722.626 Arpoo 3 -> 4 vaihdossa.
No niin tai näin... Uudessa boxissa ei ainakaan tunnu olevan öljyä, voihan se olla, että myivät mulle väärän boxin ilman öljyä, vai olisko pitänyt pyytää ohjainlaiteöljypullo mukaan.
Entisessä oli öljyä piripintaan.
Huonot kuvat:
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007112.jpg
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007114.jpg
Entisessä oli öljyä piripintaan.
Huonot kuvat:
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007112.jpg
http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/22052007114.jpg
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
No tämän kerran saat Zyys lainata kuvaa
Ja itselläni tuon öljyn läsnäolon huomasi vasta kun otin liittimet irti ja nostin boksin pois, ei ole millään kiinni. Alaspäin kun käänsi niin öljyä tuli boksin reunoilta. Ja toinen liitin oli hiukan märkä, ja nimenomaan tuo kuvassa vasemmalla oleva
Tuota laatikon päässä olevaa o-renkaiden sijaintia myöskin mietin. O-renkaistahan ei ole muuten mitään apua muutenkuin jos laatikossa on liitin kyljessä ja siinä laatikon puolella o-rengas, ja sitten samanlainen systeemi siinä anturihässäkän päässä niin ettei öljy pääse johtimiin Enpä tiedä illainen on kun en ole ikinä nähnyt
Ja itselläni tuon öljyn läsnäolon huomasi vasta kun otin liittimet irti ja nostin boksin pois, ei ole millään kiinni. Alaspäin kun käänsi niin öljyä tuli boksin reunoilta. Ja toinen liitin oli hiukan märkä, ja nimenomaan tuo kuvassa vasemmalla oleva
Tuota laatikon päässä olevaa o-renkaiden sijaintia myöskin mietin. O-renkaistahan ei ole muuten mitään apua muutenkuin jos laatikossa on liitin kyljessä ja siinä laatikon puolella o-rengas, ja sitten samanlainen systeemi siinä anturihässäkän päässä niin ettei öljy pääse johtimiin Enpä tiedä illainen on kun en ole ikinä nähnyt
Do dii... veho-keikka takana.
O-renkaat vaihdettu, boxia ei.
Möivät mulle koodaamattoman boxin, joka olisi pitänyt koodata jo tehtaalla.
Jälkeen päin tuohon boksiin ei saa koodausta tehtyä.
Saas nähdä minkälainen sota tastä vielä muodostuu, koska osaa tilatessani ilmoitin valmistenumeron, sekä vanhan ohjainlaitteen numeron, joten tietoa kyllä olisi pitänyt olla riittävästi. (veholla on Suomenkielinen tiedote jossa ko. asia on selvitetty.)
vehon linja ohjainlaitteissa on, ettei myytyä boxia oteta takaisin.
Toki ymmärrän tuo jos, ohjainlaitteita "ostettaisiin" kokeilumielssä ja sitten palautettaisiin, kuin vika ei ollutkaan siinä.
Mutta jos varaosaorganisaation ammattitaidottomuutta myydään väärä osa asiakkaalle, asia on mielestäni eri.
Jostain kumman syystä callcenterin pomo ei vastaa puhelimeen.
Asentajan mukaan laatikko toimii melko normaalisti mutta jos oireet pahenee, pitää shd vaihtaa edulliseen 1500 €:n hintaan. (tiedä sitten miten se sen on todennyt, kun koeajokilometrejä oli huimat 200 m)
Kun "ajokiireet" helpottaa, niin kyllä meinaan tuon teettää.
No katsellaan, jos korjaisivat tilanteen, muuten tuli mukavan hintainen ampumatauluntausta tuosta uudesta boxista.
O-renkaat vaihdettu, boxia ei.
Möivät mulle koodaamattoman boxin, joka olisi pitänyt koodata jo tehtaalla.
Jälkeen päin tuohon boksiin ei saa koodausta tehtyä.
Saas nähdä minkälainen sota tastä vielä muodostuu, koska osaa tilatessani ilmoitin valmistenumeron, sekä vanhan ohjainlaitteen numeron, joten tietoa kyllä olisi pitänyt olla riittävästi. (veholla on Suomenkielinen tiedote jossa ko. asia on selvitetty.)
vehon linja ohjainlaitteissa on, ettei myytyä boxia oteta takaisin.
Toki ymmärrän tuo jos, ohjainlaitteita "ostettaisiin" kokeilumielssä ja sitten palautettaisiin, kuin vika ei ollutkaan siinä.
Mutta jos varaosaorganisaation ammattitaidottomuutta myydään väärä osa asiakkaalle, asia on mielestäni eri.
