli korjattu.
Paikallisessa liikkeessä epäilivät suurten päästöarvojen johtuvan viallisesta alipaineventtiilistä, eikä diaknoosi maksanut mitään. Ostin MERKKILIIKKEESTÄ uuden muovisen 3-tieventtiilin edulliseen 60€ hintaan ja vika oli korjattu.