Possu volvon perä
Possu volvon perä
Mimmones perä on vm89 360gl:ssä on?? Onko kestävä? Pitäis toi kemppi hitsuuttaa ja mietittiin että josko jostain löytyis tiheämpi perä.. voi sitte jättää ton alkuperäsen varalle..
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Laatikko perä yhdistelmä tommosessa, ei kuulemma kestävä mutt meillä monttukäytössä kyll meni ihan ok.
Kardaani sit porsii mitä todennäköisemmin ku oikeen rupee rääsään, en ihan mene vannoon mutt olisko ollut alfan peruja toi perä tossa.
Mulla on tommonen 2l kaasari sianpää justaan menossa romuksi ku ei jaksa enään sen kanssa harrastella
Kardaani sit porsii mitä todennäköisemmin ku oikeen rupee rääsään, en ihan mene vannoon mutt olisko ollut alfan peruja toi perä tossa.
Mulla on tommonen 2l kaasari sianpää justaan menossa romuksi ku ei jaksa enään sen kanssa harrastella
Mitenköhän minä elän siinä käsityksessä että kolmossarjan volvossa (340-360) on tuommonen epämääränen laatikko+peräyhistelmä ainoastaan rellukoneellisissa alle kahen litran malleissa...?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Pittääkö se vielä raadon alle kerran ryömiä ja kattella,JiiTee_ kirjoitti:Mitenköhän minä elän siinä käsityksessä että kolmossarjan volvossa (340-360) on tuommonen epämääränen laatikko+peräyhistelmä ainoastaan rellukoneellisissa alle kahen litran malleissa...?
Edit Wiki tietoa vollesta
http://www.autowiki.fi/index.php/Volvo_360
No ainakin se ett piikkien kanssa se laukee varmasti, eli hommaa toinen perä jo varalle, kardaani ja vetari.Ville500 kirjoitti:Mulla onkin tehokas possu . 110hv!!! Onko jotain merkittävää joka täytyy ottaa huomioon kemppiä hitsatessa??
On sen verran rajua piikkien kanssa ajo, asfaltilla lukon kanssa kestää perä paremmin ku jäällä kunnon piikeillä
Vaikka pidän suorastaan ihmeenä ettee siitä meidän raadosta levinny perä eikä edes äännä. Tosin suurin syy tuon perän hajoamiseen on liian pieni teho eli ammutaan kytkinpommeilla perä pas2.Pega kirjoitti:No ainakin se ett piikkien kanssa se laukee varmasti, eli hommaa toinen perä jo varalle, kardaani ja vetari.Ville500 kirjoitti:Mulla onkin tehokas possu . 110hv!!! Onko jotain merkittävää joka täytyy ottaa huomioon kemppiä hitsatessa??
On sen verran rajua piikkien kanssa ajo, asfaltilla lukon kanssa kestää perä paremmin ku jäällä kunnon piikeillä
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"