Jostain kumman syystä callcenterin pomo ei vastaa puhelimeen.
Asentajan mukaan laatikko toimii melko normaalisti mutta jos oireet pahenee, pitää shd vaihtaa edulliseen 1500 €:n hintaan. (tiedä sitten miten se sen on todennyt, kun koeajokilometrejä oli huimat 200 m)
Kun "ajokiireet" helpottaa, niin kyllä meinaan tuon teettää.
No katsellaan, jos korjaisivat tilanteen, muuten tuli mukavan hintainen ampumatauluntausta tuosta uudesta boxista.
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
Niinpä... Naurattaa muutenkin ko. puodin suhtautuminen TUONTIAUTOON, johan se piti työmääräyksessäkin isolla lukea. Käsittääkseni kaikki mersut ovat tuontiautoja, ei kai Suomessa ole tehty yhtään uutta mersuaAM kirjoitti:Mikäs tuo on?Kooee kirjoitti: mutta jos oireet pahenee, pitää shd vaihtaa edulliseen 1500 €:n hintaan.
Olisko se sähköhydraulinenyksikkö... Vaihto on kuulemma helppo, pari tuntia ja sitten toimii..
No onpa naurettavaa toimintaa. Pakkohan niitten se ottaa takaisin, eihän tuossa ole mitään järkeä...
No joo... ei poroja snorkkeliin Suomiautoilijat
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
noniin. takaisin asiaan..
eli TCU (transmisson contron unit) boxissa ei siis kuulu olla öljyä. öljy ilmeisesti nousee sieltä johtimia pitkin, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin
tällaisen vastauksen sain MKB-Powerilta kun Ecuni lähtivät takaisin kohti suomea ja luulisi noiden heppujen jotain mersuista tietävän. Pyysivät minua ostamaan uudet o renkaat ja uuden plugin sähköjohtoon joka tulee vaihdelaatikolta. ilmeisesti jonkun sortin kulutustavaraa, kun löytyi suoraan vehon hyllystä ja maksoi kokonaista 10e.
eli TCU (transmisson contron unit) boxissa ei siis kuulu olla öljyä. öljy ilmeisesti nousee sieltä johtimia pitkin, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin
tällaisen vastauksen sain MKB-Powerilta kun Ecuni lähtivät takaisin kohti suomea ja luulisi noiden heppujen jotain mersuista tietävän. Pyysivät minua ostamaan uudet o renkaat ja uuden plugin sähköjohtoon joka tulee vaihdelaatikolta. ilmeisesti jonkun sortin kulutustavaraa, kun löytyi suoraan vehon hyllystä ja maksoi kokonaista 10e.
BMW 535d //Täysitehoinen
ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
Näkyypä tuo vuotavan tuossa omassakin...
Millainen operaatio nuo tiivisteet on vaihtaa? Pitääkö tuosta pudottaa öljypohja poikkeen oikein, vai mitenkäkö?
Jakki
Plugi...
Entäs (anteeksi pieni OT), mikähän tuolla laatikon hännässä vuotaa? Ja mitä nuo kaapelit tuossa on? Kuva
Millainen operaatio nuo tiivisteet on vaihtaa? Pitääkö tuosta pudottaa öljypohja poikkeen oikein, vai mitenkäkö?
Jakki
Plugi...
Entäs (anteeksi pieni OT), mikähän tuolla laatikon hännässä vuotaa? Ja mitä nuo kaapelit tuossa on? Kuva
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Eihän tuo holkin vaihto mikään ihmeellinen homma ole, vaikka en sitä itse tehnytkään. Öljypohjaa ei tarvitse tiputtaa pois.
Uuden holkin saa veholta (A 203 540 02 53) ja laatikon öljyä menee vajaa litra . Holkilla on hintaa vajaa kymppi ja laatikon öljy on vähän toista kymppiä.... Niin joo, ja sitten se laatikkoöljyn täytön sinetti alle euron.
Ei siis isoja sijotuksia.
Työstä oli velotettu tunti, joka varmaan sisälsi ruokiksella käymisenkin
Tuo vaihto on helppo, vanha holkki pois ja uusi tilalle. Puhdistukset ja laatikkoon lisää öljyä. (Kiristysmomentti holkissa olevalle ruuville 3 Nm)
Wis tietää kertoa, että jos holkissa on vihreä täplä, niin riittää kun vaihtaa pelkät O-renkaat. Tosin uusi holkki on niin halpa että enpä tiedä kannattaako tuossa kohtaa säästää. Ohjainlaite on kumminkin turhan kallis öljyttäväksi.
