O: W126 perä 2,47 vm.-82-85

vaihteistot, perä, kardaani, vetoakselit
Vastaa Viestiin
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

O: W126 perä 2,47 vm.-82-85

Viesti Kirjoittaja severi »

Haussa otsikon mukainen hyvä vetopyörästö. Löytyy 380SE/SEL/SEC -malleista.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

3.46 löytys muutamia vanhaa mallia, uuvempaa 2.47 olis yks kipale sellin alla :wink:
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

3,46 liian tiuha ja uudempi ei sovi paikalleen :cry:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kysyppäs jäsen ruikulta, eseestieltä ja leineringiltä :roll:
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

löytys 2,24 onkohan liian harva?
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

Timo N kirjoitti:löytys 2,24 onkohan liian harva?
On se vaan hieman liian harva 380-koneen jatkona.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

severi kirjoitti:
Timo N kirjoitti:löytys 2,24 onkohan liian harva?
On se vaan hieman liian harva 380-koneen jatkona.
kyllä se 380:seen käy, kone kiertää satasen vauhissa sellasen osapuilleen 2000 kiekkaa minnuutissa, eihän se mikkään raketti ole, mutta onhan sillä mukava lotkotella ja kuluttaaki paljon vähemmän :wink:
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Mullakan ei.ole vanhempaan. Itekki tarvisin yhen harvan välsän vanhempaan ässään,mitäs timo n pitää hintaa jos ei mee topikin alottajalle.
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

400
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

touhottaja kirjoitti:
severi kirjoitti:
Timo N kirjoitti:löytys 2,24 onkohan liian harva?
On se vaan hieman liian harva 380-koneen jatkona.
kyllä se 380:seen käy, kone kiertää satasen vauhissa sellasen osapuilleen 2000 kiekkaa minnuutissa, eihän se mikkään raketti ole, mutta onhan sillä mukava lotkotella ja kuluttaaki paljon vähemmän :wink:
Niin se vaan lotkottaa nytkin alkup. välityksillä satasessa n.2000, ei raketti ja kuluttaa vähän. Perän välitön tarve on nyt ohi, nykyinen kävi laakeroitavana ja siitä tuli äänetön.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

missä käytit perän korjattavana ja paljonko noteeras :roll:
severi
Viestit: 210
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

touhottaja kirjoitti:missä käytit perän korjattavana ja paljonko noteeras :roll:
Paikallinen villi mersukorjaamo n.4h työtä + osat ja tarvikkeet päälle.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

no siinähän tuli kaikki hintoneen :wink:
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

ite meinasin laakeroida tommosen 124 asd-perän
pinjonin laakerit 2kpl ja sisemmät poskilaakerit 2kpl
yht.270 eur
jää muuten tekemättä
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Timo N kirjoitti:ite meinasin laakeroida tommosen 124 asd-perän
pinjonin laakerit 2kpl ja sisemmät poskilaakerit 2kpl
yht.270 eur
jää muuten tekemättä
miten niin jää tekemättä :roll:
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

jos oiskin tieto että tulis äänetön mutta kun varottelevat jotta saattaa ääntää se välitys vaikka oiskin laakerit kunnossa, ja noita ehjiä periä on kyllä tullu ostettua halvemmallakin kuin 270
oisin kyllä sen tehny jos noiden laakereiden hinta ois ollu vähän sopivampi
ja vielä, noissa perissä mitä tossa pyörii lattialla on ihan hyviä kitkalevyjä
tasauspyörästön rattaita joita voi vielä ite tarvita
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2611
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Timo N kirjoitti:ite meinasin laakeroida tommosen 124 asd-perän
pinjonin laakerit 2kpl ja sisemmät poskilaakerit 2kpl
yht.270 eur
jää muuten tekemättä
Onko mitään tietoo laakereiden numeroista? Meinaan että o jonkun verra suolasen hintasia laakereita jos on ihan stanu kamaa. Tietty jos ovat ihan tuohon hommaan mersun mitoilla ni sitte ne voi maksaa ihan mitä vaan.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Timo N kirjoitti:jos oiskin tieto että tulis äänetön mutta kun varottelevat jotta saattaa ääntää se välitys vaikka oiskin laakerit kunnossa, ja noita ehjiä periä on kyllä tullu ostettua halvemmallakin kuin 270
oisin kyllä sen tehny jos noiden laakereiden hinta ois ollu vähän sopivampi
ja vielä, noissa perissä mitä tossa pyörii lattialla on ihan hyviä kitkalevyjä
tasauspyörästön rattaita joita voi vielä ite tarvita
jos et ole etes koittanu vaihtaa niitä, mistä tiijät olisko se perä äänetön vai ei :roll:
Timo N
Viestit: 370
Liittynyt: 13.11.2010 23:26
Paikkakunta: ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Timo N »

no en tiedä en, se tieto maksaa laakereiden muodossa 270, tota pinjonia kattelin niin näytti että päistä hammas oli koskematon mutta keskeltä ois selvästi kulunut, tiedä sitten :?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 voimansiirto”