TurboLintta Myyty pois
TurboLintta Myyty pois
Joo elikkä minä olen Kimmo Koon lintan uus omistaja.
Majailen Keski-Suomessa että lintan voi siel päin sit nähä liikenteessä, kunhan sen sinne tässä saan.
Majailen Keski-Suomessa että lintan voi siel päin sit nähä liikenteessä, kunhan sen sinne tässä saan.
Viimeksi muokannut Puuha78, 05.6.2012 21:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
millaseen käyttöön tämä tulee??
-Pelkkään ajamiseen? (kannattanee kuvitella asiaa että joskus joutuu sotkeen näppiänsä )
-rakennellaan hienompaan,kunnostellaan jne?
-nopeempaa nopeempaa nopeempaa...hajos ..vahvistetaan.. nopeempaa...?
-olohuone siirretään autotalliin ja auto tuodaan olohuoneeseen
ei muutakuin onnea lintan hommaamisesta jne
-Pelkkään ajamiseen? (kannattanee kuvitella asiaa että joskus joutuu sotkeen näppiänsä )
-rakennellaan hienompaan,kunnostellaan jne?
-nopeempaa nopeempaa nopeempaa...hajos ..vahvistetaan.. nopeempaa...?
-olohuone siirretään autotalliin ja auto tuodaan olohuoneeseen
ei muutakuin onnea lintan hommaamisesta jne
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Jos auton rassaus on tuttua puuhaa niin teehhän se mikä edelliseltä omistajalta jäi tekemättä eli puota keulaa pikkusen lisää maata kohti.. Enkä tarkottanu millään vittuilulla, kimmokoon kotitietä kun en tunne.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Oiskoha virallinen sävynimi "verreksin punane"Cee220 kirjoitti:Onhan vinkee väri tenavassa!
Niin ja tervetuloa porukkaan!
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mulla on vielä ton auton kakkosmaski jemmassaPuuha78 kirjoitti:Jostain syystä valittaa kuvista minulle mut koitan täs korjata asia.
Niin ja joku pakitti Hirvaskankaan ABC:n pihassa Lintan keulaan perjantaina 15.30 - 20.30 välisenä aikana. Masi rutussa ja vähän säleikkö hajalla ja ajovalon irti kiinnikkeestä jos ei oo sit hajonnu.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
ois mulla vara-osa autossa maski jos sen maalaa...VT86 kirjoitti:Mulla on vielä ton auton kakkosmaski jemmassaPuuha78 kirjoitti:Jostain syystä valittaa kuvista minulle mut koitan täs korjata asia.
Niin ja joku pakitti Hirvaskankaan ABC:n pihassa Lintan keulaan perjantaina 15.30 - 20.30 välisenä aikana. Masi rutussa ja vähän säleikkö hajalla ja ajovalon irti kiinnikkeestä jos ei oo sit hajonnu.
Nyt olis Linttaan kone tiedossa, kun vaan pitäs rakentaa eka se.
Tämä kone on menossa C-mallin Farmari meseen je sieltä tulee mulle tämmönen kone sit.
eli tämä olis tulossa. Tässä on pumppu vika eli mekaaninen pumppu tosta Lintan nykyisestä koneesta tohon kiinni. Kannen vois ottaa pois ja käydä läpi ja alakerran laakerit samalla.
Tämä kone on menossa C-mallin Farmari meseen je sieltä tulee mulle tämmönen kone sit.
eli tämä olis tulossa. Tässä on pumppu vika eli mekaaninen pumppu tosta Lintan nykyisestä koneesta tohon kiinni. Kannen vois ottaa pois ja käydä läpi ja alakerran laakerit samalla.
joo vapari se on ja pumppuvikanen kone ja sen takia siihen vaihtuu mekaaninen pumppu ja kone menee auki ja sinne tehään pikku muutoksia kyllä.Terho P kirjoitti:onkos tuo vapari 22o 16v kones?veivit pirulaiset ei tahdo kauheesti kestää.. toki luulis sen 6mm tapeilla nipussa pysyvän.
mese pyytää avarimaskia tuohon keulalle
Re: Voi lintta raasua
osta pois. On toi minulla viel.BigBear kirjoitti:Tul sit tostakin kierto pokaali
Lintta Mese 200 D Turbo --> Mese C 200 farmari