Mulla homma etenee siten, että nyt odotellaan tehtaalta koodattua boxia. Vaihto onnistuu mutta uusi boxi on pari sataa kalliinpi kuin tuo ei sopiva.
Kun uusi boxi on saapunut, niin saavat vaihtaa boxin ja shd:n, jospa sitten alkaisi toimimaan.
Uuden holkin saa veholta (A 203 540 02 53) ja laatikon öljyä menee vajaa litra . Holkilla on hintaa vajaa kymppi ja laatikon öljy on vähän toista kymppiä.... Niin joo, ja sitten se laatikkoöljyn täytön sinetti alle euron.
Ei siis isoja sijotuksia.
Työstä oli velotettu tunti, joka varmaan sisälsi ruokiksella käymisenkin
Tuo vaihto on helppo, vanha holkki pois ja uusi tilalle. Puhdistukset ja laatikkoon lisää öljyä. (Kiristysmomentti holkissa olevalle ruuville 3 Nm)
Wis tietää kertoa, että jos holkissa on vihreä täplä, niin riittää kun vaihtaa pelkät O-renkaat. Tosin uusi holkki on niin halpa että enpä tiedä kannattaako tuossa kohtaa säästää. Ohjainlaite on kumminkin turhan kallis öljyttäväksi.
Mulla homma etenee siten, että nyt odotellaan tehtaalta koodattua boxia. Vaihto onnistuu mutta uusi boxi on pari sataa kalliinpi kuin tuo ei sopiva.
Kun uusi boxi on saapunut, niin saavat vaihtaa boxin ja shd:n, jospa sitten alkaisi toimimaan.
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
Eli tuossako ne kaksi o-rengasta on mitkä vuotavat, muita ei tarvitse vaihtaa? Toinen o-rengas nähtävästi tuossa laatikossa olevassa pistokkeessa ja siitä vuotaa tuonne sisälle öljyt? Eipä tuo sitten paha vaihtaa jos näin on, eikä kalliskaan homma...
Kannattaisi kyllä kaikkien sähkölootan omistavien vaihtaa/vaihdattaa tuo ajoissa ja heti Säästäähän tuossa nyt tonnin vaikkapa kesälomalla tuhlattavaksi
EDIT: Niin, ja vieläkin jäi epäselväksi mikä tuo kooeen kertoma SHD on
Kannattaisi kyllä kaikkien sähkölootan omistavien vaihtaa/vaihdattaa tuo ajoissa ja heti Säästäähän tuossa nyt tonnin vaikkapa kesälomalla tuhlattavaksi
EDIT: Niin, ja vieläkin jäi epäselväksi mikä tuo kooeen kertoma SHD on
Holkki on tuossa kuvassa: http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/CIMG0421.JPG
SHD= SähköHydraulinenyksikkö, jossa on magneettiventtiilit jotka ohjaavat laatikon toimintaa. Siinä taisi olla myös paineen säätöön oma venttiili jota ohjataan PWM:llä. (pulssinleveysmodulointi).
Olisi tosiaan ollut kivempaa sijoittaa toiminta tonni johonkin muuhun, vaikkapa tähän http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/CIMG0429.JPG
tai
SHD= SähköHydraulinenyksikkö, jossa on magneettiventtiilit jotka ohjaavat laatikon toimintaa. Siinä taisi olla myös paineen säätöön oma venttiili jota ohjataan PWM:llä. (pulssinleveysmodulointi).
Olisi tosiaan ollut kivempaa sijoittaa toiminta tonni johonkin muuhun, vaikkapa tähän http://kooee.kuvat.fi/kuvat/Autot/CIMG0429.JPG
tai
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
1400 € töineen ja osineen...AM kirjoitti:Uskaltaako kysyä paljonko maksoi tuon SHD:n vaihtaminen
Niin ja sen verran edittitä, että eipä taida olla kovin harvinainen vika, kun tehdas toimittaa SHD:tä vaihto-osana ja kummasti vehon hyllystä löytyi ihan suoraan.
T: Kimmo
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
S124 300D (124.190)
603.912, 722.415
+ Talvikulkine
W124 300E 4 Matic(124.230)
(2,6l M103 Turbo IC, MegaSquirtilla)
3,5 vuotta on näköjään kulunut edellisestä viestistä tähän topicciin. Laatikko on venyttänyt vaihtelevasti 3-4 vaihtoa. Välillä ei ja välillä joo. Nyt se on hiukan pahentunut ja on välillä jopa häiritsevä. Mikäs tuon nyt sitten aiheuttaa, vaihtoehtoja? Joku tiiviste vuotaa ja vaihde ei kytkeydy heti? Tuo SHD, mikä siinä kuluu niin että aiheuttaisi tätä vikaa?
