![Kuva](http://i55.photobucket.com/albums/g146/raptori86/SeatToledo/IMAG0346.jpg)
Eli tommoonen 2000-luvun Seatin aparaatti 1,9 TDI:llä ja 110hv tarttus käyttineeks.
Vantehet siihen piti ensitöikseen kesäks saada ja alustasarja (joka tosin vielä asentamatta)
![Kuva](http://i55.photobucket.com/albums/g146/raptori86/SeatToledo/IMAG0339.jpg)
Kytkä on vaihdettu 30tkm sitten ja kaksoismassa vaihtunut kiinteään edellisen omistajan toimesta.Mulqvist kirjoitti:Racet, GT2260VK, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
mitäs mahtaa tuommonen kasa maksaa romuaMulqvist kirjoitti:Racet, GT22, 12mm nestepää, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.
Samaa mieltä, ei täytä linttakriteerejä.....tai ehkä joskus 6 vuoden kuluttua...jos ei pestä eikä huolletaKimmo Koo kirjoitti:Ei tuo ole Lintta
Kytkinpaketti kiinteällä vauhtiupyörällä on muistaakseen jonku verran vajaat 500e. Racet tais olla 400e, Coolerista ei hajuakaan mutta sen verran kattelin että ahtoputket ko tekis uusiks varmaa muuttuus silläkin jo tilanne.Terho P kirjoitti:mitäs mahtaa tuommonen kasa maksaa romuaMulqvist kirjoitti:Racet, GT22, 12mm nestepää, cooleri, kytkin ja softa. Sitten alkaa olla silleen että pysyy normiliikenteen mukana.![]()
eukon audi on ollu pian viikon ihan korjaamatta
![]()
- kytkin tuollaseen? minkähintanen on??
-softa ..oisko 200-300e?
-gt22.. onhan mersun 300 turbojakin halavalla![]()
-kiinakuuleri.. eiku tuolahan on kauhee seinän kokoonen kuulei jo vakiona![]()
-nestepää.. ei mitään hajua että paljonkomaksavat??
-racet.. 200-300e ??
rontin tonnin ku varaa että pääsee alkuun ja toinen sit vikojen paikkailuunsit ois varmaan varmaa ajoa melkein kuukaudeksi
Isojen poikien juttuja kuunneltuna käyttiskäytössäkin ovatten noin 200hv pitäneet noita. Ja pakettina juurikin tuttu Nestepää, suuttimet, ahdin, (cooleri)._Niko kirjoitti:Sori nyt oftopikki, mutta mites tollasta 1.9tdi vakkinetta kannattaa viritellä? ja kuinka ne kutiteltuina kestää?
Kun tuntuu olevan sitkee pata vakiona, niin oishan se kiva päästä siitäkin hyveestä?
Oli pikkasen kuulemma pistäny hymyilyttään kylä pikku st meseihin tutustuneen sukulaisen seatin kyyti ku kävivät suletulla pätkällä vähän vetoja ottamassaVensku_ kirjoitti:Siis vakiona noin paljon ylitte tehtaan ilmoittaman?![]()
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.![]()
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
juu pielessä olevista ajotuksista huolimatta, nyt syöttähuijaamalla vielä tuntuvasti enempi.Vensku_ kirjoitti:Siis vakiona noin paljon ylitte tehtaan ilmoittaman?![]()
Piru ku on kyllä hieno peli. Saa vag-välttäjän himoamaan tuollaista.![]()
vanteet ja alusta passaa hienosti värin kanssa.
Komiat vanteet ollunaHarju kirjoitti:Vielä halavempi on hakata lekalla pumpun kantta johonkin päinVT86 kirjoitti: Halvin virityshän on EVRY:n rakentelu kustannuksilla 10e ??![]()
Vastaava oli itellä muutaman kuukauden, mutta kun minä joudun puhua puhelimeen paljon ajon aikana...
Tähän tulee selvyys toivottavasti jo tässä syksyn aikana. Oma on penkitetty ennen Evrytystä ja ajattelin penkittää vielä uudestaan vedot ilman evryä ja evryllä. Ja suurimmalla todennäköisyydellä vielä softattuna sen jälkeenAM kirjoitti:Kaverin Volvossa mittailivat Evryn vaikutusta penkissä, tai sellainen säädettävä boksi se oli. Persedynolla tehoa tuntui tulleen mukavasti lisää... No oikeasti heppoja löytyi muistaakseni 2 enemmän kuin ilman evryäVääntöä kyllä tuli alakierroksille, reilustikin, siitä se voiman tuntu siinä johtui. Ja kytkin/vauhtipyörä paketti meni melko pian vaihtoon
Koskee pumppusuutinpelejä ja polttoaineen lämpötilatietoa huijataa niissä. Omassa on VE-pumppu niin huijataan ruiskustusmäärää jolloin IQ arvon näyttämä laskee x% osuuden verran ==> syötettävä polttoainemäärä kasvaaRuntula kirjoitti:Niin noh evryllähä se motori luulee että on 200 astetta pakkasta ja antaa sentakia ainetta reilusti mutta ei se teho pelkällä aineella tule ku sitä ilmaaki pitäs työntää sinne kenkälaatikkoon enemmän