190 mersun 2.0 kaasaribensakone w123 2.3 tilalle?
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
190 mersun 2.0 kaasaribensakone w123 2.3 tilalle?
mimmonen homma olis istuttaa esimerkiksi 190 mersun 2 litrane kaasari kone tohon w123 mersun 2.3 kaasari bensa koneen tilalle?
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
siksi koska ei taho löytyä tuohon -79 w123 farkkuun konetta mistään...
diisseleitä on joka kulmalla mutta ei bensakonetta...
tai sitten teen jäärata-auton tosta farkusta diiselinä....
ostakee joku pois tuo minun farkku tai tarjotkee konetta...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/4259383
diisseleitä on joka kulmalla mutta ei bensakonetta...
tai sitten teen jäärata-auton tosta farkusta diiselinä....
ostakee joku pois tuo minun farkku tai tarjotkee konetta...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/230/4259383
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
-kuluttaa muttei kulje
----------------------------
W124 250 ST proju
Hiace 4wd d4d
Escort mk2
Re: 190 mersun 2.0 kaasaribensakone w123 2.3 tilalle?
..
Viimeksi muokannut Leemu, 18.5.2021 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla olisi tiedossa yksi huonosti käyvä kaasarilla varustettu 2 litranen
Sen saa hakupalkalla jos itte käy ruuvaamassa irti, siinä on vaan yksi mutta: se on Viron puolella
Sen saa hakupalkalla jos itte käy ruuvaamassa irti, siinä on vaan yksi mutta: se on Viron puolella
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 31.10.2010 13:52
Tätä ketjua lukiessa tuli mieleeni, että mitä tapahtuu jos laittaa M102 2,3 :sta ruiskukamppeet 2-litraiseen vastaavaan? Kysymys on lähinnä teoreettinen, mutta em. moottorit kyllä löytyy joten voisi sitä käytännössäkin kokeilla. Maalaisjärjellä ajateltuna luulisi kulutuksen pienenevän, mutta pieneneekö se niin paljon että muutos on vaivan väärti. En ymmärrä ruiskusysteemeistä yhtään mitään, elektroniikkapuoli on kyllä hanskassa eli osaisin megasquirtin (vaimikäseoli) rakentaa, mutta itse mekaaninen puoli ja säädöt jne Vai saisiko alkuperäisen elektroniikan säätymään pienempitilavuuksiseen koneeseen?
Tuota, mersun 2 litrasen ja 2,3:n ruiskut ei eroa toisistaan mitenkään, jos olen oikein ymmärtänyt..? Jos KE-jetistä kyse. Cossun ruiskussa saattaapi olla joku ero... Viisaammat täydentäköön...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 31.10.2010 13:52