Joo..eihän se pelaa enää lämpöisenä oikein mitenkään. Vaihto 3->4 on tosi hidas tai sitten ei vaihdu ollenkaan. Täytyy nyt käydä vielä testaamassa ja tarkistaa öljyt. No eipä se siinäkään vika ole vaan jotain sieltä on nyt rikki.
Mikäs tiiviste tuolta nyt sitten menee jos tuollaista tekee? Jossain sellaisessahan vian on oltava, vaiko? Vaatii varmaan lootan alasottamisen ja purkamisen Eli taidan laittaa kohta ostoilmon käytetystä, ei ehdi seisottamaan tuota pihassa.
Mikäs tiiviste tuolta nyt sitten menee jos tuollaista tekee? Jossain sellaisessahan vian on oltava, vaiko? Vaatii varmaan lootan alasottamisen ja purkamisen Eli taidan laittaa kohta ostoilmon käytetystä, ei ehdi seisottamaan tuota pihassa.
Sama vika. Lämpösenä venyttää enemmän vaihtoa kuin kylmänä. Ajattelin itse kokeilla vaihtaa ensin kaikki magneettiventtiilit + kyb venttiilin + ohjainlevyn sinne laatikon pohjaan.AM kirjoitti:Joo..eihän se pelaa enää lämpöisenä oikein mitenkään. Vaihto 3->4 on tosi hidas tai sitten ei vaihdu ollenkaan. Täytyy nyt käydä vielä testaamassa ja tarkistaa öljyt. No eipä se siinäkään vika ole vaan jotain sieltä on nyt rikki.
Mikäs tiiviste tuolta nyt sitten menee jos tuollaista tekee? Jossain sellaisessahan vian on oltava, vaiko? Vaatii varmaan lootan alasottamisen ja purkamisen Eli taidan laittaa kohta ostoilmon käytetystä, ei ehdi seisottamaan tuota pihassa.
Jos ei kitkapinnat/pannat ole kuluneet niin jonkun huhun mukaan se luisto johtuisi kuluneista venttiileistä.
Tietoa jos tästä aiheesta löytyy niin olisin kiitollinen.
Itellekki tuli ensimmäinen mersu ja juttuja on tullu lueskeltua näiltä sivuilta. Tänään käytin laatikon pistokkeen irti ja öljyssä oli. Sitten konehuoneesta ohjausboxi irti ja öljyssä oli. Laitoin tallin lattialle liitännät alaspäin ja sieltähän alkoi tihkua öljyä. Laitoinpa puhaltimen vielä siihen lämmittämään boxia, jotta öljy notkistuu ja sitähän alkoi sitten tulla jo reilusti. Päätin huuhdella boxin ja raotin kuorta ja uitin boxin ksyleenissä, (ei muuta kuivuvaa ja haihtuvaa nyt ollu). Boxi tuli puhtaaksi, mutta eipä sillä korjaantunut vika. Pakkovaihteita en saa päälle ns. tiptronicissa -/+
Enpähän sano varmaksi, mutta tunnustaa noiden O-renkaiden vaihto turhalta, jos öljy kulkeutuu johtoja pitkin. Mielestäni O-renkaat estää öljyn valumisen ulos. Olenko väärässä?
Enpähän sano varmaksi, mutta tunnustaa noiden O-renkaiden vaihto turhalta, jos öljy kulkeutuu johtoja pitkin. Mielestäni O-renkaat estää öljyn valumisen ulos. Olenko väärässä?
Olet väärässä Se toinen o-rengas estää öljyn valumisen ulos, mutta toinen estää öljyn kulkeutumisen pistokkeen sisälle.
Omassa venytysvika korjaantui vaihtamalla "uusi" laatikko. Pitääkin muistaa huomenna soitella Aki Peelle että tuo toimii Vanha olisi tallin nurkassa..saa nähdä jaksasko sen kiikuttaa rempattavaksi.
Omassa venytysvika korjaantui vaihtamalla "uusi" laatikko. Pitääkin muistaa huomenna soitella Aki Peelle että tuo toimii Vanha olisi tallin nurkassa..saa nähdä jaksasko sen kiikuttaa rempattavaksi.
