kuvia meseläisten w123
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Noniin tässäpä olisi tämä minun 240TD
Tuollapa sitten lisää: http://s13.photobucket.com/albums/a280/ ... 20farmari/
Tuollapa sitten lisää: http://s13.photobucket.com/albums/a280/ ... 20farmari/
Mercedes Benz s124 300TD -91 "käyttis"
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
Onko tosta Joppiksen 123sesta rojektikertomusta jossain,,,en löytäny...ihan mielenkiinnosta..Joskus suunnittelin 3,6 m104 konetta 123seen.RoopeK kirjoitti:Onko tuo 2.8 m104:n..? Taitaapi kulkee vähän paremmin ja ehkä jopa taloudellisemminki ku alkuperäisellä 2,8:lla
EDIT: Toisessa topicissa vastaus kysymykseen...
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Vetää kyllä hiljaseks tuo ^^Club:n varkku... Lisää tällasta niin jos sais potkua viimeistellä omaki TDT
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
W203 270CDI '01
W123 300TDT '83
W903 316CDI '01
W638 2.3B '98
W638 108CDI '01
W123 300D '77
W108 '67
W168 1.9B '01
W203 220CDI '01
EX:
W209, W202x2, W201 x 3, w123 x 4
W123 300TDT '83
W903 316CDI '01
W638 2.3B '98
W638 108CDI '01
W123 300D '77
W108 '67
W168 1.9B '01
W203 220CDI '01
EX:
W209, W202x2, W201 x 3, w123 x 4
Jos en ihan väärin muista nii club kerto makkaramiitissä et siin ei olis tasonsäätöö... Eikös se sillo onnistu melko helpostikki...JaniP kirjoitti:Vetää kyllä hiljaseks tuo ^^Club:n varkku... Lisää tällasta niin jos sais potkua viimeistellä omaki TDT
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Kuormajouset takana joista laikattu muistaakseni 1.5 kiekkaa ja ykkösen kumi. normi iskarit korkkaa aika nopiaa, nytki ne on paskana... tulee tilalle ilmaiskarit tai sitte 67 pontiacin etuiskaritJaniP kirjoitti:Vetää kyllä hiljaseks tuo ^^Club:n varkku... Lisää tällasta niin jos sais potkua viimeistellä omaki TDT
Niin ja millä oot perää tuonu alaspäin?
Mercedes Benz s124 300TD -91 "käyttis"
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
Mercedes Benz w123 300DA -77 "Kesä auto"
Mercedes Benz w123 200D->300D -77 "Ikuisuusrojekti"
ex:
Mercedes Benz w201 250D -87
Mercedes Benz S123 240TD -79
Mercedes Benz w123 240D -84
katoin että oli jotenki tutun näköset ovipahvit... ootko ostanu kokkolasta semmosesta harmaasta purkumersusta?^^Club kirjoitti:Noniin tässäpä olisi tämä minun 240TD
Tuollapa sitten lisää: http://s13.photobucket.com/albums/a280/ ... 20farmari/
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
pistetäänpä kuvia noista entisistäki w123:sista
300d (6-syl) 5-vaihteinen, nykyisin vissiinki kalajoella?
300d -83 sillon ku myin niin mittarissa oli rapiat 860tkm, myöhemmin kylläkin kuulin nykyiseltä omistajalta kun se oli soittanut sille edelliselle omistajalle, niin se oli sanonu että sillä on ajettu yli 2 miljoonaa , oli sillä ollu siittä jotain itte pitämää huoltokirjaaki, mutta mistäpä näitä koskaan tietää
240 stt
300d (6-syl) 5-vaihteinen, nykyisin vissiinki kalajoella?
300d -83 sillon ku myin niin mittarissa oli rapiat 860tkm, myöhemmin kylläkin kuulin nykyiseltä omistajalta kun se oli soittanut sille edelliselle omistajalle, niin se oli sanonu että sillä on ajettu yli 2 miljoonaa , oli sillä ollu siittä jotain itte pitämää huoltokirjaaki, mutta mistäpä näitä koskaan tietää
240 stt
Tämmöstä tällä kertaa...
10.08.2011:
11.08.2011:
10.08.2011:
11.08.2011:
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tämän auton historia on:Väsynyt Mies kirjoitti:Onko tietoo tämän auton historiasta?Jampuusi kirjoitti:
Siinäpä museoautosta pari kuvaa, ku kävin vähä ulkoiluttaan talviunien jälkeen.
Ostettu uutena 1979 Oulusta Ukoautosta ja siitä lähtien ollut meillä. Säilytetty kylmätallissa ja vuosittain käytetty katsastuksessa. Tällä hetkellä mittarissa n. 25000km
Mutta eihän tuo ole lankku...OspreY kirjoitti:Tuollaisen 230ce lankun kävin noutamassa kun sain vanhan nokilekan myytyä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Johtuiskohan suurimmaksi osaksi siitä että Veho ei ole maahantuonut yhtään...JiiTee_ kirjoitti:Taitanee aika harvassa muutenkin orkkis 300CD:t olla...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Viisaammat korjatkoot jos/kun olen väärässä, mutta käsitykseni on että vaparikoneisia diesel C123:sia EI ameriikassa ole...PTracing kirjoitti:Ameriikassa ei sitten muita taida ollakkaan 300 turbodieselcoupeja
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Itseasiassa on, käväisin Stuttgartissa mersun pääkonttorilla ja museossa kuukausi sitten ja ostin sieltä aikas kattavan pelkästään w123 käsittelevän kirjan ja siellä mainitaan myös amerikkoihin myydyistä 300CD malleista vapaastihengittävinä versioina, valmistus ajankohta näillä on ollut 9/77 - 8/81, turbolliset vasta näiden jälkeen.eseestie kirjoitti:Viisaammat korjatkoot jos/kun olen väärässä, mutta käsitykseni on että vaparikoneisia diesel C123:sia EI ameriikassa ole...PTracing kirjoitti:Ameriikassa ei sitten muita taida ollakkaan 300 turbodieselcoupeja
Tässä vielä yksi kuva Stuttgartista
Tuolla on sellainen Mersun oma young-classics liike joka myy vanhempia TOSI hyvin säilyneitä tai sitten entisöityjä Mersuja w123, w116, w126, w124, w140 mallisia.
Tuo kuvan pirssi oli 280E, mittarissa tais olla jotakin 90 tkm paikkeilla ja hintaa lapussa oli karvan alle 19000€... Vieressä oli w124 coupe 220E Sportline josta kuulin myyjän juuri kauppaa tekevän ja sillä hintaa oli reilut 27000€. Kesän täällä keski-euroopassa viettäneenä oon huomannut että täällä on sellainen youngtimer buumi menossa ja etenkin vanhat mersut alkaa olla aika hyvässä arvostuksessa.
Tuolla on sellainen Mersun oma young-classics liike joka myy vanhempia TOSI hyvin säilyneitä tai sitten entisöityjä Mersuja w123, w116, w126, w124, w140 mallisia.
Tuo kuvan pirssi oli 280E, mittarissa tais olla jotakin 90 tkm paikkeilla ja hintaa lapussa oli karvan alle 19000€... Vieressä oli w124 coupe 220E Sportline josta kuulin myyjän juuri kauppaa tekevän ja sillä hintaa oli reilut 27000€. Kesän täällä keski-euroopassa viettäneenä oon huomannut että täällä on sellainen youngtimer buumi menossa ja etenkin vanhat mersut alkaa olla aika hyvässä arvostuksessa.