Myös A 030 545 20 32 on sama boxi. (korvasi tuon vanhan, kunnes väistyi tuon uuden tieltä)Kooee kirjoitti:Ohjain laitteen numero on kuulemma muuttunut vuosien saatossa:
Paikallaan ollut on: A 025 545 05 32
Uusi: A 030 545 23 32
Itse pesin contact cleanerilla oman öljyä täynnä olleen boxini, sekun on kuulemma edelleen toimiva??? (uskoo ken tahtoo, itse epäilen, mutta kahtellaan kuinka käy)
Tähän mennessä on vaihdettu öljyt ja töpseli laatikkoon.
ohjainboxi pesty contact cleanerilla.
-> ei vaikutusta vikaan. Eli vika on että silloin tällöin vaihtaa töksähtävästi, ikään kuin potkaisee vaihteen päälle. (isommalle vaihtaessa 2->3 tai 3->4)
Sen jälkeen ei enään vaihda vaihdetta vaikka kierrättäisi punarajalle pikkuhiljaa.
Jos auton sammuttaa, niin sen jälkeen voi taas ajaa ilman ongelmia.
Ajattelin seuraavaksi vaihtaa sen mustan levyn sieltä laatikon sisältä. (johdinlevy vai mikälie nimeltään)
Mitä kaikkea kannattaisi vaihtaa samalla? todennäköiset tulevat vikakohteet?
Mikä niistä mökkylöistä on se nopeustunnistin kolmonen? (autodata puhui rumia siitä)
Itse itselleni vastaten: Ei mikään kuvassa numeroiduista, vaan tuo osanumero 75 alapuolella johdinlevyssä oleva nystyrä. Vaihtuu johdinlevyn mukana, ei voi ostaa erikseen.JeremyH kirjoitti:Mikä niistä mökkylöistä on se nopeustunnistin kolmonen? (autodata puhui rumia siitä)
Edelleen kysyn: Mitä kaikkea kannattaisi vaihtaa samalla kun avaa laatikon? todennäköiset tulevat vikakohteet?
Edit: turbiinin lukkoventtiili vaihdettu samalla.
Eli johdinlevy, turbiinin lukkoventtiili, öljyt huuhtelemalla, uudet töpselit suotimet jne. Nyt pelaa taas.
Liitynpä minäkin tähän laatikkovaivaisten topicciin...
Elikkäs väykyn loota temppuilee vaihtaessaan kolmoselta neloselle. Jos ei varo, kiekat pompsahtaa punaiselle asti.
Sekö on sitten se sähköhydrauliyksikkö todennäköisin syntipukki? Saako sen vaihdettua pudottamatta laatikkoa alas? Onko kellään tietoa hinnasta ilman asennusta?
Elikkäs väykyn loota temppuilee vaihtaessaan kolmoselta neloselle. Jos ei varo, kiekat pompsahtaa punaiselle asti.
Sekö on sitten se sähköhydrauliyksikkö todennäköisin syntipukki? Saako sen vaihdettua pudottamatta laatikkoa alas? Onko kellään tietoa hinnasta ilman asennusta?
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Saa tiputeltua pois laatikon öljy pohja vaan auki (kuva löytyy tuolta laittamistani jutista "samoin kuin apu jermyh auton vaivaan löyti")Make_1 kirjoitti:Liitynpä minäkin tähän laatikkovaivaisten topicciin...
Elikkäs väykyn loota temppuilee vaihtaessaan kolmoselta neloselle. Jos ei varo, kiekat pompsahtaa punaiselle asti.
Sekö on sitten se sähköhydrauliyksikkö todennäköisin syntipukki? Saako sen vaihdettua pudottamatta laatikkoa alas? Onko kellään tietoa hinnasta ilman asennusta?
hintaa sillä oli ~1800€ vehossa 3vuotta sitten
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Melko tyyristä...
Ja sit siel tietty on joku O-rengas joka aiheuttaa vuodollaan koko ongelman...
Ja sit siel tietty on joku O-rengas joka aiheuttaa vuodollaan koko ongelman...
Make
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
S211 E280 cdi -07 automat
W903 316 pitkä&korkea -06 automat
Entiset:
S210 E320 cdi -01 automat
W202 220 D -97 automat
W220 S320 cdi -01 automat
W210 E220 cdi -01 automat
W124 300D -87 man -> automat
W123 200D -79 man
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tai pas*** jossain kolossa, jousi kuollentunut tmsMake_1 kirjoitti:Melko tyyristä...
Ja sit siel tietty on joku O-rengas joka aiheuttaa vuodollaan koko ongelman...
Melko kallista joo kun koko laatikon saa maillmalla 24kk/150000tkm takuula ~1600€
(ja kokonaisia autoja ~2000€)
siinä ~1800€ oli mukana myös johdinlevy, solenoidit ym mitä siinä on kiinni
koko systeemi
mailamalla ~450€
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä